Gå til innhold

Hva FÅR dere av mannen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere? :)

Selv tipper jeg noen DVDer og/eller cd'er

Anonymous poster hash: b9132...09d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samsung galaxy s4..tror jeg. Det eller en annen tlf.

Skrevet

Si det:) Aner virkelig ikke.. Nå er jeg 99% sikker på at han ikke har kjøpt noe enda da!

Anonymous poster hash: 25721...54d
Skrevet

Jeg hadde 2 ønsker i år, ene var en Snorre ring og andre var Don rosa bok. Gaven er liten så da er det vel ringen :-P spennende og se hvordan den ser ut.

Skrevet

Jeg tror dobbelt vaffeljern :) Jeg har etterlyst det ganske så lenge nå.

Anonymous poster hash: c0ee3...d46
Skrevet

Aner ikke. Har sagt at jeg ønsker meg litt forskjellig, så jeg har ikke peiling på hva han har kjøpt og om det er noe av det jeg ønsker meg i det hele tatt :)

Anonymous poster hash: efb26...94d
Skrevet

Vinter løpesko og vinter løpetights. Tar meg ikke råd til slike dyre ting selv. Velger som regel billigvarianten.

Anonymous poster hash: 2b2ee...9a6

Skrevet

ipad. Mer spent på gaven fra barna (som mannen har kjøpt), for det aner jeg ikke hva er. ;)

Anonymous poster hash: 9cd25...50e
Skrevet

Håper michael kors veske eller 2xu løpetights;)

Anonymous poster hash: 50db3...bd2

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Et sett med skjærefjøler og kniver fra Tilbords.. Vi kjøper dette sammen ;) Sto mellom det eller et nytt kjøleskap, men vi trenger de knivene til jul, så da ble det de :P Så da blir det kjøleskap i felles bursdagsgave vil jeg tro ;) Jupps, vi er kjedelige vi ;)

Skrevet

CG-Jakke, som jeg har ønsket meg :) 

Anonymous poster hash: 7bbea...a72
Skrevet

Withings babycall for iPhone og iPad :-)

Anonymous poster hash: a3d1a...dbd

Skrevet

Kjøkkenmaskin tror jeg :) Har ønsket meg det i årevis, ogg nå har vi endelig plass.

Skrevet

Var på Amfi med mannen i dag og splittet oss en stund, og så møttes vi tilfeldig på XXL. Næh hva gjør du her spurte jeg interessert. Han stotret frem at han skulle se etter Johaug-hansker til meg, men at han ikke fant de. Kult sa jeg, og så viste jeg han en skibukse jeg ønsket meg mer, og så kjøpte han den rett foran meg he he :P

Og så sa han at å pakke inn ble min jobb. Ler så jeg griner :D

Skrevet

Det er en pakke med noe mykt og noe hardt i, så tipper noe sportsklær og ei klokke ;)

Skrevet

Jeg tror dobbelt vaffeljern :) Jeg har etterlyst det ganske så lenge nå.

Anonymous poster hash: c0ee3...d46

Hehe, det ønsket jeg meg også. Men, så får jeg plutselig ett gratis ett fra en bokklubb jeg er medlem men, prøvde å melde meg ut (fikk det så må jeg være medlem enda ett år) fortalte det glad til mannen... Så ble han bare litt lang i maska, og mumla ett eller annet om at hva skulle han kjøpe nå da...

Skrevet

Aner ikke, han er alltid hemmelighetsfull! ;) Og han er også alltid flink til å finne ting jeg ønsker meg, og gjerne ting som ingen andre har :D 

Skrevet

Aner ikke. Ble i utgangspunket enig om å kjøpe felles nettbrett etter jul, men jeg sa til han at jeg måtte få lov til å kjøpe en liten ting til han til jul og at jeg syntes vi burde gi hverandre en liten ting til selve julaften. Jeg har kjøpt skumbomber til badekaret til han.

Anonymous poster hash: 2735a...a53

Skrevet

Aner ikke. Ble i utgangspunket enig om å kjøpe felles nettbrett etter jul, men jeg sa til han at jeg måtte få lov til å kjøpe en liten ting til han til jul og at jeg syntes vi burde gi hverandre en liten ting til selve julaften. Jeg har kjøpt skumbomber til badekaret til han.

Anonymous poster hash: 2735a...a53

....... Skumbomber??? Du tuller?!? :lol: Hahahhaha

Anonymous poster hash: 2e20d...d94

Skrevet

Ikkeno, vi sparer heller pengene til oppussing.

Skrevet

Jeg tipper jeg får noe fint fra gullsmeden. :)

Anonymous poster hash: 71569...dbc

Skrevet

Oi!

Jeg får ganske mye i forhold til mange her. Ble nesten litt flau nå.

Det jeg vet jeg får:

Marc by Marc Jacobs veske og lommebok

Ipad og cover

Ray ban solbriller, cockpit med matt gull innfatning

Øredobber

Så vet jeg at han har handlet litt mer.

Skal sies at han elsker å kjøpe gaver til meg, og vi har veldig god økonomi. Jeg hadde fint klart meg med mindre.

Anonymous poster hash: f9744...857

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...