Gå til innhold

Hva FÅR dere av mannen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

99% sikker på at jeg får lesebrett, jippi:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinter løpesko og vinter løpetights. Tar meg ikke råd til slike dyre ting selv. Velger som regel billigvarianten.

Anonymous poster hash: 2b2ee...9a6

Vinter løpetights?

Er den med ullfor eller no?

Anonymous poster hash: 0eb62...933

Skrevet

Ei bok eg ønskar meg og noko klede eg ikkje veit kva er.

Gjest Julia1984
Skrevet

Oi!

Jeg får ganske mye i forhold til mange her. Ble nesten litt flau nå.

Det jeg vet jeg får:

Marc by Marc Jacobs veske og lommebok

Ipad og cover

Ray ban solbriller, cockpit med matt gull innfatning

Øredobber

Så vet jeg at han har handlet litt mer.

Skal sies at han elsker å kjøpe gaver til meg, og vi har veldig god økonomi. Jeg hadde fint klart meg med mindre.

Anonymous poster hash: f9744...857

Så kjedelig og lite romantisk å kjenne så mange detaljer?

Penger eller ei.....kjedelig å vite hva dom ligger under juletreet

Skrevet

Fjellsekk og kortholder :)

Anonymous poster hash: 3dfe7...b00
Skrevet

Jeg håper han har kjøpt en ny drill til meg :P

Det er det eneste jeg virkelig ønsker meg, den jeg har nå er provoserende dårlig. Mannen mente at det var det minst romantiske ønsket han hadde hørt, så jeg er litt usikker.... :)

Skrevet

I og med at han ikke har spurt hva jeg ønsker meg tror jeg at det blir ny iphone. Den gamle synger på siste verset og jeg klager daglig over den :)

Skrevet

Ja, litt kjedelig. Datteren vår som røpet vesken og lommeboken, ipad har han sagt jeg får til jul og øredobbene har jeg ønsket meg og så tilfeldigvis en liten eske fra gullsmeden ;)

Får litt mer, så blir nok overrasket på julaften likevel :)

Blir veldig glad uansett :)

Skrevet

Jeg tror jeg får spark, ny skolesekk og penal.

Skrevet

... Og solbrillene måtte jeg nesten prøve selv, så de ble en liten førjulsgave :)

Skrevet

Sikkert ikke en dritt, som vanlig :(

Anonymous poster hash: d5502...98d

Skrevet

Festivalpass

Anonymous poster hash: 9db83...afa

Skrevet

Er ikke sikker, men mistenker ett PIANO... Har ønsket meg det i flere år, og tenkte igrunn å kjøpe brukt og heller pusse det opp... Her om dagen kom det bekreftelsesmail fra en musikkbutikk... Vet ikke hva han har bestilt da...

- gikk ikke inn å sjekket( sykt fristende) og nå er mailen slettet...

Anonymous poster hash: f6c63...062

Skrevet

He he, har kjøpt til megselv fra han :lol: Ikke veldig romantisk, men da får jeg ihvertfall det jeg ønsker meg. I dette tilfellet en Marc Jacobs veske  :smilbla:

Skrevet

Ja, det lurer jeg på også....;)

Skrevet

Jeg vet at jeg får en iphone 5c! <3

Skrevet

ganske sikker på at jeg får en bok, men aner ikke hvilken 

Skrevet

Jeg vet ikke, fikk nettopp en MAC Powerbook i bursdagsgave, jeg regner med at han er fornuftig og ikke kjøper noe stort til Jul. Jeg pleier à gi mange hint på ting i forskjellige prisklasser, så han har mye å velge mellom uten å måtte konke seg.

Anonymous poster hash: 5b52f...355

Skrevet

Ipod nano

Anonymous poster hash: 8e779...54f
Skrevet

Vet ikke, men er rimelig sikker på world of warcraft Mist of Pandaria/spilletid :D

Anonymous poster hash: d2666...9de
Skrevet (endret)

Ingenting. Jeg fikk en stor diamantring til bursdagen min for noen uker siden. Da sa han at den var så dyr at jeg ikke kunne få noen presang de neste 5 år!

Edit: Og det er helt greit for en slik ring har jeg ønsket meg i mange år.

Endret av Mia_73
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg får samsugn s 3/4. jeg har sagt at jeg ikke trenger s4 men, jeg tror han kanskje kjøper s4 til meg likevell ;) enda han haaater å bruke så mye penger på sånt.. Hehe  

Skrevet

Norønna goretex-bukse. Har prøvd den og pakket den inn selv... Liker egentlig ikke å få vite gavene (da kunne jeg jo bare kjøpt dem selv), men jeg har bruk for buksa i juleferien og da var det litt viktig St den passet.. :-)

Skrevet

LUI JO-veske. Så fornøyd med gaven fra mannen!! :shoppe: 

Anonymous poster hash: 342ba...a66

Anonymous poster hash: 342ba...a66
Skrevet

Tipper på en gryte i det minste siden vi har spist teflon belegg til middag 2 ganger nå og jeg kastet gryta i bosset. Hadde kjøpt ny selv, men bunnen er for tynn så jeg svir alt jeg lager..

Håper på noe mer. Han er litt vel hemmelighetsfull så om det ikke er noe veldig bra er det vel andre ting han skjuler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...