MamaLadyBug Skrevet 25. november 2013 #51 Skrevet 25. november 2013 jeg kan ikke tegne så fint nå engang jeg og jeg er 31... datteren min, som er like gammel som din (4 i april) tegner bare hodefotinger, kruseduller og A'er Jeg synes selvfølgelig hennes tegninger er verdens fineste men jeg har ingen problem med å si at :wow!!!! datteren din er superflink! Har faktisk ikke sett så fine tegninger laget av så små barn før.
Flutterby Skrevet 25. november 2013 #52 Skrevet 25. november 2013 Jeg tegnet tilsvarende da jeg var 3-4 år. Bare at jeg syntes en tegning var bortkastet om jeg ikke hadde slengt med noen nakne rumper ett eller annet sted
Superdolly Skrevet 25. november 2013 #53 Skrevet 25. november 2013 Jeg synes i hvert fall hun er flink for alderen, selv om det er en som er veldg opptatt av å understreke at det er ordinært. FIkk det med meg første gang, forresten. Blir morsomt å se hvordan det utvikler seg. HI Anonymous poster hash: 4805d...942 Uansett hva det gjelder, så er det alltid noen som må forminske det og trykke Janteloven ned i huet på deg. Ikke bry deg om at finnes et menneske der ute som absolutt skal nekte deg å være stolt av din datter. Vi er alle stolte av barna våre, og jeg synes at det skulle være lov.
En til, please. Skrevet 25. november 2013 #54 Skrevet 25. november 2013 For noen utrolig koselig tegninger! Herlige farger! Jeg gjettet først på 6-7 år, men som det nevnes her er det jo svært individuelt. Har en gutt på fire som tegner de flotteste kruseduller og fantasifigurer, og i mine øyne er det de skjønneste kunstverk Heia skapegleden!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #55 Skrevet 25. november 2013 Utrolig bra for en som ikke er 4 år engang! Det var jeg som sammenlignet med sønnen min på 5 over her. Han er veldig opptatt av tegning og kunstverk generelt og vi får masse tilbakemeldinger fra barnehagen på hvor flink og kreativ han er. Du vinner konkurransen deres. Hun er kjempeflink for alderen:-) Anonymous poster hash: 3e7e0...5c1
Cruella De Vil Skrevet 25. november 2013 #56 Skrevet 25. november 2013 Dere gir jo et ufattelig spenn i alder, hehe! 3-6 år? Det hjelper meg ikke akkurat mye Jeg kan informere om at hun fyller 4 år i mars, så jeg synes hun er flink for alderen. HI Anonymous poster hash: 4805d...942 Så flink hun er til å tegne! Jeg ville gjettet førsteklassing. Min fireåring ligger laaangt bak i tegneferdigheter, så det er store individuelle forskjeller her, så moro det er når man ser de får noe til skikkelig bra!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #57 Skrevet 25. november 2013 Takk, fine damer. Koselig med litt skryt på vegne av barnet. Jeg er selvfølgelig veldig stolt over jenta mi, slik som dere også er stolt over deres! Hi Anonymous poster hash: 4805d...942
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #58 Skrevet 25. november 2013 Wow! Det ligner på noe min andreklassing kunne tegnet. Lillebror på 4,5 er fortsatt på hodefotinger. Jenta di er kjempeflink til å tegne! Vi andre får trøste oss med at våre barn sikkert er flinke i andre ting. Slik vil det jo alltid være. Anonymous poster hash: d8722...630
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. november 2013 #59 Skrevet 25. november 2013 Wow, knallbra for å være såpass ung! Overhodet ikke normalt, vil jeg si. Min Mellomste er flink til å tegne, men overhodet ikke så flink!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #60 Skrevet 25. november 2013 Har selv en 4,5 og en 5,5 åring. Begge gutter, og ingen av de kan tegne i nærheten av så detaljerte tegninger, selv om eldste begynner å få dreisen på det. På jente ville jeg nok gjettet ca 6 år, gutt kanskje enda eldre. Ser stor forskjell på tegningene til jentene og guttene på avdelingene til ungene. Her har heller ikke interessen vært så stor for tegning. Jenta di er utrolig flink, du har all grunn til å være stolt! Anonymous poster hash: b2f04...3f7
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #61 Skrevet 25. november 2013 Syns hun var veldig flink! Min blir fire i april, og tegner bare kruseduller.. Hehe.. Anonymous poster hash: d43a1...691
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #62 Skrevet 25. november 2013 Ganske likt jenta mi sine "evner", da hun var rundt 4 år..Hun var litt dårligere på og plassere peronder og ting i forhold til hverandre, og hadde ikke samme sans for farger. Men sånn detaljmessig på ansikt og hår var hun ganske lik. Nå går hun i 5. og har ikke kommet så veldig my elenger. Hvis hun VIL, go setter seg ned for bevisst og herme etter tegninger på nett ol, så blir det ganske bra, men som hun tegner på frihånd, gjerne i forbindelse med lekser, så tegner hun som hun gjorde da hun knapt hadde fylt 4.:Vi ha rjo massse tegniner fra barnehage... Men om hun hadde ivret mer på tegning, tror jeg hun kunne vært skikkelig god. Hun HADDE stor interesse for tegning, som din datter, men det forsvant. Om din datter beholder sin interesse, så tror jeg derfor også at hun vil bli veldig flink. Evner det har hun, og som noen sier...Enten kan man tegne, eller man lærer det aldri. Min mann er på "hode-fotinger" stadiet, og kommer seg nok IKKE lenger..Jeg kan derimot tegne etter fotografier og få det til og likne veldig bra..Men hva skal man med det liksom..For blir det ikke PRIKK likt, er det ingen som vil ha det heller..Noen gang lykeks jeg, andre gang ikke..Så evnen er helt, fullstendig uten mening. Blir som og vite antall typer edderkopper som finnes i verden, eller hvor mange kronblad det i snitt finnes på en prestekrage.... Anonymous poster hash: 1f1f8...d7c
Line-mamma til to herlige Skrevet 25. november 2013 #64 Skrevet 25. november 2013 Klart hun er flink, også bare 3 år? Normalt å være stolt over barna sine:) Å den personen du har en diskusjon med? Hva i all verden feiler det hun/han? Ikke normalt å krasse sånn over et barns tegning vel.... At det er normalt for en.3 åring å tegne sånn.. Altså, du er jo stolt over hva barnet ditt har gjort? Hvorfor kverulere på det?:s ..... Syns det blir for dumt;-)
Tired mama Skrevet 25. november 2013 #65 Skrevet 25. november 2013 Hun er kjempeflink, og du har all grunn til å være stolt! Min gutt på 7 år tegner ikke på den måten enda. Men 4-åringen min elsker å tegne og er omtrent som din. Han tegner helt uteolig detaljerte tegninger. Og for en fantasi han har. Aner ikke hvor han har det fra. Men utrolig gøy å se alle disse kunstverkene hans. På 4-årskontrollen fikk vi beskjed om at han var langt fremme tegnemessig. Siden det ikke var normalt å tegne så detaljert som f.eks. pupiller når man nettopp har fylt 4. Nei, drit i Janteloven og fortsett å være stolt av datteren din!! :-)
Eeniemeenie Skrevet 25. november 2013 #66 Skrevet 25. november 2013 Vi har en liten "diskusjon". En av oss mener at barnet er veldig flink for alderen, mens den andre mener at skylappene må bort fra øynene, for slik tegning er helt ordinært for barn i den alderen. Derfor lurer jeg, hvor gammel tror dere at barnet som har tegnet dette er? 2013-11-25 12.02.16.jpg2013-11-25 12.02.26.jpg2013-11-25 12.02.09.jpg Anonymous poster hash: 4805d...942 Kunne gjetta mellom 6-8 år, men under fire år? Imponerende! Min på snart fem år kan ikke tegne så detaljert.
Jenny251210 Skrevet 25. november 2013 #67 Skrevet 25. november 2013 Hvorfor har det noe å si om barnet er flink til å tegne eller ikke? Selv om et barn er flink til å tegne trenger det ikke bety at de er flinke til noe annet, eller at de er "smartere" enn andre. Det har jo bare med interesser å gjøre. Anonymous poster hash: 31964...102 Gled deg litt på andres vegne a! Lov å være stolt av ungen sin vet du.
mylittlecat Skrevet 25. november 2013 #68 Skrevet 25. november 2013 Jeg har et barn som var som ditt, flink til å tegne og tidlig fikk øye for detaljer. Jeg ble mange ganger fortalt i bhg at barnet var ekstraordinært flink. Jeg så det jo selv og, i forhold til de andre. Barnet ditt vil jeg si er godt over gjennomsnittet god på tegning! Det er lov å være stolt av det Det vil alltid vil være noen som forsøker å få deg til å tro at hun er ordinær
mylittlecat Skrevet 25. november 2013 #69 Skrevet 25. november 2013 Hvorfor har det noe å si om barnet er flink til å tegne eller ikke? Selv om et barn er flink til å tegne trenger det ikke bety at de er flinke til noe annet, eller at de er "smartere" enn andre. Det har jo bare med interesser å gjøre. Anonymous poster hash: 31964...102 Skryter du aldri av barnet ditt? Det er til og med lov selv om han/hun kanskje ikke er spesielt god på noe
anonymemammaen Skrevet 25. november 2013 #70 Skrevet 25. november 2013 Fantastiske tegninger, hun er utrolig flink!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #71 Skrevet 25. november 2013 Hun er er veldig flink! Dette er slett ikke "normalt" til å være tre år, og du har all grunn til å være stolt av en svært begavet jente, i hvert fall når det gjelder tegning. Anonymous poster hash: c4c7d...9df
Gjest meg&mini Skrevet 25. november 2013 #73 Skrevet 25. november 2013 Er barnet 3 år?' Da er barnet svært tidlig ute, ja! KJEMPEFLINK:D
Anne-B. Skrevet 25. november 2013 #74 Skrevet 25. november 2013 6 år, med stø hånd. Det er pent fargelagt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #75 Skrevet 25. november 2013 Vår datter ble testet av skolepsykolog fordi vi mente hun burde få begynne tidligere på skolen. Hennes detaljerte tegninger, i tillegg til en IQ-test som ga en score på 139 samt diverse annet, ble lagt til grunn for at hun kunne få begynne. Disse tegningene ligger litt over nivået vår datter var på da, så det er ingen tvil om at dette er ekstraordinert. Det er mulig at datteren din er begavet utover hva som er vanlig når det gjelder mer enn tegning. Gratulerer! Anonymous poster hash: dac09...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå