Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Rams gjerne opp landene. Hvilket land vil du reise tilbake til og hvilket land vil du ikke tilbake til og hvorfor? Anonymous poster hash: ec8d0...15b
2005&2010 Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Hehe, vært i 2 land. Sverige og Danmark Begge landene er jeg i flere ganger i året ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Orker ikke å ramse opp alle Men jeg har vært i de fleste landene i Europa. Utenfor Europa har jeg vært i Marokko, Vietnam, Thailand, Kambodsja og USA. Skal reise tilbake til USA, supert land å feriere i! Vil se mye mer av landet, har bare vært i to stater. Ellers er det flere land jeg gjerne vil se igjen, men først vil jeg reise til India og Japan, det er drømmen Anonymous poster hash: 66a2d...0d8
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Rams gjerne opp landene. Hvilket land vil du reise tilbake til og hvilket land vil du ikke tilbake til og hvorfor? Anonymous poster hash: ec8d0...15b Sverige Danmark Tyskland Nederland Spania Hellas Italia Tyrkia Egypt Marokko Sør-Afrika Cuba Mexico Peru USA Canada Thailand Malaysia Singapore Australia Kunne reist tilbake til alle jeg Men jeg har sommerhus i Sverige så der er jeg ofte. Har familie i Danmark så der jeg ofte. Favorittene ellers er Egypt, Peru, USA og Malaysia Anonymous poster hash: 8ca67...ee8
Musemorbr / Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Sverige, Danmark, Spania (dvs Gran Canaria) og Polen. Kunne gjerne ha reist alle steder igjen jeg. Ikke at jeg har noe konkret reisebehov heller.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Nå må jeg tenke : Sverige Finland Danmark England USA Tyskland Belgia Nederland Italia Spania Frankrike Tyrkia Hellas Tunisia Portugal Estland Latvia Litauen Singapore Thailand Australia Øygrupper : Svalbard, Shetland, Orknøyene, Sicilia Anonymous poster hash: 6d945...b1e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Norge Sverige New Zeland Australia Danmark Spania Frankrike USA Canada Italia Iran Emiratene Portugal Kina Japan Sør Afrika Thailand Sjekko Slovakia M.fl Tok bare de 10 siste årene, har stort sett vært i de fleste land selv om noen nok mangler Anonymous poster hash: 98020...d9c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Nå må jeg tenke : Sverige Finland Danmark England USA Tyskland Belgia Nederland Italia Spania Frankrike Tyrkia Hellas Tunisia Portugal Estland Latvia Litauen Singapore Thailand Australia Øygrupper : Svalbard, Shetland, Orknøyene, Sicilia Anonymous poster hash: 6d945...b1e Kommer aldri til å reise tilbake til Tunisia og Tyrkia. Anonymous poster hash: 6d945...b1e
MamsenMedToSmå Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 (endret) Norge Sverige Danmark Tyskland England USA Spania Bulgaria Frankrike Tyrkia Marokko Jamaica Kunne godt tenkt meg og dra tilbake til alle landene, men de som har vært mest spennende å reise i har vært Marokko og Jamaica Endret 8. november 2013 av Mamsen og lilleputt
Bustetroll Skrevet 8. november 2013 #10 Skrevet 8. november 2013 (endret) 8!NorgeSverigeDanmarkTysklandEnglandSpaniaPortugalAustraliaVil mest tilbake til Australia, så England. Endret 8. november 2013 av Bustetroll
Bustetroll Skrevet 8. november 2013 #11 Skrevet 8. november 2013 Hehe, vært i 2 land. Sverige og Danmark Begge landene er jeg i flere ganger i året ;-) Ikke norge?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #12 Skrevet 8. november 2013 NorgeSverigeDanmarkEnglandNederlandPolenTysklandFrankrikeSpaniaKroatiaBosniaHellasKyprosUSAThailandGhanaNigeriaTror ikke jeg har glemt noen? Er "bare" 22, så jeg har mange år på å utforske verden enda litt til. Men kommer ikke til å reise tilbake til Ghana eller Nigeria. Eller Spania - kjempekjedelig land, i forhold til mange andre som jeg heller reiser til. Men Kroatia og Thailand kunne jeg reist til igjen med en gang! Anonymous poster hash: 63017...070
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #13 Skrevet 8. november 2013 Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Italia, spania, tsjekkia, Latvia, England, USA, tyrkia, Marokko, Tunisia, Sveits, Hellas. Jeg elsker Italia og Frankrike! Og vil gjerne se mer av USA:) ingen land jeg ikke vil tilbake til, men ville ikke tatt med småbarn til marokko. Jeg elsker it Anonymous poster hash: 764fa...086
Iiiiik Skrevet 8. november 2013 #14 Skrevet 8. november 2013 Norge Sverige Danmark Finland Tyskland Nederland Belgia Luxembourg Portugal Spania Frankrike Italia Croatia Tjekkia Tyrkia Hellas Polen Sveits Russland England Irland Thailand Vietnam USA Skulle gjerne sett mer av USA og drømmer om tur tilbake til Thailand.
erdbeer Skrevet 8. november 2013 #15 Skrevet 8. november 2013 Skandinavia Finland England Irland Nederland Tyskland Frankrike Spania Østerrike Italia Bosnia Herzegovina Portugal Hellas Tsjekkia Tyrkia Estland Litauen Latvia Kasakhstan Jordan Iran Emiratene Etiopia Sudan Sør Sudan Kenya USA Thailand Kina Hongkong Som jeg kommer på i farten...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. november 2013 #16 Skrevet 8. november 2013 Sverige Danmark Finland Latvia England Irland Nederland Bulgaria Hellas Spania Portugal Thailand Kambodsja Singapore Usa Costa Rica. Flere av disse landene har jeg vært i mange ganger. Men vil tilbake til : Thailand, Singapore, Irland, Costa Rica og Usa. Og har veldig lyst til å dra til India, Laos og Myanmar. Skal aldri tilbake til Bulgaria.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #17 Skrevet 8. november 2013 Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Sveits, Østerrike, England, Skotland, Irland, USA, Mexica, Iran, Jordan, Yemen, Polen, Russland og Kina Anonymous poster hash: 3d053...446
erdbeer Skrevet 8. november 2013 #18 Skrevet 8. november 2013 Oh, Belgia, Luxembourg, Polen også... Er nok Afrika som har gjort mest inntrykk på meg...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #19 Skrevet 8. november 2013 14 inkl Norge: Sverige, Danmark, England, Tyskland, Frankrike, Spania (både fastland og kanariøyene), Sveits, tidligere Jugoslavia, Hellas, Gambia, Canada, USA, Mexico. Har vært i Skotland og på Hebridene også. Og nødlanding i Portugal pga feil på flyet, men da ble alle oss passasjerene voktet av bevæpnede vakter på flyplassen (mange år siden, ja), så Portugal er for meg væpnede vakter på Bilbao - sterkt inntrykk på ei lita jente Har også vært innenfor både Irsk og Islands farvann med båt, samt med båt utenfor nordvestafrikanske land - men kan ikke si å ha vært der selv om jeg strengt tatt har vært innenfor grensene Anonymous poster hash: 27295...f6f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #20 Skrevet 8. november 2013 Har vært i ufattelig mange land og stater, så mange at jeg ikke klarer å huske alle på stående fot. Nesten alle land i Europa (noen få unntak, som Aserbajdsjan) Chile, Peru, Brasil, Ecuador, Argentina, Venezuela, Colombia, USA, Canada, Island, Fiji, Fransk Polynesia, Maldivene, Mauritius, Sri Lanka, Thailand, Laos, Myanmar, Kambodsja, Sør-Korea, Japan, Kina, Filippinene, Vietnam, Israel, Australia, New Zealand, Singapore, Marokko, India, Kenya, Sør-Afrika, Algérie, Egypt, Grønland, Mexico, Tanzania, Namibia, Mongolia, Pakistan, Madagaskar, Ghana, Tunisia, Cuba, Bahamas, Brunei, Qata, jJamaica, arabiske emirater, Hongkong, Aruba, Haïti og sikkert noen til jeg ikke kommer på i farten. Anonymous poster hash: 7e51b...35e
Jippipippi Skrevet 8. november 2013 #21 Skrevet 8. november 2013 Sverige Danmark England Nederland Tyskland Østerrike Sveits Tsjekkia Italia Hellas Marocco Spania Frankrike Tyrkia Brasil Peru Bolivia USA Mexico Canada Tanzania Kenya Vet ikke om jeg har fått med alle, men sånn ca. Kunne reist tilbake til mange av landene, men jeg elsker Amerika, både nord og sør
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #22 Skrevet 8. november 2013 Sverige Danmark England Spania Portugal Nederland Hellas Cyprus Italia Frankrike Sveits Lithauen Tyrkia - ikke noe stort behov for å dra tilbake hit..! Marokko - vil ikke tilbake hit! Var en opplevelse, men herregud så slitsomt..kunne ikke kjøpe en is engang uten å ha følge av en mann i familien Sør-Afrika - Fantastisk!!! Brasil - Fantastisk!! USA - Fantastisk!! Hawaii (USA) Fiji - Beste ferien jeg har hatt Australia - Fantastisk!! Steder jeg gjerne vil reise til er: Kroatia Island Maldivene Sør-Amerika :) Anonymous poster hash: 3fa0f...7f5
Januars lykkeliten Skrevet 8. november 2013 #23 Skrevet 8. november 2013 Danmark Sverige Tyskland Tsjekkia Nederland Østerrike Hellas Tyrkia Kypros Marokko Egypt Tunisia Dubai Somalia Mexico Skottland England Spania Jeg har vært flere ganger alle stedene utenom Østerrike og Spania.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #24 Skrevet 8. november 2013 Norge Sverige Danmark Finland Tyskland England Østerrike Nederland Tsjekkia Ungarn Frankrike Italia Jugoslavia Hellas Tyrkia Kypros Ecuador Peru Chile Singapore Australia Og kanskje noen jeg har glemt hvor farta. Mange steder jeg gjerne reiser tilbake. Anonymous poster hash: e5a36...b0b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #25 Skrevet 8. november 2013 Og jeg glemte Egypt..hit vil jeg heller ikke tilbake, for utrygt! Anonymous poster hash: 3fa0f...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå