Gå til innhold

Illeluktende kjæreste... Råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt singel pga han stinker??

Hvor lenge var dere sammen?

Stakkars deg da :(

Anonymous poster hash: 9d60b...e73

Neida,ikke bare pga han stinker. Jeg skrev tidligere i dette innlegget hvordan han er som person, og det er alt sammen som gjorde at jeg ikke ville mer.

Syns egentlig det var litt deilig å gjøre det slutt. Mindre irritasjon (og vond lukt) i hverdagen. Han er utrolig snill og god,men han virker litt "kort",mangler sosiale antenner, vi har ikke noe å prate om fordi han ikke interesserer seg for noe som helst, han tar ikke ting jeg sier alvorlig før jeg må bli krass,og da blir han jo såret... For å si det sånn så har jeg nok barn,jeg trenger ikke en voksen sønn i tillegg.

Hi

Anonymous poster hash: ba67e...588

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert like greit for dere begge:)

Skrevet

Neida,ikke bare pga han stinker. Jeg skrev tidligere i dette innlegget hvordan han er som person, og det er alt sammen som gjorde at jeg ikke ville mer.

Syns egentlig det var litt deilig å gjøre det slutt. Mindre irritasjon (og vond lukt) i hverdagen. Han er utrolig snill og god,men han virker litt "kort",mangler sosiale antenner, vi har ikke noe å prate om fordi han ikke interesserer seg for noe som helst, han tar ikke ting jeg sier alvorlig før jeg må bli krass,og da blir han jo såret... For å si det sånn så har jeg nok barn,jeg trenger ikke en voksen sønn i tillegg.

Hi

Bare av nysgjerrighet,  hva falt du for, da? Hvis han lukter kan det jo ikke engang være sengekosen?

Skrevet

Ja, hvorfor i alle dager ble du sammen med han??

Bra for deg at det ble slutt, høres ut som en rar tulling

Skrevet

Hi

Bare av nysgjerrighet, hva falt du for, da? Hvis han lukter kan det jo ikke engang være sengekosen?

Snillheten hans. Han er veldig snill. Stiller alltid opp for andre. Følte at han var god tvers igjennom,og det var det andre fortalte meg også.

Men nå har jeg blitt bedre kjent med han, og der er ikke bare positivt...

Tenker det er best å avslutte før det blir alvorligere forhold ut av det,så da gjorde jeg det. Jeg føler meg tilfreds med å ha tatt dette valget,og da vet jeg at det var rett for meg. Han sier at han vil ha meg,koste hva det koste vil, men det hjelper lite når jeg ikke vil,og ikke har de rette følelsene for han. Mulig jeg bare var betatt,fordi jeg er vant til drittsekker, så jeg ble vel "blendet" av snillheten hans. Men når alt annet mangler,da er det ikke liv laga for min del ihvertfall.

Hi

Skrevet

Guri skjønner det ikke

Så da var det ikke lukten som var problemet...

Nå plutselig har du ikke følelser heller jaja

Skrevet

Hi

Bare av nysgjerrighet, hva falt du for, da? Hvis han lukter kan det jo ikke engang være sengekosen?

Snillheten hans. Han er veldig snill. Stiller alltid opp for andre. Følte at han var god tvers igjennom,og det var det andre fortalte meg også.

Men nå har jeg blitt bedre kjent med han, og der er ikke bare positivt...

Tenker det er best å avslutte før det blir alvorligere forhold ut av det,så da gjorde jeg det. Jeg føler meg tilfreds med å ha tatt dette valget,og da vet jeg at det var rett for meg. Han sier at han vil ha meg,koste hva det koste vil, men det hjelper lite når jeg ikke vil,og ikke har de rette følelsene for han. Mulig jeg bare var betatt,fordi jeg er vant til drittsekker, så jeg ble vel "blendet" av snillheten hans. Men når alt annet mangler,da er det ikke liv laga for min del ihvertfall.

Hi

Skjønner. Snill er veldig viktig - men som du sier, det er ikke nok.

Skrevet

Guri skjønner det ikke

Så da var det ikke lukten som var problemet...

Nå plutselig har du ikke følelser heller jaja

Les hele tråden du,så du får med deg sammenhengen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...