Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #26 Skrevet 8. november 2013 Har vært i: USA Mexico Canada Sverige Finnland Russland Tyrkia - Har ingen ønsker om å dra tilbake dit. Spania - Har ingen ønsker om å dra tilbake dit heller. England Tsjekkia Anonymous poster hash: 95669...f23
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #27 Skrevet 8. november 2013 Norge Sverige Danmark Tyskland Nederland Italia Reiser gjerne tilbake til alle landene jeg, men vil kanskje prioritere å utvide litt og få meg meg flere land Anonymous poster hash: 6f140...adb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #28 Skrevet 8. november 2013 Norge Sverige Danmark England Spania Italia Hellas Latvia Cuba Argentina Brasil Paraguay Uruguay Anonymous poster hash: ba05d...917
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #29 Skrevet 8. november 2013 Sverige Danmark Nederland Tyskland Frankrike Italia Spania Sveits østerrike Beligia Ungarn Polen Luxemburg Portugal UK Irland Finland Russland Marokko Gambia Tanzania USACanada Belize Costa Rica Mexico Honduras Cuba Jamaica Indonesia Filippinene India Abu Dhabi Japan Og sikkert noen til som jeg har glemt i farten. Anonymous poster hash: c8782...9d9
beibilykke Skrevet 8. november 2013 #30 Skrevet 8. november 2013 Tja. En good del. England Sverige Danmark Spania Frankrike Monaco Nederland Belgia Bulgaria Sveits Italia Tyskland Kypros Luxemburg Usa Bahamas Egypt Australia Kuala lumpur New Zealand Hellas Sikkert noen flere i europa og Vært flere ganger i mange av landene. Og 1 år i new zealand. Skal mamge ganger til usa hvertfall og jeg hat ekstremt lyst til å reise til india og japan/kina
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #31 Skrevet 8. november 2013 De fleste europeiske land, usa, mexico, tyrkia, iran, pakistan, india, syria, lebanon, palestina, israel, emiratene, jordan, egypt. Har vært flere ganger til nesten alle disse landene. Kunne dratt tilbake til alle, med unntak fra emiratene (eller dubai som jeg var). Har et stort ønske om å dra tilbake til india, mange år siden jeg var der og det er et helt fantastisk land, ekstremt på alle måter. Anonymous poster hash: 21785...752
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #32 Skrevet 8. november 2013 9-10 land Anonymous poster hash: b3954...e6f
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. november 2013 #33 Skrevet 8. november 2013 Samlet så har jeg vært i mellom 30-35 land. Elsker å reise
Musemorbr / Skrevet 8. november 2013 #34 Skrevet 8. november 2013 Sinnsykt så bereist de fleste er! Jeg har liksom sydentur med besteforeldrene da jeg var 2-3, sydentur med besteforeldrene da jeg var 12-13, en uke skoletur til Danmark og en uke med foreldre i sverige da jeg var 16, og Danmark i år og Polen i fjor med mann og barn. Og jeg trodde det var sånn høvelig mye jeg... Tydeligvis ikke.
MammantilNurket Skrevet 8. november 2013 #35 Skrevet 8. november 2013 (endret) Sverige Danmark Tyskland Østerrike Sveits Frankrike Belgia Nederland Luxembourg Lichtenstein Italia UK Spania Hellas Tsjekkia Russland Romania Estland Portugal Usa Har lyst til å dra til: Latvia Litauen Polen Albania Monacco Marocco Usbekistan Endret 8. november 2013 av MammantilNurket
2005&2010 Skrevet 8. november 2013 #36 Skrevet 8. november 2013 Hehe, vært i 2 land. Sverige og Danmark Begge landene er jeg i flere ganger i året ;-) Ikke norge? Joda og Norge, gadd ikke å skrive det opp da jeg bor her ;-) skikkelig bereist jeg forhold til andre..haha
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 8. november 2013 #37 Skrevet 8. november 2013 Norge Sverige Danmark Tyskland Irland Storbritannia Polen Sveits Portugal Spania Frankrike Italia Hellas Tyrkia Kypros Marokko Tanzania
ROFL Skrevet 8. november 2013 #38 Skrevet 8. november 2013 Norge Danmark Sverige Finland Polen Tsjekkia Tyskland Nederland Belgia Luxembourg Frankrike England Skottland (Jersey - ikke egentlig et land, men de styrer seg selv, så jeg tar det med..) Hellas Spania - Både fastlandet og flere av Kanariøyene. Det ble 15 (16) det. Av land i Europa er det Italia som står høyest på ønskelisten. Ellers vil jeg til flere steder i både Asia og Sør/ Nord-Amerika, men det får bli når ungene er større .
Englenemine Skrevet 8. november 2013 #39 Skrevet 8. november 2013 USA, England, Frankrike, Tyskland, Danmark og Sverige. Drar gjerne tilbake til alle jeg men spesielt Frankrike , Danmark og England. Er i Danmark hvert år pga Legoland og ca Frankrike annenhvert år pga Disneyland
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #40 Skrevet 8. november 2013 Må nesten ta det per kontinent: Canada, USA, Bahamas, Jamaica, Dominikansk Republikk Frankrike, Storbritannia, Tyskland, Sveits, Italia, Østerrike, Norge, Sverige, Danmark, Nederland, Tyrkia Morokko, Tunisia, Egypt, Mauritius Yemen, Qatar India, Kina, Singapore, Indonesia, Japan, Thailand Blir 28 det. Har bodd i 6 av de, resten som turist eller forretningsreisende. Anonymous poster hash: 1f08d...60b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #41 Skrevet 8. november 2013 Må nesten ta det per kontinent:Canada, USA, Bahamas, Jamaica, Dominikansk Republikk Frankrike, Storbritannia, Tyskland, Sveits, Italia, Østerrike, Norge, Sverige, Danmark, Nederland, Tyrkia Morokko, Tunisia, Egypt, Mauritius Yemen, Qatar India, Kina, Singapore, Indonesia, Japan, Thailand Blir 28 det. Har bodd i 6 av de, resten som turist eller forretningsreisende.Anonymous poster hash: 1f08d...60b [/quote Er forresten nesten småskuffet over at jeg ikke fikk til flere enn 28, men jeg har vært i India 5 ganger, og er i Frankrike minst en gang per år, og det er begrenset hvor mye jeg får reist nå som jeg har barn...men skal tilbake til Japan i morgen! Anonymous poster hash: 1f08d...60b
Miss Mamma Skrevet 8. november 2013 #42 Skrevet 8. november 2013 Hmm.. har vært i: Sverige, Danmark, Finland, Kroatia, Tyrkia, Spania, Italia, Irland, Tyskland, Marokko, Kenya, Uganda, Tanzania, Sør Afrika, Jordan, Palestina, Israel, India, Sri Lanka, Thailand, Kina og Indonesia. Elsker å reise og gleder meg masse til å reise mer neste år, da blir det Canada, Usa, Mexico, Argentina og så avsluttes det med fotball VM i Brasil.
Vilruge Skrevet 8. november 2013 #43 Skrevet 8. november 2013 Europa: Norge, Sverige, Danmark, England, Tyskland, Nederland, Frankrike, Spania, Italia, Kroatia, Bosnia, Monte Negro, Kypros, Sveits og Østerrike Kunne dratt tilbake til alle. Men har veldig lyst på en skikkelig Alpetur om sommeren. Da jeg var i Østerrike gikk vi noe i Alpene, og dette vil jeg gjerne gjøre mer av! Likte meg veldig godt i Bilbao og Madrid i Spania- ikke så mye til overs for Barcelona (men var der i juli, og tror jeg heller burde dratt i mai/juni). Kroatia og Monte- Negro var deilige land å ligge ved sjøen i. Afrika: Egypt, Ghana, Etiopia, Tanzania, Kenya, Malawi, Zambia, Botswana, Zimbabwe, Sør Afrika, Madagaskar, Mauritius og Seychellene Opplevde Ghana (og Egypt) som veldig masete, og jeg har ikke spesielt lyst til å dra tilbake dit. Etiopia er FANTASTISK, men man får mer igjen for å reise med kjentfolk. Zambia, Botswana og Malawi er mindre turistifiserte og mer avslappa enn Kenya og Tanzania (etter min mening) og kriminaliteten er også lavere enn feks i Nairobi og Johannesburg. Cape Town er en utrolig bra by, men ikke så veldig "afrikansk". Seychellene er det mest avslappede stedet jeg noen sinne har vært. Man bør dra hit hvis man vil slappe av, og dra med noen man liker...man får kjent på at døgnet har 24 timer for å si det sånn, men et nydelig sted! Drømmereisemålene mine i Afrika er Namibia og Rwanda! Gleder meg til barna blir litt større! Amerika: USA, Mexico, Guatemala, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica, Honduras, Bolivia og Chile. Ingen land jeg absolutt ikke vil tilbake til, men opplevde Bolivia og El Salvador som litt utrygge- vanskelig å vite hvor det er trygt ol. Bolivia har fantastisk natur da! Veldig lyst til å dra til Argentina! Asia: Israel, India, Dubai Ingen av landa jeg virkelig har lyst å dra tilbake til (men hadde ikke sagt nei om noen hadde spandert :-)) Gleder meg til å se mer av Asia etter hvert og Australia
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #44 Skrevet 8. november 2013 Norge Sverige Danmark England Skottland Irland Tyskland Polen Ukraina Frankrike Spania Romania Bulgaria Tunisia Malawi Zambia Kina Kunne veldig gjerne tenkt meg tilbake til Malawi, Zambia og Kina! Anonymous poster hash: 00c94...ac6
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #45 Skrevet 8. november 2013 Sverige Danmark Finland Island Tyskland Frankrike Nederland Belgia Luxembourg Liechtenstein Sveits Østerrike Spania Portugal Italia England Skottland Nord-Irland Irland Polen Russland Tsjekkia Slovakia Ungarn Slovenia Kroatia Serbia Bosnia-Hercegovina Makedonia Kosovo Montenegro Albania Hellas Bulgaria Romania Moldova Ukraina Marokko USA Tyrkia Estland Latvia Litauen Monaco Det ble 44 hvis jeg ikke telte feil. Bare 2 land utenfor Europa, så det er mye igjen. Alle disse landene reiser jeg gjerne tilbake til. Anonymous poster hash: e9142...1b0
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #46 Skrevet 8. november 2013 Norge, Sverige, England, Frankrike, Spania, Italia. Favoritten er nok Italia Anonymous poster hash: d4a5d...ec3
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #47 Skrevet 8. november 2013 Peru, Ecuador, Chile, Costa Rica, Nicaragua, Guatemala, Honduras, Mexico, El Salvador, Cuba, Belize, USA (17 stater), Canada, Laos, Thailand, Kina, Vietnam, Burma, Kambodsja, Egypt, Tunisia, Russland, Finland, Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Storbritannia (England), Frankrike, Italia, Portugal, Spania, Nederland, Belgia, Ungarn, Slovakia, Hellas. Det blir 34? Egypt og Tunisia har jeg ikke noe lyst tilbake til. Alle de andre kunne jeg godt besøkt igjen, men favoritter er USA, Laos, Cuba og Guatemala. Anonymous poster hash: f4edb...f85
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #48 Skrevet 8. november 2013 Sverige Danmark Tyskland Nederland Finland Estland Hellas England Ungarn Spania Vietnam Australia Kina Skal tilbake til Asia, Australia og Spania. Ønsker å reise til Frankrike, Island og Italia. Anonymous poster hash: bf0b0...479
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #49 Skrevet 8. november 2013 Svergie Danmark Tyskland Hellas Italia Tyrkia Libanon Syria Russland England Anonymous poster hash: 8edfa...d79
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #50 Skrevet 8. november 2013 Dessverre ikke så mange.. Sverige Danmark Tyskland Polen Italia Hellas Bulgaria Frankrike Thailand Hekta på Asia etter Thailand, hadde backpacket gjennom hele Asia om jeg fikk velge livet mitt på nytt. Anonymous poster hash: 0c454...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå