Gå til innhold

Noen som ønsker å bli spådd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tone 31

Hvorfor får jeg for meg lys brune lokker? Har du mellomlangt hår, til skuldrene?

foruten det så ser jeg en sprek person som har tydelige meninger om det ene og det andre, og som ikke er redd for å står for dine meninger. Du fremstår sterk! -Men jeg får også følelsen av at de rundt deg av og til kommer til kort... i så måte at de mener du tar litt mye plass? -Det er ikke lett å diskutere med deg.

Jeg ser suksess, og en god kvinne som arbeider hardt. Du gir meg en sterk følelse av forventningspress og prestasjonsangst... si meg, er det urettferdig mange som forventer mer av deg enn de har rett til ?

Anonymous poster hash: 4bc8e...689

Videoannonse
Annonse
Skrevet

line, 30 år

Anonymous poster hash: 0f1c5...950
Skrevet

Carolin, 20 år

Anonymous poster hash: 37b48...2c1

Skrevet

Prøver igjen jeg og! Marita 30 år ;-)

Anonymous poster hash: 24c55...be9

Skrevet

ser du noe på meg , evt flere barn? alder 27

Skrevet

Ja, jeg :) Er 25

Jeg fikk en slags omsorgsfølelse for deg. Får deg for meg som tøff, men ikke så tøff likevel. Tror du er og føler deg eldre enn 25 år basert på livet du har levd.

Når det kommer til fremtiden så ser den lys ut. Jeg ser at du er lykkelig, men at det koster deg en hel del å 1. klare å stole på dem du ønsker å slippe inn på deg.

2. Du må lære deg til å forstå at når noen sier du er god til noe, så sier de det fordi de mener det! -Jeg får opp øynene dine ifm dette :)

Takk for svar! 

Om du får til (ser det blir stor pågang på disse trådene), kunne du avklart noen ting ved svaret ditt. Mener du at du ser meg som lykkelig nå eller i fremtiden min? Og det med øynene, forstod ikke helt :P Mulig jeg er dum her..

Hei igjen.

Slik du har det nå føler jeg nok ikke at du er veldig veldig lykkelig, men at du på en finuerlig måte har innfunnet deg med situasjonen din. Lykke, den ordentlige lykken ser jeg for meg om ca 2 års tid. Jeg tror du har mye å jobbe med, før du er klar for å bli helt lykkelig.

Med øynene dine så mener jeg at de er vakre, uttryksfulle og forteller mye om deg, og at du har hørt det fra andre enn meg før.  :)

Gjest ________
Skrevet

Karoline -25

Lurer på jobb og familielivet

Skrevet

Spå meg og!

N.n, 41 år, væren. :-)

Jeg tror du er sta! -Sta som et esel, og det kan irritere mange. Men på en annen side så har det vært til hjelp for deg da du virkelig har trengt det. Bestemmer du deg for noe, så skjer det.

du bærer litt historie, og du er opptatt av at det ikke er synlig. Du er god på kammuflering. Jeg føler at du har 2 barn.

Skrevet

Gjerne meg også. Stine 31, tyr. Lurer å om vi får flere barn og i så fall kjønn og når.

Anonymous poster hash: 01d98...4a7

Gjerne meg også. Stine 31, tyr. Lurer å om vi får flere barn og i så fall kjønn og når.

Hei.

Har du to barn fra før? -Jeg ser iallefall 2 gutter og en jente i dine armer . om dette er barn du får eller har klarer jeg ikke å se. :)

Skrevet

Hopper du over de du ikke får frem noe på eller plukker du tilfeldig nå?:)

Anonymous poster hash: 01636...777
Skrevet

Hei! Mammadrøm, 36 år. Vil veldig gjerne bli spådd:-)

Skrevet

Hiver meg på jeg og:)! Tyra79 og 34 år. Hehe, vil vite ALT;)!

Tyra79, du er veldig vakker. Nesten til besvær.

Jeg føler at du ikke helt er klar over det selv, men både ditt ytre og ditt indre apellerer til mange,, du er veldig sjarmerende og godt likt.

Jeg lurer nok uanett på om det er noe du savner... jeg ser kjærlighet i siste del av 2014. Om det er eksisterende som plutselig blomstrer opp eller om det er en ny flamme, klarer jeg ikke å se.,

Skrevet

Elisabeth, 36. Får jeg flere barn ? Hvilket kjønn?

Anonymous poster hash: 190a2...ead

Skrevet

Hei.

Har du to barn fra før? -Jeg ser iallefall 2 gutter og en jente i dine armer . om dette er barn du får eller har klarer jeg ikke å se. :)

Takk for svar! Jeg har en jente.

Skrevet

Jeanette, 24. 

Anonymous poster hash: 767cc...64f

Jeantette, jeg føler umiddelbart en slags trang for anerkjennelse. Som om noen du bryr deg veldig om ikke gir deg det du trenger. Stemmer dette=?

Ja, jeg tror jeg forstår hva du mener... Men hva tenkte du det ang det å gi? Hvordan type person?

Skrevet

33 år! Pick me!

Du er smart. Jeg tror du er en veldig omtenksom og god person som strekker seg langt for dem som trenger at du gjør det. Jeg ser at du ikke er god på kjøkkenet!-? hva i alle dager... hehe

Du er kontruktiv og rolig, stort sett, og det er vanskelig å gjøre deg fly forbanna. Men når du blir det så er det ingen kjære mor.

Jeg hadde likt å være vennen din, for du bærer favorittfargene mine: oransje/brun/flammerød og gul!

Skrevet

Jeanette, 24. 

Jeantette, jeg føler umiddelbart en slags trang for anerkjennelse. Som om noen du bryr deg veldig om ikke gir deg det du trenger. Stemmer dette=?

Ja, jeg tror jeg forstår hva du mener... Men hva tenkte du det ang det å gi? Hvordan type person?

Tusen hjertelig takk for svar! :) 

Skrevet

Hei.

Takk for svar! Jeg har en jente.

Ser du noe annet på meg?

Skrevet

Prøver en gang til. Velg meg.

Jeanett, 24 år.

Anonymous poster hash: 40b88...313

Skrevet

Susanne, 27 :)

Barn, jobb og fremtid? :)

Skrevet

Linda 32 år

Anonymous poster hash: 9f426...1fc

Linda, ikke vær så opptatt! -Det er noe av det første som slår meg. Tenker litt på hverdagen, stopp opp og lev litt mer. Ikke vær så opptatt av å skulle være god nok for folk som ikke setter pris på det!

Anonymous poster hash: 4bc8e...689 [/

quote]

Takk for svar. Du traff nok spikeren på hodet. Jeg har det alt for travelt. Det jeg gjør skal være perfekt og jeg ordner bare for andre. 2014 skal jeg tenke mer på meg selv!

Anonymous poster hash: 9f426...1fc

Skrevet

Jeanette, 24. 

Jeg tenker at du nok er litt for tålmodig. At du lar folk forvente og kreve av deg selvom det nok ikke er deres rett. Du er selvoppofrende, i stor grad og det kjennes slitsomt. Jeg tror du er litt redd for å sette foten ned, og fortelle at det er nok. Det er lettere å bare fortsette selvom du innser at dette går på bekostning av deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...