Gå til innhold

Er han forelsket eller er jeg innbilsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han og jeg er opptatt på hver vår kant, men vi prates av og til i proffesjonell sammenheng. Jeg har fortalt at jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre fremover med mannen min, og da ba han meg prate med ei venninne om det og ikke han. Ellers prates vi om alt mellom himmel og jord, og er veldig like. Jeg er forelsket i han, og det tror jeg han kan se, men det har vi ikke pratet noe om. Her om dagen sa han helt ut av det blå at han tror at det er flere som kan være den rette, og så sa han noen flotte ord om hvordan man får et forhold til å fungere. Etterpå så han meg dypt inn i øynene og gjentok at det er flere som kan være den rette.

Jeg ble så usikker på om han prøvde å hjelpe meg i det forholdet jeg er i, eller om han sendte ut en prøveballong om seg selv fordi han er litt interessert. Tror du han kan være forelsket i meg eller er jeg bare så innbilsk at jeg har klart å lure meg selv til å tro og håpe at han er litt forelsket?

Anonymous poster hash: f87af...8e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis han ikke vil prate med deg om ditt "dårlige forhold" er han neppe intr

Anonymous poster hash: 001f5...597
Skrevet

Eller vil han ikke, akkurat som nye kjærester ikke vil prate om gamle kjærester? Eller burde han da snakket meg ut av forholdet? HI

Skrevet

Eller vil han ikke, akkurat som nye kjærester ikke vil prate om gamle kjærester? Eller burde han da snakket meg ut av forholdet? HI

En ting å snakke om gamle ekser, dette er din NÅVÆRENDE mann. Han vil ikke snakke om dine vanskligheter fordi han er ikke intr. Ergo det er ikke han sitt problem. Grei måte å avvise deg på, spesielt siden du sier at du tror han vet at du liker han. Den siste kommentaren fra han om at det finnes flere "rette" er en oppmuntring- ikke på at han er den rette, men kanskje han synes han var litt vel avvisende. For det han sa var faktisk en klar avvisning, og et tydelig hint!

Skrevet

Huffda! Ikke mye håp der altså?! Har lyst til å gråte. Da får jeg vel slutte å flørte da om ikke noen tror det kan være et lite håp her. Han ville vært så perfekt for meg. HI

Skrevet

Huffda! Ikke mye håp der altså?! Har lyst til å gråte. Da får jeg vel slutte å flørte da om ikke noen tror det kan være et lite håp her. Han ville vært så perfekt for meg. HI

Det er det man ofte tror når man er forelsket, men ganske ofte stemmer ikke det når/hvis man blir kjærester og beg å leve hverdagslivet sammen... Just saying.

Det der med at gresset ikke er grønnere på den andre siden er ikke tatt helt ut av luften.

Anonymous poster hash: 484b0...b6b

Skrevet

Herregud. Det er da umulig for oss å mene noe som helst om denne situasjonen. Du drar frem en liten del av et stort bilde. Det gjør ikke oss i en posisjon til å vite noe som helst.

Snakk med mannen! Lykke til :)

Anonymous poster hash: 96f67...f58

Skrevet

Bare så det er sagt, det er flere måneder siden han ikke ville prate om forholdet mitt. I mellomtiden har vi blitt enda bedre kjent, og så kom disse nye ordene om at det er flere som kan være den rette her om dagen. Håper så inderlig. HI

Skrevet

Herregud. Det er da umulig for oss å mene noe som helst om denne situasjonen. Du drar frem en liten del av et stort bilde. Det gjør ikke oss i en posisjon til å vite noe som helst.

Snakk med mannen! Lykke til :)

Anonymous poster hash: 96f67...f58

Tør ikke. Er redd for å bli avvist, men takk :-).

Skrevet

Det beste er nok å slutte å flørte så lenge du har en mann!

En forelskelse er sjeldent en god grunn til å bryte opp fra et forhold.

Skrevet

Det er det man ofte tror når man er forelsket, men ganske ofte stemmer ikke det når/hvis man blir kjærester og beg å leve hverdagslivet sammen... Just saying.

Det der med at gresset ikke er grønnere på den andre siden er ikke tatt helt ut av luften.

Anonymous poster hash: 484b0...b6b

Sant nok at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Mine og dine barn ville også blitt en utfordring, men han er så lett og prate med og så ser han meg og jeg ser han. HI

Skrevet

Det beste er nok å slutte å flørte så lenge du har en mann!

En forelskelse er sjeldent en god grunn til å bryte opp fra et forhold.

Jeg vet, men jeg klarer ikke å la være å spøke, flørte og le med han. Han stråler opp hver gang vi ses og jeg også. Han er vel bare så strålende da :-). HI

Skrevet

No shit Sherlock! Selvfølgelig skal du ikke flørte med han. Dere er BEGGE i et forhold! 

Skrevet

No shit Sherlock! Selvfølgelig skal du ikke flørte med han. Dere er BEGGE i et forhold!

Jeg vet, jeg vet....men siden jeg sliter litt på hjemmebane og jeg nå blir sett av han, er det så alt for fristende. Jeg virkelig håper på å få han forelsket i meg også, og skulle ønske vi kunne bli sammen. Jeg er vel litt blind av forelskelse her, og håper sånn at det blir gjengjeldt. Sherlock HI :-)

Skrevet

Hvis han var interessert i deg tror jeg han hadde gitt deg litt mer " å tygge på" enn bare et blikk og den setningen....men vi kjenner jo ikke mannen, så det er umulig å si nøyaktig hva han la i akkurat det der....er han sjenert ellers? Kanskje han er interessert i deg, men vil ikke vise det for mye fordi dere begge er i et forhold, og det å begi seg ut på en sånn ferd som utroskap, er ikke alltid det lureste...

Anonymous poster hash: 9befd...592

Skrevet

Jeg vet, jeg vet....men siden jeg sliter litt på hjemmebane og jeg nå blir sett av han, er det så alt for fristende. Jeg virkelig håper på å få han forelsket i meg også, og skulle ønske vi kunne bli sammen. Jeg er vel litt blind av forelskelse her, og håper sånn at det blir gjengjeldt. Sherlock HI :-)

Men ikke ødelegg han sitt forhold fordi om ditt suger da! Tenk på barna! 

Skrevet

Du beveger deg ut på FARLIG grunn her..... Tenk deg om før du ødelegger to familier!

Skrevet

Enig med det de andre skriver. Han er ikke interessert, og du leker med ilden her. Vil du virkelig ødelegge hans forholdt pga din egen forelskelse? Skal hans kone og barn lide fordi om du sliter i ditt eget forhold?

Virker ikke som han er forelsket i deg heller. Virker mer som han ber deg fikse ditt eget forhold.

Skrevet

Han er IKKE forelsket.

Du er innbilsk.

Anonymous poster hash: d8231...4ca

Skrevet

Det som starter med utroskap, ender i utroskap. Så hvis dere blir sammen, kan dere jo aldri stole på hverandre. 

Anonymous poster hash: 94de3...8b6
Skrevet

Jeg blir målløs av hvor lett mange tar på det å ødelegge et annet forhold. Er han opptatt, så er han uaktuell og du holder deg unna, ferdig med det!

Anonymous poster hash: 2756c...053

Skrevet

Hvis han var interessert i deg tror jeg han hadde gitt deg litt mer " å tygge på" enn bare et blikk og den setningen....men vi kjenner jo ikke mannen, så det er umulig å si nøyaktig hva han la i akkurat det der....er han sjenert ellers? Kanskje han er interessert i deg, men vil ikke vise det for mye fordi dere begge er i et forhold, og det å begi seg ut på en sånn ferd som utroskap, er ikke alltid det lureste...

Han er ikke sjenert, men han er veldig kristen og har høy moral. Vet at det ikke er lurt altså, men følelsene mine blender meg. Mulig han ville gitt meg mer å tygge på ja, for dette var lite. Der og da tenkte jeg at han kanskje er litt forelsket siden han så på meg veldig intenst og sa at det er flere enn en som kan være den rette, samtidig så tror jeg ikke at han ville forlatt kona sin siden han er så religiøs.

Skrevet

Men ikke ødelegg han sitt forhold fordi om ditt suger da! Tenk på barna!

Huff ja, jeg ser den altså. 7 barn må blø for at jeg er forelsket. Det er bare det at jeg er så blindet av forelskelse at det føles som jeg kunne gjort alt for han.

Skrevet

Enig med det de andre skriver. Han er ikke interessert, og du leker med ilden her. Vil du virkelig ødelegge hans forholdt pga din egen forelskelse? Skal hans kone og barn lide fordi om du sliter i ditt eget forhold?

Virker ikke som han er forelsket i deg heller. Virker mer som han ber deg fikse ditt eget forhold.

Huff ja jeg ser hvor håpløs jeg er. Dersom ei venninne hadde spurt meg om det samme hadde hun fått så ørene flagret om ikke å ødelegge andres forhold. Jeg ville sagt det samme som dere sier til meg. Det er bare det at jeg er vill etter denne mannen. Jeg har vært i samme forhold i 20 år nå uten å ha vært forelsket i noen andre, og jeg er luft for mannen min og blir avvist. Nå blir jeg endelig sett, så jeg håper på noe mer. Før jeg ble sammen med mannen min hadde jeg draget på menn, så jeg håper og prøver nå litt på gamle kunster selv om jeg vet at det er feil. HI

Skrevet

Tenk tilbake til hvordan du og mannen din hadde det i begynnelsen. For din sin skyld (ettersom du valgte han) så bør det ha vært akkurat slik med han også, at det kriblet i deg og at han så deg og viste deg oppmerksomhet. Mao så er det ikke dermed sagt at en som ser deg idag ville sett deg om to år! Det du bør prøve er å jobbe med mannen din først og finne ut om det er mulig å få forholdet deres til å fungere like godt igjen som det gjorde i begynnelsen. Du kan ikke forvente at det skal bli som det var i begynnelsen da forhold vil forandre seg med tiden (men det ville det gjort med den andre også). Hvis du finner ut at du ikke ønsker å fortsette med din mann så må du bryte med han før du innleder et nytt forhold med noen. Dette av respekt for din nåværende mann, deg selv og ikke minst barna. Bryter du ut nå pga at  du har funnet deg en ny mann så kan det bli enda verre for barna i en skilsmisse enn det ville vært hvis dere bryter pga at følelser er borte. Dette fordi sannsynligheten for at din nåværende mann kunne utvikle negative følelser for deg (iallefall hvis det er utroskap inne i bildet) og det kunne blitt vanskelig å samarbeide om barna, og samarbeide må dere få til hvis dere skal gjøre en eventuell skilsmisse så greit som mulig for barna. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...