Gå til innhold

Er han forelsket eller er jeg innbilsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det høres ut som om han er interessert og vet at du er interessert, men at han ikke ønsker å ødelegge en eller to familier pga det. Likevel er det for fristende å holde på denne kjemien dere har - og dere planter begge subtile hint om interessen deres til den andre - men ikke tydelige nok hint til at noen av dere faktisk sier ordene. Dersom dere erkjenner det for hverandre må valget tas, og det vil ingen av dere egentlig.

Har selv vært med på det. Blikkene som varer litt ekstra lenge. Fingeren som stryker over din når du gir vannglasset, de vennskapelige meldingene som kommer litt ofte, tempoet som sakkes slik at man plutselig er litt bak de andre i gruppen. I mitt tilfelle holdes kontakten på et minimum, men i nødvendige møter er kjemien der fortsatt..

Anonymous poster hash: f5558...048

Åhh så godt det gjorde å lese dette. Endelig støtte :-). Du beskriver det så utrolig godt. Det er slike subtile hint i lufta. Vi kommer borti hverandre, og begge sier unnskyld. Plutselig er hånda hans der hvor min bør ligge, og så 'krasjer' hendene våre. Beina hans er litt for lange under bordet, så begge må trekke de til seg. Han som tuller og foreslår å legge neste møte til en søndag, og jeg som bekrefter at jeg kommer uansett. Blikkene. Mmm.

Ikke lett det her. Jeg skjønner deg og håper du har det bra. Tusen takk for det du skrev. Du var så flink til å forklare hvordan det er. HI

Anonymous poster hash: f87af...8e1

Hvordan har det gått HI?

Anonymous poster hash: 9e0aa...61a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er innbilsk. Og useriøs de lux!

Anonymous poster hash: b8ecf...aea

Skrevet

Du er innbilsk. Og useriøs de lux!

Anonymous poster hash: b8ecf...aea

Useriøs?

Skrevet

Liker du han fordi han er sjefen din?

Noen kvinner er patologisk svake for menn som har litt makt og ansvar og forelsker seg alltid i sjefene sine selv om de ikke er så vakre å se på.

Anonymous poster hash: 1f862...05a

Skrevet

Liker du han fordi han er sjefen din?

Noen kvinner er patologisk svake for menn som har litt makt og ansvar og forelsker seg alltid i sjefene sine selv om de ikke er så vakre å se på.

Det er nok mest en myte du.

Skrevet

?

• 1 måned senere...
Skrevet

Sukk, jeg er fortsatt forelsket. Han er ikke sjefen min, men jeg ser opp til både han og mannen min likevel. Han har skjønt at jeg er forelsket, og han ga meg en åpning hvor jeg kunne ha bekreftet det. Jeg bekreftet at observasjonene hans er korrekte, men at jeg er slik mot alle andre også (og det er jeg jo ikke). Jeg mistet motet, fordi jeg tror at han ikke er interessert. Her om dagen kom bena hans igjen borti mine under bordet, og han virkelig så meg inn i øynene og bøyde seg frem mot meg da han pratet. Jeg kjente at jeg ble svak for det blikket, og valgte å holde meg tilbakelent. Jeg fikk også et vennskapelig! dunk på ryggen til adjø. Han er nok ikke forelsket, og jeg har ikke turt å flørte mer med han selv om jeg har veldig lyst til det. Jeg hører jo på rådene fra dere her inne :). Mannen min har gjort noen fremstøt i det siste, og det føles veldig mye bedre ut på hjemmebane. Jeg holder meg i skinnet enn så lenge, og så får vi tro at forelskelsen går over. Han er helskjønn da. HI

Anonymous poster hash: f87af...8e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...