Gå til innhold

Han sendte intime bilder av oss til en bekjent. Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1; Passet på å få slettet alle slike bilder og eventuelt videoer

2: hoppet til sengs med han, gjort han "over kåt", bundet han til senga, og gått ut av rommet, tatt meg en lang dusj/bad og ordnet meg, brukt lang tid, kommet tilbake, lagt meg til å sove, og gitt en tilfeldig "oi da, glemte å slippe deg løs", sluppet han løs, dyttet han ut av senga og samme med hans dyne og pute, hadde han prøvd å legge seg i senga hadde jeg sakt "vel, inntil du forstår at slike bilder er private, og jeg har rett på å bestemme over hvem jeg vil skal se de, er sofaen perfekt sted for deg"

3: Vurdert å løpe for livet i motsatt retning, om han ikke hadde beklaget seg godt, så hadde jeg gått ja.

Anonymous poster hash: c6ab5...38d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis kan jeg ikke gjenkjennes. Ingen føflekker eller andre kjenne merker på kroppen min. Det er "kun"(misforstå meg rett) underlivet som vises her. Ingen som kan kjenne meg igjen. Heldigvis ingen barn inni bildet, takk og lov!!

Mannen er 27år. Den dritten. Svogeren min hjelper meg heldigvis med flytting i morgen. Fått flere meldinger i kveld. Den siste var slik "er du sur på meg? Unnskyld, ikke meningen å såre deg. Var ikke ment slik. Når kommer du hjem". Dumme nek! !!

Hi

Hi

Anonymous poster hash: 3360c...caf

Mannen viser bare mer og mer hvor umoden og totalt ubetenksom han er. Han ser tydeligvis ikke på dette som et problem i det hele tatt.

Han spør om du er sur på ham! Bare det viser at han ikke forstår rekkevidden av det han har gjort!

Og så skriver han "det var ikke slik ment".... hva mente han da med å sende sexbilder av deg og ham selv til en annen dame, ikke bare ett heller.... hva mente han med å bekrefte to ganger at det virkelig var deg og han på bildene... og hva mente han med å spørre den andre dama om hun tente på bildene???

Nei.... det var sikker "ikke slik ment".......

Dette er et klassisk eksempel på mannen som tenker med det hodet som vil gjerne og ikke det som har hjerne. For å være ærlig så lurer jeg på om det hodet som burde ha hatt en hjerne faktisk har det...

Blir rett og slett glad for å høre at du får hjelp av din svoger til å flytte i morgen!

Selv om det er en trist situasjon så er det godt du kommer deg bort fra ham så fort som mulig!

Anonymous poster hash: 1a798...d4b

Skrevet

Du har ingenting å skamma deg over. Enno. Blir du hos ein mann som behandler deg slik; då er du rimeleg utskjemt. Masse lykke til med flytting og alt. Det er vondt med brudd. De har sikkert mange fine minner. Han har vore din aller nærmaste. Det vil koma dagar kor du føler deg einsom, savner nokon, og gjerne også han. Men då må du hugsa dette, og retta ryggen. Og den dagen du treff ein ny mann, elsker ein ny mann, så vil det vera 1000 gongar betre. Det er vidunderleg å elska og bli elska av snille, fornuftige, normale, kjekke menn, som ein kan nyta å vera med utan å gå på kompromiss med hjerta sitt/fornuften sin og sjølvfølelsen sin.

Det ordnar seg! klem

Skrevet

Og hva fikk ham til å tro at denne dama var interessert i disse bildene i første omgang? Jeg vil tro de har mer enn et bekjent/venneforhold om man sender slike bilder seg imellom?

Jeg forstår deg godt, hi, jeg hadde dødd av flauhet selv! For en bedriten fyr!! Hadde anmeldt ham på flekken!!

Run, Forrest, RUUUUN!

Sender deg en trøsteklem

Anonymous poster hash: 4a557...daf

Skrevet

Vet du, det eneste du trenger være flau over, er på din manns vegne. For at han er så idiotisk, ufølsom og ekkel at han gjør slikt mot den han skal beskytte og elske. Det er HAN som har driti seg ut, ikke du.

Anonymous poster hash: cfaea...c0e
Skrevet

Klem til deg! 

Du fortjener så UTROLIG mye bedre, lykke til med resten av livet ditt uten den idioten! :) 

Anonymous poster hash: 9335e...b8e
Skrevet

Det var utrolig dårlig gjort, et stort tillitsbrudd, og fryktelig lite gjennomtenkt av ham.

Men husk at det er veldig lett for dibdamene å si: dra, run, kast ham ut osv. De kjenner ikke deg, ikke han og vet ikke hvordan forholdet deres er i utgangspunktet.

Pass på at det er hjertet ditt du hører på, og ikke dibdamene...

Men en liten tenkepause er alltid bra:)

Klem til deg som er i en vanskelig situasjon.

Anonymous poster hash: 4e308...576

Skrevet

heisann HI....

hvordan gikk det idag?? har du fått pakka tinga dine?

jeg som skrev tidligere om å hive alle evt sd kort i miksern...etc..
om du har bestemt deg for å gå (noe alle her håper på) så håper jeg du har sørga for at alt p ådatan er sletta, alle kameraer.. og at du har fått sletta bilder fra mobilen hans.. og vet usb brikker og cd er.. alt alt alt..

tror du skal prise deg lykkelig over at dere ikke fikk barn... (kan du tenke deg å ha barn med en slik mann, herregud galskap... pris deg lykkelig.. var nok skjebnen sin måte å si at du skulle få en skikkelig mann en dag)

håper du har en god familie og en god vennegjeng.. de vil du trenge..

Skrevet

Håper du gjør slik du sa i går HI. Pakk tingene dine og gå ifra han. Vær sterk! Klem

Anonymous poster hash: cad68...28c

Skrevet

Hvordan går det med deg i dag, HI?

Husk - du har ikke noe å være flau over, absolutt ikke noe som helst! Du hadde bare sex med mannen du var sammen med, du sa ikke ja til å dele det med andre. Det er ikke du som har noe å være flau over!

Tenker på deg! <3

Anonymous poster hash: 1a798...d4b
Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: 2da2b...9b6

Skrevet

Hi her

Jo det gikk jo greit, egentlig. Hentet alle tingene mine, nå er det bare å vente på tlf fra han. Han kommer hjem snart, så antar at han ringer ettersom han ikke vet noe om at jeg har flyttet ut.

I dag er jeg ikke sint. I dag er jeg bare fryktelig lei meg. Vet ikke om dette var "rett" samtidig som det er det rette valget. Litt mer tvilende i dag, men jeg har i det minste flyttet. Vet ikke hva som skjer videre, men føler hvertfall nå jeg må gjøre det slutt.

Takk for omtanken alle sammen <3

Anonymous poster hash: 3360c...caf

Skrevet

Tror nok du har gjort det eneste du kunne gjøre nå... Du er tøff og sterk!

Har du hørt noe fra han nå?

Masse masse lykke til! Sender deg en klem!

Anonymous poster hash: 2da2b...9b6

Skrevet

Det er klart det ikke er enkelt å flytte ut, men det var jo også dramatisk det han gjorde og mangelen på dømmekraft som han viste.

En enkelt episode med mangel på dømmekraft kan man selvsagt tilgi, men det virker jo også som det er sterkt inne i hans personlighet å mangle seksuelle sperrer.

Kanskje det kunne være noe dersom han tilbød seg å begynne på et kurs for dem som er sexavhengige.

Men han vil vel neppe tilby noe slikt...

Anonymous poster hash: a33be...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...