Madolyn Skrevet 30. november 2013 #51 Skrevet 30. november 2013 (endret) Jeg har to smågutter, og en mann som trener mye. Så om 15 år tenker jeg at jeg må lage middagsmaten i trau, og i badekar om gutta tar med bestekompisene hjem. Endret 30. november 2013 av Madolyn
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #52 Skrevet 30. november 2013 Jeg tenker at hun og mannen hadde 2 sønner prøvde en gang til å få en jente, men enda en gutt og 3 barn holder, det viktigste er jo å Ha friske barn:) men jeg tenker slik fordi om jeg får 2 av samme kjønn vil jeg prøve igjen å få det andre kjønn, men får jeg en av hver med en gang stopper jeg på 2. Ja jeg er vel litt rar Når det kommer til å føle at man "mister" feminiteten med bare gutter kommer vel det anpå Hva mor synes selv, jeg elsker alt av såkalte "gutteaktiviteter" og trives bedre på en fotballkamp enn ballett. Så bare gutter Hadde ikke vært ett problem for meg:) Anonymous poster hash: f7ab1...eeb
Musemorbr / Skrevet 30. november 2013 #53 Skrevet 30. november 2013 Jeg har to smågutter, og en mann som trener mye. Så om 15 år tenker jeg at jeg må lage middagsmaten i trau, og i badekar om gutta tar med bestekompisene hjem. Fikk dere to tette? Trodde bare du hadde muffin. Han fikk du på rundt samme tid som min første, tror jeg. Min andre kommer først til neste år.
Madolyn Skrevet 30. november 2013 #54 Skrevet 30. november 2013 Musemor: ja det ble 24 mnd mellom guttene våre Så Muffin er 2 år og 7 mnd, og veslebolla er 7 mnd. Må medgi at jeg syns det er superdeilig å være ferdig med graviditeter, fødsler og barseltid. Nå er det bare å bli kvitt denne bolledeigmagen da, *sukk*
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. november 2013 #55 Skrevet 30. november 2013 De med tre gutter er nok akkurat like stolt som jeg er av mine tre jenter Å ha tre gutter er sikkert like slitsom som å ha jenter, men det er nok antallet det kommer an på og ikke kjønnet .
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #56 Skrevet 30. november 2013 Jeg tenker at de har prøvd lenge nok å få en jente. Anonymous poster hash: d6fbe...9cf
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. november 2013 #57 Skrevet 30. november 2013 Tenker ingenting. Erfaringsmessig er gutter mye enklere uansett, så kjekt nok
Miamimom Skrevet 30. november 2013 #58 Skrevet 30. november 2013 Jeg tenker at foreldrene er heldige som har tre barn :-) De har nok kanskje lett for at noen synes "synd" på dem fordi de ikke ar ei lita prinsesse... Jeg blir satt litt i samme bås. Jeg har en av hver. Får stadig kommentarer om at "du må jo være fornøyd og er kjempeheldig som har drømmen om en av hver". Blir litt satt ut og svarer som sant er at nei, jeg er kjempeglad jeg har to friske barn og kjønnet har ingenting å si! Enig!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #59 Skrevet 30. november 2013 Tenker da overhode ingen ting Anonymous poster hash: 77779...0bc
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #60 Skrevet 30. november 2013 Superheldig! Anonymous poster hash: 78d23...e65
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #61 Skrevet 30. november 2013 Takk for svar. Bare 8 av ca 50 svar som tenker men en gang at hun ønsker seg en jente. Det var bra! HI Anonymous poster hash: b504b...82b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #62 Skrevet 30. november 2013 Tenker det nok er litt sårt å ikke ha ei jente og alt som følger med det opp gjennom årene! Anonymous poster hash: 41e64...7db
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #63 Skrevet 30. november 2013 Tenker igrunn ikke noe. De har tre barn. Anonymous poster hash: cb246...52e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #64 Skrevet 30. november 2013 Jeg tenker at det må være full fart hos de og at det må være kjempe stas for guttene og ha 2 brødre, alltid noen å leke med. Personlig er jeg glad jeg har to jenter og en gutt. Det er veldig greit med gutter og slippe alle jenteintrigene, men det blir mye bråk og herjing med gutter og så tror jeg hadde blitt sprø av 3 stk Anonymous poster hash: cd1fc...aa5
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #65 Skrevet 30. november 2013 Kjenner ei som alltid har ønsket seg jente, men har en drøss av gutter. Da synes jeg det er litt trist for guttene sin del, for en kan nesten tenke at hun har fortsatt å få barn bare for å få denne jenta... Anonymous poster hash: 7f7f3...571
Musemora Skrevet 30. november 2013 #66 Skrevet 30. november 2013 Tenker at mannen er en dårlig elsker. Gode elskere får jenter... Sitat Jørn Hoel :-).
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #67 Skrevet 30. november 2013 Hehe har hørt det motsatte av hva Jørn Hoel sier. Og at mandige menn får gutter Anonymous poster hash: da77c...974
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #69 Skrevet 30. november 2013 Jeg tenker stakkars mor. Jeg har tre jenter og en gutt. Gutten er "favoritt" og den desidert snilleste. Likevel tenker jeg at det mangler noe. Og stakkars. Anonymous poster hash: 7943c...7d5
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #70 Skrevet 30. november 2013 Jeg tenker trippel lykke Jeg har en av hver og kjønn betyr ingen ting, man elsker de like høyt uansett. Før jeg fikk en av hver trodde jeg det var mest "stas" med en jente, men det tokk jeg helt feil! Anonymous poster hash: 6350a...6ff
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #71 Skrevet 1. desember 2013 Har TO gutter, og jeg elsker å se brødre sammen (utrolig spesielt bånd) storebror som passe på lillebror som tilbake ser opp til han. En gutt til hadde vært velkommen om noen år. Gode er guttene og vi guttemammaer får enda mer spesielle morsforhold til de, hadde ikke vært samme med to jenter eller en av hver.. Få høre av guttene dine at du er så snill og god, mamman min, holde de i hånda på livets landevei. Se pappaen med hver sin gutt i hver armkrok, herje, lære og tulle med ! Priceless! Og det beste er når man skal legge de på kvelden og har de gode samtalene om små og store gutte problem Man blir forelsket på nytt Guttemammaer har en utrolig velsignelse Stolthet når man ser guttene vokse opp Ydmykhet når de finner på ramp Kjærlighet når de ser gjennom alle mot og medgang Forståelse når de sliter Og best av alt, se de oppnå store ting Score mål, bygge noe, spille og samtidig få hyggen ved å nabbe, tegne, male, bake osv Man får begge dele med gutt, ikke bare jente-jente-jente Unner alle å få tre gutter, det beste av alt er du vil alltid være den beste mammaen på jord og de kommer alltid til å se opp til mammaen (minus en liten tennårings periode) og tenk når man er heldig å får en svigerdatter Gutter et best <3 Anonymous poster hash: e34da...0c2
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #72 Skrevet 1. desember 2013 Har to venninner med tre gutter hver. De ER slitne men guttene er fantastiske og som gutter flest. Synes folk med flere barn har mer kustus på barna sine. (Kustus i positiv forstand) alle tre kan være med på cafe (minste er fire) og de sitter som tente lys fordi mamma har forklart nøye at det er slik man gjør på cafe. Tviler ikke på at det er noen tøffe tak innimellom men det kan det være med bare ett barn også. :-) Anonymous poster hash: 8ab04...09d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #73 Skrevet 1. desember 2013 Det er rart med det, jenter er rolige, snille, veloppdratte, flinke, i mens gutter er høylytte, lager mye leven, ekstremt aktive, frekke, voldelige, selvopptatte og vanskelige. Utrolig hvilken forskjell kjønn utgjør! Anonymous poster hash: 1f223...53b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #74 Skrevet 1. desember 2013 Det er rart med det, jenter er rolige, snille, veloppdratte, flinke, i mens gutter er høylytte, lager mye leven, ekstremt aktive, frekke, voldelige, selvopptatte og vanskelige. Utrolig hvilken forskjell kjønn utgjør! Anonymous poster hash: 1f223...53b Kva slags planet er du fra ? Har 5 gutter og kjenner ikkje igjen det du skriver. Anonymous poster hash: 1252a...e6b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #75 Skrevet 1. desember 2013 Det er rart med det, jenter er rolige, snille, veloppdratte, flinke, i mens gutter er høylytte, lager mye leven, ekstremt aktive, frekke, voldelige, selvopptatte og vanskelige. Utrolig hvilken forskjell kjønn utgjør! Anonymous poster hash: 1f223...53b Jeg har begge deler og dette stemmer ikke Anonymous poster hash: cb246...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå