Virginia. Skrevet 2. desember 2013 #26 Skrevet 2. desember 2013 Merkelig at de fleste menn elsker Jessica Alba, Sophia Bush og andre vakre damer? Alle er sier at mennene liker formfulle damer, men hvordan har det seg da at de aller fleste menn syntes det er så fint og sexy med det stikk motsatte? Jada, alle er forskjellige.. Den typiske drømmedama er ikke formfull har vi sett opp igjennom tidene. De som gjerne har draget har langt og vakkert hår, en slank kropp, et pent ansikt og en femnin stil. Anonymous poster hash: db81d...0b1 Jeg tror det både har med at de kler seg elegant, men også at enkelte menn gjerne er av den oppfatning at de vil bli sett opp til av kameratene med en kjæreste som likner en modell. Mer emosjonelt modne menn er nok ikke opptatt av at kjæresten skal være et statussymbol.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #27 Skrevet 2. desember 2013 Høy og med litt former og fett på kroppen. Han liker absolutt ikke tynne jenter. Anonymous poster hash: 328a0...d11 Samme her :-) Anonymous poster hash: 8b588...3dd
Surmjølk og skallebank Skrevet 2. desember 2013 #28 Skrevet 2. desember 2013 Merkelig at de fleste menn elsker Jessica Alba, Sophia Bush og andre vakre damer? Alle er sier at mennene liker formfulle damer, men hvordan har det seg da at de aller fleste menn syntes det er så fint og sexy med det stikk motsatte? Jada, alle er forskjellige.. Den typiske drømmedama er ikke formfull har vi sett opp igjennom tidene. De som gjerne har draget har langt og vakkert hår, en slank kropp, et pent ansikt og en femnin stil. Anonymous poster hash: db81d...0b1 "De fleste menn"? For det første er det ofte KVINNER som er opphengt i kjendiser, og for det andre - menn er da like forskjellige og har like forskjellige preferanser som oss damer, det finnes ikke noe fasitsvar på skjønnhet. Mannen min liker ikke tynne eller muskuløse kvinner i det hele tatt, og jeg nekter å tro at han er den eneste mannen i verden som foretrekker litt å ta i. Det moderne skjønnhetsidealet er i all hovedsak skapt av kvinner.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #29 Skrevet 2. desember 2013 Får skrive om eksen - men ser ut til at vi kanskje finner tilbake til hverandre.... *krysser fingrene* Drømmedama er visstnok Sandra Bullock. Det er egentlig litt morsomt, han liker nemlig høye damer med lange ben. Han elsker også pene sko på disse lange bena. Meeen.... så sliter han visst dama blir høyere enn ham. Litt selvmotsigende det der, siden høye damer blir enda høyere med høye hæler - og han er bare 4-5 cm høyere enn meg Han er ikke spesielt opptatt av pupper, men ble faktisk veldig glad i mine som er blitt litt vel.... myke..... etter at tyngdekraften begynte å gjøre seg gjeldende... for å si det pent. Ellers liker han typisk timeglassfigur med smal midje og tydelig rumpe. Han liker damene slanke, hverken for tynn eller overvektig. Gjerne litt trent, men er mest glad i at damer er myke. En dame i passende ullundertøy er noe av det mest tiltrekkende han vet om. Visstnok fordi det viser at hun er avslappet og uhøytidelig, samtidig som ullundertøy som passer i fasongen viser frem de kvinnelige formene. Veldig godt, for da slipper man å føle man alltid må ta seg ut Og så blir det ekstra stas når man faktisk kler seg opp... så lenge jeg ikke tar på de høyeste hælene Anonymous poster hash: 75016...bd7
Virginia. Skrevet 2. desember 2013 #30 Skrevet 2. desember 2013 Merkelig at de fleste menn elsker Jessica Alba, Sophia Bush og andre vakre damer? Alle er sier at mennene liker formfulle damer, men hvordan har det seg da at de aller fleste menn syntes det er så fint og sexy med det stikk motsatte? Jada, alle er forskjellige.. Den typiske drømmedama er ikke formfull har vi sett opp igjennom tidene. De som gjerne har draget har langt og vakkert hår, en slank kropp, et pent ansikt og en femnin stil. Anonymous poster hash: db81d...0b1 "De fleste menn"? For det første er det ofte KVINNER som er opphengt i kjendiser, og for det andre - menn er da like forskjellige og har like forskjellige preferanser som oss damer, det finnes ikke noe fasitsvar på skjønnhet. Mannen min liker ikke tynne eller muskuløse kvinner i det hele tatt, og jeg nekter å tro at han er den eneste mannen i verden som foretrekker litt å ta i. Det moderne skjønnhetsidealet er i all hovedsak skapt av kvinner. Dette er jeg enig i...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #31 Skrevet 2. desember 2013 Min mann har alltid forgudet kroppen min. Fra da jeg var godt trent og slank, gjennom to graviditeter og nå med litt større(og slappere) pupper, bredere hofter og litt slappere rompe. Han har like lyst på meg nå som før:D Han liker utstråling og selvtillit. Anonymous poster hash: dd56f...aae
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #32 Skrevet 2. desember 2013 Formgulle kvinne, med ei god rompe han kan knipe i. Mellom store pupper. Dei må ha litt på kroppen. Han får panikk når han ser film med syltynne damer der du kan se bein.. Anonymous poster hash: e70b6...544
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #33 Skrevet 3. desember 2013 Høy, slank, små faste pupper (en håndfull), fast rumpe, lange bein, langt hår, brunetter eller rødtopper, blå eller grønne øyne, ikke for stor munn, intellekt, humor, ironi. Anonymous poster hash: 68560...50b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #34 Skrevet 3. desember 2013 Lav, høy? Tynn, slank, passe, lubben, tykk, muskuløs osv? Størrelse på bryster? Anonymous poster hash: 96b9a...13d Han liker middels til høye damer med store pupper og stor rumpe. Typisk timeglassfigur. Han misliker veldig markerte muskler på damer, sixpack synes han er vemmelig. Han liker ikke mye overvekt. Anonymous poster hash: 1a1d7...7dd
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #35 Skrevet 3. desember 2013 Hm.. De som har fine proporsjoner og fint ansikt? Liker rumpe bedre enn pupper, liker slanke/vanlige jenter med litt former. Jeg var slank, men timeglass da vi møttes. Rumpe og bryster som passet til min kropp. Synd jeg blei flat som ei pannekaker både foran og bak, og alt for tynn etter barnefødsler, men han liker meg heldigvis fordet. Anonymous poster hash: db922...0d4
3 i april Skrevet 3. desember 2013 #36 Skrevet 3. desember 2013 Jeg viste mannen min et bilde av disse undertøys englene og han ble IKKE imponert. Han sa rett ut at de var for tynne. Han liker damer med former og pupper. Han er begeistret for Hanne sørvaag
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #37 Skrevet 3. desember 2013 Vet ikke helt jeg!han har jo vært sammen med meg i 14 år,så da liker han vel små slanke kvinner med ikke alt for store pupper da! Anonymous poster hash: 655be...c91
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #38 Skrevet 3. desember 2013 Høy, slank, små faste pupper (en håndfull), fast rumpe, lange bein, langt hår, brunetter eller rødtopper, blå eller grønne øyne, ikke for stor munn, intellekt, humor, ironi. Anonymous poster hash: 68560...50b gee,det var da SVÆRT så detaljert da!har mannen din sagt hva du skulle skrive eller? Anonymous poster hash: 655be...c91
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #39 Skrevet 3. desember 2013 Formfulle damer med rumpe, lår og store pupper. De må ha timeglassfigur da.... Heldigvis har jeg alt det, men kunne gjerne vært litt smalere rundt livet da Anonymous poster hash: aa484...427
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #40 Skrevet 3. desember 2013 Merkelig at de fleste menn elsker Jessica Alba, Sophia Bush og andre vakre damer? Alle er sier at mennene liker formfulle damer, men hvordan har det seg da at de aller fleste menn syntes det er så fint og sexy med det stikk motsatte? Jada, alle er forskjellige.. Den typiske drømmedama er ikke formfull har vi sett opp igjennom tidene. De som gjerne har draget har langt og vakkert hår, en slank kropp, et pent ansikt og en femnin stil. Anonymous poster hash: db81d...0b1 "De fleste menn"? For det første er det ofte KVINNER som er opphengt i kjendiser, og for det andre - menn er da like forskjellige og har like forskjellige preferanser som oss damer, det finnes ikke noe fasitsvar på skjønnhet. Mannen min liker ikke tynne eller muskuløse kvinner i det hele tatt, og jeg nekter å tro at han er den eneste mannen i verden som foretrekker litt å ta i. Det moderne skjønnhetsidealet er i all hovedsak skapt av kvinner. Dette er jeg enig i... Merklig at plakatene på gutterommet alltid var slanke, sexy kvinner med fine pupper osv. Det har ikke forandret seg. Menn sier WOW til damer som ser så smashing ut. Mine kamerater (i 30-åra) syntes ikke forfulle eller lubne damer er drømmedama. De liker slanke, søte og femnine damer. Anonymous poster hash: db81d...0b1
*Yuna* Skrevet 3. desember 2013 #41 Skrevet 3. desember 2013 Damer generelt han liker kvinnekroppen både tynn, normal og med former.
prekæs Skrevet 3. desember 2013 #42 Skrevet 3. desember 2013 Han har aldri nevnt noe, men tror han liker meg best når jeg er fornøyd selv. Heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #43 Skrevet 3. desember 2013 Tror det er mange damer som tror mannen aller helst foretrekker sånn " formfulle" som de selv er. I tilleg skal det vel være en formel for den timeglassfiguren. Har møtt flere som sier de har det men niks det er feil. Det at man har fett på rumpe, lår, pupper, mage og da overarmer er ikke nødvendigvis å ha timeglassfasong. Anonymous poster hash: a18e6...d78
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #44 Skrevet 3. desember 2013 Høy, slank, små faste pupper (en håndfull), fast rumpe, lange bein, langt hår, brunetter eller rødtopper, blå eller grønne øyne, ikke for stor munn, intellekt, humor, ironi. Anonymous poster hash: 68560...50b gee,det var da SVÆRT så detaljert da!har mannen din sagt hva du skulle skrive eller? Anonymous poster hash: 655be...c91 [/acro Hehe, nei, men vi har snakket om dette en gang, og da var det denne beskrivelsen han ga Anonymous poster hash: 68560...50b
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. desember 2013 #45 Skrevet 3. desember 2013 Utrolig hvor mange menn her som liker chubby damer,og hvor få menn jeg ser som glor langt etter dette. Min har ingen spesielle preferanser, han faller for sjarm sier han. men, vet at han liker romper og pupper.. han er mann. Han liker nok ikke en kvinnekropp som er verken veldig overvektig eller undervektig.
Lepidoptera Skrevet 3. desember 2013 #46 Skrevet 3. desember 2013 Han liker kroppen min akkurat som den er, tilogmed nå som jeg er gravid i uke 38:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #47 Skrevet 3. desember 2013 Han liker den slank men med naturlige former. Dvs ikke silikon. Jeg er slank, har timeglassfassong og er litt muskuløs pga trening. Han synes jeg er litt i grenseland når det kommer til muskelmasse, har sixpack på magen, dvs mye mer definert enn fotballfrues, nå har jeg noen bleknede strekkmerker og et arr på magen, men det bryr hverken mannen min eller jeg meg om. Anonymous poster hash: a6dc6...d1f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #48 Skrevet 3. desember 2013 Han liker kroppen min! Høy, slank og veltrent med bh str 70 D. Flaks for meg Anonymous poster hash: 197d0...850
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #49 Skrevet 3. desember 2013 Merkelig at de fleste menn elsker Jessica Alba, Sophia Bush og andre vakre damer? Alle er sier at mennene liker formfulle damer, men hvordan har det seg da at de aller fleste menn syntes det er så fint og sexy med det stikk motsatte? Jada, alle er forskjellige.. Den typiske drømmedama er ikke formfull har vi sett opp igjennom tidene. De som gjerne har draget har langt og vakkert hår, en slank kropp, et pent ansikt og en femnin stil. Anonymous poster hash: db81d...0b1 "De fleste menn"? For det første er det ofte KVINNER som er opphengt i kjendiser, og for det andre - menn er da like forskjellige og har like forskjellige preferanser som oss damer, det finnes ikke noe fasitsvar på skjønnhet. Mannen min liker ikke tynne eller muskuløse kvinner i det hele tatt, og jeg nekter å tro at han er den eneste mannen i verden som foretrekker litt å ta i. Det moderne skjønnhetsidealet er i all hovedsak skapt av kvinner. Dette er jeg enig i... Merklig at plakatene på gutterommet alltid var slanke, sexy kvinner med fine pupper osv. Det har ikke forandret seg. Menn sier WOW til damer som ser så smashing ut. Mine kamerater (i 30-åra) syntes ikke forfulle eller lubne damer er drømmedama. De liker slanke, søte og femnine damer. Anonymous poster hash: db81d...0b1 Hehe, det kommer da an på mannen Min mann syns Jessica Alba ser ut som en mann uten rumpe, og liker runde jenter. Broren hans liker rett og slett fete, og kameraten liker slanke. Runde jenter har gjennom tidene vært skjønnhetsidealet, det er nå i de senere år at det har forandret seg. Men det betyr ikke at personlig smak forandrer seg. Alle liker forskjellige ting, og godt er det Anonymous poster hash: 3e287...a8b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #50 Skrevet 3. desember 2013 Tror det er mange damer som tror mannen aller helst foretrekker sånn " formfulle" som de selv er. I tilleg skal det vel være en formel for den timeglassfiguren. Har møtt flere som sier de har det men niks det er feil. Det at man har fett på rumpe, lår, pupper, mage og da overarmer er ikke nødvendigvis å ha timeglassfasong. Anonymous poster hash: a18e6...d78 Jeg har samme mål på hofter og brystkasse, med en midje som er omtrent dobbelt så smal. Jeg er formfull, og jeg kan love deg jeg får oppmerksomhet fra gutta Faktisk mer når jeg er lubben enn når jeg er tynn. Anonymous poster hash: 3e287...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå