Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Jeg var anonym lengre oppe, bruker nick nå. Skal gjennomføre økt nr 3 i kveld. Jeg skal ned 5-6 kg. I tillegg til trening spiser jeg sunt og mindre porsjoner. Gleder meg til fortsettelsen, er super motivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg er med. Skal ned 5-6 kilo og kan ikke trene utenfor huset.

Det er akkurat slikt som meg. Men det værste problemet mitt er likevel å kutte ut søtsaker på kvelden :( Så håper treningen skal gi meg motivasjon til å slutte med det søte. Spiser ellers sunt og overdriver ikke mengden mat heller.

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

 

 

Jeg synes ikke du skal tvinge deg til å kutte det ut. Spis heller mindre, og varier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor høst trente jeg og mannen min til 30 days shred. Jeg fikk overbevist han om at det ikke var aerobic, men vanlig styrketrening. (slik de gjør i militæret - jumping jacks. :D ). Han svettet minst like mye som meg.

 

Anonymous poster hash: da22e...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Jeg er med. Skal ned 5-6 kilo og kan ikke trene utenfor huset.

Det er akkurat slikt som meg. Men det værste problemet mitt er likevel å kutte ut søtsaker på kvelden :( Så håper treningen skal gi meg motivasjon til å slutte med det søte. Spiser ellers sunt og overdriver ikke mengden mat heller.

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Jeg synes ikke du skal tvinge deg til å kutte det ut. Spis heller mindre, og varier det.

Vi får se på det da, skal fortelle hvordan det går.

 

Nå er økt 3 unnagjort! Er fortsatt stiv og støl, men merker ikke det under treningen. Deilig å være ferdig for i dag. Men synes det går utrolig bra, er ikke kjedelig enda.

 

Hvor godt trent er dere fra før av? Jeg trente mye før graviditeten, men har bare gått turer etter fødselen. Kjennes at jeg ikke har trent styrke på lenge.

 

#A1 (anonym1)

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi får se på det da, skal fortelle hvordan det går.

 

Nå er økt 3 unnagjort! Er fortsatt stiv og støl, men merker ikke det under treningen. Deilig å være ferdig for i dag. Men synes det går utrolig bra, er ikke kjedelig enda.

 

Hvor godt trent er dere fra før av? Jeg trente mye før graviditeten, men har bare gått turer etter fødselen. Kjennes at jeg ikke har trent styrke på lenge.

 

#A1 (anonym1)

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

 

 

Jeg er i ganske god form, egentlig. Spiser sunt og variert, men nekter meg ingenting. Spiser heller mindre posjoner av usunne ting.. ;)

 

Trener jevnlig styrke hjemme, med hovedfokus på rumpe/lår/mage. Trener også noe yoga, og danser meg svett med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Starter i morgen, likt med dere andre.

Skal få lagt inn mål og vekt (grøss), så før og etterbilder til slutt, hvis jeg får tatt anonyme bilder. ;)

Mannen har sagt at han også vil være med - mest for å støtte meg.

Jeg har ikke trent på 2 år pga graviditet og permisjon + latskap.

Trente mye før, og har et godt grunnlag, men har rett og slett blitt feit etter permisjonen!

Vil kombinere opplegget med diett for best mulig resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! :D

Begynner, ehm, i morgen? ;) Nei starter i dag tenker jeg. Har dvd´en liggende og kjøpte manualer sist jeg prøvde å gjennomføre. Jeg skal ned 7 kg, men må nok ta tak i kostholdet (atter en gang) for å komme i mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 gjennomført etter følgt av 4x4 intervall trening:) da var det bare og få på plass kostholdet, ikke spise for mye... Blir sulten av å trene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Jeg og flere begynte ilag en gang ifjor høst, gjett om folk falt fort av hehe....så nå må dere bevise, damer, at dere er bedre!

 

Hilsen en som gjennomførte 27 dager sammen med mannen for to år siden:)

 

Anonymous poster hash: 325df...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Jeg og flere begynte ilag en gang ifjor høst, gjett om folk falt fort av hehe....så nå må dere bevise, damer, at dere er bedre!

 

Hilsen en som gjennomførte 27 dager sammen med mannen for to år siden:)

 

Anonymous poster hash: 325df...a12

 

Jeg skal gjøre mitt beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 3 er gjennomført! Jeg målte meg på dag 1:

Lår: 59

Rumpe: 101

Hofter: 97

Midje: 81

Arm: 34

Vekt:64.3

 

Blir spennende å se resultatet om 4 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker det å gjøre dette med noen dagers oppehold innimellom eller må det gjøres hver eneste dag? Har problemer med tiden mandag og fredag når alle unger er hjemme. Men vil gjerne teste!

 

Anonymous poster hash: 40796...57d

Jeg gjør det under barne-tv hver dag, da er barna opptatt med sitt. Så om 10 min er jeg i gang med økt nr 4 :)

 

Anonymous poster hash: fb78f...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Jeg og flere begynte ilag en gang ifjor høst, gjett om folk falt fort av hehe....så nå må dere bevise, damer, at dere er bedre!

 

Hilsen en som gjennomførte 27 dager sammen med mannen for to år siden:)

 

Anonymous poster hash: 325df...a12

Jeg håper jeg blir en av de som fullfører:) takk!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Funker det å gjøre dette med noen dagers oppehold innimellom eller må det gjøres hver eneste dag? Har problemer med tiden mandag og fredag når alle unger er hjemme. Men vil gjerne teste!Anonymous poster hash: 40796...57d

Jeg gjør det under barne-tv hver dag, da er barna opptatt med sitt. Så om 10 min er jeg i gang med økt nr 4 :)Anonymous poster hash: fb78f...879

ja det går jo å få til bare motivasjonen er sterk nok... finner alltid en unnskyldning som nå er feks tven ikke i drift da vi nettopp har flytta og ikke fått i gang den enda... og kveldstiden er så kort da sistemann oftest ikke sover før 9 og da er det andre ting som klesvask og studier... men jeg blir inspirert av alle her inne så skal se om jeg gir det et forsøk neste uke !

 

Anonymous poster hash: 40796...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :-) må få litt muskler på rompen,lår,legger og få bort gravidmagefettet ...... 😃😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1 og mål:

 

Bryst:107

Midje:88

Hofter/rumpe:116

Lår:71

Overarm: 39

 

Det eneste stedet jeg håper å miste cm på, er overarmer og midje. Alt annet håper jeg blir der det er pr dags dato, men i fastere form :)

Gir en liten update etter første økt, nå er det iskaffe og morgenrøyk..lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 1: Fyfaen. Seriously.

Push-ups er det som tar drepen, og problemer med nakke og korsrygg gjør at mageøvelsene ikke blir like røffe som på videoen, men hey; jeg gjorde det, og jeg er svett og glad.

 

Ni dager igjen med samme video blir nok litt utfordring fordi jeg går lett lei, men det får gå. 30 dager er ingenting i den store sammenhengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var godt trent da jeg begynte,- men tok det som en del av mål og bli sterkere. Jeg HATER styrketrening,- og synes det er pes og huske hvilke øvelser man bør gjøre, hav man må gjøre, hva har man gjort. Hvor tunge vekter brukte jeg sist, antall reps.. Det blir rett og slett for mye tenking. Siden trening for meg er total avkobling og "meg tid",- så blir det helt feil. Enten en joggetur (kort eller lang, rolig eller hard, alt etter dagsform) eller en intensiv styrkeøkt hvor Jillian forteller meg hva jeg skal gjøre og når jeg er ferdig!

 

Jeg tok vel de 30 dagene på litt over 40, da jeg hadde en del lengre joggeturer jeg ikke kombinerte med styrke. Etter det har jeg kjøpt hennes "Killer buns and Thighs", og "six weeks six-pack". Alle trener HELE kroppen, men alle er korte og intensive økter. Så nå jogger jeg/trener utholdenhet 4 ganger i uka,- og styrke til en av hennes videoer to ganger i uka.. Er på min DVD nummer to av 30 Days" og siste uke gikk six week six-pack i søpla. De slites ut :)

 

Jeg HATER fortsatt styrke og det er ofte intensiv diskusjon i mitt hode om jeg skal jogge en time i stedet for....Men elsker at hun ALLTID får meg til og presse meg selv, selv om jeg bestemmer meg for bare "gå gjennom" den treningsøkta.... Tror seriøst jeg kunne drept henne om hun skulle trene meg personlig. Hun er fryktelig intens og får i alle fall meg til og alltid pushe på....Håper dere klarer og gjennomføre og overtale dere selv til og tenke på 30 min er man byttet om, trent ferdig og ferdigdusja,...Selv om klokka blir halv ti på kvelden før man får satt i gang, er man i seng før elleve,- om man vil :) Ikke forvent nødvendigvis så kjempegode målbånd og vektresultat.. Men når dere er ferdig, gå tilbake til level1 og kjenn hvor mange flere push ups" dere greier.. Hvor mye letter alt er :) Jeg bruker vekter på alle styrke og kondisjonsøkter på Level en når jeg trener nå....;) Og resultat har jeg fått. Men det tok mye lenger tid enn 30 dager. Da i form av markerte muskler på overarmer, og rumpa mener jeg ser bedre ut :)



Anonymous poster hash: 4d21e...4ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 overstått! Blir bedre for hver dag :)

 

Er dere andre godt i gang? Flott å se at du også er ferdig Jallow B!:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens dummeste:p men hva er 30 days shred oversatt til norsk? 30 dagers ?? Hehe

 

Anonymous poster hash: f22f3...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint at dere har  bestemt dere for å trene, men dersom dere ikke har grunnlag fra før så vær litt forsiktige, det er kjempelett å bli overtrent eller dra på seg belastningsskader når man ikke har grunntreningen. Bruk gode sko ettersom det er mye hopp i dette opplegget. Respekter kroppen dersom dere vår vedvarende vondter. Dere burde også legge inn hviledager i mellom så kroppen kan restituere seg, særlig i starten når dere blir veldig stive og slitne er det viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...