Gå til innhold

Helt ærlig, hva tenker dere om dem som har 3 gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker oi for et kaos. Da jeg kjenner en del med 3 gutter og der er det ville tilstander. Men det har jeg sett hos de med to gutter også da. Men tenker også at de uansett her heldige som har fått barn og de har det nok supert.

Anonymous poster hash: 7044f...f3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligheten for at et par med to barn av ulikt kjønn får barn nr. tre er vesentlig lavere enn for par som har to barn av samme kjønn. Dette tyder jo på at selv om det er forbudt å nevne her inne, så er det mange som ønsker seg begge kjønn. 

Så jeg tenker nok at de kanskje hadde ønsket seg en jente, men det er ikke slik at jeg syns synd i dem av den grunn. 

Skrevet

Det varierer litt. Av og til treffer jeg noen som har tre gutter og tenker: "Han/hun er kunnskapsrik, morsom, interessant og dyktig, og i tillegg har han/hun 3 gutter. Heldige de guttene med så flott mor/far".

Andre ganger treffer jeg noen og tenker: " Milde himmel for en selvsentrert idiot, lat, uinteressert, kjedelig og tiltaksløs. Stakkars de tre guttene hjemme med så stakkarslig mor/far."

Skrevet

Jeg tenker at da har vi noe til felles for jeg har tre gutter selv. Javisst er det travelt, men det tror jeg har mer å gjøre med antall barn i familien enn kjønn. Jeg kjenner meg heldigvis ikke igjen i disse ville tilstandene. Jeg liker ikke bråkete unger, da hadde jeg rømt for lengst. Tror man kan styre dette litt selv. Har man en forventning om at gutter er ville og gale så blir de kanskje sånn?

Jeg er kjempestolt av min lille gjeng og hadde nok vært like stolt om de var jenter også.

Anonymous poster hash: d1c00...ae1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...