Gå til innhold

Fortell din beste vits! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En skikkelig tørr en..

- Ørken..

hehehehe..... :P :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er søt hehe:) 

Det var klart for konfirmering, det var bare overhøringen igjen. Presten var fornøyd med konfirmantene bortsett fra Espen. Espen klarte aldri helt å følge med i hva presten hadde og fortelle. Presten skjønte at han måtte stille Espen et enkelt spørsmål på overhøringen dersom det ikke skulle gå rett vest.

Dagen kom og presten skulle stille Espen et spørsmål og spurte:

- Hvorfor er du her i dag Espen?

Espen ble forvirret og sa:

- Var det ikke i dag jeg skulle komme?

(Stakkars Espen :P
Skrevet

Huff.. klarer ikke å dra litt på smilebåndet en gang. Var skikkelig fælt å lese noen av disse, og kan ikke forstå hvordan noen i det hele tatt kan synes de er morsomme. HVA er morsomt med overgrep og drap av små barn? Hva er morsomt med små barn som blir lokket til overgrep med snop (nugatti i dette tilfellet) ? 

Anonymous poster hash: ed448...d54
Skrevet

Huff.. klarer ikke å dra litt på smilebåndet en gang. Var skikkelig fælt å lese noen av disse, og kan ikke forstå hvordan noen i det hele tatt kan synes de er morsomme. HVA er morsomt med overgrep og drap av små barn? Hva er morsomt med små barn som blir lokket til overgrep med snop (nugatti i dette tilfellet) ? 

Min, vits synes jeg er morsom fordi at den er så drøy.. Men, istede for å klage og hakke på andre sin humor, så kan du jo si en vist isteden for. 

For dette er jo hvertfall ikke gøy! 

Grunnen til at jeg startet tråden var ikke for å høre på syting. Men, heller det at folk kanskje kunne komme med sine vitser.. 

Men, man skal vel helst bare bli underholt av andre, også skal man bare hakke på vitsene til de som ikke faller i smak for en selv.. 

Skrevet

En skikkelig tørr en..

- Ørken..

hehehehe..... :P :P

Heheh, værste av alt er at jeg ler av den å :P 

Skrevet

Nå overser jeg enkelte av vitsene her, og forteller en jeg synes er morsom. Jeg husker stort sett ikke vitser, men denne hørte jeg via en kollega for noen dager siden, så jeg slenger den ut ;) 

En kvinne som var gravid med tvillinger havnet i koma etter en ulykke. Da hun etter en stund våknet opp av koma spurte hun hvem som hadde tatt seg av barna hennes mens hun var borte. Broren hennes kom inn til henne, og fortalte at han hadde tatt seg av tvillingene, og gitt dem navn. 

Han fortalte at jentetvillingen hadde han kalt Denise. Kvinnen synes det var greit nok, og spurte så hva gutten hennes het. Broren svarer da: The Nephew. 

(Jeg er ikke flink til å fortelle eller skrive ned vitser, men denne blir vel best muntlig, så jeg håper dere tar høyde for det:) )

Anonymous poster hash: dd682...b32
Skrevet

Nå overser jeg enkelte av vitsene her, og forteller en jeg synes er morsom. Jeg husker stort sett ikke vitser, men denne hørte jeg via en kollega for noen dager siden, så jeg slenger den ut ;)

En kvinne som var gravid med tvillinger havnet i koma etter en ulykke. Da hun etter en stund våknet opp av koma spurte hun hvem som hadde tatt seg av barna hennes mens hun var borte. Broren hennes kom inn til henne, og fortalte at han hadde tatt seg av tvillingene, og gitt dem navn.

Han fortalte at jentetvillingen hadde han kalt Denise. Kvinnen synes det var greit nok, og spurte så hva gutten hennes het. Broren svarer da: The Nephew.

(Jeg er ikke flink til å fortelle eller skrive ned vitser, men denne blir vel best muntlig, så jeg håper dere tar høyde for det:) )

skjønte den ikke?!

Anonymous poster hash: eef44...f6f

Skrevet

skjønte den ikke?!

Les Denise som The Niece (engelsk, altså), så kanskje du forstår? Nettopp derfor bør den vel høres og ikke leses - til nød leses på engelsk ;)

Skrevet

skjønte den ikke?!Anonymous poster hash: dd682...b32

Ikke jeg heller!

Anonymous poster hash: 83f08...b6d

Skrevet

Nå overser jeg enkelte av vitsene her, og forteller en jeg synes er morsom. Jeg husker stort sett ikke vitser, men denne hørte jeg via en kollega for noen dager siden, så jeg slenger den ut ;)En kvinne som var gravid med tvillinger havnet i koma etter en ulykke. Da hun etter en stund våknet opp av koma spurte hun hvem som hadde tatt seg av barna hennes mens hun var borte. Broren hennes kom inn til henne, og fortalte at han hadde tatt seg av tvillingene, og gitt dem navn.Han fortalte at jentetvillingen hadde han kalt Denise. Kvinnen synes det var greit nok, og spurte så hva gutten hennes het. Broren svarer da: The Nephew.(Jeg er ikke flink til å fortelle eller skrive ned vitser, men denne blir vel best muntlig, så jeg håper dere tar høyde for det:) )skjønte den ikke?!Anonymous poster hash: dd682...b32

Les Denise som The Niece (engelsk, altså), så kanskje du forstår? Nettopp derfor bør den vel høres og ikke leses - til nød leses på engelsk ;)Anonymous poster hash: dd682...b32

Åja! Haha!

Anonymous poster hash: 83f08...b6d

Skrevet

Aaahahaha! Tok noen sekunder før jeg tok den!

Et tips: Si navnene høyt for deg selv :-)

Anonymous poster hash: fa840...ff8

Skrevet

Denne ler jeg veldig av, for jeg ser det levende for meg. Asiatisk engelsk ler jeg generelt mye av.

So there was this prisoner transport plane crossing over the Congo jungle when all of a sudden it gets engine failure and crashes. The only survivors were a white guy, a black guy, and an asian guy. So they're figuring out the situation and salvaging what they can from the wreck when the white guy finally says "Alright we're gonna have to put some people in charge of things around here, I'll be in charge of the navigation. The black guy can be in charge of the ammunition. The asian guy, you can be in charge of the supplies." So they set up camp for the night. The next morning they get up and the asian guy is nowhere to be found so they just head out into the jungle without him. 4 days pass and the white guy and black guy are on their last leg. They don't know how they're going to move on. When all of a sudden the asian guy jumps out from behind a bush and yells

"SUPPLIES!"

Skrevet

Denne ler jeg veldig av, for jeg ser det levende for meg. Asiatisk engelsk ler jeg generelt mye av.

So there was this prisoner transport plane crossing over the Congo jungle when all of a sudden it gets engine failure and crashes. The only survivors were a white guy, a black guy, and an asian guy. So they're figuring out the situation and salvaging what they can from the wreck when the white guy finally says "Alright we're gonna have to put some people in charge of things around here, I'll be in charge of the navigation. The black guy can be in charge of the ammunition. The asian guy, you can be in charge of the supplies." So they set up camp for the night. The next morning they get up and the asian guy is nowhere to be found so they just head out into the jungle without him. 4 days pass and the white guy and black guy are on their last leg. They don't know how they're going to move on. When all of a sudden the asian guy jumps out from behind a bush and yells

"SUPPLIES!"

Hahah, denne vinner tråden! ;) 

Skrevet

Min, vits synes jeg er morsom fordi at den er så drøy.. Men, istede for å klage og hakke på andre sin humor, så kan du jo si en vist isteden for. 

For dette er jo hvertfall ikke gøy! 

Grunnen til at jeg startet tråden var ikke for å høre på syting. Men, heller det at folk kanskje kunne komme med sine vitser.. 

Men, man skal vel helst bare bli underholt av andre, også skal man bare hakke på vitsene til de som ikke faller i smak for en selv.. 

Men hva hadde du ventet deg når du kommer med en så smakløs vits om overgrep på et foreldreforum?

Anonymous poster hash: 0e4ea...d0d

Skrevet

Hørt om han kåre som skulle til telemark, men som kresja fordi det sto Bø på skilte? Haha daua 😄😄

Skrevet

-Pappa, er Gud mann eller kvinne, spurte guttungen.
- Begge deler.
- Er han svart eller hvit?
- Begge deler.Gutten tenkte seg om før han spør:
- Er det Michael Jackson?

Skrevet

Denne synes jeg er søt:

To tannpirkere var på vei hjem fra fest. Så gikk det et pinnsvin forbi. Da kom det fra den ene tannpirkeren: "Jøss, jeg visste ikke at det gikk nattbuss."

Anonymous poster hash: 56b8f...0d6

Skrevet

Hva skjer om du putter en pall i rumpa? 

- En overdimensjonert kvikklunsj! 

Anonymous poster hash: c7903...e23
Skrevet

Hø? skjønte ikke den jeg 

Skrevet

Haha! Æsj :D

Anonymous poster hash: 023a2...02e

Skrevet

Et par jegere i New Jersey er ute i skogen når en av dem faller til bakken. Han ser ikke ut til å puste, og øynene hans er rullet bakover i hodet. Den andre mannen finner fram mobiltelefonen sin og ringer til førstehjelp sentralen. Han gisper til sentralborddamen: «Vennen min er død! Hva kan jeg gjøre?

Operatøren sier med en rolig stemme: «Ta det med ro. Jeg kan hjelpe. Først må vi forsikre oss om at han er død.» Det følger en stillhet, før han hører et skudd.

Stemmen til mannen kommer tilbake på telefonen og sier «OK. Hva nå?»

Anonymous poster hash: 023a2...02e
Skrevet

Politiet stopper en bil og går frem til den. Når vinduet ruller ned, sitter det en god, rund gammel dame der.

- det gikk litt sakte frue, sier politimannen

- aldeles ikke, det står da vitterlig 20 på det skiltet bak der, svarer damen

- det skiltet betyr at du er på riksvei 20, men fartsgrenseskiltet viser at det er 50 her, smiler politimannen.

- åha. En misforståelse fra meg dette, beklager det.

Politimannen ser inn i bilen og sier

- venninnene dine bak der. Hva er det med de? De ser litt dårlige ut!?

- ja herr politimann. Vi har ganske nylig tatt av fra riksvei 280.

Anonymous poster hash: 0f6f7...592

Skrevet

Her er min: 

A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone."

Haha sorry.. Men, synes denne er veldig morsom:P 

Kom med din, så har vi det litt gøy! :D

Her er min: 

A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone."

Jeg bare lurer... skjønner du denne vitsen HI? Den er jo grusom :( Hva er morsomt med den??????? 

Jeg skjønner ikke hvordan mennesker kan le av at en barneovergriper er i skogen alene med et barn - og skal gå ut av skogen alene! TRAGISK! TRIST at du synes dette er gøy!

Skrevet

Jeg har rapportert dere barnemishandler-vitse-diggerne! Dere har ikke noe på dette forumet å gjøre om dere synes det er hysterisk morsomt med overgrep mot barn!

Første gang jeg har rapportert! Blir sint!

Skrevet

Her er min:

Eh, denne gjorde meg kvalm. Syke, syke menneske som syns det her er morsomt.

Anonymous poster hash: 88107...8a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...