Lotta27 Skrevet 8. november 2013 #51 Skrevet 8. november 2013 Sverige Danmark Tyskland Frankrike Nederland Luxenburg Italia Spania Hellas Tyrkia Kypros England Skottland Tsjekkia Kroatia Montenegro
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #52 Skrevet 8. november 2013 Norge Sverige Danmark Tyskland Island England Tsjekkia Belgia Nederland Luxembourg Frankrike Spania Portugal Hellas Bulgaria Kypros Italia Vatikanstaten Malta Estland Russland USA Mexico Belize Guatemala Thailand Malaysia Kina Tibet Kambodsja Sør-Afrika Botswana Namibia Zimbabwe Liker å reise, har reist en del med barna også. Sør-Amerika og Australia er imidlertid hvite flekker på kartet. Anonymous poster hash: 3053b...dc0
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #53 Skrevet 8. november 2013 Hm, har ikke vært i så veldig mang... Norge Sverige Danmark Spania Hellas Tyrkia Jugoslavia Irland Romania Polen Tyskland Slovenia Kroatia Montenegro Ungarn Tror ikke det er flere. Har vært flere ganger i flere av dem, og landene jeg alltid kommer tilbake til er Irland, Kroatia og Montenegro Trives veldig godt i disse 3 landene, og har vært der mange ganger. Av land jeg ikke synes noe om er Tyrkia. Jeg har vært der 3 ganger, og likte meg ikke der noe særlig noen av gangene. Anonymous poster hash: 665f3...b25
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #54 Skrevet 8. november 2013 Sverige, danmark, finland, litauen, latvia, polen, tyskland, østerike, sveits, tsjekkia, hellas, tyrkia, italia, monaco, frankrike, spania, nederland, belgia, luxembourg, island, england, irland, usa, canada, kina, vietnam, kambodsja, thailand. Anonymous poster hash: dee3d...e2e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #55 Skrevet 8. november 2013 25 land Norge, Sverige, Danmark, Finland, England, Spania, Hellas, Irland, USA, Marokko, Tunisia, Ecuador, Peru, USA, Kombodja, Laos, Thailand, Vietnam, Malaysia, Russland, Tsjekkia, Slovakia, Kroatia, Østerrike, Ungarn.. Anonymous poster hash: 07a9a...c22
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #57 Skrevet 8. november 2013 Tja. En good del. England Sverige Danmark Spania Frankrike Monaco Nederland Belgia Bulgaria Sveits Italia Tyskland Kypros Luxemburg Usa Bahamas Egypt Australia Kuala lumpur New Zealand Hellas Sikkert noen flere i europa og Vært flere ganger i mange av landene. Og 1 år i new zealand. Skal mamge ganger til usa hvertfall og jeg hat ekstremt lyst til å reise til india og japan/kina Det velkjente landet kuala lumpur??? Hehe Anonymous poster hash: 3d7df...ee6
FrkKværner Skrevet 8. november 2013 #58 Skrevet 8. november 2013 Nå må jeg tenke litt. . Tror det blir 30 land Sverige Danmark Nederland Hellas Tyrkia Tunisia Italia Frankrike Israel Jordan USA Mexico Egypt Spania Polen Kroatia England Bulgaria Ungarn Tanzania Namibia Kina Tyskland Island Russland Østerrike Finland Tsjekkia Marokko Portugal Skal aldri tilbake til Tunisia. Trivdes heller ikke i Israel eller Marokko. Vil tilbake til Jordan, USA og Italia hvertfall. Liker helst å reise til "nye" steder/ land da :-)
beibilykke Skrevet 8. november 2013 #59 Skrevet 8. november 2013 Tja. En good del. England Sverige Danmark Spania Frankrike Monaco Nederland Belgia Bulgaria Sveits Italia Tyskland Kypros Luxemburg Usa Bahamas Egypt Australia Kuala lumpur New Zealand Hellas Sikkert noen flere i europa og Vært flere ganger i mange av landene. Og 1 år i new zealand. Skal mamge ganger til usa hvertfall og jeg hat ekstremt lyst til å reise til india og japan/kina Det velkjente landet kuala lumpur??? Hehe Anonymous poster hash: 3d7df...ee6 Malaysia da.. .. men fikk meg til å skrive kuala lumpur soden det var der jeg var. Hehe.
I scream for icecream! Skrevet 8. november 2013 #60 Skrevet 8. november 2013 Hmm.. Skal vi se.. Norge Sverige Danmark Tyskland Polen Spania (Mallorca og Tenerife) England Frankrike Thailand Vietnam Var visst ikke flere, hehe. Er ikke sånn kjempeglad i å reise, egentlig, men drømmer om å dra til Paris og London igjen.
Liaes Skrevet 8. november 2013 #61 Skrevet 8. november 2013 Norge Sverige England Spania Frankrike Italia Monaco Trives absolutt best i Monaco! Helt fantastisk plass!! drar nokk tilbake til når knerten er født! har vært mange plasser i italia blandt annet milano, venezia, bologna, rimini og roma, og eneste plassen jeg har lyst tilbake til er rimini! men heller monaco og den franske rivieraen!
megmegmeg Skrevet 8. november 2013 #62 Skrevet 8. november 2013 Polen, danmark, sverige, tyskland, australia og italia
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. november 2013 #63 Skrevet 8. november 2013 Sverige Danmark Tyskland Østerrike Monaco Spania Frankrike England Scotland Irland Sveits Tsjekkia Slovakia Slovenia Ungarn Polen Russland Libanon Israel Thailand Kambodsja Tyrkia
BellaSuz Skrevet 8. november 2013 #64 Skrevet 8. november 2013 Sverige, Danmark, Tyskland, Tsjekkia, Italia, Monaco, Frankrike, Spania, Østerrike, Storbritannia (Skottland), Australia, Thailand, USA, Fiji (kanskje ikke land...?), New Zealand, Hellas og Tyrkia Ja det var vel alt:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #65 Skrevet 8. november 2013 Sverige Skottland England Polen Spania Italia Latvia Kosovo Makedonia Egypt Afghanistan Kunne dratt tilbake til alle steder. Vært i flere av landene flere ganger. Men vil dra til nye steder først:) Anonymous poster hash: 16a23...7a3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #66 Skrevet 9. november 2013 39 land som jeg ikke orker remse opp. Vil tilbake til Australia. Anonymous poster hash: 78690...2b1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #67 Skrevet 9. november 2013 Norge, Sverige, Danmark, Finland, polen, Tyskland, Frankrike, Storbritannia, Hellas, Spania, Italia, Thailand Vil tilbake til alle, men vil også oppleve flere. Særlig synes jeg det er et savn at jeg har vært så lite utenfor Europa. Anonymous poster hash: 43133...efa
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #68 Skrevet 9. november 2013 USA, Australia, Vietnam, Thailand, Marokko, Tunis, Maldivene, Qatar, Dubai, Brasil, Bahamas, Spania, Italia, Kroatia, Frankrike, Tyrkia, Tyskland, Storbritannia (England og Skottland), Nederland, Island, Sverige, Danmark, Litauen, Tsjekkia og Norge Har ikke tatt med gjennomreise. Landene er bodd i eller feriere mer enn en uke i. Vil dra tilbake til; USA, Australia, Italia, thailand, Frankrike, Storbritannia. Vil gjerne dra til cook Island og lignende utenfor Australia, new zealand, Russland, Kambodsja, Argentina, Canada, Anonymous poster hash: 580a5...2c1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #69 Skrevet 9. november 2013 Norge Sverige Finland Danmark Storbritannia Tyskland Tsjekkia Frankrike Spania Sveits (så vidt innom) Italia Hellas Malta Marokko Usa( buss 3 uker fra L.A til New York, innom flere stater og byer) Kina Thailand Indonesia Kunne tenkt meg Usa igjen og flere land i Asia og Afrika. Sør-Amerika Anonymous poster hash: e83d0...e4c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #70 Skrevet 9. november 2013 Norge Sverige Finland Danmark Storbritannia Tyskland Tsjekkia Frankrike Spania Sveits (så vidt innom) Italia Hellas Malta Marokko Usa( buss 3 uker fra L.A til New York, innom flere stater og byer) Kina Thailand Indonesia Kunne tenkt meg Usa igjen og flere land i Asia og Afrika. Sør-Amerika Anonymous poster hash: e83d0...e4c Glemte Bulgaria Anonymous poster hash: e83d0...e4c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #71 Skrevet 9. november 2013 Norge Sverige Finland Danmark Storbritannia Skottland Tyskland Tsjekkia Frankrike Spania Sveits (så vidt innom) Italia Hellas Malta Bulgaria Marokko Usa( buss 3 uker fra L.A til New York, innom flere stater og byer) Kina Thailand Indonesia Kunne tenkt meg Usa igjen og flere land i Asia og Afrika. Sør-Amerika Anonymous poster hash: e83d0...e4c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #72 Skrevet 9. november 2013 Ca 24 +? og mellomlandet i flere men de er ikke tatt med Seychellene Grønnland Island Gamle sovjet ( før det ble Russland) USA Canada Irland St.martin i karibien England, Spania, Italia,Frankrike,Østerrike,Tyskland Belgia Nederland, kroatsia,Hellas,gamle jugoslovakia, Monaco, Tyrkia Finland,Sverige,Danmark Anonymous poster hash: 514d7...52b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #73 Skrevet 9. november 2013 Rams gjerne opp landene.Hvilket land vil du reise tilbake til og hvilket land vil du ikke tilbake til og hvorfor? Anonymous poster hash: ec8d0...15b Tyrkia Croatia Frankrike Tyskland Østerikke Dubai Maldivene Dubai og Maldivene kunne jeg reist tilbake til. Anonymous poster hash: 3412e...dd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå