MammantilNurket Skrevet 9. desember 2013 #26 Skrevet 9. desember 2013 Hele tiden. Jeg er en notorisk "svinser" og suser rundt uten klær støtt og stadig. Slår gjerne til med litt burlesquedans på stuegulvet også. Kjæresten synes det er veldig stas
MammantilNurket Skrevet 9. desember 2013 #27 Skrevet 9. desember 2013 Ja det gjør jeg. Jeg er generelt mye naken.. Jeg bare visste at du også var en "svinser"
anonymemammaen Skrevet 9. desember 2013 #29 Skrevet 9. desember 2013 Selvfølgelig! Hver eneste dag. Noe annet ville vært sært. Anonymous poster hash: 37ed6...5eb Du har antennene i orden forstår jeg? Anonymous poster hash: 2d0e2...0ba Hun har sikkert noen skikkelig lekre antenner, som når som helst egner seg for flashing. Anonymous poster hash: 88ce4...3c4 Nja, tviler. Anonymous poster hash: 2d0e2...0ba Hvorfor er dere frekke? Det er jo i grunn litt sært å dekke seg til for partneren sin. En trenger ikke se ut som en modell for å være deilig. Tror man ofte sammenligner seg med andre og dermed får lav selvtilitt fordi man ikke føler seg "fin nok". Jeg føler meg så absolutt ikke som den flotteste dama, men du verden, det gjør mannen min! Det tror jeg deres også syns
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #30 Skrevet 9. desember 2013 Det er sånn at når jeg har seksuelle fantasier, handler det som regel om at jeg er mer frigjort med partneren min. Burde vel nesten gått i noe "lær deg å vise deg naken - terapi" Anonymous poster hash: df915...3c9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #31 Skrevet 9. desember 2013 Ja gjør det.. Selv om jeg har minst 15kg mer en deg jeg ønsker.. Hengepupper og strekkmerker.. Han er like fornøyd... Kommer stadig å tar en titt når jeg er i dusjen.. Anonymous poster hash: 80408...0cf
millemille Skrevet 9. desember 2013 #32 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Hele tiden. Edit: ok, kanskje ikke HELE tiden. Endret 9. desember 2013 av millemille
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. desember 2013 #33 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har vært bælfeit store deler av livet (nå er fyllet borte), men har likevel aldri hatt problemer med å vise meg hverken naken eller lettkledt hverken for partner eller andre. Det må da være fryktelig upraktisk, lite spontant og skikkelig kleint å alltid måtte passe på at lyset er av eller klærne er på.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #34 Skrevet 9. desember 2013 Ja,passer på å vise meg naken titt og ofte. Jeg digger å se han sprade naken rundt etter dusjen, virker som om han synes det er fint at jeg gjør det og. Anonymous poster hash: 18855...9be
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #35 Skrevet 9. desember 2013 ja, om jeg ikke gjør det selv så kler han av meg forholdet vårt er veldig åpent sån sett, vis han går inn på rommet "sitt" for å spille pc spill kan jeg fort finne på å dra opp toppen & jeipe til han for liksom å si "detta går du glipp av når du spiller" æda bæda liksom... vi er flinke til å le & tulle sammen om allt mulig rart. Anonymous poster hash: c8253...7a9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #36 Skrevet 9. desember 2013 Jeg hadde en gang en elsker, og en gang etter akten da jeg spradet naken ut på badet sa han; det er så deilig å se ei dame som ikke MÅ dekke seg til... Jeg stusset litt på den, men regnet med at han overdrev eller hadde vært sammen med veldig usikre unge jenter (han er i midten av 20 årene og jeg er i 30årene), men når jeg leser denne tråden så virker det som om dette med å dekke seg til tydeligvis er normalen... ?? Hmmm... Jeg har selv 7 kg for mye, men har liksom aldri tenkt at jeg må dekke meg til. Han har jo tross alt sett meg uten klær I senga, regner ikke med han liker meg mindre uten klær UTENFOR senga Må si jeg ble litt overrasket nå... Anonymous poster hash: 6abed...67d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #37 Skrevet 9. desember 2013 Jepp:) ikke helt fornøyd med kroppen min selv men skiter i det. Tenker at jeg har født 2 barn så ikke rart om kroppen er forandret. Samboer er fornøyd m meg:) prøver å trene og spise sunt så blir d som d blir. Anonymous poster hash: bd53f...ea7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #38 Skrevet 9. desember 2013 Dekka meg første 6 mnd, men når vi flytta sammen gadd jeg ikke mere, han likte kroppen min selvom jeg hater den selv... Anonymous poster hash: 3e475...139
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #39 Skrevet 9. desember 2013 Ja, hver dag. Jeg er snart 40 år, har født 4 barn og veier 20 kg mer enn da vi ble sammen for 16 år siden. Synes selv at kroppen min ser både herjet og stygg ut, er veldig misfornøyd med overvekten som har kommet snikende, men mannen tenner nå på meg likevel han Anonymous poster hash: 7153e...ef0
SmellyCat Skrevet 9. desember 2013 #40 Skrevet 9. desember 2013 Ja stadig vekk. Er ingen supermodell, men lite sjenert når det gjelder kropp. Herrefred..mannfolka sprader jo som regel rundt naken, uansett form eller fasong. Vi burde absolutt sprade og svinse mer spør du meg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. desember 2013 #41 Skrevet 9. desember 2013 Ja, det gjør jeg. Sprader til og fra soverom og bad, dusjer sammen med ham eller mens han pusser tenna osv. Veier litt mer enn jeg hadde foretrukket, og vekta har variert med 20 kg til og fra siden jeg traff mannen, men det gjør meg ingenting å vise meg fram for ham. Det har kanskje noe med at han aldri har sagt noe negativt om kroppen min, bare positive ting, og han har like mye lyst på meg uansett hvor mye eller lite jeg veier, gravid eller ikke gravid, med eller uten battlescars. Dessuten viser han også på alle andre måter at han elsker meg og liker meg slik jeg er, ikke bare utseendemessig. Jeg er faktisk mer trygg på kroppen min og utseendet mitt nå, enn jeg var for 10-15 år siden da jeg var ung, barnløs og objektivt sett mer sexy enn nå. Men det har nok mye med at jeg også er tryggere på meg selv som person, og har et mye bedre liv og en mye bedre mann. Dessuten har jeg to barn som er viktigere enn hvordan jeg ser ut.
Mandala Skrevet 9. desember 2013 #42 Skrevet 9. desember 2013 Jeg må innrømme at jeg stusset fælt da jeg leste overskriften. Jeg trodde ikke det fantes par som ikke har sett hverandre nakne. Så ja, jeg er definitivt en av de som viser seg naken for kjæresten.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #43 Skrevet 9. desember 2013 Selvfølgelig!! Skulle da bare mangle. Han er jo mannen min og elsker meg for den jeg er. Har ikke verdens beste selvbilde selv, men sammen med han og når jeg ser hvordan han ser på meg så føler jeg meg fin. Han har klart å bygge opp selvtilliten min! Ville vært merkelig og unormalt å ikke vært naken sammen med han. Anonymous poster hash: 724e3...c9e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #44 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har aldri vært noe glansbilde, men likevel ikke hatt noe imot å vise meg naken - det være seg i dusjen i svømmehallen eller foran mannen. Har et ganske avslappet forhold til kropp. Anonymous poster hash: 897ae...97d
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 9. desember 2013 #45 Skrevet 9. desember 2013 Viser meg naken foran mannen hele tiden. Jeg er ikke fornøyd med kroppen min selv, men han tenner på meg og da er det greit Får jo en liten "boost" av at han liker det han ser hehe. Jeg er heller mer reservert mot å vise meg naken offentlig, slik som i felles dusjer/garderober, liker det ikke men gjør det selv om. Mannfolket mitt trives best uten enn med klær haha! Sprader rundt i huset og "dingler" i vei
Ugl@ ruger... Skrevet 9. desember 2013 #46 Skrevet 9. desember 2013 Han ser meg naken stort sett hver dag, sover naken. Jeg slukker ikke lyset før jeg kryper under dyna. Synes nakenhet er naturlig og vakkert. Nå går jeg ikke naken rundt i huset, har en tenåringsgutt som hadde protestert da...
ærlig talt Skrevet 9. desember 2013 #47 Skrevet 9. desember 2013 Har ingen problemer med å vise meg naken overfor mannen min. Jeg er ingen modell, men jeg har da en helt normal kvinnekropp. Og hvorfor skal jeg skamme meg over det? 😊
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #48 Skrevet 9. desember 2013 Ja, hver dag ser han meg naken. I dusjen, på badet når jeg smører meg eller i senga. All the time and he likes it! Anonymous poster hash: 77784...e77
Gjest Anybody Skrevet 9. desember 2013 #49 Skrevet 9. desember 2013 Ja det gjør jeg. Jeg er generelt mye naken.. Jeg bare visste at du også var en "svinser" Hehe hva er en svinser? En som har naturlig forhold til kropp? Huff kanskje litt nudist av meg..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. desember 2013 #50 Skrevet 9. desember 2013 Jepp. Vasser rundt kliss naken stadig vekk. Og jeg er kanskje ikke så lekker, men det funker for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå