Musemorbr / Skrevet 30. november 2013 #26 Skrevet 30. november 2013 Jeg tenker at en dag får ee hele tre svigerdøtre. Neida, jeg pleier ikke å tenke over slike ting. Nja det kan jo hende det blir en eller flere svigersønner selv om man har gutter da. Anonymous poster hash: eed9d...0de Man kan alltids håpe på det.
Gjest Husfrua Skrevet 30. november 2013 #27 Skrevet 30. november 2013 Hadde ikke tenkt noe spesielt. Hva tenker folk om meg som har ei jente og to gutter?Bryr meg langt oppi r... for å si det sånn. Det er ikke så stor forskjell på de ulike kjønnene på en slik måte at det er noe forskjell på hverdagslivet.
♥Madam Mim♥ Skrevet 30. november 2013 #28 Skrevet 30. november 2013 Jeg tenker at foreldrene er heldige som har tre barn :-) De har nok kanskje lett for at noen synes "synd" på dem fordi de ikke ar ei lita prinsesse... Jeg blir satt litt i samme bås. Jeg har en av hver. Får stadig kommentarer om at "du må jo være fornøyd og er kjempeheldig som har drømmen om en av hver". Blir litt satt ut og svarer som sant er at nei, jeg er kjempeglad jeg har to friske barn og kjønnet har ingenting å si!
Brennheite Badeand Skrevet 30. november 2013 #29 Skrevet 30. november 2013 Tenker vel ikke stort. Men hvis du snakker om "mye jobb" så tenker jeg nok heller det hvis jeg hører om noen som har tre jenter. Det tror jeg faktisk hadde vært tusen ganger værre hva jobb angår.
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. november 2013 #30 Skrevet 30. november 2013 De er like forskjellige de som alle andre 3 barnsfamilier. Kjenner to familier som har 3 sønner og en familie med 4 sønner, en av de har 3 ville gutter med høyt lyd- og aktivitetsnivå, leker og klær overalt og mye kaos, den andre familien har 3 veldig rolige gutter, et ryddig hjem og pent hjem og de med 4 gutter har også ganske rolige, veldig høflige (og utrolig pene!!) gutter. Jeg tror ikke det er barnas kjønn, men en kombinasjon av deres personlighet, interesser og oppdragelsen og påvirkningen hjemmefra som har mest å si. Kjenner også familier med både 3 og 4 jenter som er veldig forskjellige. Hos den ene jentefamilien er det skittent treningstøy og fotballer overalt og høylydte, aktive jenter som krangler og sloss masse, hos den andre er det rosa rom, rosa puter, barbiedokker og prinsessekjoler overalt og jentene er perlevenner og leker masse sammen.
Gullunger Skrevet 30. november 2013 #31 Skrevet 30. november 2013 Jeg signerer " Tired mama" (kult nick forresten! ). Jeg har tre gutter og det lyser STOLTHET laaaang vei!!!! Har fått en liten attpåkladd jente nå, men jeg vet jeg er stolt mamma uansett kjønn ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #32 Skrevet 30. november 2013 Hva tenker dere når dere treffer en som har 3 gutter? Tenker dere: Å, shit mye jobb med 3 GUTTER Å, stakkars mamma som ikke har noen jenter Kult, stas med 3 gutter.. Eller tenker dere ikke noe spesielt, bare tre barn liksom.. Eller noe annet? Anonymous poster hash: b504b...82b Tenker at moren må være litt "utenfor" med alle gutteaktivitetene, fotball biler og andre gutteting.. at hun kanskje mister litt av seg selv og feminiteten sammen med mannen og tre gutter. Tar sikkert helt feil, men er det jeg tenker Anonymous poster hash: e2c67...b2a Oh no, jeg har tre gutter og blir behandlet som en prinsesse:-) Anonymous poster hash: b2660...c70
Trultemor85 Skrevet 30. november 2013 #33 Skrevet 30. november 2013 Jeg har to gutter og en jente. Elsker også å delta på aktivitetene til guttene Tenker nok bare at hun er heldig med 3 barn, og at pappaen slipper 4 hormonelle jenter i hus når de kommer i tenårene Kjønn har ikke noe å si for min del..
Von Hertelhofen Skrevet 30. november 2013 #34 Skrevet 30. november 2013 For å være helt ærlig så tenker jeg stakkars foreldre, når de guttene blir tenåringer og spiser en hel ku hver dag!! Men utenom det så må det jo være litt stas med tre av samme kjønn
Hun med alle ungene Skrevet 30. november 2013 #35 Skrevet 30. november 2013 Jeg tenker at de er heldige som har 3 flotte barn. Det er da ikke noe verre å ha gutter enn jenter?!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #36 Skrevet 30. november 2013 Jeg har 5 gutter og ser ingen problem. Anonymous poster hash: 1252a...e6b
FrkKværner Skrevet 30. november 2013 #37 Skrevet 30. november 2013 Tenker at de er utrolig heldige som har fått tre flotte barn. Selv sliter vi med å få barn, så jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg hadde fått en jente eller en gutt.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #38 Skrevet 30. november 2013 Misunner dem litt. Jeg får jo bare jenter, og ønsker meg en gutt. Men det får holde med tre. Anonymous poster hash: 45388...dd4
sug lut Skrevet 30. november 2013 #39 Skrevet 30. november 2013 Hva tenker dere når dere treffer en som har 3 gutter? Tenker dere: Å, shit mye jobb med 3 GUTTER Å, stakkars mamma som ikke har noen jenter Kult, stas med 3 gutter.. Eller tenker dere ikke noe spesielt, bare tre barn liksom.. Eller noe annet? Anonymous poster hash: b504b...82b Tre barn, kjekt å arve, håper de ikke er så tett at de konkurrerer seg i hjæl.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #40 Skrevet 30. november 2013 Har selv to gutter på 5 og 7 år og ei jente på 3. Jenta kunne like gjerne vært gutt, hun er like vilter som sine brødre Jeg tenker at det må være fryktelig mye volum der (basert på egne erfaringer ) Anonymous poster hash: c8fb4...d1a
sug lut Skrevet 30. november 2013 #41 Skrevet 30. november 2013 For å være helt ærlig så tenker jeg stakkars foreldre, når de guttene blir tenåringer og spiser en hel ku hver dag!! Men utenom det så må det jo være litt stas med tre av samme kjønn Det tenkte jeg ikke på, men det er et kjempepoeng. Gutteforeldre burde fått langt høyere barnetrygd enn jenteforeldre når ungene er i tenårene. Halve matbudsjettet gikk til en person her en periode.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #42 Skrevet 30. november 2013 For å være helt ærlig så tenker jeg stakkars foreldre, når de guttene blir tenåringer og spiser en hel ku hver dag!! Men utenom det så må det jo være litt stas med tre av samme kjønn Det tenkte jeg ikke på, men det er et kjempepoeng. Gutteforeldre burde fått langt høyere barnetrygd enn jenteforeldre når ungene er i tenårene. Halve matbudsjettet gikk til en person her en periode. Hva med alt jentene trenger? Ja, de spiser mye, men er mye jentene må ha som guttene slipper unna. Anonymous poster hash: b3478...3c6
Von Hertelhofen Skrevet 30. november 2013 #43 Skrevet 30. november 2013 For å være helt ærlig så tenker jeg stakkars foreldre, når de guttene blir tenåringer og spiser en hel ku hver dag!! Men utenom det så må det jo være litt stas med tre av samme kjønn Det tenkte jeg ikke på, men det er et kjempepoeng. Gutteforeldre burde fått langt høyere barnetrygd enn jenteforeldre når ungene er i tenårene. Halve matbudsjettet gikk til en person her en periode.Hva med alt jentene trenger? Ja, de spiser mye, men er mye jentene må ha som guttene slipper unna. Anonymous poster hash: b3478...3c6 Hva da? Bind? Ellers er det ikke mye må-ha som jeg kommer på...
*Miss Marple* Skrevet 30. november 2013 #44 Skrevet 30. november 2013 Så heldig som har tre flotte barn.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #45 Skrevet 30. november 2013 For å være helt ærlig så tenker jeg stakkars foreldre, når de guttene blir tenåringer og spiser en hel ku hver dag!! Men utenom det så må det jo være litt stas med tre av samme kjønn Det tenkte jeg ikke på, men det er et kjempepoeng. Gutteforeldre burde fått langt høyere barnetrygd enn jenteforeldre når ungene er i tenårene. Halve matbudsjettet gikk til en person her en periode.Hva med alt jentene trenger? Ja, de spiser mye, men er mye jentene må ha som guttene slipper unna. Anonymous poster hash: b3478...3c6 Hva da? Bind? Ellers er det ikke mye må-ha som jeg kommer på... Bare vent til jenta er tenåring. DA skal du se hvor stort budsjettet blir Kosmetikk, sminke, parfymer, pensko etc etc.. Man kan diskutere om dette er noe de "må ha". Men for meg er det en selvfølge at jenter på 15 år har en maskara, hårspray, annen sminke osv. Ikke alle har fått mulighet til å ha en ekstrajobb i den alderen. Så da må a mor punge ut Anonymous poster hash: c8fb4...d1a
sug lut Skrevet 30. november 2013 #46 Skrevet 30. november 2013 For å være helt ærlig så tenker jeg stakkars foreldre, når de guttene blir tenåringer og spiser en hel ku hver dag!! Men utenom det så må det jo være litt stas med tre av samme kjønn Det tenkte jeg ikke på, men det er et kjempepoeng. Gutteforeldre burde fått langt høyere barnetrygd enn jenteforeldre når ungene er i tenårene. Halve matbudsjettet gikk til en person her en periode.Hva med alt jentene trenger? Ja, de spiser mye, men er mye jentene må ha som guttene slipper unna. Anonymous poster hash: b3478...3c6 Hva da? Bind? Ellers er det ikke mye må-ha som jeg kommer på... Bind- og tampongbudsjettet er ikke akkurat veldig omfattende.
sug lut Skrevet 30. november 2013 #47 Skrevet 30. november 2013 For å være helt ærlig så tenker jeg stakkars foreldre, når de guttene blir tenåringer og spiser en hel ku hver dag!! Men utenom det så må det jo være litt stas med tre av samme kjønn Det tenkte jeg ikke på, men det er et kjempepoeng. Gutteforeldre burde fått langt høyere barnetrygd enn jenteforeldre når ungene er i tenårene. Halve matbudsjettet gikk til en person her en periode.Hva med alt jentene trenger? Ja, de spiser mye, men er mye jentene må ha som guttene slipper unna. Anonymous poster hash: b3478...3c6 Hva da? Bind? Ellers er det ikke mye må-ha som jeg kommer på... Bare vent til jenta er tenåring. DA skal du se hvor stort budsjettet blir Kosmetikk, sminke, parfymer, pensko etc etc.. Man kan diskutere om dette er noe de "må ha". Men for meg er det en selvfølge at jenter på 15 år har en maskara, hårspray, annen sminke osv. Ikke alle har fått mulighet til å ha en ekstrajobb i den alderen. Så da må a mor punge ut Anonymous poster hash: c8fb4...d1a Dette er deres eget problem, ikke mitt.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #48 Skrevet 30. november 2013 Jeg tenker: Så flott med tre flotte sønner! Så herlig med tre brødre. Anonymous poster hash: 8647b...0d3
Englenemine Skrevet 30. november 2013 #49 Skrevet 30. november 2013 Hehe enig med Sug Lut. Jenter MÅ ikke ha dyr kosmetikk.De MÅ ha bind og tamponger. Det andre er et valg.Mens store gutter spiser MYE mat
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #50 Skrevet 30. november 2013 Jeg tenker først, stakkars. Hun skulle sikkert ønske det hun hadde ei jente. Men etterpå tenker jeg, herregud. Hun elsker da barna sine! Også tenker jeg at hun er heldig som har barn. Vi har prøvd i fem år Anonymous poster hash: 97ab1...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå