soleia Skrevet 23. oktober 2013 #101 Skrevet 23. oktober 2013 Ja du har forstått meg helt rett! i en slik situasjon så setter jeg faktisk meg selv og mitt fremtidig barn foran mannen min, kvinnen og hennes barn altså. ikke jeg som har driti på draget! hvorfor skal jeg leve et miserabelt liv med mannen min fordi han hadde sex med ei fremmed dame i fylla?? skal jeg gå rundt å være ulykkelig annenhver helg og andre dager der han er sammen med den dama og ungen? dette hadde plaget meg for all fremtid og jeg hadde aldri kommet over utroskapet han hadde. joda, han stiller opp for ungen men jeg må alltid forholde meg til den fremmede dama for dama kommer med på kjøpet når han har barn med hu og barnet mitt får faktisk en halvsøster eller bror. helt greit at han stiller opp for barnet, absolutt! men JEG må ikke forholde meg til det altså. todii : jeg hadde ikke nektet han å ha et forhold til barnet og ikke våres barn heller men jeg vil ikke leve oppi det. Om du skulle komme i ein slik situasjon hønemor, så måtte du jo ta ansvar for at du ikkje takla at mannen hadde eit barn utanfor ekteskapet, og forlate mannen din. Å nekte eit barn kontakt med faren sin fordi du ikkje likar det er berre svært egoistisk.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #102 Skrevet 23. oktober 2013 Uff-stakkars deg HI..-vær sterk, lykke til- Klem fra meg Anonymous poster hash: 1a25a...f4f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #103 Skrevet 23. oktober 2013 Ja selfølgelig går jeg i fra han. hadde mest sansynlig gjort det uansett om han hadde gjort hu gravid eller ei så lenge han holdt det hemmelig og jeg hadde fått greie på det av noen andre, enten venner, eller den dama eller hvem det nå er så lenge han ikke var ærlig med meg fra starten av og løy om det i tillegg. syns overhodet ikke det er å være egoistisk fordi man ønsker et annet liv enn det man havner oppi ufrivillig og som slettes ikke er vedkommende sin feil. Er så enig med deg! folk går i fra mannen sin fordi han ikke vil gifte seg, folk i fra hverandre fordi man ikke har følelser for hverandre lengre og er ulykkelige, folk går i fra hverandre på grunn av utroskap. da er alle som går i fra hverandre egoistiske da. jaja og det handler ikke om at jeg har det fælt annenhver helg men resten av mitt liv med mannen min fordi jeg aldri kan glemme det og vil bli påmint dette hver eneste gang. ikke sunt for forholdet våres i det hele tatt og ikke bra for vårt barn heller hvis mor og far er ulykkelige heller. Anonymous poster hash: c49c7...ac3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2013 #104 Skrevet 23. oktober 2013 Takk, for tilbakemeldinger. Bor nå hos foreldrene mine. Har roet meg ned og mannen ringte for litt siden. Foreslo par terapi, og la seg langflat. Alkohol var ingen unnskyldning, men var forferdelig lei seg. Ville ikke miste meg, og har aldri gjort noe slikt før. Var likevel klar på at han måtte stille opp for barnet til den andre kvinnen. Hadde snakket med henne i dag, og sagt at det var uaktuelt at det ble noe. Hun hadde det ikke bra hun heller. Var vist rimelig beruset da det skjedde, og absolutt ikke planlagt. Var først daen etter hun skjønte han hadde hatt dame. Aner ikke om jeg klarer å tilgi, men er villig å prøve. Får ta en dag av gangen... Blir iallfall boende hos mine foreldre en god stund. HI Anonymous poster hash: c6809...c51 Tilgi? Ehh... Why? Anonymous poster hash: 696cb...32a De som ikke har vært eller er i samme situasjon som HI aner ikek hva de snakker om. Selvom du/dere sier at kast han ut ikke se deg tilbake osv, er det ikek bare snakk om et kjærlighets forhold. Det er BARN inn i bildet. Man kan faktisk ikke BARE tenke på seg selv da. HI, lykke til, jeg er i NESTEN samme situasjon, bare med 2 små, ingen gravide damer, men en som bare dro, han var utro og angrer ikke. Han var utro rett etter vi fikk barn nr 2. Men allikevel hadde jeg også vært villig til og PRØVE og tilgi for min skyld og ungene. Barn fortjener at mor og far gjør hva de kan. Håper for din skyld og barnet du venter at du klarer med tiden og tilgi og at dere finner tilbake til hverandre. Men klarer du ikke, eller dere, så kan dere faktisk med hånden på hjertet si at dere prøvde men fikk det ikke til. Det er beintøft fysisk og psykisk og økonomisk å være alene. Tenker på deg, lykke til. Håper du klarer og glede deg over livet som vokser i deg til tross. Anonymous poster hash: 787d3...8b0 Forstår det da, men vurdere å tilgi...?! Frieri, prøvd å få barn sammen... Og plutselig er det en annen jente som er blitt gravid?! Respekt for seg selv, selvfølelse, stolthet... Var det jeg tenkte på! Anonymous poster hash: 696cb...32a Når det er barn i bilde, så er dette et voksenliv... Kommunikasjon, ansvar, samhold, respekt! Stole på hverandre? Hva hvis det skjer igjen? Han har jo sviktet henne! Anonymous poster hash: 696cb...32a Hvordan kan man vite noe som helst om man ikke prøver. er ikke barnet verdt å kjempe for? Får man det ikke til så får man det ikke til, men da har man prøvd. Og får man det til så er det jo utrolig bra.Blir jo ikke lett, det letteste er jo og snu ryggen til og gå, Det vanskeligste er jo og kjempe. Alle kan drite seg ut, ja han har sviktet henne på det groveste, men han kunne faktisk sagt at han ville satse på hu andre for hun er mer spennende eller noe. Anonymous poster hash: 787d3...8b0 Ja, folk er forskjellig! Men om man skal tilgi den type utroskap, mangler man respekt for seg selv... Det er kun min mening! Anonymous poster hash: 696cb...32a De som ikke har skilte foreldre vet ikke hvor hardt dette går inn på barn, dette med å bli flytta mellom 2 hjem osv. Det har vært mye snakk om skillsmissebarn i sommer. Da tenker jeg helle, har man råd til og holde på stoltheten og "respekten" for seg selv? Hva om barnet ditt får psykiske problemer pga dette? Selvfølgelig er det opp til hver enkelt om de klarer og tilgi og få et godt samliv igjen, men jeg synes heller det er utrolig tøft gjort og hvertfall prøve. Lite egoistisk om man setter seg selv til side og tenker mest på barna sine Anonymous poster hash: 787d3...8b0 Denne må jeg kommentere.. Jeg er skilsmissebarn og nå alenemor. Grunnen til jeg er alenemor er at Bf pulte på seg en noe til i utroskap. Jeg klarte ikke med respekten intakt å være med en slik idiot. Hun han var utro med er sammen med denne idioten av en mann for hun følte barnet trengte en far og hun skyldte barnet sitt dette. Denne dama har hatt depresjon hun mistenker idioten for å være utro hele tiden og går konstant i frykt. Kan ærlig si at jeg er så glad jeg slipper å dele seng med en slik idiot og hele tiden tenke på hva han kan gjøre igjen. Noen kamper er ikke verdt å ta og barnet er ikke født enda og dermed kan det godt være at Bf ikke vil ha så mye å si.. Anonymous poster hash: c1ba7...5b6
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #105 Skrevet 24. oktober 2013 velger du å tilgi han her bare fordi han legger seg flat er du faen meg kjukk i huet. unskyld meg..men da får du bare regne med å bli såra igjen. jeg lover deg!!!! møkkamann. virker nesten som du har empati for han. jaja... Anonymous poster hash: 667ae...8ed
Peispå! Skrevet 24. oktober 2013 #106 Skrevet 24. oktober 2013 Det fins vel egentlig ikke noe fasitsvar. Hver og en situasjon(og utroskap) er forskjellig! Noen gjør faktisk en fatal feil, angrer og kan forandre seg/lære av det. Andre angrer mest på at de ble tatt... Jeg stiller meg et stort spm.tegn på at han først var "ærlig" da bildet ble feilsendt, og la seg langflat og innrømmet klining. For så å måtte legge seg "langflat" igjen da det ble kjent at dama var gravid... Noen ganger blir følelsene ødelagt av en slik prosess, det handler ikke kun å holde sammen for barna. Det må være et forhold som det er gjensidig respekt , tillit og omsorg i. Det vil du se etter hvert om det kan gjenoppbygges. Du får ta en dag av gangen, og kjenne på hvor følelsene dine er. Om han gjør en helhjertet innsats for å gjøre det som er riktig for dere alle sammen. Velger du å holde sammen med han, bør du være glad for at han vil ha kontakt med det andre barnet, selv om det vil gjøre ting komplisert og sårt. Hvis dette er noe som ødelegger forholdet deres komplett, sier jeg som Dr. Phil : Kids would rather come from abroken home, than live in one....
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. oktober 2013 #107 Skrevet 24. oktober 2013 Virker som om denne dama var ute etter å bli gravid, i og med at hun såpass tidlig har fått bekreftet en graviditet. Fy søren så kjip dame Men - det finnes mange av den sorten dessverre........... Hæh?! Når mensen uteblir, du har hatt ubeskyttet sex og du mest sannsynlig kjenner graviditeten på kroppen er det jo hent naturlig og ta en test! At hun testet tidlig fordi hun ønsket å bli gravid, har du ikke grunnlag for å si. Dummeste jeg har hørt!Dummeste du har hørt faktisk........Da er du bra naiv hvis du tror det er umulig at det finnes damer som er ute etter å bli gravide. Jeg vet om flere som har gjort det. Sier bare at det kan være en nøye planlagt graviditet fra hennes side, uten at jeg selvsagt vet det. Spekulasjoner heter det. Jeg synes for øvrig mannen til HI er en dust som har vært utro. Unnskylder ham på ingen måte. Jeg er fullstendig klar over at noen få møkkakjerringer kan finne på noe sånt. Jeg bare syns grunnlaget du bruker for å si at dette var planlagt fra denne dama sin side, er vanvittig tynt!! Mange mistenker graviditet etter 6 uker og kjenner det veldig på kroppen. Inkludert meg selv. Jeg har ingen grunnlag for å si det. Jeg skriver at det virker som om det kan være planlagt fra hennes side. Det er bare en tanke jeg kommer med. Synes det virker snodig hele greia jeg......
hønemor0408 Skrevet 24. oktober 2013 #108 Skrevet 24. oktober 2013 Ja selfølgelig går jeg i fra han. hadde mest sansynlig gjort det uansett om han hadde gjort hu gravid eller ei så lenge han holdt det hemmelig og jeg hadde fått greie på det av noen andre, enten venner, eller den dama eller hvem det nå er så lenge han ikke var ærlig med meg fra starten av og løy om det i tillegg. syns overhodet ikke det er å være egoistisk fordi man ønsker et annet liv enn det man havner oppi ufrivillig og som slettes ikke er vedkommende sin feil. folk går i fra mannen sin fordi han ikke vil gifte seg, folk i fra hverandre fordi man ikke har følelser for hverandre lengre og er ulykkelige, folk går i fra hverandre på grunn av utroskap. da er alle som går i fra hverandre egoistiske da. jaja og det handler ikke om at jeg har det fælt annenhver helg men resten av mitt liv med mannen min fordi jeg aldri kan glemme det og vil bli påmint dette hver eneste gang. ikke sunt for forholdet våres i det hele tatt og ikke bra for vårt barn heller hvis mor og far er ulykkelige heller. Jeg spurte deg om jeg hadde forstått deg rett på at du heller vil ha det bra selv enn å la et barn bli kjent med faren sin. Du svarer at jo, jeg har forstått deg rett. Videre sier jeg at dette er trist å lese for du burde heller gå fra ham (enn å nekte et barn kontakt med faren). Så svaret ditt var litt malplassert, syns jeg.. Jeg har ALDRI kalt deg egoistisk fordi du ville gått. Snarere tvert imot Anonymous poster hash: 82eba...bd5 åja! da har jeg sikkert misforstått deg bare! men jeg skjønner hva du mener nå
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #109 Skrevet 24. oktober 2013 Ja selfølgelig går jeg i fra han. hadde mest sansynlig gjort det uansett om han hadde gjort hu gravid eller ei så lenge han holdt det hemmelig og jeg hadde fått greie på det av noen andre, enten venner, eller den dama eller hvem det nå er så lenge han ikke var ærlig med meg fra starten av og løy om det i tillegg. syns overhodet ikke det er å være egoistisk fordi man ønsker et annet liv enn det man havner oppi ufrivillig og som slettes ikke er vedkommende sin feil. folk går i fra mannen sin fordi han ikke vil gifte seg, folk i fra hverandre fordi man ikke har følelser for hverandre lengre og er ulykkelige, folk går i fra hverandre på grunn av utroskap. da er alle som går i fra hverandre egoistiske da. jaja og det handler ikke om at jeg har det fælt annenhver helg men resten av mitt liv med mannen min fordi jeg aldri kan glemme det og vil bli påmint dette hver eneste gang. ikke sunt for forholdet våres i det hele tatt og ikke bra for vårt barn heller hvis mor og far er ulykkelige heller. Jeg spurte deg om jeg hadde forstått deg rett på at du heller vil ha det bra selv enn å la et barn bli kjent med faren sin. Du svarer at jo, jeg har forstått deg rett. Videre sier jeg at dette er trist å lese for du burde heller gå fra ham (enn å nekte et barn kontakt med faren). Så svaret ditt var litt malplassert, syns jeg.. Jeg har ALDRI kalt deg egoistisk fordi du ville gått. Snarere tvert imot Anonymous poster hash: 82eba...bd5 åja! da har jeg sikkert misforstått deg bare! men jeg skjønner hva du mener nå Ja, da forsto jeg bedre Anonymous poster hash: 82eba...bd5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #110 Skrevet 24. oktober 2013 All kjærlighet og omtanke sendes herved til deg! Håper du kommer deg gjennom dette! <3 Vet at dette ikke hjelper deg nå - men kanskje et tips til noen andre?!? Jeg og samboeren min har faktisk nedfelt et punkt i samboerkontrakten som sier at hvis den ene parten er utro, får han/hun ingenting i oppgjøret!Det blir rett og slett for enkelt å skylde på fylla!!! Har du så lite selvkontroll når du har drukket, må du faktisk drikke mindre og stoppe før du kjenner at du er på grensa til å miste kontrollen! Har ingenting til overs for utroskap, og kan ikke forstå hvordan noen kan gjøre noe slikt mot den man har valgt å dele livet sitt med..... Anonymous poster hash: a6469...e7f
Sint naken biltyv Skrevet 24. oktober 2013 #111 Skrevet 24. oktober 2013 Ja du har forstått meg helt rett! i en slik situasjon så setter jeg faktisk meg selv og mitt fremtidig barn foran mannen min, kvinnen og hennes barn altså. ikke jeg som har driti på draget! hvorfor skal jeg leve et miserabelt liv med mannen min fordi han hadde sex med ei fremmed dame i fylla?? skal jeg gå rundt å være ulykkelig annenhver helg og andre dager der han er sammen med den dama og ungen? dette hadde plaget meg for all fremtid og jeg hadde aldri kommet over utroskapet han hadde. joda, han stiller opp for ungen men jeg må alltid forholde meg til den fremmede dama for dama kommer med på kjøpet når han har barn med hu og barnet mitt får faktisk en halvsøster eller bror. helt greit at han stiller opp for barnet, absolutt! men JEG må ikke forholde meg til det altså. todii : jeg hadde ikke nektet han å ha et forhold til barnet og ikke våres barn heller men jeg vil ikke leve oppi det. Samme her.Er enig med hønemor. Er man egoistisk fordi man ikke vil være samme med en utro mann? Dummeste jeg har hørt!!!!!! Han derimot er sykt egoist som puler andre!!!!
hønemor0408 Skrevet 24. oktober 2013 #112 Skrevet 24. oktober 2013 og en annen ting er at han hadde sex uten beskyttelse med en han ikke kjenner og så reiser han hjem og har mest sansynlig sex med dama si som er gravid. tenk på all dritten han kunne ha smittet den gravide dama si med! grøss....bare det burde jo vært en jævla god grunn til å fortelle om utroskapet,når dama er gravid mener nå jeg
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #113 Skrevet 24. oktober 2013 Takk, for tilbakemeldinger. Bor nå hos foreldrene mine. Har roet meg ned og mannen ringte for litt siden. Foreslo par terapi, og la seg langflat. Alkohol var ingen unnskyldning, men var forferdelig lei seg. Ville ikke miste meg, og har aldri gjort noe slikt før. Var likevel klar på at han måtte stille opp for barnet til den andre kvinnen. Hadde snakket med henne i dag, og sagt at det var uaktuelt at det ble noe. Hun hadde det ikke bra hun heller. Var vist rimelig beruset da det skjedde, og absolutt ikke planlagt. Var først daen etter hun skjønte han hadde hatt dame. Aner ikke om jeg klarer å tilgi, men er villig å prøve. Får ta en dag av gangen... Blir iallfall boende hos mine foreldre en god stund. HI Anonymous poster hash: c6809...c51 Tilgi? Ehh... Why? Anonymous poster hash: 696cb...32a De som ikke har vært eller er i samme situasjon som HI aner ikek hva de snakker om. Selvom du/dere sier at kast han ut ikke se deg tilbake osv, er det ikek bare snakk om et kjærlighets forhold. Det er BARN inn i bildet. Man kan faktisk ikke BARE tenke på seg selv da. HI, lykke til, jeg er i NESTEN samme situasjon, bare med 2 små, ingen gravide damer, men en som bare dro, han var utro og angrer ikke. Han var utro rett etter vi fikk barn nr 2. Men allikevel hadde jeg også vært villig til og PRØVE og tilgi for min skyld og ungene. Barn fortjener at mor og far gjør hva de kan. Håper for din skyld og barnet du venter at du klarer med tiden og tilgi og at dere finner tilbake til hverandre. Men klarer du ikke, eller dere, så kan dere faktisk med hånden på hjertet si at dere prøvde men fikk det ikke til. Det er beintøft fysisk og psykisk og økonomisk å være alene. Tenker på deg, lykke til. Håper du klarer og glede deg over livet som vokser i deg til tross. Anonymous poster hash: 787d3...8b0 Forstår det da, men vurdere å tilgi...?! Frieri, prøvd å få barn sammen... Og plutselig er det en annen jente som er blitt gravid?! Respekt for seg selv, selvfølelse, stolthet... Var det jeg tenkte på! Anonymous poster hash: 696cb...32a Når det er barn i bilde, så er dette et voksenliv... Kommunikasjon, ansvar, samhold, respekt!Stole på hverandre? Hva hvis det skjer igjen? Han har jo sviktet henne! Anonymous poster hash: 696cb...32a Hvordan kan man vite noe som helst om man ikke prøver. er ikke barnet verdt å kjempe for? Får man det ikke til så får man det ikke til, men da har man prøvd. Og får man det til så er det jo utrolig bra.Blir jo ikke lett, det letteste er jo og snu ryggen til og gå, Det vanskeligste er jo og kjempe. Alle kan drite seg ut, ja han har sviktet henne på det groveste, men han kunne faktisk sagt at han ville satse på hu andre for hun er mer spennende eller noe. Anonymous poster hash: 787d3...8b0 Ja, folk er forskjellig! Men om man skal tilgi den type utroskap, mangler man respekt for seg selv... Det er kun min mening! Anonymous poster hash: 696cb...32a De som ikke har skilte foreldre vet ikke hvor hardt dette går inn på barn, dette med å bli flytta mellom 2 hjem osv. Det har vært mye snakk om skillsmissebarn i sommer. Da tenker jeg helle, har man råd til og holde på stoltheten og "respekten" for seg selv? Hva om barnet ditt får psykiske problemer pga dette? Selvfølgelig er det opp til hver enkelt om de klarer og tilgi og få et godt samliv igjen, men jeg synes heller det er utrolig tøft gjort og hvertfall prøve. Lite egoistisk om man setter seg selv til side og tenker mest på barna sine Anonymous poster hash: 787d3...8b0 Denne må jeg kommentere.. Jeg er skilsmissebarn og nå alenemor. Grunnen til jeg er alenemor er at Bf pulte på seg en noe til i utroskap. Jeg klarte ikke med respekten intakt å være med en slik idiot. Hun han var utro med er sammen med denne idioten av en mann for hun følte barnet trengte en far og hun skyldte barnet sitt dette. Denne dama har hatt depresjon hun mistenker idioten for å være utro hele tiden og går konstant i frykt. Kan ærlig si at jeg er så glad jeg slipper å dele seng med en slik idiot og hele tiden tenke på hva han kan gjøre igjen. Noen kamper er ikke verdt å ta og barnet er ikke født enda og dermed kan det godt være at Bf ikke vil ha så mye å si.. Anonymous poster hash: c1ba7...5b6 Jeg er også skilsmisse barn, og sleit veldig etter at mine foreldre gikk fra hverandre og er i samme situasjon selv. 2 små barn, men en far som har vært utro. Jeg fikk ikke valget om og tilgi eller ikke. Han bare dro. Jeg vil heller angre på at jeg gjorde for mye enn ingenting. Anonymous poster hash: 787d3...8b0
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #114 Skrevet 24. oktober 2013 Ja du har forstått meg helt rett! i en slik situasjon så setter jeg faktisk meg selv og mitt fremtidig barn foran mannen min, kvinnen og hennes barn altså. ikke jeg som har driti på draget! hvorfor skal jeg leve et miserabelt liv med mannen min fordi han hadde sex med ei fremmed dame i fylla?? skal jeg gå rundt å være ulykkelig annenhver helg og andre dager der han er sammen med den dama og ungen? dette hadde plaget meg for all fremtid og jeg hadde aldri kommet over utroskapet han hadde. joda, han stiller opp for ungen men jeg må alltid forholde meg til den fremmede dama for dama kommer med på kjøpet når han har barn med hu og barnet mitt får faktisk en halvsøster eller bror. helt greit at han stiller opp for barnet, absolutt! men JEG må ikke forholde meg til det altså. todii : jeg hadde ikke nektet han å ha et forhold til barnet og ikke våres barn heller men jeg vil ikke leve oppi det. Samme her.Er enig med hønemor. Er man egoistisk fordi man ikke vil være samme med en utro mann? Dummeste jeg har hørt!!!!!! Han derimot er sykt egoist som puler andre!!!! Ikke i bunn og grunn fordi hun ikke vil ha en mann som har vært utro, men Når det er unge inn i bildet er situasjone en helt annen. Man kan ikke bare tenke på seg selv. Anonymous poster hash: 787d3...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå