Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #101 Skrevet 11. desember 2013 Det må være bra kjipt å være gift med en man aldri får lov til å se naken! Det hadde ikke jeg klart... Da hadde jeg følt at han ikke stolte på meg, og tillit er i grunnen en av grunnsteinene i et forhold... Anonymous poster hash: 47b9d...1f7 Kanskje du sikter til meg? Litt hemmelighetskremmeri er sunt mener jeg. Lå på sofaen her en dag da han kom gående forbi og han brummet "AAARRR, du er så jævlig sexy!!" mens han strøk over rumpa mi. Jeg tenker det blir kjedelig over tid hvis man ser det samme hele tiden.. Menn liker fantasier, de liker å drømme.. Han får drømme om hvor perfekt jeg kunne ha vært, isteden for å se det uperfekte Kler meg sexy hver dag, så jeg pirrer ham absolutt daglig. Hadde det vært 2-4 år inn i forholdet så er det jo helt normalt, men vi har bikket 20 år og han er enda forelsket i meg #83 Anonymous poster hash: 2ab2f...144
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #102 Skrevet 11. desember 2013 Hæ? Her er vi nakne på badet hele gjengen (mor, far, barn) om morgnen. Det vil si ikke alle samtidig kanskje - en er på vei inn i dusjen, når den andre er på vei ut, en sitter på do osv..... Det må være forferdelig slitsom å skulle være bluferdig overfor den man er gift med! Anonymous poster hash: 7107a...6c6
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #103 Skrevet 11. desember 2013 Det må være bra kjipt å være gift med en man aldri får lov til å se naken! Det hadde ikke jeg klart... Da hadde jeg følt at han ikke stolte på meg, og tillit er i grunnen en av grunnsteinene i et forhold... Anonymous poster hash: 47b9d...1f7 Kanskje du sikter til meg? Litt hemmelighetskremmeri er sunt mener jeg. Lå på sofaen her en dag da han kom gående forbi og han brummet "AAARRR, du er så jævlig sexy!!" mens han strøk over rumpa mi. Jeg tenker det blir kjedelig over tid hvis man ser det samme hele tiden.. Menn liker fantasier, de liker å drømme.. Han får drømme om hvor perfekt jeg kunne ha vært, isteden for å se det uperfekte Kler meg sexy hver dag, så jeg pirrer ham absolutt daglig. Hadde det vært 2-4 år inn i forholdet så er det jo helt normalt, men vi har bikket 20 år og han er enda forelsket i meg #83 Anonymous poster hash: 2ab2f...144 Enig!! Anonymous poster hash: 2d0e2...0ba
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #104 Skrevet 12. desember 2013 Det må være bra kjipt å være gift med en man aldri får lov til å se naken! Det hadde ikke jeg klart... Da hadde jeg følt at han ikke stolte på meg, og tillit er i grunnen en av grunnsteinene i et forhold... Anonymous poster hash: 47b9d...1f7 Kanskje du sikter til meg? Litt hemmelighetskremmeri er sunt mener jeg. Lå på sofaen her en dag da han kom gående forbi og han brummet "AAARRR, du er så jævlig sexy!!" mens han strøk over rumpa mi. Jeg tenker det blir kjedelig over tid hvis man ser det samme hele tiden.. Menn liker fantasier, de liker å drømme.. Han får drømme om hvor perfekt jeg kunne ha vært, isteden for å se det uperfekte Kler meg sexy hver dag, så jeg pirrer ham absolutt daglig. Hadde det vært 2-4 år inn i forholdet så er det jo helt normalt, men vi har bikket 20 år og han er enda forelsket i meg #83 Anonymous poster hash: 2ab2f...144 Enig!! Anonymous poster hash: 2d0e2...0ba Takk! Tenkte egentlig det bare skulle komme masse pepper!! Anonymous poster hash: 2ab2f...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå