Gå til innhold

Hvordan liker din mann kvinnekroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

men formfull er da ikke det samme som å være chubby som noen her sier???  Jeg blir absolutt sett på som slank, av noen direkte tynn, for har en veeldig smal midje og helt flat mage. Men har tydelige pupper og ganske store lår og rumpe. Så sier at jeg har former, men er da ikke småtjukk for det... Er jo normalvektig..

Anonymous poster hash: 888d6...764
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manne min har egentlig ikke så mange preferanser. Men jeg vet hva han ikke liker: Høye damer (over 180 cm),flat rumpe, veldig små bryster, veldig tynne/tykke damer og/eller tatoverte kropper.

Utenom dette synes han kvinnekropper er fascinerende 😊

Anonymous poster hash: 96b9a...13d

Skrevet

Spurte Kjæresten nå og svaret kom umiddelbart: Naken :)

Skrevet

Sier selv at han ikke ser så mye på kropp, men på personlighet. Han liker ikke de som har alt for mange kilo, men heller ikke "beinrangel" som han kaller det for. Jeg går vel egentlig under det siste, men han holder nå ut med meg :P

Anonymous poster hash: 9ce9d...fc9
Skrevet

Tror det er mange damer som tror mannen aller helst foretrekker sånn " formfulle" som de selv er. I tilleg skal det vel være en formel for den timeglassfiguren. Har møtt flere som sier de har det men niks det er feil. Det at man har fett på rumpe, lår, pupper, mage og da overarmer er ikke nødvendigvis å ha timeglassfasong.

Anonymous poster hash: a18e6...d78

Jeg har samme mål på hofter og brystkasse, med en midje som er omtrent dobbelt så smal. Jeg er formfull, og jeg kan love deg jeg får oppmerksomhet fra gutta :)

Faktisk mer når jeg er lubben enn når jeg er tynn. 

Anonymous poster hash: 3e287...a8b

Det samme hadde jeg før jeg fikk barn, brystmål 100- midje 70- hofter/rumpe 100.

Enig i at det er det som er definisjonen på timeglassfasong. Bryster og rumpe har enda helt likt mål seg i mellom, men midjen er noe større.

Skrevet

Min mann liker meg han. Jeg er 172 cm høy, brede skuldre og hofter, smal midje. Pent ansikt og langt, tykt mellomblondt hår. Akkurat nå er jeg slank og veltrent. Da vi møttes for 12 år siden var jeg slank og litt slapp. I mellomtiden har vi fått tre barn og for ett år siden var jeg 10 kg tyngre enn nå. Han har likt meg hele veien, i alle varianter.

Kjærestens hans før meg er ulikt bygget (iallfall de jeg har sett), så han liker nok litt forskjellig. Men ingen av dem har vært tykke, for han liker jenter som tar vare på seg selv.

Anonymous poster hash: 72a35...059

Skrevet

Jeg er ikke bare formfull, men regelrett CHUBBY, og selv om jeg ikke er fornøyd selv, så har jeg alltid fått MYE oppmerksomhet av det motsatte kjønn (forstå det den som kan). Faktisk så har jeg aldri fått så mye oppmerksomhet som da jeg var på mitt aller største. Da veide jeg 80 kg, 1.68 høy. Jeg tror uansett nøkkelordet er SELVTILLIT. Selvtillit er synlig på lang vei, og ingen menn synes det er sexy med damer som er usikre på seg selv, uansett hvor velproposjonert man er. Mannfolk flest er faktisk ikke så primitive som vi kvinner skal ha det til, og godt er det!

Skrevet

Jeg er ikke bare formfull, men regelrett CHUBBY, og selv om jeg ikke er fornøyd selv, så har jeg alltid fått MYE oppmerksomhet av det motsatte kjønn (forstå det den som kan). Faktisk så har jeg aldri fått så mye oppmerksomhet som da jeg var på mitt aller største. Da veide jeg 80 kg, 1.68 høy. Jeg tror uansett nøkkelordet er SELVTILLIT. Selvtillit er synlig på lang vei, og ingen menn synes det er sexy med damer som er usikre på seg selv, uansett hvor velproposjonert man er. Mannfolk flest er faktisk ikke så primitive som vi kvinner skal ha det til, og godt er det!

Jeg tror du har et godt poeng.

Samtidig er det gjerne slik at selvtillit er noe som nettopp blomstrer når man føler seg elsket og er i gode forhold.

Så det kan fort bli et spørsmål om høna eller egget.

Anonymous poster hash: 90943...083

Skrevet

Lavere enn han, ikke tynn eller tykk, men heller litt kraftig enn for tynn. Langt hår, mørk og lys både i huden og i håret.

Han bryr seg ikke om sminke. Kommenterer oftest hvor fin rumpe jeg har i min beste joggebukse faktisk. Han synes jo jeg er fin når jeg har pyntet meg også da :)

Skrevet

Formfull. Type salma hayec. Og han syns lange ben er flott. Synd jeg er kort. Hehe, neida jeg føler at han beundrer kroppen min uansett.

Anonymous poster hash: bf38e...779

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...