SagflisiHåret Skrevet 28. januar 2014 #51 Skrevet 28. januar 2014 En mann satt i veikanten og gråt. Så kom Jesus gående og spurte hvorfor han gråt. Mannen fortalte at han gråt fordi han hadde mistet kona. jesus la handa på skuldra og ba mannen gå videre. Alt ville ordne seg med tiden. Lenger bort i veien satt en annen mann og gråt. Jesus kom og spurte hvorofr han gråt. Mannen fortalte at han gråt fordi dattera hadde brukket begge beina. Jesus la handa på skuldra og ba mannen gå videre, alt med forsikringer om at dattera ville bli frisk. Lenger nedi veien satt nok en mann og gråt. Jesus kom gående og spurte hvorfor han gråt. Mannen fortalte at han gråt fordi han kom fra Fauske. Da satte jesus seg ned og gråt sammen med mannen.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #52 Skrevet 28. januar 2014 Denne ler jeg veldig av, for jeg ser det levende for meg. Asiatisk engelsk ler jeg generelt mye av. So there was this prisoner transport plane crossing over the Congo jungle when all of a sudden it gets engine failure and crashes. The only survivors were a white guy, a black guy, and an asian guy. So they're figuring out the situation and salvaging what they can from the wreck when the white guy finally says "Alright we're gonna have to put some people in charge of things around here, I'll be in charge of the navigation. The black guy can be in charge of the ammunition. The asian guy, you can be in charge of the supplies." So they set up camp for the night. The next morning they get up and the asian guy is nowhere to be found so they just head out into the jungle without him. 4 days pass and the white guy and black guy are on their last leg. They don't know how they're going to move on. When all of a sudden the asian guy jumps out from behind a bush and yells "SUPPLIES!" Helt uten sammenlikning den beste vitsen! Anonymous poster hash: 88107...8a9
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 28. januar 2014 #53 Skrevet 28. januar 2014 Denne ler jeg veldig av, for jeg ser det levende for meg. Asiatisk engelsk ler jeg generelt mye av. So there was this prisoner transport plane crossing over the Congo jungle when all of a sudden it gets engine failure and crashes. The only survivors were a white guy, a black guy, and an asian guy. So they're figuring out the situation and salvaging what they can from the wreck when the white guy finally says "Alright we're gonna have to put some people in charge of things around here, I'll be in charge of the navigation. The black guy can be in charge of the ammunition. The asian guy, you can be in charge of the supplies." So they set up camp for the night. The next morning they get up and the asian guy is nowhere to be found so they just head out into the jungle without him. 4 days pass and the white guy and black guy are on their last leg. They don't know how they're going to move on. When all of a sudden the asian guy jumps out from behind a bush and yells "SUPPLIES!" Helt uten sammenlikning den beste vitsen! Anonymous poster hash: 88107...8a9 Mye av det andre her sjokkerer meg..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #54 Skrevet 28. januar 2014 Hva skjer om du putter en pall i rumpa? - En overdimensjonert kvikklunsj! Anonymous poster hash: c7903...e23 Hø? skjønte ikke den jeg Vet du hva en pall er? Man stikker en pall i ræva, og når den drites ut igjen, er den full av bæsj... = kvikklunsj. Anonymous poster hash: c7903...e23
Bananen Skrevet 28. januar 2014 #55 Skrevet 28. januar 2014 En ung dame kjører bak en lastebil, og plutselig ser hun at lasten begynner å falle av.Hun vil gjerne gjøre sjåføren oppmerksom på dette, og i første kryss hopper hun ut av bilen, løper opp på siden av lastebilen og får sjåføren til å sveive ned ruten; -Unnskyld, jeg heter Linda, og vil bare si ifra at du mister lasten din! Sjåføren ser dumt på henne, sveiver opp ruten og kjører videre. De kjører videre, og i neste lyskryss hopper den unge damen ut av bilen sin igjen, løper opp på siden av lastebilen og får han til å sveive ned ruten igjen: - Unnskyld, jeg heter Linda, og jeg prøver å si at du mister lasten din! Nok en gang ser bare sjåføren dumt på henne, sveiver igjen ruten og kjører videre.Den unge damen kjører etter, og ser at hele lasten er i ferd med å falle ut, og hun tenker at hun må overbevise ham, så i neste kryss løper hun ut og roper høyt: - Hei, jeg heter Linda og du mister lasten din! Sjåføren ruller ned vinduet igjen og roper irritert: Hei! Jeg heter Odd og jeg kjører strøbil!!!
monson Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #56 Skrevet 28. januar 2014 Hva skjer om du putter en pall i rumpa? - En overdimensjonert kvikklunsj! Anonymous poster hash: c7903...e23 Hø? skjønte ikke den jeg Vet du hva en pall er? Man stikker en pall i ræva, og når den drites ut igjen, er den full av bæsj... = kvikklunsj. Anonymous poster hash: c7903...e23 Aaaah, haha lest ball jeg.. Men, Pall ja.. I see
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #57 Skrevet 28. januar 2014 En ung mann fortalte begeistret til moren at han var forelsket og at han skulle gifte seg. Han sa, «For moro skyld, mamma, skal jeg ta med andre jenter hjem i tillegg til forloveden, og du kan prøve å gjette hvem jeg skal gifte meg med.»Den neste dagen har han med tre vakre kvinner hjem til mor, setter dem ned på sofaen og sier, «Ok, mamma. Gjett hvem av dem jeg skal gifte meg med.»Hun svarer umiddelbart, «Den rødhåra jenta i midten.»«Det er utrolig mamma. Du har helt rett. Hvordan visste du det?»«Jeg liker henne ikke.» Anonymous poster hash: 86cbe...10b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #58 Skrevet 28. januar 2014 To kamerater har slått opp telt i skogen da en av dem blir bitt i baken av en klapperslange. «Jeg løper inn til byen og henter en lege,» sa den andre. Han løper 10 kilometer til en liten by og finner byens eneste lege, som var opptatt med en fødsel. «Jeg kan ikke dra,» sa doktoren. «Men om du gjør følgende kan du redde kameraten din. Finn en kniv, kutt et lite kryss hvor bittet er, sug ut giften og spytt det ut på bakken.» Mannen løper tilbake til vennen som er i voldsomme smerter. «Hva sa legen?» spurte han. «Han sier du kommer til å dø.» Anonymous poster hash: 86cbe...10b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #59 Skrevet 28. januar 2014 To kamerater har slått opp telt i skogen da en av dem blir bitt i baken av en klapperslange. «Jeg løper inn til byen og henter en lege,» sa den andre. Han løper 10 kilometer til en liten by og finner byens eneste lege, som var opptatt med en fødsel. «Jeg kan ikke dra,» sa doktoren. «Men om du gjør følgende kan du redde kameraten din. Finn en kniv, kutt et lite kryss hvor bittet er, sug ut giften og spytt det ut på bakken.» Mannen løper tilbake til vennen som er i voldsomme smerter. «Hva sa legen?» spurte han. «Han sier du kommer til å dø.» Anonymous poster hash: 86cbe...10b ? Anonymous poster hash: 0e4ea...d0d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #60 Skrevet 28. januar 2014 Skjønner du ikke?? Anonymous poster hash: 86cbe...10b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #61 Skrevet 28. januar 2014 Skjønner du ikke?? Anonymous poster hash: 86cbe...10b Nei Anonymous poster hash: 0e4ea...d0d
geitemarken Skrevet 28. januar 2014 #62 Skrevet 28. januar 2014 Jeg skjønner at noen reagerer, men alle har vel hørt om galgenhumor? Ofte spøker man med det man er mest redd for.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #63 Skrevet 28. januar 2014 "Fortell din beste vits" - katta med slips Auts den var tørr! Anonymous poster hash: d85ed...21d
Tiltad Skrevet 28. januar 2014 #64 Skrevet 28. januar 2014 Tre våldtäktsmän hade blivit dömda till kastrering. De stod nu nervösa utanför dörren hos "bödeln". Den förste gick in och de andra två stod utanför och lyssnade spänt. Det hördes ett utdraget aaaaaaaaaaajjjjjjj när kastreringen utfördes. Det blev den andres tur och utanför stod den tredje och lyssnade. Denna gång hördes ett korthugget AAJJ. Svetten började lacka på den siste mannen och han bestämde sig för att försöka förhala det hela lite. Han småpratade med bödeln och frågade om inte det var ett väldigt tråkigt yrke. Han fick till svar att det ibland kan vara lite enformigt men för att göra det hela lite roligare så tar jag reda på vad de haft för yrke svarade bödeln. Den förste var snickare, så den sågade jag av, den andre var frisör, så den klippte jag av. Våldtäktsmannen kastade sig nu storskrattandes på golvet och bödeln undrade förolämpat vad det var som var så roligt. Jo, svarade våldtäktsmannen mellan skrattattackerna, jag är glassförsäljare, så min får du suga av!!!
Collette Skrevet 28. januar 2014 #65 Skrevet 28. januar 2014 To kuer sto og beitet. Da sa den ene kua: "MØ!". "Så rart", sa den andre. "Det var akkurat det jeg hadde tenkt til å si".
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #66 Skrevet 28. januar 2014 Alle barna het Per, unntatt Kari. Anonymous poster hash: ed183...bf7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #67 Skrevet 28. januar 2014 Den ene bankraneren til den andre "Kaller du dette fluktbil?" "Fluktbil? Jeg trodde du sa fruktbil" Ho ho ho Anonymous poster hash: 9d18c...aef
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #68 Skrevet 28. januar 2014 har du hørt om de to spøkelsene som giftet seg ....... 9 mnd senere fikk de et lite lommerørkle :-) Anonymous poster hash: 99957...530
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #69 Skrevet 29. januar 2014 En ung buktaler underholder på klubber og stopper for å ha et show på en pub i en liten by. Han skal gjennom sin vanlige rutine av dumme blondinevitser når en stor blond kvinne på fjerde rad står på stolen og sier, "OK dust. Nå har jeg hørt nok av dine nedsettende blondinevitser. Hva får deg til å tro at du kan generalisere kvinner på den måten? Hva har en persons fysiske attributter å gjøre med sin verdi som et menneske? Det er gutter som deg som hindrer kvinner som meg fra å bli respektert på jobben og i samfunnet mitt, for å nå mitt fulle potensial som en person ... fordi du og din type fortsetter å opprettholde diskriminering, ikke bare av blondiner, men av kvinner generelt ... alt i navnet av humor.» Oppskjørtet, begynner buktaleren å be om unnskyldning, da blondinen avbryter, "Du holder deg ut av dette gutt, jeg snakker til den lille jævelen på kneet ditt!" Anonymous poster hash: ed183...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå