april2011mamma Skrevet 18. februar 2014 #1076 Del Skrevet 18. februar 2014 Takk for det kjøttmeis😊 satser på det jeg og!! Nen man blir jo livredd for å gå på do og for Å se hva som konmer😁😁🙈 Tvi tvi for oss 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strikkedia Skrevet 18. februar 2014 #1077 Del Skrevet 18. februar 2014 Andre som sliter med å få sove om kvelden? Jeg er ekstremt trøtt, som om jeg skulle ha bøtta nedpå flere sovepiller, men jeg ligger og vrir meg i timesvis Jeg la meg klokka ni i kveld, og her ligger jeg våken fremdeles... Jeg har slitet de siste 2 ukene, noen ganger må jeg tisse men mesteparten av tiden er det bare vanskelig å sovne.. Jeg bekymra meg over at kvalmen og 'oppblåstheten' forsvant i går... vel den kom tilbake den, med spying denne gangen, jeg rakk heldigvis å springe til kjøkkenet, og spy på all oppvasken i vasken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 18. februar 2014 #1078 Del Skrevet 18. februar 2014 Da har jeg blødd brunt blod igjen... Virker som det kommer hver tredje uke.., rare greier... Men nå var det litt mer enn de to andre gangene... Skrekk! Huff... Håper alt er ok der inne!!! Plutselig slo tanken meg om at den siste uken har jeg ikke vært øm i brystene lenger heller... Blææ skal til jordmor om en uke så får se da.... Har ingen smerter da... Utenom litt strekk smerter.... Ja ja ha en fin dag alle sammen :-)) Vi krysser fingrene for at alt er bra Som kjøttmeis sier så bør det være det så lenge det ikke er friskt blod og mye vondt. Skjøre slimhinner og mye som strekkes kan gi blødninger. Mine bryster har ikke vært ømme på noen uker nå, men håper det tar seg opp igjen for det er ikke plass til noe melk i de hvis de ikke vokser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
april2011mamma Skrevet 18. februar 2014 #1079 Del Skrevet 18. februar 2014 Ja satser på det 😄 har ikke blødd mer idag 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 18. februar 2014 #1080 Del Skrevet 18. februar 2014 Andre som sliter med å få sove om kvelden? Jeg er ekstremt trøtt, som om jeg skulle ha bøtta nedpå flere sovepiller, men jeg ligger og vrir meg i timesvis Jeg la meg klokka ni i kveld, og her ligger jeg våken fremdeles... Ja sånn har jeg holdt på i ukesvis er 12+6 i dag. Får aldrig nok søvn:(Når jeg omsider sovner må jeg opp å tisse 1-3ganger på natta :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomama Skrevet 18. februar 2014 #1081 Del Skrevet 18. februar 2014 Lurer meg på om jeg skal snike meg inn her siden jeg fikk termindato 28.sept idag på UL er mitt 2.barn og vi gleder oss stort til nr 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaksy Skrevet 18. februar 2014 #1082 Del Skrevet 18. februar 2014 Velkommen Oslomamma :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thecar89 Skrevet 18. februar 2014 #1083 Del Skrevet 18. februar 2014 Da har jeg vært på UL i dag. Alt sto bra til med vår lille spire :-) <3 Ble satt en dag frem så er 9+5 i dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnNySpire:) Skrevet 18. februar 2014 #1084 Del Skrevet 18. februar 2014 Da har jeg også vært på UL :-) Et aktivt foster som sprella og viftet med armene.. Det var en utrolig lettelse å se at alt var bra! Siden jeg har mistet i MA før og mine bekymringer er så store, så får jeg en ultralydtime til om tre uker :-) Håper jeg klarer å slappe av.. 11+0 i dag og satser på at dette går veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amcar Skrevet 18. februar 2014 #1085 Del Skrevet 18. februar 2014 Da har jeg også vært på UL :-) Et aktivt foster som sprella og viftet med armene.. Det var en utrolig lettelse å se at alt var bra! Siden jeg har mistet i MA før og mine bekymringer er så store, så får jeg en ultralydtime til om tre uker :-) Håper jeg klarer å slappe av.. 11+0 i dag og satser på at dette går veien Så spennende det må være å få se ett aktivt foster sender over gode tanker og håpe du får slappet av nå når du har fått sett at den spreller og koser seg krysser fingrer for at det går rette veien for deg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeis Skrevet 19. februar 2014 #1086 Del Skrevet 19. februar 2014 Det høres veldig lovende ut, EnNySpire! Og du er jo straks over i andre trimester, håper skuldrene senker seg litt da, og at du kan nyte voksende mage. Da jeg skiftet til jobbklær i dag morges spratt knappen i buksa, og jeg ble jo nesten fornøyd. Tror ikke akkurat det skyldes økt omkrets, men kan jo late som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha86 Skrevet 19. februar 2014 #1087 Del Skrevet 19. februar 2014 Ok jeg vet dette er litt rart eller kanskje umulih men! Kan jeg faktisk ha kjent babyen røre på seg? Jeg lå i senga i går kveld å kjente noe" kille" meg i magen hehehe. Flere ganger. Er 12 uker bare. Er det mulig eller er det bare noe anna hehehe. Var helt merkelig helt neders i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sharmi81 Skrevet 19. februar 2014 #1088 Del Skrevet 19. februar 2014 Det er mulig. Eg er 12 uker i dag og har kjent det et par ganger... Jordmor sa de godt kunne vær eg hadde kjent liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 19. februar 2014 #1089 Del Skrevet 19. februar 2014 Det er mulig. Eg er 12 uker i dag og har kjent det et par ganger... Jordmor sa de godt kunne vær eg hadde kjent liv. Signerer Jeg er 13+0 i dag og begynte å kjenne rett før jeg runda 12... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeis Skrevet 19. februar 2014 #1090 Del Skrevet 19. februar 2014 Så gøy å kjenne liv allerede! Litt misunnelig, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
