Gå til innhold

Dagmamma...? At dere tør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

....Hadde aldri sendt bort barnet mitt til noe dagmamma! 

Anonymous poster hash: abff3...a07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente selvfølgelig dagmammaen, og også de andre barna som var der og foreldrene deres. Hadde heller ikke satt bort barnet til fremmede..

Anonymous poster hash: 3438b...ca4
Skrevet

Jeg gikk hos en veldig snill dagmamma når jeg var liten. Det gikk kjempefint det :)

Gjest Julia1984
Skrevet

Øhh.. Hvorfor ikke?

Lag en tråd her inne og spør etter historier....så skjønner du.

Var en laaaang tråd om dette for en stund siden og det var helt grusomme ting som kom frem. Sjekk YouTube også. Finnes klipp fra nannyer som er filmet med skjult kamera!

Skrevet

Øhh.. Hvorfor ikke?

Lag en tråd her inne og spør etter historier....så skjønner du.

Var en laaaang tråd om dette for en stund siden og det var helt grusomme ting som kom frem. Sjekk YouTube også. Finnes klipp fra nannyer som er filmet med skjult kamera!

Så da skal man dra alle under samme kam? Kjenner dagmamman her veldig godt. Har jobbet der selv om sommeren da jeg var yngre og alle er fornøyde. Så jeg tør ja.

Skrevet

Jeg gikk hos en veldig snill dagmamma når jeg var liten. Det gikk kjempefint det :)

DA du var liten!

Anonymous poster hash: 336e3...298

Skrevet

DA du var liten!

Anonymous poster hash: 336e3...298

Syns det funker like fint med når som da i dette tilfellet. Skriftlig rett eller ikke ;)

Anonymous poster hash: 58945...315

Skrevet

Enig med HI. Aldri om noen ukjente skal passe mine små uten noen form for oppsyn

Anonymous poster hash: 3300c...f50

Skrevet

DA du var liten...

Skrevet

DA du var liten!Anonymous poster hash: 336e3...298

Syns det funker like fint med når som da i dette tilfellet. Skriftlig rett eller ikke ;)Anonymous poster hash: 58945...315

Hver gang når, den gang da!!

Riktig med DA

Anonymous poster hash: 111b4...9be

Skrevet

Huff :-( jeg var så dom og søkte opp på YouTube :-( og nå kommer jeg ikke til å få ut de fæle videoene fra hodet mitt :-(

FATTER faen ikke at noen mennesker kan være så inni hælvette syke i hodet :-( gråter faktiskt for de stakkars barna :-( :-(

Anonymous poster hash: fb0d1...ad9

Skrevet

Enig med HI. Aldri om noen ukjente skal passe mine små uten noen form for oppsyn

De skal ikke i barnehage heller da? De er jo ukjente de som jobber der og

Anonymous poster hash: 99500...a31

Skrevet

disse videoene er fra USA.

Anonymous poster hash: 9a7a8...eef
Skrevet

Barnehage og dagmamma er jo ikke det samme da... 

Skrevet

Hvor mener du foreldre som begge må jobbe skal ha ungen sin da? Ta den med på jobb?
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Men nå kommenterte jeg jo bare på det anonym skrev, at "aldri om noen ukjente skal passe mine små uten noen form for oppsyn"

Skrevet

Å herregud nå fikk jeg tårer i øynene!

En dagmamma som slår en liten baby gjentatte ganger i ansiktet og riser barnet fordi han skriker :(

Anonymous poster hash: 61ca2...2a2
Skrevet

Vår dagmamma er datteren til bestevennen til min mor. Jeg har vokst opp i samme kirke som henne og hun har jobbet i barnehage og som dagmamma for trillinger. Stoler like mye på henne som på en barnehage:-)

Anonymous poster hash: 529cb...7f0

Skrevet

Jeg har hatt en kjempegod dagmamma!

Og to litt upålitelige, men det var i forhold til om de kunne ha han eller ikke (syke hele tiden). Visste uansett at han hadde det bra når han var der.

Anonymous poster hash: 32173...784

Skrevet

Vi har verdens beste dagmamma,  :hjertesmil:

Anonymous poster hash: 3eaec...114
Skrevet

noen dagmammaer er syke mennesker, andre syke mennesker jobber i barnehager og i skoler, mens noen syke mennesker kan bo i nabolaget ditt... Når man velger dagmamma har man mulighet til å velge en som kommer med gode referanser som du sjekker ut, eller at det er noen du kjenner, man kan aldri vite sikkert,  som vi oppdaget i vår familie, man kan faen meg aldri være sikker med familiemedlemmer man trodde man kjente godt heller

Anonymous poster hash: f2692...422
Skrevet

disse videoene er fra USA.

Anonymous poster hash: 9a7a8...eef

Ja, for sånt kan jo ikke skje i Norge......

Skrevet

Dum eller? Har ikke noe med at dagmammma er ukjent, men hun er alene med barna, ingen kontroll hva som blir gjort etc. I barnehagen er det et fagmiljø, en styrer, de er flere, så sjansen for at noen gjør noe med barna, lar de gråte uten trøst osv er veldig liten.

Du skjønte ikke det!!

Skrevet

Dum eller? Har ikke noe med at dagmammma er ukjent, men hun er alene med barna, ingen kontroll hva som blir gjort etc. I barnehagen er det et fagmiljø, en styrer, de er flere, så sjansen for at noen gjør noe med barna, lar de gråte uten trøst osv er veldig liten.

Du skjønte ikke det!!

I alle dager, er vel ikke nødvendig å være frekk. Jeg svarte på en kommentar fra f 50. Hva du mener om det er det samme for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...