Gå til innhold

Viser du deg naken foran partneren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja selv om jeg har hengemage etter keisersnitt

Anonymous poster hash: 45b9c...1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg viser meg naken stadig vekk. Er kjempefornøyd med kroppen min, og liker å vise det fram og å tenne mannen. Skal ikke så veldig mye til før han er klar. Sover naken og finner fram klær naken, så han ser meg naken hver eneste dag.

Dere som ikke viser dere nakne, hvordan gjør dere det når dere dusjer? Kan dere ikke stelle dere sammen for dagen?

Anonymous poster hash: f9164...89e

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg har dårlig selvbilde, både overvekt, strekkmerker, løs hud etter mer overvekt og arr. I starten ble jeg kvalm med tanken på at han skulle se meg, jeg unngikk det for en hver pris. Men, med tiden følte jeg meg tryggere på han, enda jeg ikke lot han se stort.

En dag spurte han om jeg stolte på han, noe jeg gjorde, han kledde av meg plagg for plagg, mens han sa at uansett hva som skjulte seg under, så elsket han meg, hver eneste tomme av meg forteller hvem jeg er, og den jeg er, er den han elsker. Han så ikke på meg med hverken skrekk eller avsky når jeg var avkledd, alt jeg så var kjærlighet <3 Etter det har jeg ikke hatt noe problemer med det, enda jeg fortsatt ikke er så glad i denne kroppen min, så vet jeg at han elsker meg som jeg er, og at han ser meg naken er naturlig for meg nå :)

Skrevet

Ja, jeg viser meg naken stadig vekk. Er kjempefornøyd med kroppen min, og liker å vise det fram og å tenne mannen. Skal ikke så veldig mye til før han er klar. Sover naken og finner fram klær naken, så han ser meg naken hver eneste dag.

Dere som ikke viser dere nakne, hvordan gjør dere det når dere dusjer? Kan dere ikke stelle dere sammen for dagen?

Her er det en og en på badet. Dusjet med døra låst og hele pakka. Dessverre!!

Åååå som jeg misunner dere!!! Har noe å jobbe med ja...

Anonymous poster hash: df915...3c9

Skrevet

Hæ, er det vanlig? Å strelle seg sammen på badet? Jeg kan godt svinse rundt naken hjemme, og sover vanligvis uten klær... Men å ha mannen på badet når jeg skal stelle meg? Nei, nei, nei det hadde vært så uaktuelt.... :P

Skrevet

Ikke problemer med nakenhet med sprade ikke rundt. Kan gjerne stå i dusjen mens han pusser tenner eller gå naken forbi etter dusj før jeg får på meg klær.

Anonymous poster hash: 12122...753

Skrevet

Jepp. Det har jeg aldri hatt problemer med. Er vel en svinser jeg også :) 

Skrevet

Selvfølgelig! Hver eneste dag. Noe annet ville vært sært.

Anonymous poster hash: 37ed6...5eb

Du har antennene i orden forstår jeg?

Anonymous poster hash: 2d0e2...0ba

Hun har sikkert noen skikkelig lekre antenner, som når som helst egner seg for flashing.

Anonymous poster hash: 88ce4...3c4

Hahaha ;)

Skrevet

ja det gjør jeg... 

Anonymous poster hash: de8ad...4a2
Skrevet

Ja, tror jeg hadde følt meg vel med det fremdeles.

Tidligere kunne jeg sprade naken rundt og f.eks. drikke vin naken lett henslengt med bena over et armlene, men det blir ikke så mye av det nå lengre ;).

Skrevet

Jeg ville tidligere ha sex med lyset slukket, ikke ha av meg alt før jeg nesten var under dynen osv.

Men, det er mulig å endre seg! Men man må ville endre seg, og eneste måten å endre det på er å presse på sine egne grenser. I steden for å alltid ha sex under dynen i et mørkt rom, så kan man ha et stearinlys i andre enden av rommet. Man kan kjenne at det er greit (kanskje ikke greit til å begynne med, men tolererbart) at dynen sklir litt ned innimellom. Så kan man springe på badet etterpå uten å ta på seg mer, kun med et lite telys i andre enden av rommet.... og så øker man gradvis hvor mye nakenhet man viser og hvor lyst det er.

Massasje kan være en fin tilnærming til akkurat dette. Ligg med dynen over underkroppen mens han først masserer rygg/nakk, deretter la ham få stryke deg evt massere deg på bryst og mage. Og så utvid med hele kroppen, bare baksiden, bare forsiden, begge deler - med lite lys og mer lys etter hvert.

Til dere som sier at dere misunner de som gjerne går naken - dere må være villig til å konfrontere dere selv med frykten for nakenheten.

Jeg ble så lei av å ha det slik, alltid føle meg hemmet, at jeg tok kampen med meg selv.

Ikke alltid like morsomt, det skal jeg innrømme! Men det er definitivt verdt det!!!! :D

Nå kan jeg også være en slik svinser som Mammaen til Nurket beskriver seg selv som.

Det er utrolig godt å ikke føle seg hemmet pga sin egen kropp. Jeg har lært meg til å akseptere kroppen min slik den er, i de årene som har gått siden jeg "tok opp kampen med meg selv" så har den variert en god del ift vekt. Nå begynner alderen og tyngdekraften å sette noen spor, spesielt på puppene, men jeg greier å gi blanke f.... i det. Det er slik kroppen min er akkurat nå, jeg gidder ikke skamme meg over den. Kroppen min er det eneste fremkomstmiddelet jeg har her i dette livet, jeg har ikke tenkt å parkere den i et mørkt rom når jeg kan cruise rundt og være glad :D

Så til dere med komplekser - ta kampen!!! Det er verdt det!

Anonymous poster hash: f6fb5...b9f
Skrevet

Jeg ville tidligere ha sex med lyset slukket, ikke ha av meg alt før jeg nesten var under dynen osv.

Men, det er mulig å endre seg! Men man må ville endre seg, og eneste måten å endre det på er å presse på sine egne grenser. I steden for å alltid ha sex under dynen i et mørkt rom, så kan man ha et stearinlys i andre enden av rommet. Man kan kjenne at det er greit (kanskje ikke greit til å begynne med, men tolererbart) at dynen sklir litt ned innimellom. Så kan man springe på badet etterpå uten å ta på seg mer, kun med et lite telys i andre enden av rommet.... og så øker man gradvis hvor mye nakenhet man viser og hvor lyst det er.

Massasje kan være en fin tilnærming til akkurat dette. Ligg med dynen over underkroppen mens han først masserer rygg/nakk, deretter la ham få stryke deg evt massere deg på bryst og mage. Og så utvid med hele kroppen, bare baksiden, bare forsiden, begge deler - med lite lys og mer lys etter hvert.

Til dere som sier at dere misunner de som gjerne går naken - dere må være villig til å konfrontere dere selv med frykten for nakenheten.

Jeg ble så lei av å ha det slik, alltid føle meg hemmet, at jeg tok kampen med meg selv.

Ikke alltid like morsomt, det skal jeg innrømme! Men det er definitivt verdt det!!!! :D

Nå kan jeg også være en slik svinser som Mammaen til Nurket beskriver seg selv som.

Det er utrolig godt å ikke føle seg hemmet pga sin egen kropp. Jeg har lært meg til å akseptere kroppen min slik den er, i de årene som har gått siden jeg "tok opp kampen med meg selv" så har den variert en god del ift vekt. Nå begynner alderen og tyngdekraften å sette noen spor, spesielt på puppene, men jeg greier å gi blanke f.... i det. Det er slik kroppen min er akkurat nå, jeg gidder ikke skamme meg over den. Kroppen min er det eneste fremkomstmiddelet jeg har her i dette livet, jeg har ikke tenkt å parkere den i et mørkt rom når jeg kan cruise rundt og være glad :D

Så til dere med komplekser - ta kampen!!! Det er verdt det!

Jeg er nok litt der nå, der jeg er lei av å være så "bundet" av kroppen.

Tar til meg det du skriver, og vil begynne å jobbe med det. Det må være så deilig å være litt mer frigjort :)

Skrevet

Ja, med tilhørende hengepupper, strekkmerker på fleskemagen og skummetmelkfarget hud. 

Skrevet

Ja, det gjør jeg selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 0d19a...293

Skrevet
Jeg er nok litt der nå, der jeg er lei av å være så "bundet" av kroppen.

Tar til meg det du skriver, og vil begynne å jobbe med det. Det må være så deilig å være litt mer frigjort :)

Så bra! :)

Da er du i gang! :)

Husk å være snill med deg selv i tankene i prosessen. Ikke snakk stygt til deg selv når du stadig føler deg ubevem med situasjonen. Ros heller deg selv fordi du jobber med saken!

For meg ble det også et vendepunkt når jeg begynte å prøve å se meg selv på den måten partneren så meg. Det var jo absolutt ingen tvil om at han tente på meg - ergo kunne jeg ikke være sååå fæl. Ergo begynte jeg å fokusere på hans reaksjoner og hvordan han hadde det i senga. Jeg la plutselig merke til at øynene hans kunne flamme opp i begjær når han fikk et lite glimt av en "lettkledd" meg som panisk kastet meg under dynen.... og tok det til meg, for da kunne ikke den lille biten han rakk å se av meg være sååå ille. Jeg begynte å legge merke enda mer merke til hva han likte, at han kunne bli mer tent av å stryke meg på enkelte deler av kroppen, at han likte formen på en del av kroppen min eller følelsen av huden min. Jeg begynte å suge til meg alle disse små tegnene som han egentlig viste hele tiden, tegn som viste hvor stor pris han satte på kroppen min og nakenheten min. Tegn som jeg tidligere ikke hadde sett eller ikke ville ta innover meg fordi jeg var for opphengt i mine egne komplekser.

Etter hvert ble det befriende. Selv om jeg ikke følte det, så greide jeg så smått å begynne å tro at det kunne være noe sant i det, for de tegnene han viste meg var jo ikke noe han kunne fake eller lyve om.

Og etter hvert så begynte jeg mer og mer å tro på det.

Fremdeles kan jeg brått få kastet på meg noen sekunder med dårlig følelse rundt min egen kropp, men da kveler jeg tanken og følelsen umiddelbart, og tenker at "nei, her er du ikke velkommen, for jeg VIL føle meg vel i min egen kropp!!!".

Ikke vent mirakler, og gi deg selv god tid! Det ER mulig å snu dette :)

Lykke til :)

Skrevet

ja han ser meg naken hver dag, helt naturlig for oss begge når vi kler av og på oss morgen og kveld

Anonymous poster hash: a86f9...8e6

Skrevet

Jeg og kjæresten bor ikke sammen ennå. Men jeg vil helst ha sex i mørket. Kan fint gå foran han i undertøyet. Men når det kommer til å gå naken så spenner hele kroppen min seg bare jeg tenker på det.

Jeg har født et barn. Gått ned mange kg og magen min er styggere enn aldri før!! Jeg hater den! og skjemmes over den.

Anonymous poster hash: 279fc...6cd
Skrevet

Liker ikke å sprette rundt naken, men vi ser hverandre stadig nakne som f.eks ut av dusjen, når man kler på seg på morgenen o.l :) 

Skrevet

Ja jeg er nokså feit, men har ikke problemer med å vise meg frem naken for mannen. Han elsker kroppen min og da er det greit for meg :)

Skrevet

Ja noe annet hadde blitt veldig kleint for min del.. Kan man ha bra sex under dyna i mørket tenker nå jeg.. Nei her nyter vi med alle sanser og hvertfall øynene! 

Anonymous poster hash: 82f52...c05
Skrevet

Har ingen problemer med å vise meg naken foran mannen. Han er mer sjenert enn det jeg er, faktisk :P

Skrevet

Jeg har dårlig selvbilde, både overvekt, strekkmerker, løs hud etter mer overvekt og arr. I starten ble jeg kvalm med tanken på at han skulle se meg, jeg unngikk det for en hver pris. Men, med tiden følte jeg meg tryggere på han, enda jeg ikke lot han se stort.

En dag spurte han om jeg stolte på han, noe jeg gjorde, han kledde av meg plagg for plagg, mens han sa at uansett hva som skjulte seg under, så elsket han meg, hver eneste tomme av meg forteller hvem jeg er, og den jeg er, er den han elsker. Han så ikke på meg med hverken skrekk eller avsky når jeg var avkledd, alt jeg så var kjærlighet <3 Etter det har jeg ikke hatt noe problemer med det, enda jeg fortsatt ikke er så glad i denne kroppen min, så vet jeg at han elsker meg som jeg er, og at han ser meg naken er naturlig for meg nå :)

Yeah right...Dette er nøyaktig beskrevet er scene mellom Carlos og Edie Britt i en veldig bra episode av Frustrerte Fruer...

Anonymous poster hash: 9cecc...b3a

Skrevet

Tror de fleste mannfolk elsker kvinnekroppen.. Nesten uansett. Og jo mer du viser av din kropp til typen jo mer vil han elske den.. Jeg har da litt mage og syns jeg har veldig tynne bein, men ja jeg viser meg naken det blir lettere for hver gang for jeg ser at mannen liker det..)

Skrevet

Her er er vi svinsere begge to - ingen av oss har problemer med å være nakne hjemme. Vi bor også relativt usjenert til, så jeg er ofte svært lettkledd i hagen på sommerstid også... ;) Men det er klart, nå som vi har fått barn tar vi hensyn. Offentlig er jeg derimot ikke spesielt glad i å vise meg frem, særlig ikke nå etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...