Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #101 Skrevet 1. januar 2014 Til dere alle sammen. Håper dere kan ha litt tålmodighet med meg. Det er vanskelig å svare alle sammen så fort. Jeg skal forsøke å svare alle , uansett om jeg ikke får inn noe på enkelte, det lover jeg. Ellers er det veldig ok med tilbakemeldinger på tingene jeg ser, det er jo spennende for meg også. Jeg blir en smule følelsesmessig revet med her, for det er mye godt og mye trist som kommer opp. Nå må jeg sove siden jeg skal tidlig opp imorgen. Men skal logge på igjwn imorgen kveld og svare videre. God natt alle sammen HUSK anonyymknappen. hehe Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Gjest Mor til tre hjerter Skrevet 1. januar 2014 #102 Skrevet 1. januar 2014 Mor til tre hjerter 26 kjøper vi denne plassen vi bor på?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #103 Skrevet 1. januar 2014 Tonje 29 Anonymous poster hash: 43ca1...c42
anonyme Anna Skrevet 1. januar 2014 #104 Skrevet 1. januar 2014 Får jeg flere barn? Hvor mange? Når? Anonyme Anna 34 år Hei . Desverre klarer jeg ikke å se noen barn. Om det er fordi jeg ikke kan se det eller om det er fordi du ikke kan få, skal ikke jeg si noe om. Bekymrer du deg for alderen din ? Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Ja, jeg bekymrer meg for alderen min, blant annet. Av flere grunner passer det ikke å prøve å bli gravid nå, og jeg bekymrer meg for at når det passer, skal det være for sent. Tusen takk for at du prøvde! Dersom du ser noe annet, vil jeg gjerne høre det også. :-) Helse, familie, jobb eller hva som helst annet. :-)
Vilruge Skrevet 1. januar 2014 #106 Skrevet 1. januar 2014 Lyst til å prøve dette :-) 34 år, termin i dag (1.1.)! Når kommer babyen, og hvordan blir fødselen??
bonusmamma Skrevet 1. januar 2014 #107 Skrevet 1. januar 2014 Bonusmamma, 22 år. Blir vi gravide i 2014? :-)
Magia Skrevet 1. januar 2014 #108 Skrevet 1. januar 2014 Ja, jeg Er 25 Jeg fikk en slags omsorgsfølelse for deg. Får deg for meg som tøff, men ikke så tøff likevel. Tror du er og føler deg eldre enn 25 år basert på livet du har levd. Når det kommer til fremtiden så ser den lys ut. Jeg ser at du er lykkelig, men at det koster deg en hel del å 1. klare å stole på dem du ønsker å slippe inn på deg. 2. Du må lære deg til å forstå at når noen sier du er god til noe, så sier de det fordi de mener det! -Jeg får opp øynene dine ifm dette Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Takk for svar! Om du får til (ser det blir stor pågang på disse trådene), kunne du avklart noen ting ved svaret ditt. Mener du at du ser meg som lykkelig nå eller i fremtiden min? Og det med øynene, forstod ikke helt Mulig jeg er dum her.. Hei igjen. Slik du har det nå føler jeg nok ikke at du er veldig veldig lykkelig, men at du på en finuerlig måte har innfunnet deg med situasjonen din. Lykke, den ordentlige lykken ser jeg for meg om ca 2 års tid. Jeg tror du har mye å jobbe med, før du er klar for å bli helt lykkelig. Med øynene dine så mener jeg at de er vakre, uttryksfulle og forteller mye om deg, og at du har hørt det fra andre enn meg før. Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Tusen, tusen takk for svar! Jeg tror mye stemmer. Tar meg i å lure på hvem du er
Trønderbærta Skrevet 1. januar 2014 #109 Skrevet 1. januar 2014 31 år. Flere barn? Noe annet spennende 😊?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #111 Skrevet 1. januar 2014 Ida,27 år Nordland Trenger sårt å vite hva dette året bringer? 😊 Anonymous poster hash: 3f6bf...acf
IceNose Skrevet 1. januar 2014 #112 Skrevet 1. januar 2014 IceNose, 27 år Jeg vil gjerne bli spådd!Aldri vært med på det før
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #113 Skrevet 1. januar 2014 Trude 29 Anonymous poster hash: 15188...13f Trude, er du innadvent? Jeg føler at du nermest holder rundt deg selv. Føler du deg alene?Får en veldig trang til å klemme deg. Føler at det skjedde deg noe veldig feil for ca 20 år siden. Klarer ikke få helt taket på hva, men det føles veldig dramatisk ut. Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Du har helt rett, nesten skremmende:O om du ser noe positivt i fremtiden min, setter jeg pris på om du sier det. Anonymous poster hash: 15188...13f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #114 Skrevet 1. januar 2014 Trude 29 Anonymous poster hash: 15188...13f Trude, er du innadvent? Jeg føler at du nermest holder rundt deg selv. Føler du deg alene?Får en veldig trang til å klemme deg. Føler at det skjedde deg noe veldig feil for ca 20 år siden. Klarer ikke få helt taket på hva, men det føles veldig dramatisk ut. Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Du har helt rett, nesten skremmende:O om du ser noe positivt i fremtiden min, setter jeg pris på om du sier det. Anonymous poster hash: 15188...13f
Mamsen<3 Skrevet 1. januar 2014 #115 Skrevet 1. januar 2014 jeg er 26 år. Trenger også sårt et glimt av 2014
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #116 Skrevet 1. januar 2014 Jeg vil også bli spådd om du vil Line, 25 år. Anonymous poster hash: 118b0...0df
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #117 Skrevet 1. januar 2014 Gøy! Lene, 34 år. Anonymous poster hash: db5d6...5a4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #118 Skrevet 1. januar 2014 Jeg vil gjerne bli spådd:) Elin, 40 år. Anonymous poster hash: acd80...79a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #119 Skrevet 2. januar 2014 Linn 27, vil det skje meg noen store forandringer dette året? Anonymous poster hash: 3f021...50a
mamma_til_verdens_beste Skrevet 2. januar 2014 #121 Skrevet 2. januar 2014 Mamma_til_verdens_beste , 28 år.Vil veldig gjerne bli spådd Lurer på om jeg får noen store oppturer eller nedturer i år?
Tyra79 Skrevet 2. januar 2014 #122 Skrevet 2. januar 2014 Hiver meg på jeg og:)! Tyra79 og 34 år. Hehe, vil vite ALT;)! Tyra79, du er veldig vakker. Nesten til besvær.Jeg føler at du ikke helt er klar over det selv, men både ditt ytre og ditt indre apellerer til mange,, du er veldig sjarmerende og godt likt. Jeg lurer nok uanett på om det er noe du savner... jeg ser kjærlighet i siste del av 2014. Om det er eksisterende som plutselig blomstrer opp eller om det er en ny flamme, klarer jeg ikke å se., Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Hehe, vakker?! Har nå aldri hatt grunn til å se sånn på meg selv;)! Når det gjelder kjærlighet, håper jeg det betyr en oppblomstring. Er gift på 12. året nå, og tror ikke jeg orker noe nytt. En oppblomstring er aldri feil, spesielt ikke etter 12 år! Har jo veldig lett for å bli rutine da... Savnet kjenner jeg meg igjen i, men vet ikke hva jeg egentlig savner... Er der som en indre uro...
Tyra79 Skrevet 2. januar 2014 #123 Skrevet 2. januar 2014 Hiver meg på jeg og:)! Tyra79 og 34 år. Hehe, vil vite ALT;)! Tyra79, du er veldig vakker. Nesten til besvær.Jeg føler at du ikke helt er klar over det selv, men både ditt ytre og ditt indre apellerer til mange,, du er veldig sjarmerende og godt likt. Jeg lurer nok uanett på om det er noe du savner... jeg ser kjærlighet i siste del av 2014. Om det er eksisterende som plutselig blomstrer opp eller om det er en ny flamme, klarer jeg ikke å se., Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Hehe, vakker?! Har nå aldri hatt grunn til å se sånn på meg selv;)! Når det gjelder kjærlighet, håper jeg det betyr en oppblomstring. Er gift på 12. året nå, og tror ikke jeg orker noe nytt. En oppblomstring er aldri feil, spesielt ikke etter 12 år! Har jo veldig lett for å bli rutine da... Savnet kjenner jeg meg igjen i, men vet ikke hva jeg egentlig savner... Er der som en indre uro...
lille. Skrevet 2. januar 2014 #124 Skrevet 2. januar 2014 Klarer du å se litt om livet mitt ? Jente 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå