Gå til innhold

Han sendte intime bilder av oss til en bekjent. Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva mente mannen din med det svaret? At det like gjerne kunne være en navnløs elskerinne han var sammen med på bildet?.... det er jo det han egentlig sier.... men han er jo så dum at han ikke forstår det selv.

Han trenger ikke være utro, men når han argumenterer slik han gjør, så åpner han i hvert fall for at hun venninnen kan tro det.

Som ventet så kastet han det tilbake til deg...

Og han tar null ansvar for å ha tråkket over absolutt alt som heter av grenser!

Eneste respektable og akseptable reaksjonsmåte fra mannen i dette tilfellet ville vært å umiddelbart lagt seg totalt langflat, gitt deg full tilgang til alt han har av bilder slik at du kunne se gjennom og slette alt som ikke bør være tilgjengelig for han.... og så burde han bedt på sine knær om tilgivelse.

Men - i stedenfor er det du som liksom overreagerer.....

Denne mannen har ingen grenser.

Uansett hva du gjør - sørg for å få tilgang til alt denne mannen rår over av bilder og slett alt du er på. Går du fra ham har du enda mindre kontroll over hva han gjør med de bildene han har.

Anonymous poster hash: 1a798...d4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvilken tilbakemelding fikk han fra denne dama som plutselig fikk dette usmakelige bildet rett i fleisen?

Hun skrev "det der er ikke av dere, eller?" . Gubben skrev jo. Så sendte han ett bilde til hvor han skriver at bildet var litt dårlig vinklet i forhold til pikken hans. Fy Faen. . Hun skrev at han var "gal hvis disse bildene var ekte". Mannen min spurte om dette tente henne, da svarte hun "ja fine bilder, med litt merkelig hvis de faktisk er ekte".

Kjenner jeg dør av skam nå. Skammer meg for å ha en slik mann,0og0for bildene. Bildene er slettet nå hvertfall, med det er vist litt sent

Dratt ut nå. Måtte vekk fra den mannen. Tok bilen og kjørte avsted. . Faens gubbe

Hi

Anonymous poster hash: 3360c...caf

Skrevet

Jeg er 20:40

Hun vet ingenting...

Anonymous poster hash: 1ebe0...bd1

Da burde du la henne få vite. Eller ville du likt at ditt underliv ble sendt rundt og andre fikk vite at det var ditt... men du ikke en gang fikk muligheten til å stoppe det??

Og hvorfor fikk du slike bilder?

Legg egne følelser til side og la denne stakkars damen få en muligheten til å stoppe bildene av seg selv spredd!!!

Skrevet

Han påstår at hun ikke har noen interesse av å dele disse bildene med andre. Vel, han har tydeligvis det, og har bevist at han er i stand til det. 

Hedde vært heeelt uaktuelt for meg å fortsette noe som helst med en sånn mann. Hvem vet hva annet han kan finne på av tillitsbrudd. Hadde aldri stolt på ham igjen.

For ikke å snakke om hvor fantastisk lite respekt han må ha for deg, dine følelser, ditt personvern og din integritet.

Skrevet

Men hvilken tilbakemelding fikk han fra denne dama som plutselig fikk dette usmakelige bildet rett i fleisen?

Hun skrev "det der er ikke av dere, eller?" . Gubben skrev jo. Så sendte han ett bilde til hvor han skriver at bildet var litt dårlig vinklet i forhold til pikken hans. Fy Faen. . Hun skrev at han var "gal hvis disse bildene var ekte". Mannen min spurte om dette tente henne, da svarte hun "ja fine bilder, med litt merkelig hvis de faktisk er ekte".

Kjenner jeg dør av skam nå. Skammer meg for å ha en slik mann,0og0for bildene. Bildene er slettet nå hvertfall, med det er vist litt sent

Dratt ut nå. Måtte vekk fra den mannen. Tok bilen og kjørte avsted. . Faens gubbe

Hi

Milde himmel :sprettoy:

Skrevet

Han påstår at hun ikke har noen interesse av å dele disse bildene med andre. Vel, han har tydeligvis det, og har bevist at han er i stand til det.

Hedde vært heeelt uaktuelt for meg å fortsette noe som helst med en sånn mann. Hvem vet hva annet han kan finne på av tillitsbrudd. Hadde aldri stolt på ham igjen.

For ikke å snakke om hvor fantastisk lite respekt han må ha for deg, dine følelser, ditt personvern og din integritet.

Jeg sitter å tenker på hvor mange andre som har sett mitt underliv jeg. Kamerater, venninner, ukjente. Ikke vet jeg. Samtidig er han sikkert dum nok til å svare på det. Han ser liksom ikke helt problemet, han sier at jeg så jævlig bra ut å ikke trenger å skamme meg når jeg til og med tenner henne. Fy fader, jeg tror ikke jeg kan gå tilbake til den dusten. Jeg føler meg latterliggjort på bygda nå, av min egen mann!

Hi

Skrevet

Ikke 100% sikkert at flere enn den jenta har sett ditt underliv på bilder.

Men høres ut som fyren er på vei inn i et spor der han ønsker å se vennenes kjønnsorganer på bilder, og der han etterhvert ønsker å se dem nakne i virkeligheten og delta i orgier med dem...

Høres ut som han er på vei til å komme helt ut av kontroll.

Selv de som er involverte i slike ting, sender bare slike meldinger til dem som er involverte i miljøet og har gått med på det.

Ikke til tilfeldige barndomsvenninner.

Anonymous poster hash: a33be...de2
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Dealbreaker og skilsmissegrunn her i huset. Helt seriøst.

Signerer. Det er utroskap,selv om de ikke lå sammen. Han sender nakenbilder av seg til henne, i sexkontekst, pluss at han outer deg. Men jeg har alltid lurt på - hva i helvete får folk til å la seg avbilde slik når de VEEET at sånt kan komme på avveie og havne på youtube og hos hvem som helst?????

Skrevet

Herregud. Jeg har ikke ord.

Skrevet

Dealbreaker og skilsmissegrunn her i huset. Helt seriøst.

Signerer. Det er utroskap,selv om de ikke lå sammen. Han sender nakenbilder av seg til henne, i sexkontekst, pluss at han outer deg. Men jeg har alltid lurt på - hva i helvete får folk til å la seg avbilde slik når de VEEET at sånt kan komme på avveie og havne på youtube og hos hvem som helst?????

Helt ærlig, vet ikke hvor dette kan bære videre. Jeg skal hvertfall ikke være så naiv å si at det aldri kommer til å skje. Han har sagt at det hadde vært kult med trekant tidlige, samme om det var med en mann eller kvinne det kunne jeg bestemme. . Det er ikke noe for meg

Vel, det var denne ene gangen på ferie. Jeg var super kåt for å si det rett ut, kamera lå i nærheten, det var turn on der og da. Tror det blir kroken på døra her:( .

Hi

Skrevet

Stakkars deg! Så ydmykende:/ er jo ingen som tenker at mannen man er sammen med, skal vise bilder av oss til noen. Mannen er jo helt forskrudd! Kom deg unna det der! :o

Skrevet

Stakkars deg! Så ydmykende:/ er jo ingen som tenker at mannen man er sammen med, skal vise bilder av oss til noen. Mannen er jo helt forskrudd! Kom deg unna det der! :o

Det er så pinlig, du aner ikke. Hjertet er knust, ryktet mitt. Hun skrev at hun skulle slette det, men kan jo tenke meg at ryktene går uansett. Vet ikke om jeg tør se folk i øynene

Fikk melding av mannen for noen minutter siden. Unnskyld bla bla bla. Han har prøvd å ringe også. Gidder ikke svare kjenner jeg. Planen nå er at være hos min søster i natt. Han reiser på jobb i morgen, da henter jeg tingene mine. Planlegger å sende han melding i morgen etter jeg har hentet alt at det er over. Håper bare jeg er sterk nok til dette i morgen. Heldigvis har vi bare felles hus, ingen barn inni bildet (vi var prøvere)!!!

Sukk

Hi

Skrevet

Det er så pinlig, du aner ikke. Hjertet er knust, ryktet mitt. Hun skrev at hun skulle slette det, men kan jo tenke meg at ryktene går uansett. Vet ikke om jeg tør se folk i øynene

Fikk melding av mannen for noen minutter siden. Unnskyld bla bla bla. Han har prøvd å ringe også. Gidder ikke svare kjenner jeg. Planen nå er at være hos min søster i natt. Han reiser på jobb i morgen, da henter jeg tingene mine. Planlegger å sende han melding i morgen etter jeg har hentet alt at det er over. Håper bare jeg er sterk nok til dette i morgen. Heldigvis har vi bare felles hus, ingen barn inni bildet (vi var prøvere)!!!

Sukk

Hi

Uff, får så inderlig vondt av deg, HI!

Men tross alt er det bra at dere ikke har barn sammen når det blir brudd. Nå kan du gå og stenge døren og bli ferdig med ham. Hadde dere hatt barn måtte du ha forholdt deg til ham resten av livet.

Du fortjener så uendelig mye mer respekt og kjærlighet enn det denne mannen viser deg. Du fortjener en mann som tar vare på deg, ikke en som blottlegger deg og utnytter deg for sin egen nytelses skyld!

Vær sterk i dette - så finner du en langt bedre mann snart!

Sender deg en stor klem <3

ps... hvis noen skal være flau her så er det mannen - ikke du. Du er et uskyldig offer i dette. Det er mannen som burde være dødsflau - men det tror jeg ærlig talt ikke han har vett til...

Skrevet

Hjelpes, jeg har ikke ord en gang. Dette var virkelig et tillitsbrudd. Forlat den mannen med en gang. Du fortjener så mye mye bedre enn han!

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Håper jeg er like sterk i morgen når jeg får roet meg litt. Mannen er ikke flau i det hele tatt. Jeg vet jo at menn ofte blir litt helter" i slike sammenhenger, jeg blir den lettlurte som lot dette skje. Jeg. Er uansett kjempe flau. Lyst til å sende melding til denne dama å utgi meg sfor å være mannen. Lyst til å si at det ikke er oss, for å redde skinnet mitt litt.

Takk uansett. Ps slett alle slike bilder folkens :(

Hi

Skrevet

Unnskyld at jeg ler...!! Men herregud, hahaha, det er da ikke mulig å gjøre noe så idiotisk... :o!

Her hadde også helvete vært løs ja.

Anonymous poster hash: 4db54...e73
Skrevet

Var dette en bekjent av ham eller en barndomsvenninne forresten?

Skrevet

Jeg hadde anmeldt han, sveipet harddisken med en magnet og hivd han ut.

Anonymous poster hash: b0b87...b42
Skrevet

En bekjent nå, men gammel venninne fra barndommen. De "kjenner" hverandre ikke nå lenger, derfor omtaler jeg henne som bekjent. Hvordan det?

Hi

Skrevet

Hi

Herregud, nå er jeg helt sjokkert på dine vegne HI...!!

Dette ER forresten både tillitsbrudd av den verste, mest intime sorten og i tillegg utroskap. Hadde aldri klart å bli i et slikt forhold selv... :(.

Hvor gammel er han egentlig, 22 eller 23? Det skulle man nesten tro...Og har dere barn sammen HI?

En stor klem til deg. Jeg ler ikke noe lengre nå....

Skrevet

Vet du, jeg tenker at du slett ikke skal være flau for bildene, at det er deg på dem. Skjønner jo at du er det, ville vært utrolig flau selv? Men når jeg leser hva du skriver tenker jeg mest på hva slags type mann dette er. Som er i et forhold med deg, men ber en venninne om nakenbilder og sender sine egne private bilder. Om du kan gjenkjennes på bildene eller ikke er vel igrunnen ikke problemet her, det er vel heller mannens holdning og gjerninger. Hvor gammel er denne mannen egentlig? Høres ikke spesielt moden ut iallefall.

Anonymous poster hash: e3115...054

Skrevet

Heldigvis kan jeg ikke gjenkjennes. Ingen føflekker eller andre kjenne merker på kroppen min. Det er "kun"(misforstå meg rett) underlivet som vises her. Ingen som kan kjenne meg igjen. Heldigvis ingen barn inni bildet, takk og lov!!

Mannen er 27år. Den dritten. Svogeren min hjelper meg heldigvis med flytting i morgen. Fått flere meldinger i kveld. Den siste var slik "er du sur på meg? Unnskyld, ikke meningen å såre deg. Var ikke ment slik. Når kommer du hjem". Dumme nek! !!

Hi

Hi

Skrevet

Du skal da ikke er flau over å ha hatt sex med mannen din. Det er mange som tar bilder og film til privat bruk og alle med vettet i behold skjønner at det ikke er normal oppførsel å dele det med andre.

Hev hodet og tenk at det kun er han som har gjort noe dumt her.

Anonymous poster hash: ca3ab...b4c

Skrevet

Du skal da ikke er flau over å ha hatt sex med mannen din. Det er mange som tar bilder og film til privat bruk og alle med vettet i behold skjønner at det ikke er normal oppførsel å dele det med andre.

Hev hodet og tenk at det kun er han som har gjort noe dumt her.

Anonymous poster hash: ca3ab...b4c

Takk for fine ord. Om noen dager tenker jeg kanskje slik ,ikke nå. Nå er alt bare flaut. Jeg er sur, men blir nok mer såret og lei meg også når sinnet forsvinner. Dette er hvertfall til ettertanke, ikke overlat ansvaret for slike bilder til mannfolk!

Takk for fine ord alle sammen, det gjorde meg faktisk litt modigere

Hi

Skrevet

Syns det er veldig mange som dømmer deg her.

Det er ikke noe galt å ta intimbilder, du har jo gjort det på riktig måte (Altså ingenting som kan spores tilbake til deg) Verre med dem som tar bilder med ansikt og legger dem ut på nett.

Anonymous poster hash: b0b87...b42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...