Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #26 Skrevet 31. januar 2014 Kjærsten min lukter så forferdelig surt... Det er klærne som lukter da, han har normal hygiene sånn rent kroppslig. Men klærne hans lukter virkelig ille, det ooooser selvom han står en bit unna. Denne lukta setter seg i alt han er borti, og jeg blir regelrett kvalm. Han "glemmer" å ta klærne ut av vaskemaskina, og det er vel her problemet ligger. Jeg har gitt han råd om rensing og lufting og hvordan han blir kvitt denne lukta, har vært ærlig rett og slett og sagt at jeg ikke orker å være nær han med den lukta. Jeg må rense sofaen og vaske puter og pledd hver gang han har vært her for å få vekk lukta, og nå er jeg lei. Det er ikke bare svak lukt, det virkelig stinker! Og jeg blir virkelig uvel, for det lukter så sterkt... Hjelp! Hvordan få han til å gjøre noe? For nå har jeg sagt dette til han i over 4 mnd, og det synker jo ikke inn. Jeg reiser ikke hjem til han av samme årsak, hele leiligheten lukter pga tøytørkinga hans. Det er heller ikke aktuelt å vaske klærne for han, jeg har nok barn fra før og trenger ikke en voksen sønn i tillegg. Er mannfolk bare håpløse, eller går det an å nå inn til dem på noen måte? Anonymous poster hash: ba67e...588 Be ham sette på en alarmklokke som ringer når klærne er ferdig vasket. Klær som har ligget for lenge i maskinen stinker som våt hund, usj... Ellers; spiser han ekstremt lite karbohydrater? Det kan gi litt rar ketosekroppslukt i tillegg. Anonymous poster hash: 53947...5cf
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #27 Skrevet 31. januar 2014 Kjærsten min lukter så forferdelig surt... Det er klærne som lukter da, han har normal hygiene sånn rent kroppslig. Men klærne hans lukter virkelig ille, det ooooser selvom han står en bit unna. Denne lukta setter seg i alt han er borti, og jeg blir regelrett kvalm. Han "glemmer" å ta klærne ut av vaskemaskina, og det er vel her problemet ligger. Jeg har gitt han råd om rensing og lufting og hvordan han blir kvitt denne lukta, har vært ærlig rett og slett og sagt at jeg ikke orker å være nær han med den lukta. Jeg må rense sofaen og vaske puter og pledd hver gang han har vært her for å få vekk lukta, og nå er jeg lei. Det er ikke bare svak lukt, det virkelig stinker! Og jeg blir virkelig uvel, for det lukter så sterkt... Hjelp! Hvordan få han til å gjøre noe? For nå har jeg sagt dette til han i over 4 mnd, og det synker jo ikke inn. Jeg reiser ikke hjem til han av samme årsak, hele leiligheten lukter pga tøytørkinga hans. Det er heller ikke aktuelt å vaske klærne for han, jeg har nok barn fra før og trenger ikke en voksen sønn i tillegg. Er mannfolk bare håpløse, eller går det an å nå inn til dem på noen måte? Anonymous poster hash: ba67e...588 Be ham sette på en alarmklokke som ringer når klærne er ferdig vasket. Klær som har ligget for lenge i maskinen stinker som våt hund, usj... Ellers; spiser han ekstremt lite karbohydrater? Det kan gi litt rar ketosekroppslukt i tillegg. Anonymous poster hash: 53947...5cf Det er det å få han til og huske at han skal sette på klokka da... Jeg aner ikke hva han spiser til vanlig... Han er litt overvektig,så han spiser vel ikke bare sunt... Jeg orker ikke passe på han som en liten unge. Han får denne siste sjansen, så gidder jeg rett og slett ikke mer... HI Anonymous poster hash: ba67e...588
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #28 Skrevet 31. januar 2014 Det finnes en tøymykner slm fjerner vond lukt. Anonymous poster hash: 5c5dc...c4e
Iiiiik Skrevet 31. januar 2014 #29 Skrevet 31. januar 2014 Det er jo ekkelt at han lukter vondt, men et klesvaskekurs kan kanskje få ham til å skjerpe seg. For min del ville jeg vært opptatt av hva det sier om ham som person. En voksen mann som gjentatte ganger "glemmer" klærne i vaskemaskinen, hvordan er han i hverdagen? Hvordan skulle du kunne gjøre avtaler med ham? Hvordan skulle dere delt oppgaver? Hvor ansvarlig ville han vært i en omsorgsrolle? Hvor mye hensyn ville han tatt til deg etter fem år og midt i barneskrik? Når han i så stor grad blåser i dine tilbakemeldinger allerede (før den krasse situasjonen i går), hvor mye vil han høre på deg på sikt? Ville ikke kunne elsket en så korttenkt og egosentrisk person tror jeg, da måtte alt annet vært veldig perfekt og han måtte bestå vaskekurset med en sekser.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #30 Skrevet 31. januar 2014 Det er jo ekkelt at han lukter vondt, men et klesvaskekurs kan kanskje få ham til å skjerpe seg. For min del ville jeg vært opptatt av hva det sier om ham som person. En voksen mann som gjentatte ganger "glemmer" klærne i vaskemaskinen, hvordan er han i hverdagen? Hvordan skulle du kunne gjøre avtaler med ham? Hvordan skulle dere delt oppgaver? Hvor ansvarlig ville han vært i en omsorgsrolle? Hvor mye hensyn ville han tatt til deg etter fem år og midt i barneskrik? Når han i så stor grad blåser i dine tilbakemeldinger allerede (før den krasse situasjonen i går), hvor mye vil han høre på deg på sikt? Ville ikke kunne elsket en så korttenkt og egosentrisk person tror jeg, da måtte alt annet vært veldig perfekt og han måtte bestå vaskekurset med en sekser. Jeg også glemmer vasker innimellom (Men da tar jeg et skylleprogram med eddik før jeg tar dem ut) og jeg er da virkelig verken korttenkt eller egosentrisk! Anonymous poster hash: 77e1f...94e
Iiiiik Skrevet 31. januar 2014 #31 Skrevet 31. januar 2014 Det er jo ekkelt at han lukter vondt, men et klesvaskekurs kan kanskje få ham til å skjerpe seg. For min del ville jeg vært opptatt av hva det sier om ham som person. En voksen mann som gjentatte ganger "glemmer" klærne i vaskemaskinen, hvordan er han i hverdagen? Hvordan skulle du kunne gjøre avtaler med ham? Hvordan skulle dere delt oppgaver? Hvor ansvarlig ville han vært i en omsorgsrolle? Hvor mye hensyn ville han tatt til deg etter fem år og midt i barneskrik? Når han i så stor grad blåser i dine tilbakemeldinger allerede (før den krasse situasjonen i går), hvor mye vil han høre på deg på sikt? Ville ikke kunne elsket en så korttenkt og egosentrisk person tror jeg, da måtte alt annet vært veldig perfekt og han måtte bestå vaskekurset med en sekser. Jeg også glemmer vasker innimellom (Men da tar jeg et skylleprogram med eddik før jeg tar dem ut) og jeg er da virkelig verken korttenkt eller egosentrisk! Anonymous poster hash: 77e1f...94e Jeg glemmer det også innimellom, men jeg glemmer det ikke kontinuerlig og jeg ville tatt hensyn til det hvis mannen min så tydelig ga uttrykk for at det plagde ham.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #32 Skrevet 31. januar 2014 Det er jo ekkelt at han lukter vondt, men et klesvaskekurs kan kanskje få ham til å skjerpe seg. For min del ville jeg vært opptatt av hva det sier om ham som person. En voksen mann som gjentatte ganger "glemmer" klærne i vaskemaskinen, hvordan er han i hverdagen? Hvordan skulle du kunne gjøre avtaler med ham? Hvordan skulle dere delt oppgaver? Hvor ansvarlig ville han vært i en omsorgsrolle? Hvor mye hensyn ville han tatt til deg etter fem år og midt i barneskrik? Når han i så stor grad blåser i dine tilbakemeldinger allerede (før den krasse situasjonen i går), hvor mye vil han høre på deg på sikt? Ville ikke kunne elsket en så korttenkt og egosentrisk person tror jeg, da måtte alt annet vært veldig perfekt og han måtte bestå vaskekurset med en sekser. Jeg også glemmer vasker innimellom (Men da tar jeg et skylleprogram med eddik før jeg tar dem ut) og jeg er da virkelig verken korttenkt eller egosentrisk! Anonymous poster hash: 77e1f...94e Det kan jeg også gjøre en gang iblant, men forskjellen er vel at du og jeg har vett nok til å skylle gjennom klærne en gang til hvis det er nødvendig + at det ikke skjer hver gang Anonymous poster hash: a1b66...3ea
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #33 Skrevet 31. januar 2014 Det er jo ekkelt at han lukter vondt, men et klesvaskekurs kan kanskje få ham til å skjerpe seg. For min del ville jeg vært opptatt av hva det sier om ham som person. En voksen mann som gjentatte ganger "glemmer" klærne i vaskemaskinen, hvordan er han i hverdagen? Hvordan skulle du kunne gjøre avtaler med ham? Hvordan skulle dere delt oppgaver? Hvor ansvarlig ville han vært i en omsorgsrolle? Hvor mye hensyn ville han tatt til deg etter fem år og midt i barneskrik? Når han i så stor grad blåser i dine tilbakemeldinger allerede (før den krasse situasjonen i går), hvor mye vil han høre på deg på sikt? Ville ikke kunne elsket en så korttenkt og egosentrisk person tror jeg, da måtte alt annet vært veldig perfekt og han måtte bestå vaskekurset med en sekser. Jeg også glemmer vasker innimellom (Men da tar jeg et skylleprogram med eddik før jeg tar dem ut) og jeg er da virkelig verken korttenkt eller egosentrisk! Anonymous poster hash: 77e1f...94e Det er forskjell på "alltid" og "innimellom" Tror ikke du er korttenkt av den grunn, da er jeg korttenkt også Til du øverst her: Vel, jeg har tenkt i de baner jeg også... Han virker ofte som han mangler noen sosiale antenner... Men... Han er utrolig snill, supertålmodig, flink med barna mine... Ja, det var visst det jeg fant av positive ting... Hmmm.... Jo mer jeg tenker på dette, jo mer feil føler jeg at hele han er egentlig... Han er 29 år og har bodd med pappaen sin de siste 4 åra, fordi han gikk på en smell og "rømte" fra der han er fra... Har slitt med spillavhengighet og har fortsatt gjeld fra det, men er svartelista så han får ikke skaffet seg mer gjeld heldigvis. Han har flyttet for seg selv nå... I mine øyne er han økonomisk uansvarlig, ikke bare pga spillegalskapen han hadde, men pga hvordan han prioriterer pengene sine. Pga gjelda har han tvangstrekk i lønn,og derfor dårlig råd. Da må han jo også prioritere deretter, men det gjør han ikke. Handler på den dyreste matbutikken, handler røyk på narvesen istedetfor på matbutikken (fordi den var nærmest...), kjøper seg ting han ikke egentlig liker til en dyr pris istedetfor å sjekke en annen butikk(særlig nå når han flyttet og skulle ha gardiner og sånne ting). Er tom for penger etter ei uke etter lønn, og låner kortet til pappaen for å handle. Har ikke bil eller førerkort, prater knapt... Interesserer seg overhodet ikke over hva som skjer rundt om... Om noen på hans alder blir drept på hans hjemsted, så sier han bare "jaha" og trekker på skuldrene... Alltid vært mest for seg selv, selv som barn... Han fortalte meg at da han var liten syntes han det var moro å slå ihjel brannmaneter med hammer (herre gud, jeg burde jo løpt da han fortalte det...).. Nei... Må nok ta en alvorsprat om at dette her ikke er noe for meg... Kjenner jeg blir helt matt av han til tider, føler jeg har fått en voksen sønn som jeg overhodet ikke vil være mamma til... Jo, og så har han aldri hatt kjæreste før. Om det er pga manglende sosiale antenner, eller om det er pga stanken, eller kanskje en blanding, det vet jeg ikke... Nei... I morgen blir jeg singel gitt... Jammen godt jeg skrev dette innlegget, for det fikk meg til å se helheten... Takk til alle som har kommet med råd, stilt spørsmål og gitt svar HI Anonymous poster hash: ba67e...588
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #34 Skrevet 31. januar 2014 Det er jo ekkelt at han lukter vondt, men et klesvaskekurs kan kanskje få ham til å skjerpe seg. For min del ville jeg vært opptatt av hva det sier om ham som person. En voksen mann som gjentatte ganger "glemmer" klærne i vaskemaskinen, hvordan er han i hverdagen? Hvordan skulle du kunne gjøre avtaler med ham? Hvordan skulle dere delt oppgaver? Hvor ansvarlig ville han vært i en omsorgsrolle? Hvor mye hensyn ville han tatt til deg etter fem år og midt i barneskrik? Når han i så stor grad blåser i dine tilbakemeldinger allerede (før den krasse situasjonen i går), hvor mye vil han høre på deg på sikt? Ville ikke kunne elsket en så korttenkt og egosentrisk person tror jeg, da måtte alt annet vært veldig perfekt og han måtte bestå vaskekurset med en sekser. Jeg også glemmer vasker innimellom (Men da tar jeg et skylleprogram med eddik før jeg tar dem ut) og jeg er da virkelig verken korttenkt eller egosentrisk! Anonymous poster hash: 77e1f...94e Det er forskjell på "alltid" og "innimellom" Tror ikke du er korttenkt av den grunn, da er jeg korttenkt også Til du øverst her: Vel, jeg har tenkt i de baner jeg også... Han virker ofte som han mangler noen sosiale antenner... Men... Han er utrolig snill, supertålmodig, flink med barna mine... Ja, det var visst det jeg fant av positive ting... Hmmm.... Jo mer jeg tenker på dette, jo mer feil føler jeg at hele han er egentlig... Han er 29 år og har bodd med pappaen sin de siste 4 åra, fordi han gikk på en smell og "rømte" fra der han er fra... Har slitt med spillavhengighet og har fortsatt gjeld fra det, men er svartelista så han får ikke skaffet seg mer gjeld heldigvis. Han har flyttet for seg selv nå... I mine øyne er han økonomisk uansvarlig, ikke bare pga spillegalskapen han hadde, men pga hvordan han prioriterer pengene sine. Pga gjelda har han tvangstrekk i lønn,og derfor dårlig råd. Da må han jo også prioritere deretter, men det gjør han ikke. Handler på den dyreste matbutikken, handler røyk på narvesen istedetfor på matbutikken (fordi den var nærmest...), kjøper seg ting han ikke egentlig liker til en dyr pris istedetfor å sjekke en annen butikk(særlig nå når han flyttet og skulle ha gardiner og sånne ting). Er tom for penger etter ei uke etter lønn, og låner kortet til pappaen for å handle. Har ikke bil eller førerkort, prater knapt... Interesserer seg overhodet ikke over hva som skjer rundt om... Om noen på hans alder blir drept på hans hjemsted, så sier han bare "jaha" og trekker på skuldrene... Alltid vært mest for seg selv, selv som barn... Han fortalte meg at da han var liten syntes han det var moro å slå ihjel brannmaneter med hammer (herre gud, jeg burde jo løpt da han fortalte det...).. Nei... Må nok ta en alvorsprat om at dette her ikke er noe for meg... Kjenner jeg blir helt matt av han til tider, føler jeg har fått en voksen sønn som jeg overhodet ikke vil være mamma til... Jo, og så har han aldri hatt kjæreste før. Om det er pga manglende sosiale antenner, eller om det er pga stanken, eller kanskje en blanding, det vet jeg ikke... Nei... I morgen blir jeg singel gitt... Jammen godt jeg skrev dette innlegget, for det fikk meg til å se helheten... Takk til alle som har kommet med råd, stilt spørsmål og gitt svar HI Anonymous poster hash: ba67e...588 Etter å ha lest det du skriver her så sitter egentlig og ler litt (sorry!) og så tenker jeg "Takk og pris for den lukta!!!!!" Lukta er ikke det største problemet med den mannen. Han er sikkert god på mange måter, men skygg unna. Hvis du vil høre om singeltilværelsens herligheter så les tråden "Utblåsning!!!" en fornøyelse For å være alvorlig - er ikke kjekt med brudd uansett. Men alt du har fortalt så virker det som om du får det bedre uten akkurat denne mannen. Du har gjort ham en stor tjeneste med å fortelle ham om det med lukte. Men gjør han ikke noe med det selv, så er det ingen som kan forandre ham. Anonymous poster hash: a1b66...3ea
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #35 Skrevet 31. januar 2014 Det er jo ekkelt at han lukter vondt, men et klesvaskekurs kan kanskje få ham til å skjerpe seg. For min del ville jeg vært opptatt av hva det sier om ham som person. En voksen mann som gjentatte ganger "glemmer" klærne i vaskemaskinen, hvordan er han i hverdagen? Hvordan skulle du kunne gjøre avtaler med ham? Hvordan skulle dere delt oppgaver? Hvor ansvarlig ville han vært i en omsorgsrolle? Hvor mye hensyn ville han tatt til deg etter fem år og midt i barneskrik? Når han i så stor grad blåser i dine tilbakemeldinger allerede (før den krasse situasjonen i går), hvor mye vil han høre på deg på sikt? Ville ikke kunne elsket en så korttenkt og egosentrisk person tror jeg, da måtte alt annet vært veldig perfekt og han måtte bestå vaskekurset med en sekser. Jeg også glemmer vasker innimellom (Men da tar jeg et skylleprogram med eddik før jeg tar dem ut) og jeg er da virkelig verken korttenkt eller egosentrisk! Anonymous poster hash: 77e1f...94e Det er forskjell på "alltid" og "innimellom" Tror ikke du er korttenkt av den grunn, da er jeg korttenkt også Til du øverst her: Vel, jeg har tenkt i de baner jeg også... Han virker ofte som han mangler noen sosiale antenner... Men... Han er utrolig snill, supertålmodig, flink med barna mine... Ja, det var visst det jeg fant av positive ting... Hmmm.... Jo mer jeg tenker på dette, jo mer feil føler jeg at hele han er egentlig... Han er 29 år og har bodd med pappaen sin de siste 4 åra, fordi han gikk på en smell og "rømte" fra der han er fra... Har slitt med spillavhengighet og har fortsatt gjeld fra det, men er svartelista så han får ikke skaffet seg mer gjeld heldigvis. Han har flyttet for seg selv nå... I mine øyne er han økonomisk uansvarlig, ikke bare pga spillegalskapen han hadde, men pga hvordan han prioriterer pengene sine. Pga gjelda har han tvangstrekk i lønn,og derfor dårlig råd. Da må han jo også prioritere deretter, men det gjør han ikke. Handler på den dyreste matbutikken, handler røyk på narvesen istedetfor på matbutikken (fordi den var nærmest...), kjøper seg ting han ikke egentlig liker til en dyr pris istedetfor å sjekke en annen butikk(særlig nå når han flyttet og skulle ha gardiner og sånne ting). Er tom for penger etter ei uke etter lønn, og låner kortet til pappaen for å handle. Har ikke bil eller førerkort, prater knapt... Interesserer seg overhodet ikke over hva som skjer rundt om... Om noen på hans alder blir drept på hans hjemsted, så sier han bare "jaha" og trekker på skuldrene... Alltid vært mest for seg selv, selv som barn... Han fortalte meg at da han var liten syntes han det var moro å slå ihjel brannmaneter med hammer (herre gud, jeg burde jo løpt da han fortalte det...).. Nei... Må nok ta en alvorsprat om at dette her ikke er noe for meg... Kjenner jeg blir helt matt av han til tider, føler jeg har fått en voksen sønn som jeg overhodet ikke vil være mamma til... Jo, og så har han aldri hatt kjæreste før. Om det er pga manglende sosiale antenner, eller om det er pga stanken, eller kanskje en blanding, det vet jeg ikke... Nei... I morgen blir jeg singel gitt... Jammen godt jeg skrev dette innlegget, for det fikk meg til å se helheten... Takk til alle som har kommet med råd, stilt spørsmål og gitt svar HI Anonymous poster hash: ba67e...588 Etter å ha lest det du skriver her så sitter egentlig og ler litt (sorry!) og så tenker jeg "Takk og pris for den lukta!!!!!" Lukta er ikke det største problemet med den mannen. Han er sikkert god på mange måter, men skygg unna. Hvis du vil høre om singeltilværelsens herligheter så les tråden "Utblåsning!!!" en fornøyelse For å være alvorlig - er ikke kjekt med brudd uansett. Men alt du har fortalt så virker det som om du får det bedre uten akkurat denne mannen. Du har gjort ham en stor tjeneste med å fortelle ham om det med lukte. Men gjør han ikke noe med det selv, så er det ingen som kan forandre ham. Anonymous poster hash: a1b66...3ea Hehe, jeg leste nettopp hele den tråden Jeg hadde det faktisk utrolig fint som singel før han stinky dukket opp, så jeg tror jeg får det minst like fint som singel igjen nå Jeg har fått blåst ut litt med ei venninne nå, så nå ler jeg bare av hele stinky (ja,vi er så voksne,jeg og venninna mi, at vi har gitt han kallenavn ). Men men... Jeg savner han aldri når vi er fra hverandre, så tror ikke det blir store krokodillatåra av å gjøre det slutt. Ikke for meg ihvertfall! HI Anonymous poster hash: ba67e...588
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #36 Skrevet 31. januar 2014 Da får du ta deg en vaskedag hos han.. Anonymous poster hash: d690b...dfe
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #37 Skrevet 1. februar 2014 Da får du ta deg en vaskedag hos han.. Anonymous poster hash: d690b...dfe Kommer ikke på tale. Han er stor gutt og får klare selv. Jeg er ikke moren hans. Hi Anonymous poster hash: ba67e...588
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #38 Skrevet 1. februar 2014 Bruker dere eddik som skyllemiddel? Hvilken type? Anonymous poster hash: bff76...c75
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #39 Skrevet 1. februar 2014 Bruker dere eddik som skyllemiddel? Hvilken type? Anonymous poster hash: bff76...c75 Nei,det brukes for å rense maskina. Anonymous poster hash: ba67e...588
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #40 Skrevet 1. februar 2014 Bruker dere eddik som skyllemiddel? Hvilken type? Anonymous poster hash: bff76...c75 Nei,det brukes for å rense maskina. Anonymous poster hash: ba67e...588 Da kjører dere tom maskin, og har eddiken i kammeret for vaskemiddel? Anonymous poster hash: bff76...c75
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #41 Skrevet 1. februar 2014 Bruker dere eddik som skyllemiddel? Hvilken type? Anonymous poster hash: bff76...c75 Nei,det brukes for å rense maskina. Anonymous poster hash: ba67e...588 Da kjører dere tom maskin, og har eddiken i kammeret for vaskemiddel? Anonymous poster hash: bff76...c75 Tom maskin ja,men har eddiken i trommelen. Kjører på kokvask. Anonymous poster hash: ba67e...588
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #42 Skrevet 1. februar 2014 Har vi hatt dette problemer har vi renset filteret, tømt maskinen og vasket på kokevask med eddik. Den lukta er grusom. Anonymous poster hash: 8f79d...bc9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #43 Skrevet 1. februar 2014 Er dette et kjent problem? Det hender at jeg glemmer klesvasken over natta, men har aldri kjent vond lukt Kanskje vi er en stinkende familie uten at vi vet om det neida, det vet jeg ikke at vi er altså, men lure litt hvorfor vi aldri har opplevd dette... Anonymous poster hash: ed3eb...42d
LittLykkelig Skrevet 1. februar 2014 #44 Skrevet 1. februar 2014 Kjøp sånn blå tøymykner fra comfort. Den tar bort sånn lukt
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #46 Skrevet 1. februar 2014 Bruker dere eddik som skyllemiddel? Hvilken type? Anonymous poster hash: bff76...c75 Nei,det brukes for å rense maskina. Anonymous poster hash: ba67e...588 Da kjører dere tom maskin, og har eddiken i kammeret for vaskemiddel? Anonymous poster hash: bff76...c75 Tom maskin ja,men har eddiken i trommelen. Kjører på kokvask. Anonymous poster hash: ba67e...588 Jeg har eddiken i kammeret for vaskemiddel. Det er en myte at det kan skade maskinen. Anonymous poster hash: 77e1f...94e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #47 Skrevet 1. februar 2014 Han bør heller ikke ha for mange klær i maskinen! Det må være rom for at de skal beveges der inne og bli skikkelig ren. Ellers anbefaler jeg tørketrommel. Eller rett og slett en ny vaskemaskin med innbygd tørketrommel. Anonymous poster hash: d0f4b...910
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #49 Skrevet 1. februar 2014 Blitt singel? Ja, det har jeg. Han ble bare stille,så da dro jeg bare hjem. Hi Anonymous poster hash: ba67e...588
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #50 Skrevet 1. februar 2014 Blitt singel pga han stinker?? Hvor lenge var dere sammen? Stakkars deg da Anonymous poster hash: 9d60b...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå