Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #26 Skrevet 1. januar 2014 Ja, jeg Er 25 Jeg fikk en slags omsorgsfølelse for deg. Får deg for meg som tøff, men ikke så tøff likevel. Tror du er og føler deg eldre enn 25 år basert på livet du har levd. Når det kommer til fremtiden så ser den lys ut. Jeg ser at du er lykkelig, men at det koster deg en hel del å 1. klare å stole på dem du ønsker å slippe inn på deg. 2. Du må lære deg til å forstå at når noen sier du er god til noe, så sier de det fordi de mener det! -Jeg får opp øynene dine ifm dette Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #27 Skrevet 1. januar 2014 Ida 26 år. Vil jeg få kjæreste i 2014 Anonymous poster hash: 76864...651 Jeg møter en litt kald vegg når jeg føler på deg. Er du litt hard å komme innpå ? -Jeg merker en mann som er gjennomsnitlig høy (180-185 cm). Han er mørk blond og det er en du kjenner fra før. Om dere blir kjærester kan jeg ikke se. Men jeg ser helt klart at dette er en som har et ekstra øye til deg. Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #28 Skrevet 1. januar 2014 Plysh. 23 år Hei plysh. du virker som en harmonisk gladjente. Iallefall er det oppfatningen de fleste har av deg. Jeg klarer desverre ikke se så mye, men skal du reise til sommeren? Jeg ser vind i håret og mange smil. Det vil skje deg noe godt første halvdel av dette året Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Magia Skrevet 1. januar 2014 #29 Skrevet 1. januar 2014 Ja, jeg Er 25 Jeg fikk en slags omsorgsfølelse for deg. Får deg for meg som tøff, men ikke så tøff likevel. Tror du er og føler deg eldre enn 25 år basert på livet du har levd. Når det kommer til fremtiden så ser den lys ut. Jeg ser at du er lykkelig, men at det koster deg en hel del å 1. klare å stole på dem du ønsker å slippe inn på deg. 2. Du må lære deg til å forstå at når noen sier du er god til noe, så sier de det fordi de mener det! -Jeg får opp øynene dine ifm dette Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Takk for svar! Om du får til (ser det blir stor pågang på disse trådene), kunne du avklart noen ting ved svaret ditt. Mener du at du ser meg som lykkelig nå eller i fremtiden min? Og det med øynene, forstod ikke helt Mulig jeg er dum her..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #31 Skrevet 1. januar 2014 Skriv navn/nick og hvor gammel du er Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Ingvild 34 Anonymous poster hash: 1e6d6...08d Ingvild.... er du sjenert? Føler du er litt mutt eller stille ? Skriker ikke høyest og nøyer deg med mindre. Jeg tror du er en person det er ganske vanskelig å komme nær, om jeg var ny og traff deg. Men når jeg først slipper innpå deg, så er du der for meg, virkelig. Stemmer dette? Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #32 Skrevet 1. januar 2014 Gjerne meg også. Stine 31, tyr. Lurer å om vi får flere barn og i så fall kjønn og når. Anonymous poster hash: 01d98...4a7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #33 Skrevet 1. januar 2014 Skriv navn/nick og hvor gammel du er Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Ingvild 34 Anonymous poster hash: 1e6d6...08d Ingvild.... er du sjenert? Føler du er litt mutt eller stille ? Skriker ikke høyest og nøyer deg med mindre. Jeg tror du er en person det er ganske vanskelig å komme nær, om jeg var ny og traff deg. Men når jeg først slipper innpå deg, så er du der for meg, virkelig. Stemmer dette? Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Det stemmer! (Er ikke mutt, men stille og sjenert, ja). Kan du si noe om framtiden min også? :-) Anonymous poster hash: 1e6d6...08d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #34 Skrevet 1. januar 2014 Ann kristin 26 år Anonymous poster hash: fc76c...70f Hei. Jeg ser for meg en jente som er mellomblond, om du er eller opprinnelig var vet jeg ikke. Du har lyse øyne. Jeg føler at du mistet noen for en stund siden ? En som stod deg nær. (innenfor 5 år..?) Jeg føler at du er flinkest til å bære på ditt alene. Ikke så god til å dele hverken smerte eller glede. Altså, du deler andres glede og er tilstede, men din egen blir liksom litt gjemt? <3 Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Tyra79 Skrevet 1. januar 2014 #35 Skrevet 1. januar 2014 Hiver meg på jeg og:)! Tyra79 og 34 år. Hehe, vil vite ALT;)!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #36 Skrevet 1. januar 2014 Ann kristin 26 år Anonymous poster hash: fc76c...70f Hei. Jeg ser for meg en jente som er mellomblond, om du er eller opprinnelig var vet jeg ikke. Du har lyse øyne. Jeg føler at du mistet noen for en stund siden ? En som stod deg nær. (innenfor 5 år..?) Jeg føler at du er flinkest til å bære på ditt alene. Ikke så god til å dele hverken smerte eller glede. Altså, du deler andres glede og er tilstede, men din egen blir liksom litt gjemt? <3 Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Oi du traff overraskende bra! Mistet eksen min som døde av en overdose for 4 år siden. Å holder nok mye for meg selv om hvordan jeg har det å sånt. Hva ser du om kjærlighetslivet? Anonymous poster hash: fc76c...70f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #37 Skrevet 1. januar 2014 Elisabeth, 26 Elisabeth.... jeg tror du hadde en fin barndom. En veldig norsk barndom med mye natur? Du virker rolig og avballansert, du lar deg gjerne rive med i diskusjoner men forholder deg saklig og kan fint le 5 minutt etterpå med dem du evt diskuterte med. Jeg føler at du stråler. Fargen din er utvilsomt fersken/lakserød. Smittende glad! Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Gjest cd0da Skrevet 1. januar 2014 #39 Skrevet 1. januar 2014 Plysh. 23 år Hei plysh. du virker som en harmonisk gladjente. Iallefall er det oppfatningen de fleste har av deg. Jeg klarer desverre ikke se så mye, men skal du reise til sommeren? Jeg ser vind i håret og mange smil. Det vil skje deg noe godt første halvdel av dette året Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Vet du får hundrevis av svar rimelig kjapt, men ser du hva for noe godt som vil skje? Trenger noe bra nå etter et tøft år
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #40 Skrevet 1. januar 2014 Hanne, 26. Får jeg flere barn? Hvilket kjønn? Anonymous poster hash: 7b08d...439 Hanne, jeg synes det er vanskelig å si. Jeg føler egentlig at du har flere/skulle hatt flere... Av en eller annen grunn så får jeg for meg en blå sparkebukse? Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #41 Skrevet 1. januar 2014 For en underholdningsverdi. Fniiiis. Bogus😃 Anonymous poster hash: 7d651...ea5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #42 Skrevet 1. januar 2014 Tove 29 Anonymous poster hash: 7df2d...2c1 Tove.... i fare for å virke frekk... Jeg mener det ikke. men; Har det noen gang kommet deg for øre at noen oppfatter deg som "kald" eller "uinteressert" ? -Jeg tror nemmelig at du er en person med et veletablert nettverk og gode venner, som kanskje har grodd deg litt fast der, og derfor ikke er helt åpen for nye vennskap? -Om du er det så kanskje du utstråler noe annet? Har du fått tilbaklemeldinger på dette før? -Jeg ser at du er glad, og at du har veldig smilende øyne. Jeg tror det føles trygt å være vennen din når man først har sluppet inn Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #43 Skrevet 1. januar 2014 For en underholdningsverdi. Fniiiis. Bogus😃 Anonymous poster hash: 7d651...ea5 Vet. Er som en bilulykke. Jeg må titte litt. 😂 Anonymous poster hash: 75ca9...b26
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #44 Skrevet 1. januar 2014 Kathrine 41 hvordan blir 2014 ? Helse, familie .... Anonymous poster hash: 5c934...6d9 Hei! Når jeg fokuserte på helsen din så får jeg opp litt forskjellig, noe godt og noe ikke fullt så godt : 1. Jeg føler at du er sliten. Du/dere har forsøkt lenge med barn. enten om det er medisiske grunner til at det ikke skjer eller om det er fordi du og din partner ikke blir enige. 2. Familie....jeg føler du er veletablert, men kanskje ikke helt lykkelig da det er noe som mangler. Som person får jeg følelsen av at du er litt usikker. Usikker som i at du ikke helt har skjønt enda at du er fanstastisk akkurat som du er. Og jeg føler sterkt for å klemme deg! Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #46 Skrevet 1. januar 2014 Madelen 21 år. Hva ser du rundt svangerskapet mitt? Anonymous poster hash: 766bd...f08 Madelen. Jeg føler at du til stadighet lurer på om dette er riktig. Du angrer ikke akkurat, men du stiller deg ofte spørsmålstegn ved tidspunktet, "er dette riktig akkurat nå", jeg som skulle.... Foruten det så ser jeg en liten mage bak en lys genser med babyrosa skrift akkurat ved navlepartiet ditt, om dette er et tegn på kjønnet kan jeg ikke si sikkert. Men det føles nok litt sånn. Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #47 Skrevet 1. januar 2014 29 år :-) Aldri blitt spådd før :-) så gjerne det ja, takk :-) Hei du! Du er ikke særlig åpen for dette, er du vel? -Jeg senser på et eller annet vis at du er opptatt av ditt ytre, kanskje i litt større grad enn det som er nødvendig? Misforstå meg ikke, det er ikke negativt ment. men føler nok at du kanskje bekymrer deg litt for mye og streber etter å være god, på noe. Stemmer dette? Får opp et ekstremt vakkert ansikt. Med spor og uttrykkk som sjarmerer meg. Anonymous poster hash: 4bc8e...689
vimsan Skrevet 1. januar 2014 #48 Skrevet 1. januar 2014 Klarer du å treffe på meg er du god:) mange har forsøkt og alle har feilet.. Tar du utfordringen? Er 33 år. Fortell meg alt du "ser"
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #49 Skrevet 1. januar 2014 Ida, 23 år Ida. Jeg føler du er lykkelig med situasjonen din nå, men at fortiden plager deg. Det er noe du mangler. NoeN som ikke er her? Jeg føler et sterkt savn, og med det savnet så spleiser du familien din sammen. Jeg føler du ofte lengter... klarer ikke helt få tak på hva det er du lengter etter, men det føles som om det er denne personen du til stadighet tenker på. Jeg tenker at det er nær familie som enten er borte eller som har sviktet. Anonymous poster hash: 4bc8e...689
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #50 Skrevet 1. januar 2014 Tove 29 Anonymous poster hash: 7df2d...2c1 Tove.... i fare for å virke frekk... Jeg mener det ikke. men; Har det noen gang kommet deg for øre at noen oppfatter deg som "kald" eller "uinteressert" ?-Jeg tror nemmelig at du er en person med et veletablert nettverk og gode venner, som kanskje har grodd deg litt fast der, og derfor ikke er helt åpen for nye vennskap? -Om du er det så kanskje du utstråler noe annet? Har du fått tilbaklemeldinger på dette før? -Jeg ser at du er glad, og at du har veldig smilende øyne. Jeg tror det føles trygt å være vennen din når man først har sluppet inn Oj, der traff du virkelig i vertfall. Jeg har vell fått høre begge deler, og jeg er vell kanskje ikke den som er mest åpen for nye vennskap nei. Selv om jeg innerst inne kunne ønsket meg noen flere venniner, men det er vanskelig synes jeg. Takk for at du tok deg tid Anonymous poster hash: 4bc8e...689 Anonymous poster hash: 7df2d...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå