Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Lav, høy? Tynn, slank, passe, lubben, tykk, muskuløs osv? Størrelse på bryster? Anonymous poster hash: 96b9a...13d
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Høy og med litt former og fett på kroppen. Han liker absolutt ikke tynne jenter. Anonymous poster hash: 328a0...d11
Gjest Anybody Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Han liker ikke supertynne jenter. Han liker timeglass. Smal midje runde bryster og en rumpe. Må ikke være flatt. Han liker at jentene er lavere enn han, men gjerne rundt 170 eller sånn. Passer meg bra
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Må ha former, og helst store pupper. Stor rumpe er heller ikke å forakte. Slank eller lubben eller småtjukk har ikke noe å si så lenge det er noe å ta i. Anonymous poster hash: 137e3...fa5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Passelig høye, curvy, men ikke fet. Middelsstore bryster, smal midje, formet rumpe. Veltrente lår og legger. Noe av det verste han ser er såkalt "thigh gap". Dva stort mellomrom mellom øverste del av lårene. Anonymous poster hash: deff2...1df
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Slank, men med kvinnlige former. Litt pupper og litt rumpe uten for mye av noen av delene. Anonymous poster hash: 6c7a7...40d
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Han liker den veldig godt. Anonymous poster hash: 329c7...e85
IreneUtålmodig Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Former, timeglass Gode lår og rompe
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 timeglass med former her også gjennomsnitlig høyde, jeg er 168 og det mener han er pefekt Anonymous poster hash: 888d6...764
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 Hehe..i forhold til min manns tidligere "hendelser" så vil jeg si han er ganske altetende Det eneste jeg vet han ikke liker er altfor muskuløse kvinner. Annet enn det har han vært "bortpå" lave, tynne, smårunde, høye, små bryster, store bryster osv.. Høres ut som han har vært på alle, men det er altså snakk om 5 andre enn meg Anonymous poster hash: 48502...7d1
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Stor rumpe, store lår, store hofter, med definert midje. Han bryr seg ikke så mye om bryststørrelse, men etter at han leste at små er mer følsomme så er det det som er favoritten. Anonymous poster hash: 3e287...a8b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #14 Skrevet 2. desember 2013 Ikke mye fett , stram kropp og heller trent med små pupper og liten rumpe enn formfull ( med mye fett) henger av og til sammen, ikke alltid men ... Anonymous poster hash: a18e6...d78
Fru.Frøken Skrevet 2. desember 2013 #15 Skrevet 2. desember 2013 Lav, passe bygd. Fine pupper og fin rumpe, og vakkert hår, liker han.
Katteskinnet Skrevet 2. desember 2013 #16 Skrevet 2. desember 2013 Han liker dem med fett på kroppen. Han er veldig tynn selv, så virker som han har litt "angst" for akkurat dette på andre, siden han er så lite fornøyd med det selv Han er glad i store rumper, men ikke store bryster.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #17 Skrevet 2. desember 2013 Slank,høy men ikke høyere enn seg selv,å han liker store pupper. Helt utrolig at vi faktisk er sammen ettersom jeg er lav,pupper har jeg overhodet ikke og er lav. Er nok den ekstrem trange fitten som gjør utslaget *husk anonymknappen* Anonymous poster hash: 11867...124
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #18 Skrevet 2. desember 2013 Mannen min liker slanke kvinner. Han liker små pupper og en liten sprettrumpe. Anonymous poster hash: 41048...c5b
Surmjølk og skallebank Skrevet 2. desember 2013 #19 Skrevet 2. desember 2013 Han liker kvinnekroppen formfull, heller litt chubby enn tynn. Størrelse på pupper og rumpe er ikke så viktig så lenge det er fast og kan tas tak i. Tror for øvrig generelt ikke menn er så opphengt i dette som vi damer skal ha det til...
*Miss Marple* Skrevet 2. desember 2013 #20 Skrevet 2. desember 2013 Jeg tror jeg kan si det så flåsete som at han liker den kroppen det sitter et klokt hode på. Han har ingen spesielle preferanser bortsett fra at han nok ikke er overbegistret over de helt tynneste (magre) eller de tykkeste. Men han setter nok pris på en veltrent kropp, vil jeg tro. Bare synd at han endte opp med meg som aldri har løpt en kilometer i hele mitt liv
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #21 Skrevet 2. desember 2013 Merkelig at de fleste menn elsker Jessica Alba, Sophia Bush og andre vakre damer? Alle er sier at mennene liker formfulle damer, men hvordan har det seg da at de aller fleste menn syntes det er så fint og sexy med det stikk motsatte? Jada, alle er forskjellige.. Den typiske drømmedama er ikke formfull har vi sett opp igjennom tidene. De som gjerne har draget har langt og vakkert hår, en slank kropp, et pent ansikt og en femnin stil. Anonymous poster hash: db81d...0b1
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #22 Skrevet 2. desember 2013 Min mann liker små nette jenter.. synd at jeg veier ti kg mer enn da jeg teaff han, men sånn er livet;-) Anonymous poster hash: 83c2e...513
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #23 Skrevet 2. desember 2013 Han vil heller ha de litt runde, enn radmagre. Jeg rast ned i vekt etter å ha fått barn nr to, møtte han når jeg var sånnpasse. Fikk streng beskjed etterhvert om å få litt mer på kroppen min, for han likte dårlig atjeg ble tynnere og tynnere. Han liker kløfter og muskler i ryggen. Husker han var helt fasinert over ryggen min, jeg hadde vist mye muskler der. Jeg har aldri tenkt over at en har mye muskeler på ryggen, men det har vi vist. Og når de synes er det vist veldig fint. Nå er litt litt lubben, han er veldig glad i kroppen min. Han liker å ha litt å ta i, men ikke for mye. Godt jeg liker meg selv best slik også. Anonymous poster hash: 69aaf...bc2
Vicky 83 Skrevet 2. desember 2013 #24 Skrevet 2. desember 2013 Slank, muskuløs og høy. Jeg passer ikke inn i idealet hans og har aldri gjort det, men jeg er nå god nok likevel.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #25 Skrevet 2. desember 2013 Spent på om svarene her hadde sett like ut, dersom det faktisk var mennene som svarte :-) Anonymt selvfølgelig, ikke med kona luskende over skulderen! Min mann liker slanke damer. Helst litt størrelse på puppene, og en spretten rompe. Jeg må si meg enig med ham. Vi syns ofte de samme damene ser bra ut. Jeg liker selv slanke menn. Vi ville nok begge fått litt trøbbel hvis den andre ble veldig overvektig. Anonymous poster hash: af5ef...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå