Gå til innhold

Nei, nei, nei!! Dette skjer ikke meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldingene stemmer overens med hvor langt hun er på vei... Aner virkelig hva jeg skal gjøre nå. Har pakket en bag og skal reise til mine foreldre iløpet av kvelden. Trenger en tenkepause. HI

Anonymous poster hash: c6809...c51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han husker lite av det som skjedde, er det ikke sikkert de hadde sex?

Men kan jo være han husker mer enn han later som, den løgneren...

Hvis hun er bare 3 uker på vei, er det ikke tale om en ekstremt tidlig, positiv test?

Anonymous poster hash: 80c17...e68
Skrevet

Går det an at mannen din forlanger attest fra lege hvor langt på vei hun er i svangerskapet?

En farskapstest er på sin plass men må vel vente til barnet er født?

Gi mannen en sjanse til, dersom han angrer og lover å bedre seg.

Anonymous poster hash: dde51...5ee

Skrevet

Hvis hun er bare 3 uker på vei, er det ikke tale om en ekstremt tidlig, positiv test?

Om de hadde sex for 1 mnd siden er hun jo 6 uker på vei da... Du tester jo gjerne positivt ca 14 dager etter eggløsning, og da er du 4 uker på vei, og nå har det gått enda to uker siden det.

Anonymous poster hash: 49f60...c54

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er mulig å bli betatt av en etter ons jeg da.....

da må de ha kjent hverandre fra før av eller hatt kontakt etter dette og skrevet "hete" meldinger eller noe sånt.

blir helt satt ut av alle disse innleggende om utro menn jeg!

skjønner ikke at det finnes så mange drittsekker og så "rare" situasjoner, så det er nesten så at jeg lurer på om alle innleggene er sanne eller om det bare er trolling ute å går.

hvis innlegget er sant så har jeg egentlig ingen gode råd for jeg vet for lite og har på følelsen at det er noe som blir utelukket her.

dessuten så har jeg ikke peiling på hva jeg skulle gjort selv.

men selfølgelig veldig trist .

Dessverre er det mange flere utro menn enn jeg trodde det var. Har selv vært i 3 seriøse forhold og opplevd utroskap og løgner i samtlige av dem. Selv om jeg er slank, hyggelig, aldri nektet mine partnere sex eller vært dramaquenn eller kjeftende lat bitch. På annen side opplevde jeg flere ganger at menn med kone/samboer prøvde å overtale meg til å ha seksuelt forhold da jeg var singel. Så tror det er ganske vanlig, men forstår ikke vitsen med utroskap og hva man får ut av det. Har selv aldri vært utro.

Anonymous poster hash: 181db...148

Ja jeg blir helt satt ut jeg.....fy søren....blir nesten mistenksom mot mannen her jeg :)

Skrevet

Høres bare ut som et skikkelig mareritt.  :(

Husker han at de hadde sex?

Husker kompisene hans noe?

Skrevet

Med fare for å virke helt naiv her, er du sikker på at det faktisk er sant da? Dere må jo uansett ta en laaang prat.. Be om farskapstest...

Anonymous poster hash: bf7cf...cbf

Signerer denne. Vi er i den prosessen nå.

Anonymous poster hash: 651b5...364

Den prosessen har vi vært gjennom også. Mannen nektet for at de hadde hatt sex. "Elskerinnen" var blitt gravid og var 100% sikker på at mannen var faren. Mannen min nektet enda. Ble truet på livet av noen kompiser til hun gravide elskerinnen. Vi betalte masse penger, da skulle vi slippe høre mer fra de. Men med rettslig hjelp fikk vi utført 3 DNA tester når barnet var blitt et år. Da hadde vi allerede betalt bidrg og han var oppført som far. Var et helvete uten like. Svaret på DNA testene viste at det var han som presset oss for penger, sitt barn. Nå er dette riktignok 10 år siden nå. Men farsskapstest er på sin plass.

Anonymous poster hash: 6c91c...dac

Skrevet

Takk for svar. Han hugser han har har hatt sex med henne. Og hun er vist av den litt "ordentlige" typen. Sier hun ikke ikke har hatt sex med noen siden det var slutt med eksen for 5 mnd. siden.. Han vil selvsagt ta en test. Har uansett vert utro... :(  HI

Skrevet

Om de hadde sex for 1 mnd siden er hun jo 6 uker på vei da... Du tester jo gjerne positivt ca 14 dager etter eggløsning, og da er du 4 uker på vei, og nå har det gått enda to uker siden det.

Nå er ikke jeg noen kløpper i matte, men om de hadde sex for 1 måned siden så er det bare 4 uker siden hun har blitt befruktet. Tilsier ikke dette 2 uker på vei? Er gjerne rundt denne tiden man tester siden mensen gjerne uteblir...??

Anonymous poster hash: 82eba...bd5

Skrevet

Nå er ikke jeg noen kløpper i matte, men om de hadde sex for 1 måned siden så er det bare 4 uker siden hun har blitt befruktet. Tilsier ikke dette 2 uker på vei? Er gjerne rundt denne tiden man tester siden mensen gjerne uteblir...??

Nei, det regnes fra første dag i siste mens, som da blir ca 6 uker ved normal syklus.

Anonymous poster hash: adf7a...10e

Skrevet

Han var utro for kun 1 mnd siden, han har allerede vidt om graviditeten i 1 uke ???? Så hun informere han da hun bare var 2 uker på vei ??? Dette lukter TROLLING, lang vei!!!!!!!! Blir liksom litt mye på litt for kort tid. Tipper hi er ute etter å bli nominert til månedens bruker.....

Anonymous poster hash: 9a2d8...29e

Skrevet

Han var utro for kun 1 mnd siden, han har allerede vidt om graviditeten i 1 uke ???? Så hun informere han da hun bare var 2 uker på vei ??? Dette lukter TROLLING, lang vei!!!!!!!! Blir liksom litt mye på litt for kort tid. Tipper hi er ute etter å bli nominert til månedens bruker.....

Anonymous poster hash: 9a2d8...29e

Hun er 6 uker på vei, ikke 2uker

Anonymous poster hash: ccf35...c4e

Skrevet

Nei, det regnes fra første dag i siste mens, som da blir ca 6 uker ved normal syklus.

Anonymous poster hash: adf7a...10e

en syklus er ofte 28 dager- det er akkurat 4 uker.. 

Anonymous poster hash: 64452...1df

Skrevet

Sex for en mnd siden = 6 uker på vei.

Anonymous poster hash: c49c7...ac3
Skrevet

Det var et ONS. Mannen har grått sine modige tårer i kveld. Lagt alle kortene på bordet. Har vist meg meldingene hun har sendt. Han er helt fortvilet. En fuktig kveld fikk alvorlige konsekvenser for oss alle...

Han hugser ikke så mye av det som har skjedd :( Og han som nesten aldri drikker.

Hun som er gravid er dessverre blitt veldig betatt av han. Håper at han skal forlate meg :( HI

Min mann var også utro med en felles bekjent som var ute både etter ham og etter å ødelegge mellom oss to. Hun er ikke gravid da, men har prøvd å overbevise alle om at han elsket henne og kun er sammen med meg på grunn av barna. At jeg er så slem at jeg nekter ham å være med henne og bli lykkelig ved å "holde på ham". Har aldri forstått hva som feiler sånne kjerringer. Greit at man skal rette sinne mot mannen og ikke elskerinnen, men en ekte kaninkoker som fortsetter å yppe seg og forteller alle at han ikke elsker meg, at han er kjempebetatt av henne og så videre når kampen for hennes del er tapt og vi har reparert forholdet er avskyelig.

Jeg hadde ikke dumpet mannen, men krevet at han stilte opp som far hvis det viser seg at barnet er hans. Og at han holdt kontakten med denne dama ned til det minimale.

Det var et ONS. Mannen har grått sine modige tårer i kveld. Lagt alle kortene på bordet. Har vist meg meldingene hun har sendt. Han er helt fortvilet. En fuktig kveld fikk alvorlige konsekvenser for oss alle...

Han hugser ikke så mye av det som har skjedd :( Og han som nesten aldri drikker.

Hun som er gravid er dessverre blitt veldig betatt av han. Håper at han skal forlate meg :( HI

Min mann var også utro med en felles bekjent som var ute både etter ham og etter å ødelegge mellom oss to. Hun er ikke gravid da, men har prøvd å overbevise alle om at han elsket henne og kun er sammen med meg på grunn av barna. At jeg er så slem at jeg nekter ham å være med henne og bli lykkelig ved å "holde på ham". Har aldri forstått hva som feiler sånne kjerringer. Greit at man skal rette sinne mot mannen og ikke elskerinnen, men en ekte kaninkoker som fortsetter å yppe seg og forteller alle at han ikke elsker meg, at han er kjempebetatt av henne og så videre når kampen for hennes del er tapt og vi har reparert forholdet er avskyelig.

Jeg hadde ikke dumpet mannen, men krevet at han stilte opp som far hvis det viser seg at barnet er hans. Og at han holdt kontakten med denne dama ned til det minimale.

Jeg synes at om elsker/elskerinnen vet at den andre har familie/ikke ledig på markedet, har NESTEN like mye ansvar som den som er utro. Ondskapsfullt å gå etter en annens kjæreste uansett, men verre når man har barn. Skjønner ikke hva folk tenker med, hva er det de sier til seg selv som rettferdiggjør det...

Kjenner jeg blir dårlig, hjertet dunker som om jeg har vært på trening.

Skrevet

Virker som om denne dama var ute etter å bli gravid, i og med at hun såpass tidlig har fått bekreftet en graviditet. Fy søren så kjip dame :angry:

Men - det finnes mange av den sorten dessverre...........

Skrevet

Det var da vanskelig for folk denne syklustellinga da. Siste mens skjer gjerne 14. dager før befruktning og man teller svangerskapet fra den datoen. Hun var altså da i følge korrekt regning to uker på vei da hun ble befruktet. Slik er det bare, man regnes som gravid i 14. dager før den reelle befruktningen skjer fordi det er slik man har bestemt at det skal regnes. Siste mens er siste konkrete man vet fra sin egen syklus. Når man har eggløsning er det vanskelig for folk å vite.  Befruktningen hos denne kvinnen skjedde for fire uker siden. dvs 14 dager+fire uker = ca 6 uker på vei.

Anonymous poster hash: 4566f...7b2
Skrevet

Ergo er det planlagt fra hennes side. Slik elskerinnen til (eks) mannen min gjorde. Like skyldige begge to, men å planlegge det er sykt.

Anonymous poster hash: 651b5...364

Skrevet

Brukte han ikke kondom da? Er det mulig å bli så dum?

Sympati-klem

Anonymous poster hash: f987f...83a
Skrevet

Kjenne eg blir så forbanna!! Vekke mykje følelsar detta!!

Sku ønska da va nåken lette løysinga å komma me, men da e da desverre ikkje :(

Uansett ka valg du tar komme du te lura på om du gjorde da retta, og garantert føla at du gjorde feil. Men her e da vel kanskje sånn at uansett ka du velge så bør du bare ta det valget og aldri sjå deg tilbake.

Velge du å bli, må du legga vekk det vonde for at forholdet/samlivet skal fungere. Dette blir jo ein stor utfordring då det er veldig lenge til ein eventuell farsskapstest kan tas. Og er forloveden din faren må du og forholde deg til at han må ha kontakt med denne dama som ønsker å overta han etter deg og deira felles barn i mange år. Klarar du det trur du?

Viss ikkje blir valget å bli aleinemor..

Uff! Tenke på deg!!

Kanskje ikkje dumt med nokon profesjonelle å samtale med i tillegg? Vil tru familie og venner kommer til å ha vanskar med å hjelpe deg utan å bli for emosjonelt engasjert. Vil ha vanskar med å sjå saka utanfor når dei ser kor vondt du har det.

Skrevet

Har en bekjent som latet som hun var gravid ift en eks med ny kjæreste. Hun er jordmor i tillegg og klarte fint å ordne test osv for å vise frem. Hun ønsket at de skulle finne sammen igjen. Hun ønsket også sympati når hun liksom aborterte noen uker senere...

Anonymous poster hash: 1a06c...3bf

Skrevet

Skal hun beholde barnet? Hvor langt er hun på vei?

Gir deg en god og lang klem HI :)

Anonymous poster hash: 1be33...28e
Skrevet

Virker som om denne dama var ute etter å bli gravid, i og med at hun såpass tidlig har fått bekreftet en graviditet. Fy søren så kjip dame :angry:

Men - det finnes mange av den sorten dessverre...........

Noen har svært regelmessig menstruasjon og er veldig var på egne symptomer. Jeg har funnet ut at jeg har vært gravid i uke 5 alle tre gangene.

Hun er singel og har hatt sex med en mann. Ikke engang sikkert at hun har visst at han var i et forhold.

Her er det han som har drevet med grove tillitsbrudd...

Ikke verre enn at man kan jobbe seg gjennom det, men det bl

Anonymous poster hash: 1a06c...3bf

Skrevet

Men TS, får han nok hjemme da? Menn trenger å tømme seg innimellom vet du. Hvis du ikke hjelper han med det problemet så vil han uansett bli nødt til å finne noen som hjelper han med det.

Anonymous poster hash: 0f95a...c68
Skrevet

Men TS, får han nok hjemme da? Menn trenger å tømme seg innimellom vet du. Hvis du ikke hjelper han med det problemet så vil han uansett bli nødt til å finne noen som hjelper han med det. Anonymous poster hash: 0f95a...c68

Fy faen er det mulig å være så frekk!!! Håpe din mann bedrar deg så inn i helvete!!! En god klem til deg HI, det må være en helt forferdelig situasjon :-(

Anonymous poster hash: c490b...7d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...