Gå til innhold

Dealbreaker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Men altså hmmmmm...... Jeg er ikke akkurat noen storfan av dansebandsmusikk men jeg ELSKER å danse. Disse to må liksom forenes på en måte. Seriøs dansing er liksom ikke detsamme uten. Men er ikke akkurat den musikken jeg setter på for å nyte musikk da. Men kanskje han er en jævel i å svinge seg da ;)

Seriøs dansing er ikkje det same uten dansebandmusikk? Really?

 

Meiner du det, så får vi heller vere einige om å vere ueinige ;)

Ja altså da menet ikke jeg slik dansing som skjer på puben eller discogulvet for der kan man jo vrikke loss som man vil, jeg snakker pardans. Husk jeg er fra Sverige der det ser ut til å være en større kultur før å gå ut å danse en å drikke seg full. Man trenger ikke å like musikken for det.

 

Ein kan no pardanse utan at det er dansebandmusikk, meiner eg på.  Det er faktisk ein fordel å pardanse utan dansebandmusikk, er min påstand:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer å foreslå dette som månedens innlegg!

 

Anonymous poster hash: 236a4...f16

Skrevet

Frøken, nå synes jeg du er svært så pessimistisk :)

Kos deg med mannen og ikke ta sorgene på forskudd!

Skrevet

Den var lei, men ein tilpassar seg så mangt når ein finn den rette.  Når dansebandmusikken durar hjå naboen (på 80 år vel og merke) så veit vi at kona er ute på tur.  :)

Skrevet

 

Ja altså da menet ikke jeg slik dansing som skjer på puben eller discogulvet for der kan man jo vrikke loss som man vil, jeg snakker pardans. Husk jeg er fra Sverige der det ser ut til å være en større kultur før å gå ut å danse en å drikke seg full. Man trenger ikke å like musikken for det.

 

Ein kan no pardanse utan at det er dansebandmusikk, meiner eg på.  Det er faktisk ein fordel å pardanse utan dansebandmusikk, er min påstand:)

 

 

Meg med ufrivillig dansebandmusikk på radioen igjen her.....

 

Jeg er faktisk litt enig med Cat her, når jeg har tenkt meg om. Mange, mange år siden jeg har danset til dansebandmusikk, men det kan faktisk være veldig kjekt, så lenge dansepartneren er kjekk og god til å danse (og kanskje om man overhører alt bortsett fra rytmen i musikken ;) ).

 

Jeg og min dansebandlikende mann har enda ikke danset sammen..... annet enn fantastisk sengedans, der er det alt fra vals til swing til rocka til sensuell tango........ ;)

 

Enig med Kira over her - ikke vær så pessimistisk, Mordi :)

Kan hende får du din livs overraskelse - en mann med rytme skal man ikke skusle bort så fort, de kan ha rytme på de fleste områder i livet ;)

Og du vet hva de sier om en god danser... han skal være god til å lede, men ikke dominere, han skal være oppmerksom både på partneren og andre rundt, han må være tilpasningsdyktig, han må se og tenke fremover samtidig som han er intenst opptatt av her og nå, og uten at han setter pris på partneren og gjør alt for partneren så blir det bare rot og han vil bli tråkket på tærne.... en fornuftig mann ser overførelsesverdien - og det gjør en fornuftig kvinne også ;)

 

Anonymous poster hash: da245...692

Skrevet

 

Ja altså da menet ikke jeg slik dansing som skjer på puben eller discogulvet for der kan man jo vrikke loss som man vil, jeg snakker pardans. Husk jeg er fra Sverige der det ser ut til å være en større kultur før å gå ut å danse en å drikke seg full. Man trenger ikke å like musikken for det.

 

Ein kan no pardanse utan at det er dansebandmusikk, meiner eg på.  Det er faktisk ein fordel å pardanse utan dansebandmusikk, er min påstand:)

 

 

Meg med ufrivillig dansebandmusikk på radioen igjen her.....

 

Jeg er faktisk litt enig med Cat her, når jeg har tenkt meg om. Mange, mange år siden jeg har danset til dansebandmusikk, men det kan faktisk være veldig kjekt, så lenge dansepartneren er kjekk og god til å danse (og kanskje om man overhører alt bortsett fra rytmen i musikken ;) ).

 

Jeg og min dansebandlikende mann har enda ikke danset sammen..... annet enn fantastisk sengedans, der er det alt fra vals til swing til rocka til sensuell tango........ ;)

 

Enig med Kira over her - ikke vær så pessimistisk, Mordi :)

Kan hende får du din livs overraskelse - en mann med rytme skal man ikke skusle bort så fort, de kan ha rytme på de fleste områder i livet ;)

Og du vet hva de sier om en god danser... han skal være god til å lede, men ikke dominere, han skal være oppmerksom både på partneren og andre rundt, han må være tilpasningsdyktig, han må se og tenke fremover samtidig som han er intenst opptatt av her og nå, og uten at han setter pris på partneren og gjør alt for partneren så blir det bare rot og han vil bli tråkket på tærne.... en fornuftig mann ser overførelsesverdien - og det gjør en fornuftig kvinne også ;)

 

Anonymous poster hash: da245...692

Skrevet

Frøken, nå synes jeg du er svært så pessimistisk :)

Kos deg med mannen og ikke ta sorgene på forskudd!

Eg er veldig nøgd med å vere pessimistisk. Det er ei rolle eg kler veldig godt;)

Skrevet

 

Frøken, nå synes jeg du er svært så pessimistisk :)

Kos deg med mannen og ikke ta sorgene på forskudd!

 

Eg er veldig nøgd med å vere pessimistisk. Det er ei rolle eg kler veldig godt;)

Jaja, du har vel forsåvidt rett i at alt kler den smukke ;)

Skrevet (endret)

Pessimister blir jo svært sjelden skuffet. Skal ikke kimse av det ;)

Endret av Iiiiik
Skrevet

Den var lei, men ein tilpassar seg så mangt når ein finn den rette.  Når dansebandmusikken durar hjå naboen (på 80 år vel og merke) så veit vi at kona er ute på tur.  :)

På 80, ja:)  Eg spurde han nettopp om han hadde like jævleg musikksmak i dag som han hadde i går.

Han svarte ikkje nei.

Eg sa om han ikkje var redd for at alle andre han var venn med på facebook skulle oppdage akkurat kor elendig musikksmak han hadde, for hadde eg likt det skrapet der, hadde eg ikkje innrømt det under tortur eingong-

(Eg trur han har oppfatta omtrent kor begeistra eg er for dansebandmusikk no - så eg får vurdere om eg skal gi han ein sjanse om 2 veker når eg skal treffe han att.)

 

Og kva er det de gneg om når det gjeld dansing? Eg anar ikkje om han berre sit og diggar dansebandmusikk heilt for seg sjølv, eller om han faktisk liker å svinge seg. Eg veit ikkje kva for eitt av alternativa eg synes er verst heller, når eg tenkjer meg om.

Skrevet

Jeg ler av deg her i sofaen, mordi. Høyt, så katta skvetter. Jeg tror ikke det går an å like dansbandmusikk uten danse og det er vel bare positivt kun hvis man liker sånn dansing selv. Min mann liker annen musikk enn meg, men det innebærer noen kvelder i et mørkt lokale og headbanging, ikke dansing i en stor hall med damer som klistrer seg på de gode danserne.

Skrevet

Jeg ler av deg her i sofaen, mordi. Høyt, så katta skvetter. Jeg tror ikke det går an å like dansbandmusikk uten danse og det er vel bare positivt kun hvis man liker sånn dansing selv. Min mann liker annen musikk enn meg, men det innebærer noen kvelder i et mørkt lokale og headbanging, ikke dansing i en stor hall med damer som klistrer seg på de gode danserne.

Kjekt at noko positivt kjem ut av denne trasige situasjonen;)

Hadde han berre likt headbanging hadde det vore heilt i orden, og då hadde eg framleis sett potensiale.

No bør resten vere strøkent, altså. Ser han Gossip Girl i tillegg, då er det over og ut.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi, om ikke annet så var nå dette en fornøyelig tråd! :)

Skrevet
Og kva er det de gneg om når det gjeld dansing? Eg anar ikkje om han berre sit og diggar dansebandmusikk heilt for seg sjølv, eller om han faktisk liker å svinge seg. Eg veit ikkje kva for eitt av alternativa eg synes er verst heller, når eg tenkjer meg om.

 

 

Overførelsesverdi, Mordi.... overførelsesverdi.....

 

Og du - ikke tenk så mye, bare følg med i rytmen og bruk sansene når du møter ham neste gang!

 

Ps... ta på gode dansesko og lekkert undertøy, så er du forberedt på dans både her og der :P

 

Anonymous poster hash: da245...692

Skrevet

 

Jeg ler av deg her i sofaen, mordi. Høyt, så katta skvetter. Jeg tror ikke det går an å like dansbandmusikk uten danse og det er vel bare positivt kun hvis man liker sånn dansing selv. Min mann liker annen musikk enn meg, men det innebærer noen kvelder i et mørkt lokale og headbanging, ikke dansing i en stor hall med damer som klistrer seg på de gode danserne.

Kjekt at noko positivt kjem ut av denne trasige situasjonen;)

Hadde han berre likt headbanging hadde det vore heilt i orden, og då hadde eg framleis sett potensiale.

No bør resten vere strøkent, altså. Ser han Gossip Girl i tillegg, då er det over og ut.

 

 

Min dansebandmusikklikendemann ser ikke Gossip Girl, heller ikke spiller han dataspill eller ser timevis med fotball. Han er faktisk strøken på alle andre måter enn det ene vi egentlig bare ikke snakker om...

 

Så det er håp, Mordi ;)

 

Og du - headbanging kan også være så som så - kan være vanskelig å fortelle foreldrene sine hvorfor nye kjæresten stadig har blåmerker i panna. Eller foreldra hans - at du ikke slår ham i hodet med kjevla hver uke...

bare om han drister seg til å høre på dansebandmusikk med deg i nærheten, men det er jo forståelig og lett forklart i så fall...   eh, så sant ikke dine nye svigers faktisk turnerer med eget danseband - da kan det bli litt verre....

 

Anonymous poster hash: da245...692

Skrevet

Er redd jeg hadde mistet interessen litt jeg...:/ Musikk sier mye om en person, og danseband... Nei fysj! :P Og jeg hadde ikke orket å bodd med noen som spiller dansebandmusikk!!!:/

 

Men det kan jo være sjarmen hans slår musikksmaken? Det er det bare du som bestemmer!;)

Skrevet

 

Og kva er det de gneg om når det gjeld dansing? Eg anar ikkje om han berre sit og diggar dansebandmusikk heilt for seg sjølv, eller om han faktisk liker å svinge seg. Eg veit ikkje kva for eitt av alternativa eg synes er verst heller, når eg tenkjer meg om.

 

 

Overførelsesverdi, Mordi.... overførelsesverdi.....

 

Og du - ikke tenk så mye, bare følg med i rytmen og bruk sansene når du møter ham neste gang!

 

Ps... ta på gode dansesko og lekkert undertøy, så er du forberedt på dans både her og der :P

 

Anonymous poster hash: da245...692

 

Ja, er det sengevalsen du så forsiktig ymtar til? ;)

Tung, lett, lett?

 

Danseskoa, som eg ikkje har, let eg stå att, slik eg har ei unnskyldning i alle fall.

Av erfaring får eg aldri "napp" når eg har på meg lekkert undertøy -

Når eg har på meg bestemorstrusene, derimot! ;)

Skrevet

 

 

 

 

 eh, så sant ikke dine nye svigers faktisk turnerer med eget danseband - da kan det bli litt verre....

 

Anonymous poster hash: da245...692

 

Han heiter heldigvis ikkje Christian Ingebrigtsen! Puh, lzm! ;)

Skrevet
Ja, er det sengevalsen du så forsiktig ymtar til? ;)

Tung, lett, lett?

 

Danseskoa, som eg ikkje har, let eg stå att, slik eg har ei unnskyldning i alle fall.

Av erfaring får eg aldri "napp" når eg har på meg lekkert undertøy -

Når eg har på meg bestemorstrusene, derimot! ;)

 

 

Definitivt sengevalsen! ;)

 

Da safer du definitivt med bestemorstrusene, så er du sikret! :D

 

Men jeg advarer deg - det kan hende du vil tenke Bridget J.-tanker den kvelden ;)

 

Anonymous poster hash: da245...692

Skrevet

Der sa du det.. Eg vil eigentleg ha Mr. Darcy.

Dansebandkongen er berre ein dårleg substitutt.

Eg og bestemortrusene mine vil danse vals med Mr. Darcy!

Skrevet

Der sa du det.. Eg vil eigentleg ha Mr. Darcy.

Dansebandkongen er berre ein dårleg substitutt.

Eg og bestemortrusene mine vil danse vals med Mr. Darcy!

 

Det var det jeg også trodde jeg ville, Mordi! Danse trusevals med Mr Darcy, altså.

 

Men der tok jeg feil, alvorlig feil.... ingen har danset trusevals med meg som dansebandmusikkmannen min :wub:

 

Ikke spiller han musikken når jeg hører det heller, han snakker ikke om det en gang. Og eneste han har opplevd fra min side var min rødmende hvisking da radioen min spydde ut dansebandmusikk.

Du, Mordi, har gitt så tydelige og ikke-i-nærheten-av-diskre-hint tegn på at du ikke liker musikken at han nok ikke kommer til å plage deg med den :P

 

Anonymous poster hash: da245...692

Skrevet

 

Der sa du det.. Eg vil eigentleg ha Mr. Darcy.

Dansebandkongen er berre ein dårleg substitutt.

Eg og bestemortrusene mine vil danse vals med Mr. Darcy!

 

Det var det jeg også trodde jeg ville, Mordi! Danse trusevals med Mr Darcy, altså.

 

Men der tok jeg feil, alvorlig feil.... ingen har danset trusevals med meg som dansebandmusikkmannen min :wub:

 

Ikke spiller han musikken når jeg hører det heller, han snakker ikke om det en gang. Og eneste han har opplevd fra min side var min rødmende hvisking da radioen min spydde ut dansebandmusikk.

Du, Mordi, har gitt så tydelige og ikke-i-nærheten-av-diskre-hint tegn på at du ikke liker musikken at han nok ikke kommer til å plage deg med den :P

 

Anonymous poster hash: da245...692

 

Neida - han har forsikra meg om det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...