Gå til innhold

Hvor gammelt tror du barnet som har tegnet dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten "diskusjon". En av oss mener at barnet er veldig flink for alderen, mens den andre mener at skylappene må bort fra øynene, for slik tegning er helt ordinært for barn i den alderen.

Derfor lurer jeg, hvor gammel tror dere at barnet som har tegnet dette er?

post-42-0-85767300-1385377868_thumb.jpgpost-42-0-52249200-1385377897_thumb.jpgpost-42-0-57072800-1385377925_thumb.jpg

Anonymous poster hash: 4805d...942
Videoannonse
Annonse
Skrevet

36.

Anonymous poster hash: cd7c3...3d2
Skrevet

6 år

Anonymous poster hash: 223ba...b24

Skrevet

Tipper 4-5 år cirka.

Skrevet

4 år

Anonymous poster hash: 31964...102
Skrevet

Førsteklassing

Anonymous poster hash: 11287...76b
Skrevet

Tipper 4 år.

Anonymous poster hash: 22d98...b1f
Skrevet

Det ser ut som noe som er malt av en voksen for å se ut som barnetegninger eller som er malt av et barn i 4-6 årsalderen med god hjelp av en voksen til komposijon.

Anonymous poster hash: a147a...727
Skrevet

Takk for svar. Vil bare understreke at barnet har tegnet alt selv, uten innblanding fra voksne. Det er et tegneglad barn, som nesten ikke gjør annet enn å tegne. :) Her var det store sprik i alder!

HI

Skrevet

...den andre mener at skylappene må bort fra øynene, for slik tegning er helt ordinært for barn i den alderen.

Jeg er enig med "den andre". Slik tegning er helt ordinært for barn i den alderen.

Anonymous poster hash: a7208...160

Skrevet

Takk for svar. Vil bare understreke at barnet har tegnet alt selv, uten innblanding fra voksne. Det er et tegneglad barn, som nesten ikke gjør annet enn å tegne. :) Her var det store sprik i alder!

HI

Og hvor gammelt er barnet?

Anonymous poster hash: 22d98...b1f

Skrevet

Er barnet 4 år, har h*n ett godt øye for detaljer og er langt fremme. Er barnet 7 år, så er det helt greit. Noe i tegningene sier meg at det er det første som stemmer :-)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha flere meninger før jeg avslører. En av oss må vinne diskusjonen ;)

Skrevet

4 år, tenker jeg. 

Anonymous poster hash: 231c8...2d2
Skrevet

En kreativ 6 åring med sans for detaljer?

Skrevet

Jeg står fast på mitt, slik tegning er helt ordinært for barn i den alderen.

Anonymous poster hash: a7208...160
Skrevet

Siden du spør så er vell barnet ditt 4-5år, men jeg syns det ser ut som en tegning ein mellom 7-8år har tegnet.

Skrevet

4-5 år. Jeg har en tegneglad gutt i den alderen;)

Skrevet

Et sted mellom 4-6 år? Det varierer jo veldig fra barn til barn, noen kan tegne suverene tegninger i 3-4 års alderen, mens andre, som mitt barn ( .p ) tegner fortsatt kruseduller ved 4 år ;) Jeg var veldig flink til å tegne da jeg var barn, og det vedvarte, tegnet alt mulig da jeg var 5-6 år..datteren til min venninne tegnet ca samme tegninger som du viser på bildene da hun var 5 år..

Anonymous poster hash: 98ab0...25d
Skrevet

Hehe, ja, stå fast på ditt, du. ;) Men du vet jo ikke hvilken alder barnet er i, så du kan ikke påstå at det hverken er ordinært eller spesielt bra for alderen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...