Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Vi er ikke sammen altså !! Men, jeg skulle ønske han var litt eldre, eller jeg litt yngre... Pokker altså. Visste ikke det var så stor aldersforskjell i mellom oss... Eller hva mener dere? Finnes det noen som er sammen, med så stor aldersforskjell? Er det greit liksom? Anonymous poster hash: f3621...c2d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 BARNEROV!!! Anonymous poster hash: ab407...b79
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 You go, Girl Anonymous poster hash: 5e165...56f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Men, han er jo ikke barn... Var du barn da du var 21? Anonymous poster hash: f3621...c2d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Madonna - 53 / 24 Demi Moore 51 / 27 Er det så galt... Er det galt? Har kjærlighet aldersgrense....? Anonymous poster hash: f3621...c2d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Fatter ikke at det er mulig å tenne på så unge gutter når man selv er over 40. Anonymous poster hash: 8832d...dbf
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Så en på 16 og en 30 åring er også helt greit,for kjærligheten har ingen aldersgrense?? Anonymous poster hash: ab407...b79
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Det jeg mener er at vi begge er voksne... Anonymous poster hash: f3621...c2d
Bare blåbær Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Er det kjærlighet, så er det det! Gå for hva hjertet vil...<3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #10 Skrevet 25. januar 2014 Eksen min som er 34 år fant seg en på 18år. Der er jo begge voksne men fy faen så ekkelt og motbydelig det er likevel! Hun er jo bare ett barn iforhold til han! Anonymous poster hash: ab407...b79
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #11 Skrevet 25. januar 2014 Var en tråd her før i dag om en sønn på den alderen som i dag hadde fortalt at han var sammen med ei på din alder, HI. Kanskje "svigermor" er her inne også Så lenge begge er voksne så er det opp til dere å føle på hva som er best for dere. Jeg vet om et par med ca den aldersforskjelle, mulig litt mer også. De var samboere i 30-40 år til hun døde nærmere 90. De var et flott par, hun var utrolig ungdommelig, alltid flott kledd, han den litt mer rocka typen med skinnjakke. Et "umake" par, men de var lykkelige sammen. Anonymous poster hash: 7f9df...3ee
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 Takk for støtte.... Jeg kan bare ikke noe for hva jeg føler... og jeg visste ikke han var så ung... For min del var det pang ved første blikk... og deretter pratet vi og det bare stemte... kjemien stemte, interessene... Jeg sliter med å legge det her vekk..., ignorere det jeg faktisk føler. Jeg skulle jo selvfølgelig ønske aldersforskjellen var noe mindre... men kjærlighet handler ikke om alder, gjør det vel? Det handler om lykke... Jeg er på jakt etter lykke og kjærlighet....hva er linken til den andre tråden? :-) Anonymous poster hash: f3621...c2d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #13 Skrevet 25. januar 2014 Sex: OK Forhold: NO, NO, NO... Anonymous poster hash: 42fc2...0ff
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #14 Skrevet 25. januar 2014 Hvorfor er forhold NO, NO, NO? Vi har felles interesser... og det er utrolig hyggelig å prate med ham... Anonymous poster hash: f3621...c2d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #15 Skrevet 25. januar 2014 Takk for støtte.... Jeg kan bare ikke noe for hva jeg føler... og jeg visste ikke han var så ung... For min del var det pang ved første blikk... og deretter pratet vi og det bare stemte... kjemien stemte, interessene... Jeg sliter med å legge det her vekk..., ignorere det jeg faktisk føler. Jeg skulle jo selvfølgelig ønske aldersforskjellen var noe mindre... men kjærlighet handler ikke om alder, gjør det vel? Det handler om lykke... Jeg er på jakt etter lykke og kjærlighet.... hva er linken til den andre tråden? :-) Anonymous poster hash: f3621...c2d Her er linken.... http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144114656-21-%C3%A5r-og-sammen-med-en-p%C3%A5-40/#entry146057600 Enten så er det dere det er snakk om, eller så er det flere som er i samme situasjon. Jeg var selv sammen med en som var 13-14 år yngre. Han var voken i hodet, moden og ville satse på ekteskap og barn med meg. Men etter hvert følte jeg at det ikke stemte fra min side lenger. Men hadde det gjort det så hadde jeg satset på ham. Han hadde fint taklet kommentarer fra kompiser, familie osv. Anonymous poster hash: 7f9df...3ee
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #16 Skrevet 25. januar 2014 Hmm.. Jeg er 41, eldste sønn min er 21.. Så synes det høres rart ut. Som om jeg skulle blitt sammen en kompis av han liksom...:/ Anonymous poster hash: b7729...a92
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #17 Skrevet 25. januar 2014 Statistisk så vil jeg tro at tallene ikke taler i deres retning ift at forholdet varer. Men det er mange nok som beviser at de har det godt sammen også med en slik aldersforskjell. En slik aldersforskjell hvor mannen er eldst er jo ikke uvanlig. Er han moden og du ung av natur, felles interesser osv, så kan det absolutt fungere med et forhold. Men jeg tror ikke det er det letteste dere evt begir dere inn i, for det er uunngåelig at dere kommer til å få mange negative kommentarer. Det krever et godt forhold, stor trygghet til hverandre og sterk kjærlighet å møte så mye fordommer som dere trolig kan bli utsatt for. Bare du og han vet om det dere har sammen er sterkt nok. Jeg vet forresten om et par hvor jeg tror han var 19 og hun 38 som ble sammen for få år siden. De fikk barn et år etter, tror de har giftet seg også, de er i hvert fall samboere fremdeles og har kjøpt hus sammen. Anonymous poster hash: 7f9df...3ee
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #18 Skrevet 25. januar 2014 Takk for link. Er nok ikke oss, for vi er ikke sammen... :-) MEN, jeg skulle ønske det...Ta meg seriøst, jeg er ikke ute etter en ung sexparter, jeg er ute etter et fint og seriøst forhold... Livet har lært meg å ta vare på nuet... Vi lever bare en gang, og vi lever her og nå... Jeg vil ta vare på det fine... Han er det hyggeligste mennesket jeg har møtt på lenge... Anonymous poster hash: f3621...c2d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #19 Skrevet 25. januar 2014 Hmm. Jeg er i en lignende situasjon. Jeg er 34, og han som er forelsket i meg er 23. Til nå har jeg holdt ham på lang pga aldersforskjellen, men i det siste har jeg tenkt på om det kanskje er verdt et forsøk. Han er tross alt en perfekt match på alle andre områder, og han er totalt på knærne etter meg, så da er det vel dumt å avvise ham pga alderen? Anonymous poster hash: 34c9d...d24
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #20 Skrevet 25. januar 2014 Takk for fine kommentarer :-) Et slikt forhold kunne kanskje virke litt sjokkartet... på noen, men om vi skulle ha det fint sammen, og folk ser det, burde det ikke være nok til å oppnå respekt? Man behøver jo ikke akkurat be om eller forvente andres bifall, men respekt holder. Hva andre måtte mene kan man ikke bry seg om... Om man skulle gjøre alle valg her i livet i forhold til hva andre mener, fremfor hva man selv ønsker, føler og vil, så vil det ikke være mye selvintegritet igjen.... Er det slik man blir lykkelig? Nei, jeg har tro på at man gjør sine valg, ut i fra hjertet og fornuften, og står for sine valg...Jeg ønsker et varig forhold... Jeg jakter etter kjærligheten... Om man finner noe dyrbart, så må man ta vare på det..... Jeg akter å ta vare på det her.... Men, som sagt, vi er ikke sammen....... Jeg bare kjenner det er noe der... og det tror jeg han gjør også.... Anonymous poster hash: f3621...c2d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #21 Skrevet 25. januar 2014 Noen flere med meninger? :-) Anonymous poster hash: f3621...c2d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #22 Skrevet 25. januar 2014 Sex: OK Forhold: NO, NO, NO... Anonymous poster hash: 42fc2...0ff Enig med denne. Sex er helt ok siden han er voksen mann. Men likevel for ung til å ha et forhold med. Anonymous poster hash: 50d58...09a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #23 Skrevet 25. januar 2014 Eeehm, Synes det er litt for ungt. Du kan jo tenke deg da, ville du datet sønnen din? Hadde aldri (eller kanskje) godtatt at ei på min alder skulle date sønnen min. MEN om alt ligger til rette og at han da har mulighet for å få barn (om han ønsket seg egne), så ser jeg ikke problemet. Må ærlig si at jeg ble litt kvalm. "Aldersgrensen" for meg er når du er for "ung" til å kunne være mammaen/pappaen til den man er sammen med. Anonymous poster hash: f03d9...71a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #24 Skrevet 25. januar 2014 Jeg er 27 år og jeg syns 3 år yngre er for mye til og med Anonymous poster hash: ef0af...cd8
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #25 Skrevet 25. januar 2014 Da jeg var 21 var min kjære 35. Ikke noe galt i det. Er fortsatt gift og har barn sammens. 5år fra eller til utgjør ikke det helt store. Anonymous poster hash: ce725...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå