Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 I mai testet jeg endelig positiv på graviditet testen. Både jeg og samboeren var overlykkelige. Hadde prøvd i over 1 år, så spiren var etterlengtet kan man si. Og i slutten av august gikk han ned på kne og fridde. Livet var perfekt! For 1 mnd. siden raste verden helt sammen. Mannen var på guttetur og det ble endel alkohol. Midt på natten fikk jeg en sms fra kompisen til mannen min. Var bilde av mannen og kvinne i het omfavnelse Viste seg senere at den meldingen absolutt ikke skulle vert sendt til meg, men en annen kompis av mannen... Klikket jo i vinkel, og ble ikke mye søvn den natten. Fikk ikke tak i mannen før neste da, og han bedyret at det kun var snakk om litt kyssing. La seg helt flat... Etter litt frem og tilbake bestemte jeg meg for å stole på han. Og i dag fikk jeg en telefon fra kvinnen på bilde. Hun er gravid! Mannen har vist fått vite det for en uke siden, men har ikke sagt noe Er helt knust. Hva pokker gjør jeg nå. Kan ikke fortsette dette forholdet det er iallfall sikkert. Veksler mellom å være rasende og lei meg. Kan ikke fatte at dette skjer Anonymous poster hash: c6809...c51
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Hadde hivd han ut. Anonymous poster hash: 54c9a...4e1
monson Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Shit.. Hva er det som feiler enkelte karer!!! Lykketil til deg!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg vet ikke hva jeg skal si, hi, jeg ble helt kvalm på dine vegne Sender deg en laaang og god klem!! Anonymous poster hash: 82eba...bd5
hysterika Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Jeg hadde ikke uten videre gjort det slutt. Det er mange faktorer du må ta hensyn til. Hvor lenge har dere vært sammen? Har han vært utro før? Hvor godt kjenner du han? Hvis dere har vært sammen lenge, og dette er første gang han har vært utro, ville jeg vurdert om det gikk an å redde forholdet. Det å kaste hele ideen om et familieliv, framtiden for deres lille familie, er en STOR avgjørelse. Jeg hadde ikke uten videre kunnet gjøre det. Endret 22. oktober 2013 av hysterika
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Uff.... Han har ikke bare vært utro, men løyet om det også. I tillegg holdt graviditeten skjult en uke... Tror egentlig man kan jobbe seg gjennom utroskap sammen... Men innser at når det er så mye vil det bli en tøff prosess. Sannsynligvis har han aldri angret på noe så mye som han gjør nå... Ville kvinnen beholde barnet ? Anonymous poster hash: 1a06c...3bf
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Blir også helt kvalm av å lese hva han har gjort. Sender deg litt styrke og varme. Håper du finner ut hva som er best for deg og den lille. Utfra denne lille historien hadde jeg nok gått fra ham. Du trenger ikke en uansvarlig, løgnaktig "tenåring" å hanskes med dag ut og dag inn. Anonymous poster hash: cf44d...028
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 For å si det slik: for en idiot!!! Og så må jeg tillate meg å si: for ei drittkjerring! Jeg vet så godt hvordan du har det. Ble selv kontaktet av elskerinnen som var gravid. Blir kvalm av historien du forteller. Skulle ønske det ikke hadde skjedd andre. Unner ingen det som du går gjennom nå. Har du pratet med kjærringa? Finn ut om det er ons eller forhold. Det er igrunnen ganske viktig å få avklart. Anonymous poster hash: 651b5...364
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg blir bare mer og mer mannevond med årene som går. Klart, det finnes noen snille menn. Men er så alt for alt for mange som enten er rene drittsekker eller er smådrittsekker men later som de er snille. Anonymous poster hash: 0f95a...c68
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #10 Skrevet 22. oktober 2013 Med fare for å virke helt naiv her, er du sikker på at det faktisk er sant da? Dere må jo uansett ta en laaang prat.. Be om farskapstest... Anonymous poster hash: bf7cf...cbf
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #11 Skrevet 22. oktober 2013 Eh... Du? Husk at hvis hun er gravid så er hun mest sannsynlig her inne også. Sitter nok å følger med på hva som skjer med dere. Hun er ute etter å ødelegge for dere. Det må du være innstilt på. Som sagt så har jeg gått gjennom dette selv. Og det viste seg at elskerinnen hans satt her inne og følget med. Godtet seg på mine vegne. Hun var ute etter mannen min. Anonymous poster hash: 651b5...364
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #12 Skrevet 22. oktober 2013 Med fare for å virke helt naiv her, er du sikker på at det faktisk er sant da? Dere må jo uansett ta en laaang prat.. Be om farskapstest... Anonymous poster hash: bf7cf...cbf Signerer denne. Vi er i den prosessen nå. Anonymous poster hash: 651b5...364
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #13 Skrevet 22. oktober 2013 Var det et en-natts-eventyr eller hadde de et forhold, det hadde vært det avgjørende spørsmålet for meg før jeg vurderte hva jeg hadde gjort videre. Jeg har vært sammen med min mann i 15 år og vet at jeg kunne tilgitt et ons, men om han over tid hadde hatt et forhold til en annen og løyet meg rett opp i fjeset for å kunne treffe henne osv hadde jeg ikke klart fortsette forholdet. At han ikke har fortalt det på en uke kan forklares med panikk, eller at han faktisk ikke tror han kan være far til dette barnet og vil ha det bevist før han ødelegger familien sin. Det må jo uansett forlanges en farskapstest... Skjønner godt at du har det helt jævlig da, og jeg ville bestilt time på familievernkontoret i morgen, her trengs det proff hjelp enten det blir slik eller sånn... Anonymous poster hash: 49f60...c54
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #14 Skrevet 22. oktober 2013 Det viktigste er at DU gjør hva som er rett for DEG. Det spiller ingen rolle om andre kunne tilgi et ONS, ikke føl at du må tilgi, fordi "alle andre" gjør det. Jeg hadde aldri tilgitt noe slikt, selv ikke, og kanskje egentlig spesielt ikke et ONS. Anonymous poster hash: 54c9a...4e1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #15 Skrevet 22. oktober 2013 Hvis de har ligget sammen for 1 mnd siden, er hun bare i uke 3 eller noe slikt? Kan være hun har ligget sammen med andre menn. Men det viktige for HI vil være om samboeren hennes lå med henne, og likevel påstod at han ikke gjorde det. Vanskelig å fortsette forholdet uten at han skifter ut kameratene sine! Virker som kameratene oppmuntrer til utroskap, og sender bilde av det til hverandre etterpå. Hva skal være vitsen med det? På toppen av alt klarer den ene å sende et bilde til samboeren.... Dette her burde jo få karakteren minus 5, i kameratskap, og sier kanskje litt om hvordan samboeren din er også? Han har vel ikke slike kamerater for ingenting. Det vil vel dessuten være lang ventetid på farskapstest. Anonymous poster hash: 80c17...e68
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #16 Skrevet 22. oktober 2013 Hvor i landet kommer du fra? Jeg er også gravid og kan vel igrunnen si at det er slutt nå etter alt som har skjedd. Hvis du bor i nærheten kan vi kanskje møtes? Det er grusomt å stå alene i situasjonen. Anonymous poster hash: 651b5...364
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #17 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg hadde ikke uten videre gjort det slutt. Det er mange faktorer du må ta hensyn til. Hvor lenge har dere vært sammen? Har han vært utro før? Hvor godt kjenner du han? Hvis dere har vært sammen lenge, og dette er første gang han har vært utro, ville jeg vurdert om det gikk an å redde forholdet. Det å kaste hele ideen om et familieliv, framtiden for deres lille familie, er en STOR avgjørelse. Jeg hadde ikke uten videre kunnet gjøre det. signerer denne Anonymous poster hash: 9e24a...141
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #18 Skrevet 22. oktober 2013 Det var et ONS. Mannen har grått sine modige tårer i kveld. Lagt alle kortene på bordet. Har vist meg meldingene hun har sendt. Han er helt fortvilet. En fuktig kveld fikk alvorlige konsekvenser for oss alle... Han hugser ikke så mye av det som har skjedd Og han som nesten aldri drikker. Hun som er gravid er dessverre blitt veldig betatt av han. Håper at han skal forlate meg HI Anonymous poster hash: c6809...c51
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #19 Skrevet 22. oktober 2013 Sjekk meldingen, hvilken dato skjedde dette? Kan det stemme med hvor langt hun er på vei? Anonymous poster hash: 57f72...26f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #20 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg hadde bedt om farskapstest. Kan tenkes at hun ble gravid med en annen og bruker dette for å få mannen din, siden hun er så betatt av han. Anonymous poster hash: 80a93...20a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #21 Skrevet 22. oktober 2013 Du kødder?? Bare det at kompisen skulle sende bildet til en annen mann bare for å være jævlig mot deg, og så er han blitt gravid med henne også? Målløs. KAST HAN UT!!! Anonymous poster hash: a4875...d58
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #22 Skrevet 22. oktober 2013 Det var et ONS. Mannen har grått sine modige tårer i kveld. Lagt alle kortene på bordet. Har vist meg meldingene hun har sendt. Han er helt fortvilet. En fuktig kveld fikk alvorlige konsekvenser for oss alle... Han hugser ikke så mye av det som har skjedd Og han som nesten aldri drikker. Hun som er gravid er dessverre blitt veldig betatt av han. Håper at han skal forlate meg HI Anonymous poster hash: c6809...c51 Min mann var også utro med en felles bekjent som var ute både etter ham og etter å ødelegge mellom oss to. Hun er ikke gravid da, men har prøvd å overbevise alle om at han elsket henne og kun er sammen med meg på grunn av barna. At jeg er så slem at jeg nekter ham å være med henne og bli lykkelig ved å "holde på ham". Har aldri forstått hva som feiler sånne kjerringer. Greit at man skal rette sinne mot mannen og ikke elskerinnen, men en ekte kaninkoker som fortsetter å yppe seg og forteller alle at han ikke elsker meg, at han er kjempebetatt av henne og så videre når kampen for hennes del er tapt og vi har reparert forholdet er avskyelig. Jeg hadde ikke dumpet mannen, men krevet at han stilte opp som far hvis det viser seg at barnet er hans. Og at han holdt kontakten med denne dama ned til det minimale. Anonymous poster hash: 181db...148
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #23 Skrevet 22. oktober 2013 Visst hun er ute etter mannen din så KAN hun lyge om at hun er gravid og. Noen kjerringer eier ingen skrupler ! Får nesten håpe at hun lyger.. Anonymous poster hash: 62026...d17
hønemor0408 Skrevet 22. oktober 2013 #24 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg skjønner ikke at det er mulig å bli betatt av en etter ons jeg da..... da må de ha kjent hverandre fra før av eller hatt kontakt etter dette og skrevet "hete" meldinger eller noe sånt. blir helt satt ut av alle disse innleggende om utro menn jeg! skjønner ikke at det finnes så mange drittsekker og så "rare" situasjoner, så det er nesten så at jeg lurer på om alle innleggene er sanne eller om det bare er trolling ute å går. hvis innlegget er sant så har jeg egentlig ingen gode råd for jeg vet for lite og har på følelsen at det er noe som blir utelukket her. dessuten så har jeg ikke peiling på hva jeg skulle gjort selv. men selfølgelig veldig trist .
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #25 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg skjønner ikke at det er mulig å bli betatt av en etter ons jeg da..... da må de ha kjent hverandre fra før av eller hatt kontakt etter dette og skrevet "hete" meldinger eller noe sånt. blir helt satt ut av alle disse innleggende om utro menn jeg! skjønner ikke at det finnes så mange drittsekker og så "rare" situasjoner, så det er nesten så at jeg lurer på om alle innleggene er sanne eller om det bare er trolling ute å går. hvis innlegget er sant så har jeg egentlig ingen gode råd for jeg vet for lite og har på følelsen at det er noe som blir utelukket her. dessuten så har jeg ikke peiling på hva jeg skulle gjort selv. men selfølgelig veldig trist . Dessverre er det mange flere utro menn enn jeg trodde det var. Har selv vært i 3 seriøse forhold og opplevd utroskap og løgner i samtlige av dem. Selv om jeg er slank, hyggelig, aldri nektet mine partnere sex eller vært dramaquenn eller kjeftende lat bitch. På annen side opplevde jeg flere ganger at menn med kone/samboer prøvde å overtale meg til å ha seksuelt forhold da jeg var singel. Så tror det er ganske vanlig, men forstår ikke vitsen med utroskap og hva man får ut av det. Har selv aldri vært utro. Anonymous poster hash: 181db...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå