monson Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Her er min: A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone." Haha sorry.. Men, synes denne er veldig morsom:P Kom med din, så har vi det litt gøy!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Hva er forskjellen mellom en jobb og en kone?Etter 10 år suger fortsatt jobben. Gud skapte kvinnen fra livet og opp, men hvem skapte kvinnen fra livet og ned?? ? en Neger!hvorfor? Krøllete hår, store lepper og dårlig ånde. Anonymous poster hash: 3af41...74a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Hææ?? Skjønte ikke, forklar takk?? Anonymous poster hash: b5f49...2f0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Fire nonner skulle inn til st. Peter. St. Peter sier at han må stille de et spørsmål før de får komme inn perleporten. Klart det svarer nonnene. St. Peter til nonne nr 1: har du noensinne tatt på en penis? Nonne nr 1: tja, hun hadde vel tatt på en med tommeltott og pekefinger. St. Peter: greit dypp de i vievann så kan du gå inn. Så stiller han nonne nr 2 samme spørsmål. Vel hun hadde tatt på en med hele hånden. Ok dypp den i vievann så kan du gå inn svarer st Peter. Da tar nonne nr 4 tak i nonne nr 3 og dytter henne unna og sier, ikke faan om jeg gurgler vannet hun har hatt hele ræva i og peker på nonne nr 3. Og av respekt for Elsker Livet så signerer jeg anonymt. Anonymous poster hash: dc9eb...519
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Her er min: A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone." Haha sorry.. Men, synes denne er veldig morsom:P Kom med din, så har vi det litt gøy! Hva er en molester? Anonymous poster hash: 631e0...4e7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Her er min: A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone." Haha sorry.. Men, synes denne er veldig morsom:P Kom med din, så har vi det litt gøy! Hva er en molester? Anonymous poster hash: 631e0...4e7 1. To disturb, interfere with, or annoy. 2. To subject to unwanted or improper sexual activity. Anonymous poster hash: f13f0...eeb
monson Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2014 Her er min: A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone." Haha sorry.. Men, synes denne er veldig morsom:P Kom med din, så har vi det litt gøy! Hva er en molester? Anonymous poster hash: 631e0...4e7 En overgriper.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Her er min: A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone." Haha sorry.. Men, synes denne er veldig morsom:P Kom med din, så har vi det litt gøy! Hva er en molester? Anonymous poster hash: 631e0...4e7 Overgriper. Utrolig kvalm "vits". Noen ting tuller man faktisk ikke med. Anonymous poster hash: 023a2...02e
monson Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2014 Her er min: A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone." Haha sorry.. Men, synes denne er veldig morsom:P Kom med din, så har vi det litt gøy! Hva er en molester? Anonymous poster hash: 631e0...4e7 Overgriper. Utrolig kvalm "vits". Noen ting tuller man faktisk ikke med. Anonymous poster hash: 023a2...02e Skjønner at ikke alle synes den er morsom altså.. Men, det er den eneste vitsen JEG synes er gøy og kan!. Men, kom med en vits isteden for å kritisere da
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Hvordan er sexlivet ditt? spør plutselig Torbjørn. Ikke så bra, svarer Anders. Hver eneste gang jeg og Torill har sex, mister hun interessen midtveis i akten. Det er utrolig frustrerende. Jeg vet hva du mener, sier Torbjørn. Jeg hadde det samme problemet, men jeg fant en løsning på det: Under puta har jeg gjemt en startpistol! Når hun begynner å miste interessen, drar jeg fram pistolen og fyrer av et skudd. Smellet skremmer henne så fælt at hun blir opphisset igjen, og etterpå kan hun simpelthen ikke få nok! Det var neimen ikke dumt, sier Anders. Jeg tror jammen jeg skal prøve det! Dagen etter sitter de atter i baren igjen, og Torbjørn er naturligvis spent på å få høre hvordan det gikk hjemme hos Anders natta før. Ikke så bra, sier Anders. Vi lå og nøt en 69 da hun etter en stund mistet interessen som vanlig. Så, jeg dro fram startpistolen fra under puta og fyrte av jævelskapen. Ja… og hva skjedde? spør Torbjørn. Jo, det skal jeg si deg… Hu beit meg i pikken, dreit meg i trynet og en naken mann kom ut av skapet med henda i været. Anonymous poster hash: 023a2...02e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Her er min: A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone." Haha sorry.. Men, synes denne er veldig morsom:P Kom med din, så har vi det litt gøy! Hva er en molester? Anonymous poster hash: 631e0...4e7 Overgriper. Utrolig kvalm "vits". Noen ting tuller man faktisk ikke med. Anonymous poster hash: 023a2...02e Skjønner at ikke alle synes den er morsom altså.. Men, det er den eneste vitsen JEG synes er gøy og kan!. Men, kom med en vits isteden for å kritisere da Men jeg skjønte ikke hva han mente med den siste setningen, kan du være så snill forklare? Anonymous poster hash: b5f49...2f0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Her er min: A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone." Haha sorry.. Men, synes denne er veldig morsom:P Kom med din, så har vi det litt gøy! Hva er en molester? Anonymous poster hash: 631e0...4e7 Overgriper. Utrolig kvalm "vits". Noen ting tuller man faktisk ikke med. Anonymous poster hash: 023a2...02e Skjønner at ikke alle synes den er morsom altså.. Men, det er den eneste vitsen JEG synes er gøy og kan!. Men, kom med en vits isteden for å kritisere da Men jeg skjønte ikke hva han mente med den siste setningen, kan du være så snill forklare? Anonymous poster hash: b5f49...2f0 Han hadde tenkt å drepe gutten i skogen. Derfor måtte han gå ut igjen alene... Anonymous poster hash: 023a2...02e
monson Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 27. januar 2014 Hvordan er sexlivet ditt? spør plutselig Torbjørn. Ikke så bra, svarer Anders. Hver eneste gang jeg og Torill har sex, mister hun interessen midtveis i akten. Det er utrolig frustrerende. Jeg vet hva du mener, sier Torbjørn. Jeg hadde det samme problemet, men jeg fant en løsning på det: Under puta har jeg gjemt en startpistol! Når hun begynner å miste interessen, drar jeg fram pistolen og fyrer av et skudd. Smellet skremmer henne så fælt at hun blir opphisset igjen, og etterpå kan hun simpelthen ikke få nok! Det var neimen ikke dumt, sier Anders. Jeg tror jammen jeg skal prøve det! Dagen etter sitter de atter i baren igjen, og Torbjørn er naturligvis spent på å få høre hvordan det gikk hjemme hos Anders natta før. Ikke så bra, sier Anders. Vi lå og nøt en 69 da hun etter en stund mistet interessen som vanlig. Så, jeg dro fram startpistolen fra under puta og fyrte av jævelskapen. Ja… og hva skjedde? spør Torbjørn. Jo, det skal jeg si deg… Hu beit meg i pikken, dreit meg i trynet og en naken mann kom ut av skapet med henda i været. Anonymous poster hash: 023a2...02e Hahaha!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Her er min: A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone." Haha sorry.. Men, synes denne er veldig morsom:P Kom med din, så har vi det litt gøy! Jeg syns den var litt morsom jeg Anonymous poster hash: 71953...9e0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #15 Skrevet 27. januar 2014 Vet dere hvorfor gutter liker store pupper og trange høl? De er store i kjeften og har liten p... Håper ikke den ble for grov. Anonymous poster hash: 7fb18...866
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #16 Skrevet 27. januar 2014 To venninner hadde vært på firmafest og ble veldig bedugget. Da de sjanglet hjemover fant begge ut at de måtte urinere og gikk dermed inn blant buskene på en kirkegård for å gjøre sitt. Den ene brukte trusa til å tørke seg med mens den andre rev av en flik på en krans fra en grav like ved. Dagen etter satt mennene dere......s på krakken utenfor blokka og var noe oppgitte. – Ille med kona, sa den ene, hun kom hjem dritings i natt, uten truse. De jævla firmafestene tar knekken på oss. – Det sier du, sier den andre! Jeg prøvde få meg en svingom i natt men da jeg fikk av trusa så lå det en våt lapp inni hvor det sto - Takk for alt, hilsen gutta på jobben Anonymous poster hash: eaf0e...216
sug lut Skrevet 27. januar 2014 #17 Skrevet 27. januar 2014 Her er min: A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone." Haha sorry.. Men, synes denne er veldig morsom:P Virkelig?
Bananahammock Skrevet 27. januar 2014 #18 Skrevet 27. januar 2014 Så utrolig vulgære dere er. Æsj. Spesielt HI, fy faen så heslig du er.
MammantilNurket Skrevet 27. januar 2014 #20 Skrevet 27. januar 2014 Så utrolig vulgære dere er. Æsj. Spesielt HI, fy faen så heslig du er. Total mangel på finesse her, ja. Dette er min favorittvits: Two pieces of string walk into a bar and the bartender looks at them suspiciously. He says "Sorry, boys, we don't serve your kind here." So the pieces of string walk out again. They're sitting in the gutter outside and feeling really thirsty when one piece of string says "Hey! I've got an idea to get me into the bar." So he starts twisting and turning, wriggling this way and that, pulling out a few threads here and there. His mate's looking at him and thinks he's gone completely nuts. Then the piece of string walks back into the bar. The bartender looks at him a little suspiciously again and says "Here, you're not a bit of string, are you?" The piece of string replies "No, I'm a frayed knot."
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #21 Skrevet 27. januar 2014 Hva er toppen av nytelse? Smøre snoppen inn med nugatti og løpe naken gjennom en barnehage.. Anonymous poster hash: 83f08...b6d
Ugl@ ruger... Skrevet 27. januar 2014 #22 Skrevet 27. januar 2014 Smakløs humor....for å si det pent....
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 27. januar 2014 #23 Skrevet 27. januar 2014 Jeg blir enda mer overbevist over et jeg har eksepsjonelt god humor ved å lese denne tråden - og at flere med fordel burde utvikle seg i min retning. Jeg kan til nøds skjønne at noen ler av Mot i brøstet, men dette?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #24 Skrevet 27. januar 2014 Hjelpes. Beklager, men jeg blir faktisk helt rystet av flere av vitsene. Særlig Hi sin, og den gamle med nugattien og barnehagen. Jeg burde nok ikke bli rystet, men jeg gjør det.. angrer på at jeg klikket meg inn på tråden Anonymous poster hash: eef44...f6f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #25 Skrevet 27. januar 2014 Hva er toppen av nytelse? Smøre snoppen inn med nugatti og løpe naken gjennom en barnehage.. Anonymous poster hash: 83f08...b6d Dette er forøvrig ikke en vits jeg synes er morsom altså. Leste den i en tråd i stad, og synes den passet inn i denne usmakelige tråden. Sånn til opplysning. Anonymous poster hash: 83f08...b6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå