Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 De som tenker på seg selv og ikke lytter eller ser barna. + de som Røyker, drekker og forandrer livsituasjonen ofte.. Anonymous poster hash: 2f808...48b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Enig med 2. Og de som stapper i smokk i tide og utide også på store unger. Den er jo ikke for barna men for at foreldrene skal få ro uten innsats... Anonymous poster hash: ada33...c10
Elsker livet Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 De mest irriterende dagligdagse uvanene er at de varter opp barna sine hele tiden når de like gjerne kan gjøre det selv. Liker ikke at barna lærer at foreldrene er tjenere. nr. 2 er de som forhandler med barna om alt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 De som overkjører barna sine fullstendig, og som ikke engang prøver å tolke hvordan ungene egentlig har det. Vet om ei slik, hunprater og prater "se her, Per, Spiderman! Juhu! Jeee! Stilig! Give me five! Deet digger jo du. Se her, spis, maten din nå, slutt å sutre, smil da! Spiderman jo! Jippi! " Mas mas mas. Ungen er sliten og vil bare ha en klem eller noe, mora er helt hyper. Blir helt svett. Needless to say - ungene hennes er uoppdragne og aner ikke hva som er rett og galt. Dette er altså bare en av hundre situasjoner - bottom line is at hun "ser" ikke barna sine. Anonymous poster hash: b7633...31c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 de som sitter på mobil og overser barna når de er kontaktsøkende. Anonymous poster hash: b6234...015
*Miss Marple* Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 De som truer! "Hvis du ikke hører etter, så går vi hjem. Hvis du ikke spiser opp maten din så får du ikke is. Hvis du ikke tar på klær så får du ikke være med på kino...". Og som ALDRI gjør alvor av konsekvensene. Og de som ikke ser barna sine. Sitter på kafé i timesvis og kjefter når barna blir leie og utålmodige. Men siden jeg er så perfekt så er det nok lett å kritisere andre
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Ah jeg syns det er irriterende med de som snakker til ungene sine med lys babystemme, og de som sier "voffvoff" og "gakkgakk" til barna som holder på å lære å snakke, i steden for å si hund og and.. :-D Anonymous poster hash: 7e072...a5b
Himmel og hav Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 De som tror at resten av verden er like begeistret for alle lyder og påfunn barna deres kommer med, og at alle må da synes at det bare er sjarmerende når lille Ole hopper opp på scenen og gjør seg til mens barnekoret synger, eller at det bare er kjempefestlig at hele søskenflokken bruker rullebåndet på kjøpesenteret som tredemølle/lekeplass, mens gamle damer og bæreposer går veggimellom. Enkelte foreldre mister totalt gangsynet når det gjelder avkommet, og innser ikke at barna deres er en pest og en plage fordi de ikke blir oppdratt til å fungere ellers i samfunnet.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Mødre som trøkker i seg all slags drittmat Anonymous poster hash: ed7d3...a7e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 De som lar ungen sin være slem mot andre barn og unnskylder seg ed å si " han klorer og biter, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg assa.." OPPDRA ungen din!!!! Anonymous poster hash: 7e072...a5b
BareMas Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 At de sier til ungene "men du liker ikke det der" når de spør/forsyner seg med en type mat på middagsbordet. De kommer allefall ikke til å like det om de ikke får spise det!!
Rivjernet Skrevet 12. januar 2014 #13 Skrevet 12. januar 2014 De som truer! "Hvis du ikke hører etter, så går vi hjem. Hvis du ikke spiser opp maten din så får du ikke is. Hvis du ikke tar på klær så får du ikke være med på kino...". Og som ALDRI gjør alvor av konsekvensene. Og de som ikke ser barna sine. Sitter på kafé i timesvis og kjefter når barna blir leie og utålmodige. Men siden jeg er så perfekt så er det nok lett å kritisere andre Hva med de som truer og gjennomfører da? (Lurer virkelig)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #14 Skrevet 12. januar 2014 De som truer! "Hvis du ikke hører etter, så går vi hjem. Hvis du ikke spiser opp maten din så får du ikke is. Hvis du ikke tar på klær så får du ikke være med på kino...". Og som ALDRI gjør alvor av konsekvensene. Og de som ikke ser barna sine. Sitter på kafé i timesvis og kjefter når barna blir leie og utålmodige. Men siden jeg er så perfekt så er det nok lett å kritisere andre Hva med de som truer og gjennomfører da? (Lurer virkelig) Enig. Jeg truer og gjennomfører (som regel). Dårlig vane. Hva med oss? Anonymous poster hash: 32e92...4ba
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #15 Skrevet 12. januar 2014 De som snakker fryktelig høyt om HVA DE GJORDE DA DERES BABY VAR SÅNN OG SÅNN OG DET MÅ JEG OGSÅ GJØRE FOR DET ER DET ENESTE RIKTIGE!!! jo takk for tipset. Anonymous poster hash: 131f1...b9b
Fero Skrevet 12. januar 2014 #16 Skrevet 12. januar 2014 Dama til svogeren min røyker. Synes det er så ekkelt når hun går ut for å ta seg en røyk, kommer inn igjen og drar ungen rett opp på fanget for å kooooose. Æsj, hun stinker jo! Dessuten er ungen knapt åtte måneder og har neppe godt av mors røykeånde.. Også har vi svigermor og svigerinna mi, som virkelig ikke klarer å ikke ha på TV'en. Samme om ungene leker flott uten TV'en på.. Må ikke tro det går an, ass. Da maser nemlig svigermor om hva de vil se på helt til de gir opp og svarer, og vips så er den fine leken over. Bare TV som gjelder i stedet. Også irriterer det meg at alle på død og liv skal trøkke ungene sine fulle av loff i detta landet. Hver dag!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #17 Skrevet 12. januar 2014 Mødre som svarer for barna sine. Anonymous poster hash: 014eb...7b9
ærlig talt Skrevet 12. januar 2014 #18 Skrevet 12. januar 2014 Mødre som ler når barna gjør noe de ikke burde. "Hehehe, nei ikke gjør sånn da gullet, du kan knuse den, hehehe", "å, er du så sint du nå, hehe, men vi må gå altså, hehehe". Herregud så forvirrende for ungen! Eller de mødrene som prater med babystemme til barna sine. Er det nødvendig? Kan man ikke snakke med vanlig stemme til barna sine? Og så har du de som heeeeele tiden omtaler seg som mamma; "Mamma skal finne ei bok hu, så kan mamma lese for deg. Det gleder mamma seg til". Slapp av, det gjør ingenting om man sier "jeg" innimellom!
cowboylaila Skrevet 12. januar 2014 #19 Skrevet 12. januar 2014 Mammaer som skraper skjea over munnen på babyen når hun gir han grøt! Prøv å bli mata m skje og deretter få skrapa overskuddet av. Så irriterende å se på! Og må jo være ekkelt for ungen!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #20 Skrevet 12. januar 2014 Mammaer som skraper skjea over munnen på babyen når hun gir han grøt! Prøv å bli mata m skje og deretter få skrapa overskuddet av. Så irriterende å se på! Og må jo være ekkelt for ungen! Hæ? Hvorfor det? Mer ubehagelig å ha mat der. På hvilen måte er det mer ubehagelig enn å bli tørket med papir/klut? De fleste mater vel babyer med myke plastskjeer og vasker over til slutt. Anonymous poster hash: b9061...ad1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #21 Skrevet 13. januar 2014 De som liksom er så miss hønemor, med perfekte matpakker, lar ikke ungen gå opp trappa uten støtte av foreldrene, men lar ungen sitte i usikre i framsetet i bilen den ene km fra bgh pga ungen vil det, og mamman orker ikke den diskusjonen. Har bilstol i baksetet. Ja vel... Da gir jeg ungen min en kjedelig matpakke istedet, for her prioriterer sikring fremfor jåleregler. Anonymous poster hash: c57b8...aea
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #22 Skrevet 13. januar 2014 Foreldrene som truer med det ene å det andre å aldri holder seg til det. Jeg var dagmamma å moren hadde en unge som var veldig vanskelig mot moren sin,men veldig lydig å snill når jeg var alene med han eller hadde han med noen steder. Denne moren sa hele tiden "Det er mamma som bestemmer" for eksempel at nå skulle han sove på dagtid,også skriker han en liten stund også tar hun,han opp igjen. Eller du får ikke på tv nå mamma bestemmer! Også skriker han litt også får han se på tv likevel. Som hun sa selv så står tv på Disney kanal hele dagen. Det begynner å bli gale når hun ikke klarte å legge sin egen sønn på dagtid engang! De dagene jeg sluttet tidlig,spurte hun meg om jeg kunne legge han før jeg gikk for han nektet å sove om hun la han. Anonymous poster hash: bf1f6...964
cowboylaila Skrevet 13. januar 2014 #23 Skrevet 13. januar 2014 Prøv det da vel! Få mannen til å mate deg med en posjon grøt og skrape over med skjea for hver munn. Prøv!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #24 Skrevet 13. januar 2014 Prøv det da vel! Få mannen til å mate deg med en posjon grøt og skrape over med skjea for hver munn. Prøv! Slapp av. Jeg kan godt gjøre det, men kan ikke i min villeste fantasi se for meg at det er mer ubehagelig enn å ha masse grøt rundt munnen. Anonymous poster hash: b9061...ad1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #25 Skrevet 13. januar 2014 Amming offentlig hvor mor ikke er diskre. At ungene hyler og skriker, og mødrene bare snakker videre som ingenting. Å skifte bleier i møblene på kafeer og lignende. Anonymous poster hash: cdb5c...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå