Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Mannen her er nymfoman for å si det mildt. Tenker også drømmer om sex hele tiden. Han har kontakt med en gammel barndoms venninne, noe jeg ikke ser noe galt i. Hun og mannen tekstet sammen, ingen flørting kun vennlige samtaler frem til dette. mannen min spør om hun kan sende han intimebilder av henne og kjæresten. Hun svarer nei. Mannen min skriver at han"bønnfaller henne, at det hadde vært så digg osv". Hun spør om han kan sende bilder, like etterpå skriver hun at hun tullet. Plutselig ser jeg at mannen her har sendt henne to bilder av oss mens vi har sex. Det ene bildet tar han meg bakfra, det andre forfra. Du ser ikke ansiktet, men underlivet vårt!!!!! Mitt underliv, rumpehullet, dåsa mi:-( Hva hadde dere gjort/sagt? Er så forbanna og flau. Kjenner ikke denne jenta engang. Disse bildene var ikke ment for andre. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 3360c...caf
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Hadde ikke vært i nærheten av å kunne leve med en sånn mann. Totalt fullstendig tillitsbrudd! Anonymous poster hash: 2c77a...bab
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Hvorfor i all verden lar du deg fotografere i slike situasjoner ? Herregud, du vet vel at slik kan misbrukes, og det ble jo nettopp bevist når mannen din gjør slikt :/ Anonymous poster hash: e3172...81d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg hadde til og med glemt disse bildene. De er tatt på en ivrig ferie for 3år siden:-( . Angrer selvfølgelig nå da, men det er jo for seint; ( Hi Anonymous poster hash: 3360c...caf
juniprins2014 Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 hadde gått i fra han.. enkelt og greit.. hadde også tatt å mobilen hans og sd kortet i mikseren.. også ødelagt pcn hans.. slik at jeg var sikker på at d ikke eksisterte flere bilder av meg.. og sagt HASTA LA VISTA!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Stoppet han midt i akten for å løpe å hente fotoapparatet? Nei det der hadde jeg ikke akseptert. Jeg hadde blitt rasende rett og slett. Og tenk om han har sendt det til flere? Tror til og med at han hadde fått seg en på trynet!
det er berre mordi Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Vedder mitt einaste rumpehol på at dette er oppspinn.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Vedder mitt einaste rumpehol på at dette er oppspinn. Disse bildene var vi enige om når vi tok de. Tenkte vel ikke der og da på det som har skjedd nå. Kamera var tilgjengelig ja. Vi tok bildene fordi det tente oss der og da, men så ble bildene glemt fra min side:-( Hi Anonymous poster hash: 3360c...caf
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Sexnekt inntil h...... fryser!!! Hadde hatt store, store problemer med å stole på en mann som bryter tillit på en så elementær ting. Det som er privat ER privat hvis ikke noe annet er avtalt. En mann som i tillegg trygler og ber om å få sexbilder av andre han kjenner. Han hadde nok blitt en eks for meg. Rimelig kjapt også - og som sagt, hadde ikke blitt mer sex med ham på meg! Anonymous poster hash: 1a798...d4b
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Dealbreaker og skilsmissegrunn her i huset. Helt seriøst.
Gjest cd0da Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Mannen min filma en gang. Det gjorde vi kun for morro skyld. Vi sletta filmen rett etterpå, men hadde den ikke blitt sletta og han hadde sendt den eller vist den til noen andre hadde det vært en skilsmissegrunn for det er et stort tillitsbrudd å gjøre slikt
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Fatter ikke at du sitter her og lurer på hva du skal gjøre. Her i huset hadde han vært en eks lenge før bildene havnet hos denne såkalte barndomsvenninen. Det eneste han gjør er å forsøple verden ved å eksistere og han er ikke verdt dritten under skoene dine. Anonymous poster hash: 3e7e7...562
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Jeg vil tro at det han gjorde til og med er straffbart så lenge du ikke hadde gitt tillatelse til at han kunne bruke bildene på den måten. Hadde ikke fortsatt å være gift med en slik mann! Og det har ikke med et enkelttilfelle å gjøre, det har med de holdningene han viser - også hvilke holdninger han har til deg. Han velger å bruke bilder av ditt underliv til å forsøke å få egen vinning - sexbilder av damer han kjenner, og dermed tydelig fantaserer om. Han respekterer ikke din rett til å ha noen mening om hvem som kan se disse bildene. Han respekterer ikke din rett til privatliv. Og han respekterer definitivt ikke dine følelser på noe som helst måte. Kom deg bort fra en mann som så tydelig misbruker din tillit og ikke respekterer deg! Hva sier han selv? At du ikke skal være så prippen? At du ikke skal ta slik på vei for ingen kan se hvem du er? Hvorfor gidder du bry deg når ansiktet ditt ikke vises? Kan tenke meg at han kaster alt dette tilbake til deg - at det er du som har et problem. Har jeg rett i den mistanken så er det enda større grunn til å komme seg unna, for da driver han med manipulering og kontrollering og nedpsyking av deg i tillegg. Anonymous poster hash: 1a798...d4b
*Miss Marple* Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 Jeg tror ikke jeg har sagt det her inne før, men et sånt tillitskrise hadde betydd kroken på døren her! Ikke bare at han sendte bilder av dere (hvor EKKELT er ikke det!!), men at han også spurte om å få bilder av venninnen. En sånn mann kunne jeg ikke levd med.
FrkKværner Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 Det hadde blitt månelys! Vet ikke om jeg kunne levd videre med en slik mann. Til ettertanke vet jeg om flere som har blitt utsatt for det samme. Ikke at bildene nødvendig har blitt sendt til andre, men at de har blitt vist frem. Hadde nok hatt problemer med å stole på denne mannen igjen.
NormaJean Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 Sier ikke dette så ofte akkurat, men for meg hadde det vært verre en utroskap! Den ydmykelsen av å bli eksponert på en sånn måte er i mine øyne fullstendig utilgivelig!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. januar 2014 #17 Skrevet 28. januar 2014 Hadde først og fremst gått inn på mobilen til mannen og sletta ALT som lå av bilder av deg selv i pikante settinger! Sørget for å få vekk alt!! Så ville jeg tatt et skikkelig oppgjør med ham, og personlig ville jeg ha funnet meg et annet sted å bo Han fyren der ække god!
Groosalugg Skrevet 28. januar 2014 #18 Skrevet 28. januar 2014 Dette kunne jeg ikke tilgitt. Jeg hadde hatt full angst for at disse bildene ville blitt publisert et eller annet sted.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #19 Skrevet 28. januar 2014 Håper du oppdaterer hva som skjer med deg, HI. Har du snakket mer med mannen? Anonymous poster hash: 1a798...d4b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 Jeg hadde faktisk hatt lettere for å tilgi utroskap enn noe slikt. Anonymous poster hash: cfaea...c0e
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #21 Skrevet 28. januar 2014 Huff Jeg har mottatt sånne bilder av et ektepar.. Fikk helt vondt inni meg... Konen vet d ikke Anonymous poster hash: 1ebe0...bd1
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #22 Skrevet 28. januar 2014 Huff Jeg har mottatt sånne bilder av et ektepar.. Fikk helt vondt inni meg... Konen vet d ikke Anonymous poster hash: 1ebe0...bd1 Da håper jeg du ga konen beskjed om at intime bilder av henne blir spredd rundt uten hennes viten og vilje??!! Anonymous poster hash: 1a798...d4b
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. januar 2014 #23 Skrevet 28. januar 2014 Men hvilken tilbakemelding fikk han fra denne dama som plutselig fikk dette usmakelige bildet rett i fleisen?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #24 Skrevet 28. januar 2014 Hi her. . Konfronterte mannen i kveld:( Som en av dere nevnte her var mannens svar at " hun vet jo ikke med sikkerhet at det er deg, hun ser ikke ansiktet ditt. dessuten sa hun at hun skulle slette bildet, hun har ingen interesse av å spre det rundt". Heh vet ikke om jeg skal le eller grine jeg. For et jævlig idiotisk svar. Driter i om hun ikke tror det er oss, poenget er at han har gjort dette bak min rygg. Jeg vet det er mitt underlivet som hun har fått tilsendt. Faen drittgubbe. Jeg er så flau også at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Sa til mannen at dette var et stort tillitsbrudd for meg, å at jeg må tenke på hva jeg vil videre. Akkurat nå orker jeg ikke trynet hans!!!! Hi Anonymous poster hash: 3360c...caf
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #25 Skrevet 28. januar 2014 Jeg er 20:40 Hun vet ingenting... Anonymous poster hash: 1ebe0...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå