Gå til innhold

Hvor mange dager igjen?


Dailis

Anbefalte innlegg

Her er det 20 dager igjen.

Men bare 3 til igangsettelse.

 

Så har vel baby i armene om 4 dager.

 

Ser absolutt enden i tunnelen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har 36 dager igjen her.... Ser lyset laaaangt der borte!;) Du hadde jo ikke lenge igjen Dailis! Men kan tenke at dagene kan føles som en evighet når en bare venter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som deg, dailis. 3 dager til igangsettelse. Så da er han forhåpentligvis i mine armer innen 3-5 dager. Egentlig er det 17 dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67 dager!! Og er såååå sjalu på dere som er ferdige snart. Men så har jo dere vært gravid lengere enn meg også da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som deg, dailis. 3 dager til igangsettelse. Så da er han forhåpentligvis i mine armer innen 3-5 dager. Egentlig er det 17 dager til termin.

Du blir lagt igangsatt søndag du og? Spennende ! Vet du hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67 dager!! Og er såååå sjalu på dere som er ferdige snart. Men så har jo dere vært gravid lengere enn meg også da:p

Ja, vært gravid siden påske, så det er greit nå ;)

 

Håper på å ha ham ute på mandagen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samme som deg, dailis. 3 dager til igangsettelse. Så da er han forhåpentligvis i mine armer innen 3-5 dager. Egentlig er det 17 dager til termin.

Du blir lagt igangsatt søndag du og? Spennende ! Vet du hvordan?

Oida, da telte jeg feil med en dag. Jeg blir igangsatt på mandag. :)

Så da er det 3 dager inkludert idag da. Hehe, ikke lett dette her.

Ja, jeg vet hvordan. Mest sannsynlig setter de inn en ballong (liten, håper jeg...!) på mandag. Så blir det å gå med den i et døgn, og på tirsdagen begynner jeg med tabletter. Hver sjette time blir det lagt inn en tablett, og jeg får ikke reise fra sykehuset. Hvis det ikke er rimelig fremgang med tablettene, er lista lav for å sende meg til ks. Dette pga forrige fødsel, som var så langdryg at livmora mi ga opp. Så vi får se. Jeg tipper sønnen vår er ankommet innen tirsdag eller senest onsdag.

Hvordan gjør de det med deg? Noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der leste jeg desembertråden der du forklarer hvordan. :)

Ustabilt leie ja. Det er det her og. Fra hode til sete til tverr til hode igjen. Vi får se på mandagen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende for dere som blir satt i gang..! Må være så rart, men likevel så herlig å vite sånn ca.når babyen kommer.. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager til keisersnitt!

Er så spent at jeg snart blir gal ;-)

Vil det si onsdag for deg? Har ks torsdag jeg :) Veldig spennende!!!! Nesten litt rart ;)

Første barn for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da, de bruker heldigvis ikke tabletter, men gele her. Det har jeg god erfaring med, bare litt slitsomt med de timene jeg må gå relativt hardt for å få igang riene/Modningen før de kan ta vannet og fødselen er igang. Når det endelig skjer pleier det å gå fort.

 

Dette ballonggreiene er nytt for meg og blir da å legge et døgn til på sykehus for meg da jeg ikke får gå hjem etter ballong hvis den mot all formodning skulle virke slik de håper.

Har gått i fødsel av meg selv en gang og hadde da kun to rier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...