Gå til innhold

Dealbreaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...men er han god i sengen eller er vi ikke der enda? :o

Edit: Var lurt å lese hovedinnlegget på nytt ja :P Syns du må teste ut sengen før du tar en avgjørelse :P

Endret av Monajenten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edit: Var lurt å lese hovedinnlegget på nytt ja :P Syns du må teste ut sengen før du tar en avgjørelse :P

Tviler på vi kjem så langt som til kyssing eingogn etter "Contazt" kom på bana.

Skrevet

Tviler på vi kjem så langt som til kyssing eingogn etter "Contazt" kom på bana.

Hahaha ser den ;) Og du mener vel kyzzing? :D

Skrevet

Om du vil starte en støttegruppe for kvinner med menn med dårlig musikksmak så blir jeg gjerne med. 

Med danseband på listen høres det ut som du blir både President, Bestyrer og Formann nemlig... ;)

Skrevet

Se til helvete å slutt å flørte med mannen min!!!!!!!!

;-)

Overlevd i 9 år med en mann som hører både på country og danseband musikk, han holder seg mest til å høre på det i bilen og på headset... Men han har måttet tåle at jeg liker klassisk musikk, opera og diverse metall varianter. Pluss litt listepop i ny og ne...

Skrevet

Tviler på vi kjem så langt som til kyssing eingogn etter "Contazt" kom på bana.

Hahaha ser den ;) Og du mener vel kyzzing? :D

Kyzzing og klæmzing, skulle det sjølvsagt vere, ja..

Skrevet

Om du vil starte en støttegruppe for kvinner med menn med dårlig musikksmak så blir jeg gjerne med. 

Med danseband på listen høres det ut som du blir både President, Bestyrer og Formann nemlig... ;)

Har du ein mann som høyrer på "contrazt" eller liknande? Faktizk? ;)

Eg tviler faktisk på at eg kjem til å få meg mann. For mykje rart der ute.

Skrevet

Ok, Mordi.... her må vi ta en alvorsprat, for jeg vet hva du kan gå glipp av!!!

Skru klokka ca et år tilbake. Fikk kontakt med en fyr vi nettdating. Ble sammen i januar. Hadde ham hjemme hos meg i begynnelsen av februar, skulle ha ordentlig-romantisk-nylig-forelsket-fredagskveld. Han skulle komme til meg, litt sent pga div. han måtte få unna først. Jeg var, som du sikkert kan skjønne, øøørlite stresset der jeg selvfølgelig var altfor sent ute med absolutt alle forberedelser. Ryddet, vasket hus, skiftet sengetøy, luftet, forberedt mat, tent lys... til og med husket å lufte rødvinen (daaa er jeg seriøst interessert når jeg husker det, altså!). 

Midt oppi dette en eller annen gangen så hadde jeg satt på radioen for å høre nyhetene (det var før jeg kikket på klokken og fikk panikk...). Da panikken tok meg registrerte jeg selvfølgelig ikke lenger hva som kom ut av radioen.

Desperasjonen gjorde at jeg akkurat ville rekke å komme meg i dusjen før han kom.

Som sagt så gjort - du vet.... skrubbe hele kroppen, barbere overalt, både her og der (definitivt der!), vaske hår, bodylotion, kle meg opp, sminke, style håret. Husket til og med i siste liten en liten dæsj parfyme.

Med puls som nærmet seg en sprinters etter målpassering rakk jeg å sette på plass tannbørsten akkurat idet han ringte på - phu!

Så kan vi sensurere de neste minuttene..... nok å si at jeg nesten svidde maten..... :wub:

Jeg sliter meg motvillig løs i siste liten for ikke å ødelegge maten. Springer egentlig som en forvirra høne omkring for å finne servietter og sette frem maten på bordet osv. Blir stadig vekk distrahert over en hånd som stryker meg både her og der. Midt i dette husker jeg sangen om tordivelen som gifta seg på en hestelort - av en eller annen pussig grunn. Andre ville hørt romantiske sanger om your love forever.... jeg hørte tordivel-sangen!!?!

Det var pussig, tenkte jeg, hvor kom den fra, for det er jo ikke det som spilles på radioen.

Og SÅ.... går det opp for meg...... RADIOEN........... Kriiiiiiiiiiiise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den stod med lydstyrken jeg brukte da jeg vasket huset - nærmet seg klasse hørselsvern nødvendig.

Og nå spydde den høylydt ut DANSEBANDMUSIKK!!!  :wacko::o:ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Du kan bare tenke deg DEN følelsen, Mordi......... :blink:

Lettere rødmende lurte jeg på hvor jeg skal begynne. Skal jeg forklare dette må jeg jo forklare at jeg har stresset som en hodeløs høne i flere timer før han skulle komme - fordi han skulle komme. Jeg måtte også forklart ham at jeg var så til de grader hodestups forelsket at jeg ikke lenger hørte hva som ble sagt på hverken radio eller tv. Hvem trenger musikk når hjertet synger de fineste sangene?!?!?!

(jada, I know.... du trenger IKKE nevne tordivelen nå, Mordi.....)

Så der stod jeg altså.... lettere rødmende, greide ikke å bestemme meg for om jeg skulle styrte bort til radioen (som egentlig skulle ha spilt en tidligere nøye utvalgt passe romantisk-men-ikke-for-mye musikk), eller om jeg skulle redde sausen, kidnappe han til soverommet og få ham til å glemme både musikk og mat.... eller bare si det til ham.

Stotrende kom jeg frem med "oj,......radioen står visst på...."  (noe som var vanskelig å ignorere med den lydstyrken den stod på). Rimelig beskjemmet fortsatte jeg "....og der er det visst.... uff......dansebandmusikk......".

Det var da det kom...... "Gjør det noe da, jeg liker dansebandmusikk veldig godt, jeg!!!"

Du vet den følelsen, Mordi, når lufta går ut av ballongen osv..... jepp, DEN følelsen........ Veldig, veldig DEN følelsen!

Jeg ga han en sjanse likevel.... Han elsker musikk, spiller alltid musikk. Alt mulig. Mulig han forstod på meg den kvelden at det ikke er min favoritt, han har i hvert fall ikke spilt det så jeg har hørt i etterkant. Og ikke har jeg tenkt å spørre heller.... ;)

Men, nå til alvorspraten, Mordi......

Denne mannen - for å gjøre det helt tydelig og klart! - han som liker dansebandmusikk veldig godt - vel................. det er også den mannen som etter hvert har tatt meg til nye høyder. Høyder jeg ikke ante var mulig å komme til en gang. Og hvilke høyder..... phu!!!!! :wub:

Vi snakker om tosifret antall orgasmer på en og samme kveld!!! :wub:

Liker han dansebandmusikk? Han kan få like det så mye han vil, han. Han skal til og med få spille det med meg tilstede og han bare ikke endrer seg.....

Så hvis alt annet stemmer så er dansebandmusikk definitivt ikke en dealbreaker, Mordi.

Siden dette er første mannen jeg har hatt som har likt dansebandmusikk, så vil jeg egentig si... tvert imot!!! :D

Så... GO FOR IT, Mordi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Anonymous poster hash: da245...692
Skrevet

;-)

Overlevd i 9 år med en mann som hører både på country og danseband musikk, han holder seg mest til å høre på det i bilen og på headset... Men han har måttet tåle at jeg liker klassisk musikk, opera og diverse metall varianter. Pluss litt listepop i ny og ne...

Visste du dette frå starten? Hadde han klamydia? Stemte han Frp? Skriv han "klemz" når han skal skrive "hade"?

Skrevet

Haha, ler så tårene spruter her. Herlig skrevet anonym :)

Skrevet

Så hvis alt annet stemmer så er dansebandmusikk definitivt ikke en dealbreaker, Mordi.

Siden dette er første mannen jeg har hatt som har likt dansebandmusikk, så vil jeg egentig si... tvert imot!!! :D

He he.., Du skriv levande og godt i alle fall. Såg føre meg den kvelden der, og kjente på angsten;) 

Huff.., ja, vi får sjå - skal no treffe han att om eit par veker - saman med mange andre eg kjenner - så blir nok betre kjent med han då - uansett om eg vil eller ei;) Men eg må innrømme at dette med musikksmak (som eg ikkje ante var viktig for meg eingong,) plutseleg har blitt essensielt! Tusen takk for innspel;) Det hjalp å lese at du ikkje hadde grusomme erfaringar;)

Skrevet

Har du ein mann som høyrer på "contrazt" eller liknande? Faktizk? ;)

Eg tviler faktisk på at eg kjem til å få meg mann. For mykje rart der ute.

Altså... Nei...

Men mannen hører på musikk som til tider gjør at det klør helt ned til stortåen! 

Vi har løst problemet med ørepropper, og det funker fint det :)

Skrevet

He he.., Du skriv levande og godt i alle fall. Såg føre meg den kvelden der, og kjente på angsten;) 

Huff.., ja, vi får sjå - skal no treffe han att om eit par veker - saman med mange andre eg kjenner - så blir nok betre kjent med han då - uansett om eg vil eller ei;) Men eg må innrømme at dette med musikksmak (som eg ikkje ante var viktig for meg eingong,) plutseleg har blitt essensielt! Tusen takk for innspel;) Det hjalp å lese at du ikkje hadde grusomme erfaringar;)

De eneste grusomme erfaringene må ha vært - vel, grusomt gode ;)

Glemte å legge til godt trent, men ikke for mye. Kler seg litt ordinært, så det er umulig å se hvilken skatt den kroppen faktisk er. Snill, omtenksom, oppegående.

Og vi matcher så godt i senga at jeg ville vurdert å la ham ha dansebandmusikk på når vi holdt på..... (ville muligens vurdert naturfargede ørepropper da).

Så du kaster IKKE fra deg denne sjansen før du har sjekket ham bedre, Mordi!!!

Lykke til!

Og som Kira sa.... du har rapporteringsplikt! ;)

Skrevet

Hahaha, annie, gullgod!.:)

Mordi- ContraZt skal faktisk spille på et eller anna grendahus her nede om en stund. Vil du komme og være med mine foreldre- som nærmer seg 70- og høre på? Jeg mener, så får du en forsmak på hva som venter deg; dansekveldz med denslags. ;P

Skrevet

Hahaha, annie, gullgod!. :)

Mordi- ContraZt skal faktisk spille på et eller anna grendahus her nede om en stund. Vil du komme og være med mine foreldre- som nærmer seg 70- og høre på? Jeg mener, så får du en forsmak på hva som venter deg; dansekveldz med denslags. ;P

Ta deg ein banan.

Skrevet

Hahaha, annie, gullgod!.:)

Haha, super ide! Jeg kan stille som barnevakt mens du er ute og morer deg.

Fra spøk til alvor; du vet hva jeg synes, og håper dere får en hyggelig helg når dere møtes igjen :)

Skrevet

;-)

Visste du dette frå starten? Hadde han klamydia? Stemte han Frp? Skriv han "klemz" når han skal skrive "hade"?

Nei til alt ;-) gubben er i grunn en fin fyr, sett bort fra treskoa i lastebilen, musikksmaken, pluss at humoren hans er en smule pubertal og barnslig til tider. ;-b Enda bra han er handyman og supergod elsker...og snill og god pappa..

Skrevet

;-)

Nei til alt ;-) gubben er i grunn en fin fyr, sett bort fra treskoa i lastebilen, musikksmaken, pluss at humoren hans er en smule pubertal og barnslig til tider. ;-b Enda bra han er handyman og supergod elsker...og snill og god pappa..

Høyres ut som du har skote gullfuglen der ;D

Skrevet

Men altså hmmmmm...... Jeg er ikke akkurat noen storfan av dansebandsmusikk men jeg ELSKER å danse. Disse to må liksom forenes på en måte. Seriøs dansing er liksom ikke detsamme uten. Men er ikke akkurat den musikken jeg setter på for å nyte musikk da. Men kanskje han er en jævel i å svinge seg da ;)

Skrevet

Jeg er av den meningen at det er mannen som skaper musikken, ikke musikken som skaper mannen. 

Så dansebandmusikk kan høres ut som den reneste brudevals, dersom det høres med (eller fra) den rette mannen. 

Er jeg forelsket, trass i at mannen hører på sæææær musikk? Ja! Når jeg hører det tenker jeg på han, og selv om jeg ikke kan fordra hans musikkstil, så blir jeg glad og varm om hjerterota. Faktisk. 

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke se problemet. Det verste spørsmålet jeg får, er hva slags musikk jeg liker. Før det første fordi jeg synes det er totalt uinteressant å svare på og for det andre fordi jeg kan like det meste. Jeg kan høre på Justin Bieber, John Mayer, Queen, Metallica, Muse, Gåte, Aqua, Prince, Gaute Ormåsen-ja, du skjønner tegninga. Og det kunne ikke brydd meg mindre hva andre hører på, så lenger jeg slipper unna. Jeg hører helst på musikk alene og vil styre det selv, for jeg blir fysisk sliten av det. Jeg driter i om han da hører på Egners viser eller nynner med på Ole Ivars like mye som jeg driter i om han ser på Gossip Girl, spiser sjokoladepålegg og ost, har en skjorte med stygg farge, jobber sombbonde, lærer, mekaniker eller fisker, så lenge han trives og har en personlighet som funker. Aller helst foretrekker jeg en som leser samme bøker som meg, vil synge med på fine sanger, liker samme mat som meg, vil gjøre det samme som meg, stemmer det samme som meg og er helt enig med meg, men face it - det er bare deg selv du kan forme, og du forblir ensom hvis du skal la noe så meningsløst styre deg.

Anonymous poster hash: a6fc5...31b

Skrevet

Men altså hmmmmm...... Jeg er ikke akkurat noen storfan av dansebandsmusikk men jeg ELSKER å danse. Disse to må liksom forenes på en måte. Seriøs dansing er liksom ikke detsamme uten. Men er ikke akkurat den musikken jeg setter på for å nyte musikk da. Men kanskje han er en jævel i å svinge seg da ;)

Seriøs dansing er ikkje det same uten dansebandmusikk? Really?

Meiner du det, så får vi heller vere einige om å vere ueinige ;)

Skrevet

Jeg er sammen med en gammel rocker, type Iron Maiden ,Sepultura osv, selv er jeg mest glad i rolige viser feks Melissa Horn, Tracy Chapman osv.. Og det går helt fint! :)

Så lenge man har mye annet til felles og kjemien er bra-go for it!! ;)

Det er ikke lett å finne en perfekt partner ! :)

Skrevet

Seriøs dansing er ikkje det same uten dansebandmusikk? Really?

Meiner du det, så får vi heller vere einige om å vere ueinige ;)

Ja altså da menet ikke jeg slik dansing som skjer på puben eller discogulvet for der kan man jo vrikke loss som man vil, jeg snakker pardans. Husk jeg er fra Sverige der det ser ut til å være en større kultur før å gå ut å danse en å drikke seg full. Man trenger ikke å like musikken for det.

Skrevet

Jeg er sammen med en gammel rocker, type Iron Maiden ,Sepultura osv, selv er jeg mest glad i rolige viser feks Melissa Horn, Tracy Chapman osv.. Og det går helt fint! :)

Så lenge man har mye annet til felles og kjemien er bra-go for it!! ;)

Det er ikke lett å finne en perfekt partner ! :)

Det er ikkje litt samanliknbart eingong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...