april2011mamma Skrevet 19. februar 2014 #1091 Del Skrevet 19. februar 2014 Hei dere:-) Tenkte å gi en oppdatering rundt blødninger jeg har hatt.. Jeg blødde mer inatt og idag kom det endel ferskt blod .... Da tenkte jeg at alt var over... 😔 Ringte legen som ville ha neg inn... Jeg kom dit og fortalte at jeg hadde blødd endel i tre dager uten smerter men mens murringer( svake)... Han sa han ikke var veldig bekymret av det jeg fortale og da ble jeg jo litt lettet... Så lyttet han etter hjertet en stund... Og der fant hjertelyd!!!! 😄😄😄😄 Gud for en lykke!!!! Da sa jeg at jeg allerede hadde kjent liv og det var fullt mulig sa han:-) Grunnen til blødninger mente han var at fosteret denne uken gravde seg enda lenger ned i livmoren og dermed kunne man blø😄 jeg har fått beskjed om å ikke løfte eller ha sex nå på en uke sånn at småen får ro til å grave😄😄 hurra!!! Satser på at alt går fint videre, og dette øyner jo håp for fler som eventuelt opplever blødninger... Tjohei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
april2011mamma Skrevet 19. februar 2014 #1092 Del Skrevet 19. februar 2014 Er foresten 11+2 idag😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77 Skrevet 19. februar 2014 #1093 Del Skrevet 19. februar 2014 Andre som sliter med å få sove om kvelden? Jeg er ekstremt trøtt, som om jeg skulle ha bøtta nedpå flere sovepiller, men jeg ligger og vrir meg i timesvis Jeg la meg klokka ni i kveld, og her ligger jeg våken fremdeles... Ja sånn har jeg holdt på i ukesvis er 12+6 i dag. Får aldrig nok søvn:(Når jeg omsider sovner må jeg opp å tisse 1-3ganger på natta :/ Samme her!!!! Ligger også i timesvis og får ikke sove. Tisser å tisser..... Vrir meg og vrir meg! Litt godt å høre at det er noen fler av oss 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 19. februar 2014 #1094 Del Skrevet 19. februar 2014 Hei dere:-) Tenkte å gi en oppdatering rundt blødninger jeg har hatt.. Jeg blødde mer inatt og idag kom det endel ferskt blod .... Da tenkte jeg at alt var over... Ringte legen som ville ha neg inn... Jeg kom dit og fortalte at jeg hadde blødd endel i tre dager uten smerter men mens murringer( svake)... Han sa han ikke var veldig bekymret av det jeg fortale og da ble jeg jo litt lettet... Så lyttet han etter hjertet en stund... Og der fant hjertelyd!!!! Gud for en lykke!!!! Da sa jeg at jeg allerede hadde kjent liv og det var fullt mulig sa han:-) Grunnen til blødninger mente han var at fosteret denne uken gravde seg enda lenger ned i livmoren og dermed kunne man blø jeg har fått beskjed om å ikke løfte eller ha sex nå på en uke sånn at småen får ro til å grave hurra!!! Satser på at alt går fint videre, og dette øyner jo håp for fler som eventuelt opplever blødninger... Tjohei!!! Nå ble jeg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
april2011mamma Skrevet 19. februar 2014 #1095 Del Skrevet 19. februar 2014 Jaaa 😄😄 det er godt å vite at blødninger ikke bare betyr abort 👍 Tvi tvi videre for alle 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
april2011mamma Skrevet 20. februar 2014 #1096 Del Skrevet 20. februar 2014 Da ble jeg sendt på legevakten inatt etter takvise smerter og to små klumper i blodet.., har time på ul på sykehuset idag 10.30 så kryss fingrene for meg❤️ Flrst hørte jeg hjertet og ble glad og så disse smertene... Er redd det gikk galt likevel.., holder dere oppdatert❤️🌟❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pip pip Skrevet 20. februar 2014 #1097 Del Skrevet 20. februar 2014 Da ble jeg sendt på legevakten inatt etter takvise smerter og to små klumper i blodet.., har time på ul på sykehuset idag 10.30 så kryss fingrene for meg❤️ Flrst hørte jeg hjertet og ble glad og så disse smertene... Er redd det gikk galt likevel.., holder dere oppdatert❤️🌟❤️ Uff så skummelt. Skal sende masse lykke tanker og krysse fingre:) Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Ludvig Skrevet 20. februar 2014 #1098 Del Skrevet 20. februar 2014 Lykke til april2011mamma! Krysser fingre og tær og alt som er for at alt er i orden. Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeis Skrevet 20. februar 2014 #1099 Del Skrevet 20. februar 2014 Da ble jeg sendt på legevakten inatt etter takvise smerter og to små klumper i blodet.., har time på ul på sykehuset idag 10.30 så kryss fingrene for meg❤️ Flrst hørte jeg hjertet og ble glad og så disse smertene... Er redd det gikk galt likevel.., holder dere oppdatert❤️🌟❤️Skummelt. Alt er krysset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulle369 Skrevet 20. februar 2014 #1100 Del Skrevet 20. februar 2014 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå