Gå til innhold

Hva FÅR dere av mannen til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest thricane
Skrevet

Har ingen aning, vet kun at han har kjøpt noe på nett for 3000 kr som han kalte en god investering. Hm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper på nye ski og skistøvler. Og/eller fint ullundertøy. Men vet ikke sikkert.

Anonymous poster hash: 352d4...3e7

Skrevet

Jeg har fått nye nike sko (sånn ellevte paret eller noe sånn) , ny sofa har jeg også fått. Pluss en valp. Vet ikke om jeg får mer.

Anonymous poster hash: 4bfe3...6c4

Skrevet

I år har jeg fått bil. Ny, romslig, driftssikker, sporty...

Best. Christmas. Ever.

Anonymous poster hash: 615ae...73f

Skrevet (endret)

Usikker ... Fikk rød kjøkkenmaskin fra OBH-Nordica til bursdagen min for et par uker siden :)

Ønsker meg skjerf og lommebok fra Beck Søndergaard, nye perleøredobber og parfyme fra La Prarie ;)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Vet ikke, men er rimelig sikker på world of warcraft Mist of Pandaria/spilletid :DAnonymous poster hash: d2666...9de

Denne lo jeg godt av! :D

Skrevet

Sikkert noe tullete. Han sa han skulle kjøpe en furby, han likte historien om furbyen min fra nittitallet som gikk amok og skreik "ØØRRR ØRRR ØRRR" hele dagen mens jeg var på skolen, med bestemor hjemme som barnevakt som ikke ante hvordan hun skulle få han til å slutte. 

I fjor kjøpte han grell julepynt, den står framme i år og svir litt i øynene mine. 

Anonymous poster hash: b6c4d...c6e
Skrevet

Eg er godt informert om at eg får iphone til jul.  Mannen må alltid diskutere julegåva, så eg veit kva eg får kvart år, men då vert det iallefall noko eg ynskjer meg :) 

Skrevet

Fjøsstøvler fra FK, som jeg forøvrig ønsker meg. Vi er da blitt småbrukere, så da må man ha slikt. :) Det kan vel skrives av på skatten også :P Mistenker jeg får noe annet nyttig, da "det ble dyrere enn han hadde tenkt", regner med svigermor har gitt et tips om noe jeg trenger :)

Skrevet

Vi har nettopp vært på sydentur, og det var nok årets julegave tenker jeg... Og det er helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...