Gå til innhold

Hvor gammelt tror du barnet som har tegnet dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 -6 år

Anonymous poster hash: 0187b...677
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ut fra tegneferdighetene vil jeg gjette på 4, men om barnet har gjort det selv er jeg imponert over komposisjonen og fargevalgene, spessielt i pampa.

Anonymous poster hash: a147a...727
Skrevet

Vil tippe 5-6 år

Anonymous poster hash: 603c3...7ce

Skrevet

Jobber i skole og en slik tegning er typisk for 1.klassen jeg er hos. Siden hun blir omtalt som flink, er hun sikkert litt yngre :)

Anonymous poster hash: e28dc...11d
Skrevet

Hvis hun er 4 år er hun flink for alderen. Dette er typisk 6-7 årstegning;) 

Skrevet

Si alderen da Hi!!!! Jeg blir altfor nysgjerrig av sånt! :P

Anonymous poster hash: 98ab0...25d
Skrevet

Dere gir jo et ufattelig spenn i alder, hehe! 3-6 år? Det hjelper meg ikke akkurat mye ;)

Jeg kan informere om at hun fyller 4 år i mars, så jeg synes hun er flink for alderen. :)

HI

Anonymous poster hash: 4805d...942
Gjest Mor til tre hjerter
Skrevet

Barnet er nok yngre siden du spør, men jeg var sikkert 6-7 år da jeg tegnet sånne tegninger.

Skrevet

Aha, da hadde jeg rett altså. Tegninge er helt ordinære for barn i den alderen.

Anonymous poster hash: a7208...160
Gjest Mor til tre hjerter
Skrevet

Jeg så ikke svaret ditt før jeg postet :P barnet mitt blir 4 til våren. Han tegner bare kruseduller. Null interesse for tegning da.

Skrevet

Blir fire i mars? Da vil jeg si at hun er eksepsjonelt god! Hold på dette, kan bli spennende videre! Barnet er fortsatt "bare" tre år, og har et så godt øye for detaljer, sånne ting er spennende å se utviklingen på! :)

Anonymous poster hash: 98ab0...25d
Skrevet

• mine på 4 og 7 tegner ikke så bra enda. De er ikke interreserte så jeg syns de var veldig bra til å være fra en på snart 4.

Anonymous poster hash: 570be...6fd

Skrevet

Jaja min 4åring tegner fremdeles bare kryssedullar og kan så vidt holde blyanten rett. Så jeg syns verfall ditt barn er flink til å tegna, :) :)

Skrevet

Om hun ikke engang er 4 vil jeg si hun er veldig god! :)

Skrevet

Kjempefint for en unge på 3 år da!

Her er det bare kruseduller og miksmaks fra min på samme alder. :)

Anonymous poster hash: 66e0e...82f
Skrevet

Jeg synes i hvert fall hun er flink for alderen, selv om det er en som er veldg opptatt av å understreke at det er ordinært. :P FIkk det med meg første gang, forresten. Blir morsomt å se hvordan det utvikler seg. :)

HI

Skrevet

Så flink hun er. Tippet 5 inni meg før jeg leste svaret. Jeg syntes hun er langt fremme.

Anonymous poster hash: d2c97...886

Skrevet

Min som er ett år yngre klarer så vidt å holde seg innenfor arket :laugh: For ei flink jente, ser godt at hun er glad i å tegne! Niesen min tegnet vel slikt i 4-5-årsalderen, kanskje jenter er flinkere på dette enn gutter?

Anonymous poster hash: 6f6e6...eba
Skrevet

Imponert!! Her har den forelderen som mener at barnet er over gjennomsnittet god i tegning helt rett. Den andre- og home! ;)

Anonymous poster hash: 66e0e...82f
Skrevet

Det er veldig bra til å være en nesten 4 åring.

Skrevet

Jeg tippet 6 år først (skrev ikke i tråden da). Men WOW sier jeg når hun ikke er fylt 4 år en gang! Jeg har barn på 3 år som ikke kan tegne en smilely en gang, tviiiler sterkt på at mitt barn vil klare noe sånt innen et år. Akkurat nå er det bare kruseduller så. Veldig fine tegninger:) 

Anonymous poster hash: 95dba...b83
Skrevet

Hvorfor har det noe å si om barnet er flink til å tegne eller ikke? Selv om et barn er flink til å tegne trenger det ikke bety at de er flinke til noe annet, eller at de er "smartere" enn andre. Det har jo bare med interesser å gjøre.

Anonymous poster hash: 31964...102
Skrevet

Vi har en liten "diskusjon". En av oss mener at barnet er veldig flink for alderen, mens den andre mener at skylappene må bort fra øynene, for slik tegning er helt ordinært for barn i den alderen.

Derfor lurer jeg, hvor gammel tror dere at barnet som har tegnet dette er?

2013-11-25 12.02.16.jpg 2013-11-25 12.02.26.jpg 2013-11-25 12.02.09.jpg

Nå har ikke jeg sett på de andre svarene du har fått, men jeg vil si 5 år. Jeg har en kreativ femåring selv. Han tegner mennesker litt på samme måten og detaljer som knapper og sånt på klærne, slik din datter gjør. Veldig fine tegninger!

Anonymous poster hash: 3e7e0...5c1

Skrevet

Ta en tegning med neste gang drre skal på helsestasjonen. Da får dere beskjed om at hun er veldig flink

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...