Gå til innhold

JULI 2014 babyer


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Da er testen positiv <3 Er så lykkelig, etter kun to pp så satt spiren :)

 

 

1 juli:       *Vanilla*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :) Nå krysser jeg fingrene for at spiren holder seg godt fast!

 

1 juli:       *Vanilla*

2 juli:       *Mamsen gravid med nr2!*

 

Hvortid har du planer om å si det til dine nærmeste og venner?

Tenkte jeg skulle vente med å si det til mannfolket til farsdagen :) Og resten får vite det på Julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal vente med å si det til de nærmeste til det har gått 12 uker, pappaen vet :) Men fortalte det til foreldrene hans i dag, er der veldig mye og er begge nær de, så greit at de vet om jeg er sliten/uvel ol. Svigerfar tok meg i å sove i garasjen i går, når gubben skiftet dekk på bilen min, hehe :P Er så innmari trøtt om dagen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er antagelig med her, positiv test leeeenge etter at tiden gikk ut, men to tydelige streker og en hel del symptomer :)

 

05.07 er foreløpig termindato :) om dette er reelt og spora klamrer seg fast helt til neste sommer så blir det vårt andre barn. Vi har en herlig gutt på 19 mnd fra tidligere og det passer fint å bli gravid nå synes jeg :) er spent på hvordan det blir med baby født på en helt annen tid på året, hvordan det skal gå med to små, og hvordan graviditeten og fødselen vil gå. Sist var graviditeten ekstremt slitsomt med mye kvalme og kynnere gjennom hele sv.skapet ( kynnere fra uke 12). Fødselen var som en drøm selv om det var vaginal setefødsel uten epidural, raskt overstått og egentlig ikke vondt engang :o

 

Vi er 33 og 30 år, vært gift i litt over 2 år. Håper så inderlig vi får våre etterlengtede babyer i armene i begynnelsen av juli 14, og at de er velskapte og herlige :)

 

For min del: først og fremst nyte å være gravid et par dager til før neste test som da bare har det med å være sterkere enn dagens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte forresten vise pappaen testen som jeg fisket opp av søppelkassen pga rar magefølelse, og selv han gliste bredt og så tydeligvis at testen var positiv ;) mamma spør daglig så hun vet jo alt. Sist jeg tester positivt ,åtte jeg si det til alle på jobb grunnet eksponering for røntgenstråler, og destomer kjipt at jeg da mistet to ganger på tre mnd... Men nå: alle gode ting er tre :)

 

Vil vente litt, men kjenner jeg meg selv rett så sier jeg det sikkert til alle på kort tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal vente med å si det til de nærmeste til det har gått 12 uker, pappaen vet  :) Men fortalte det til foreldrene hans i dag, er der veldig mye og er begge nær de, så greit at de vet om jeg er sliten/uvel ol. Svigerfar tok meg i å sove i garasjen i går, når gubben skiftet dekk på bilen min, hehe :P Er så innmari trøtt om dagen :rolleyes:

Hehehe det skal godt gjøres å sovne i garasjen ja :P  Er også ekstremt trøtt for tiden, det spørs bare om jeg klarer å holde det skjult til farsdagen da, tviler egentlig :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er antagelig med her, positiv test leeeenge etter at tiden gikk ut, men to tydelige streker og en hel del symptomer :)

 

05.07 er foreløpig termindato :) om dette er reelt og spora klamrer seg fast helt til neste sommer så blir det vårt andre barn. Vi har en herlig gutt på 19 mnd fra tidligere og det passer fint å bli gravid nå synes jeg :) er spent på hvordan det blir med baby født på en helt annen tid på året, hvordan det skal gå med to små, og hvordan graviditeten og fødselen vil gå. Sist var graviditeten ekstremt slitsomt med mye kvalme og kynnere gjennom hele sv.skapet ( kynnere fra uke 12). Fødselen var som en drøm selv om det var vaginal setefødsel uten epidural, raskt overstått og egentlig ikke vondt engang :o

 

Vi er 33 og 30 år, vært gift i litt over 2 år. Håper så inderlig vi får våre etterlengtede babyer i armene i begynnelsen av juli 14, og at de er velskapte og herlige :)

 

For min del: først og fremst nyte å være gravid et par dager til før neste test som da bare har det med å være sterkere enn dagens!!!

Jeg synes det var kjempe deilig å få en sommerbaby sist. Trengte ikke å pakke han inn i klær etter klær når vi skulle gå turer og humøret (mitt ihvertfall) er generelt bedre om sommeren.

Slet også med tidlige kynnere, ikke så tidlig som deg da men kjente dem godt hele tiden :(

 

Krysser fingrene for en positiv test til om noen dager xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart positiv test i dag :)

 

Er så redd for å legge på meg - og søthungeren er enorm: nå har jeg kjøpt inn frukt og vaniljeyoghurt = fruktsalat :)

 

Har bare 9 kg å gå på frem til maks vekt med forrige, og gudene skal vite at jeg var mer enn tykk nok etter å ha født han... Og ammingen trekker ikke så mye som en kalori av meg, sånn er det bare. Dette skal holde hardt! Skal ikke slanke meg som gravid selvsagt, men må velge sunne løsninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :)

Jeg gikk fra 49 til 72kilo!!! Med første mann, tok ikke av en dritt med ammingen. Begynte først å ta av da jeg begynte i jobb igjen, har en ekstremt fysisk jobb så da tok jeg av masse. (Angrer nå på at jeg kastet en del klær som jeg trodde jeg aldri kom til å komme inn igjen i).

Jeg og har planer om å leve ett mye sunnere liv denne gangen og prøve å holde meg mer i aktivitet.

Skal prøve å ikke se ut som en ball i uke 40 hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også på samme tanke!
Gikk opp 18 og 22 kg de første gangene. Men nå er jeg mye mer aktiv

og spiser (hvertfall litt) sunnere.

Lurer på når det kommer en JUli 2014 termingruppe jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, den vekta ja. 76 kg, var 63,5 da jeg ble gravid med gutten min. Da var jeg riktignok TYNN, ønsker meg på rundt 65-68 da passer Str 38 fint og jeg ser og føler meg bra. Så ideelt skulle jeg altså bare ha lagt på meg 4 kg totalt - men det er jo utopisk ;) Skal i hvertfall benytte den tiden jeg ikke er kvalm til å være litt fornuftig - eneste problem sist var en evigvarende kvalme hvor det eneste som hjalp var å spise... Men det er klart: brødskive i stedet for pannekaker og farrisuten eplejuice i tillegg til å ikke snope så kanskje kanskje kanskje jeg greier å holde meg til 9 kg opp og ikke være større enn sist... Må si jeg var forbløffet over sulten sist da - mektig drivkraft altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt, trøtt og atter trøtt....!!
Håper virkelig det kommer seg for fungerer nesten ikke på jobb om dagen..
Er kvalm noen dager, andre dager ikke.
Ellers er puppene superømme og har masse murringer.
Også dør jeg etter å fortelle det til hele verden..hehe.
Skal på tidlig ul 12. november og ser alt bra ut da så forteller jeg det til noen.
Familien får vente til julaften:-) Dersom de ikke gjetter det før....:-/

Hvor har dere andre planer å føde? Jeg håper på Riksen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, den vekta ja. 76 kg, var 63,5 da jeg ble gravid med gutten min. Da var jeg riktignok TYNN, ønsker meg på rundt 65-68 da passer Str 38 fint og jeg ser og føler meg bra. Så ideelt skulle jeg altså bare ha lagt på meg 4 kg totalt - men det er jo utopisk ;) Skal i hvertfall benytte den tiden jeg ikke er kvalm til å være litt fornuftig - eneste problem sist var en evigvarende kvalme hvor det eneste som hjalp var å spise... Men det er klart: brødskive i stedet for pannekaker og farrisuten eplejuice i tillegg til å ikke snope så kanskje kanskje kanskje jeg greier å holde meg til 9 kg opp og ikke være større enn sist... Må si jeg var forbløffet over sulten sist da - mektig drivkraft altså!!!

Jeg gikk fra xs til m/L da jeg var høygravid! Men det er jo bare min egen feil :( Spiste masse chips, fikk helt sinnsykt illa på chips, og så bare måtte jeg ha cola for å døyve kvalmen. Spiste ikke så masse snop da heldigvis, men middag lagde jeg hver dag og med saus. Nei denne gangen er det skjerpings!

 

Fikk også bekkenløsning ganske tidlig så orket ikke å bevege meg så mye. Heldigvis har jeg en pådriver denne gangen(sønnen min på 3) som jeg nok kommer til å løpe mye etter og leke med, lære å sykle, gå på turer osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på en ting, på babyverden sin terminkalkulator så har jeg termin 2 juli, men på denne terminkalkulatoren så er det 1 juli! Hvilken er riktig?

Sist mens var 22 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blir vel satt tilbake noen dager etter ordinær ul, så ville gått for den lengst unna.
Selv har jeg satt 4. juli, selv om flere kalkulatorer sier 2. Er så kjipt å få de ekstra dagene...

Venter fortsatt på Juli 2014 i terminklubbene jeg. Rart at det ikke kommer noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blir vel satt tilbake noen dager etter ordinær ul, så ville gått for den lengst unna.

Selv har jeg satt 4. juli, selv om flere kalkulatorer sier 2. Er så kjipt å få de ekstra dagene...

 

Venter fortsatt på Juli 2014 i terminklubbene jeg. Rart at det ikke kommer noe..

Ja de ekstr dagene er noe herk! Sist så fulgte jeg min egen menstermin og den stemte. De sa 24 juli og jeg mente at 22 juli var termin, riene startet 21 juli og på morgenen etter kom han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja folkens :) da blir det julibabyer på oss :) dette blir spennende.. Det er det første svangerskapet mitt, så det kommer nok noen spørsmål fra gjennom de neste månedene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde siste mens 14 sept, så min terminkalkulatortermin blir i slutten av juni, men jeg har ekstra lang folikkelfase, så jeg har regnet ut fra eggløsning.. Da blir terminen min rundt 1-2 juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/5 dager til IKM 2pp.

 

Er tregmage et PMS syptom eller graviditets tegn ? Noen andre som har tregmage nå? :) Wannabe juli medlem ;)

 

Jeg er trøtt men, det er også et PMS syptom til meg, og tisse ofre gjør jeg bestandig, hehe :P Så eneste endringen så langt er tregmage (krysser fingrene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sniker meg inn her jeg. Har fått positiv test, og etter beregninger har jeg termin 30.juni. Men av erfaring regner jeg med at det blir juli baby hvis alt går etter planen. Kjenner jeg ikke kan glede meg helt enda, har mistet to. Så vet så alt for godt at det ikke trenger å gå bra.... Men håper og sniker litt her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer med juli 2014 babyer:-)

Melder meg inn i gruppen, testet positivt i dag og har regnet ut terminen til 1. Juli :-) fantastisk følelse.

 

Storebror er nå to og et halvt år så tiden er perfekt for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle man oppdatert lista over julibababyer igjen?

Begynner bli en del :D

Gratulerer til alle med positive tester :)

 

 

1 juli:     *Vanilla*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på iPad - får ikke kopiert lista... Herremin, hadde helt breakdown i går: tok en test (mot bedre vitende, ikke lurt å teste hver dag) og denne var så svaaaaaak. Fikk helt hetta og tenkte at nå mister jeg igjen. Imidlertid var testen sterk som bare det i dag, så da pustet jeg lettet ut :) blir nok baby 5. Juli ;) nå er jo ikm antagelig i morgen (ellers så var den i dag), så nå er der jo stadig positivt med manglende mens. Tester nok på ny til lørdagen og sjekker hcg i blod til uka. Lurer på når jeg skal på tidlig ul? Kjenner at jeg er mer stresset nå etter to SA.... Hva tenker dere? Med lillegull var vi i uke 12. Da så vi en liten sprellemann :) hadde vært best å vente til da - men man vil kanskje se før også... Vel, etterhvert kommer vel kvalmen for fullt og bekrefter at babyfrø har det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...