Gå til innhold

Dealbreaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har flørta med ein fyr no i snart 2 mnd på facebook og meldingar - ikkje noko "hanky panky" til no -for det er ikkje så ofte vi treffast.

Vi er med andre ord i "bli kjent fasa" - og no ser eg på facebook kva han høyrer på på spotify. Og eg kjenner eg er redd. Eg kjenner eg har lyst å slutte å flørte.

Dansebandmusikk! Eg har mest lyst å grine!

Kven høyrer på det då?

Er det eg som er sær (nok ein gong)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må du gå i deg selv! Kan du leve med dette? Forskning viser at 83% av alle som hører på dansebandmusikk har klamydia og stemmer Frp. Er du villig til å ta sjansen?

Skrevet

Woho! Hvorfor har du ikke fortalt meg om han? ;)

Nei, ingen dealbreaker for min del. Så lenge han har propper i ørene slik at du slipper å høre på.

Skrevet

Her må du gå i deg selv! Kan du leve med dette? Forskning viser at 83% av alle som hører på dansebandmusikk har klamydia og stemmer Frp. Er du villig til å ta sjansen?

Klamydia fins det medisin mot.. så det skal gå greit;) og han stemmer ikkje Frp, såpass har eg funne ut allereie;) Men den musikksmaken blir det veldig vanskeleg å svelge..

Neeeeiii!! Kvifor kunne du ikkje vere vaaanleeeeeeg!!???

Skrevet

Hmmmm, så lenge han ikke spiller det på vårt felles anlegg eller når jeg sitter på i bil (eller aller helst i offentlighet i det hele tatt), så hadde jeg gjerne overlevd det. Kanskje. :P

Skrevet

Klamydia fins det medisin mot.. så det skal gå greit;) og han stemmer ikkje Frp, såpass har eg funne ut allereie;) Men den musikksmaken blir det veldig vanskeleg å svelge..

:) Bruker ikke Spotify, så kjenner ikke til det. Men kan det være bugget, på noe vis? *krysse fingrene*

Skrevet

Woho! Hvorfor har du ikke fortalt meg om han? ;)

Nei, ingen dealbreaker for min del. Så lenge han har propper i ørene slik at du slipper å høre på.

Kira, du er så politisk korrekt! Eg synes musikksmak seier litt om så mange områder. Eg syntes det var skikkeleg turn-off.. Eg veit eg har rapporteringsplikt, forresten, men tenkte eg no skulle no sjå om det var liv laga før eg avslørte mitt o'so spanande liv;)

Skrevet

:) Bruker ikke Spotify, så kjenner ikke til det. Men kan det være bugget, på noe vis? *krysse fingrene*

Eg spurte han rett ut. Og så sa eg omtrent kva eg meinte etterpå. Lite lating her;)

Skrevet

Eg spurte han rett ut. Og så sa eg omtrent kva eg meinte etterpå. Lite lating her;)

Kanskje han hørte på det på en ironisk måte? Eller?

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Det er en dealbreaker! Kunne aldri gått ut med en en dansebandelsker. Big NONO!

Skrevet

Rapporteringsplikt er en selvfølge ;)

Men du, tenk så koselig å dra på en danseband kveld sammen hvor dere kan ta frem rockefoten! Du kan sikkert få svingt deg ordentlig med han (og alle de andre over 60) :D

Skrevet

Ville iallefall krevd at han koblet Spotify "fra" Facebookprofilen sin. Gud forby at noen av vennene deres ser hva han hører på der!  :ph34r:

Skrevet

Eg er litt der eg og.. 

Han sat og drakk og skulle på fest i kveld, så han stakk nettopp. Eg sa han kunne vurdere å ta ein seremoni i fylla, saman med kompisane sine, der han fordreiv den horrible og jævlege musikksmaken sin -  og starte eit nytt og betre liv i morgon. Eg har aldri hinta såpass før..

Skrevet

Men du, tenk så koselig å dra på en danseband kveld sammen hvor dere kan ta frem rockefoten! Du kan sikkert få svingt deg ordentlig med han (og alle de andre over 60) :D

Auuch! You're hurting meee!

Skrevet

Ville iallefall krevd at han koblet Spotify "fra" Facebookprofilen sin. Gud forby at noen av vennene deres ser hva han hører på der!  :ph34r:

Ja, om eg hadde likt slikt, så skulle eg i alle fall vore ein skaplikar! Kva slags sosiale antenner har slike folk då, når dei med vitande vilje let andre sjå at dei er over 60 i musikksmak. Skjøner dei ikkje at dei aldri får seg dame på det viset?

Skrevet

Nei, nei. Dette var leie greier, mordi. Dette er en dealbreaker av dimensjoner, tenker jeg. Alle som kjøper musikken sin sammen med "full tank og to trailergrill" er suspekt livspartnermateriale. Du må nesten se på hans øvrige kvaliteter før du tar en drastisk avgjørelse, men om det viser seg at han har sputniktruser og t-skjorter med "nei så tjukk du har blitt", og bærer det på en ikke-ironisk måte, så får du ta deg en runde i tenkeboksen. 

Om dette skulle ta slutt, så har jeg en bekjent med whiskystemme, cordfløyelsjakker, sansen for sene netter og en seriøs jazzavhengighet, om det skulle passe bedre   ;)

Skrevet

Sorry sweetie, klarte ikke dy meg.

Du kan jo evnt med tiden få utvannet denne interessen ved å kun spille bra musikk. Er jo ofte slik at jo mer man hører på en ting, desto bedre liker man det.

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Eg er litt der eg og.. 

Han sat og drakk og skulle på fest i kveld, så han stakk nettopp. Eg sa han kunne vurdere å ta ein seremoni i fylla, saman med kompisane sine, der han fordreiv den horrible og jævlege musikksmaken sin -  og starte eit nytt og betre liv i morgon. Eg har aldri hinta såpass før..

I ungdomstiden var jeg sammen med en som elsket Åge Aleksandersen. Jeg er fortsatt traumatisert.

RUN!

Skrevet

Nei, nei. Dette var leie greier, mordi. Dette er en dealbreaker av dimensjoner, tenker jeg. Alle som kjøper musikken sin sammen med "full tank og to trailergrill" er suspekt livspartnermateriale. Du må nesten se på hans øvrige kvaliteter før du tar en drastisk avgjørelse, men om det viser seg at han har sputniktruser og t-skjorter med "nei så tjukk du har blitt", og bærer det på en ikke-ironisk måte, så får du ta deg en runde i tenkeboksen. 

Om dette skulle ta slutt, så har jeg en bekjent med whiskystemme, cordfløyelsjakker, sansen for sene netter og en seriøs jazzavhengighet, om det skulle passe bedre   ;)

Jah! Men seriøs jazzavhengigheit kan vere litt voldsomt det og. Eg data eingong ein som gjekk jazzlinja i Trondheim, og eg må seie det vart i overkant mykje.. Han gjekk vel i cordfløyel og, når eg tenkjer meg om...

Skrevet

Sorry sweetie, klarte ikke dy meg.

Du kan jo evnt med tiden få utvannet denne interessen ved å kun spille bra musikk. Er jo ofte slik at jo mer man hører på en ting, desto bedre liker man det.

Eg tipsa han om ein av mine all time favorittar "Queens of the stone age" med "no one knows" - og sa han kunne høyre på dette, og dermed kjenne igjen god musikk i framtida.. men han var ikkje  så begeistra.., og då tenkjer eg at det er nok gjort. Dette funker IKKJE som pikk i Grete, som suttelutt hadde sagt.

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Velkommen til resten av ditt liv der du gifter deg med en mann i "I ♥ Grandiosa" t-skjorte til taktene av Trond Stians mens du ser restene av Monster Magnet og t-skjorter uten trykk fly ut av vinduet

Skrevet

Dealbreaker, big time! Og som du sier, hvilke sosiale antenner har man når det attpåtil er koblet til facebookprofilen! Omg, for å bruke et uttrykk jeg sjelden bruker!

Skrevet

Velkommen til resten av ditt liv der du gifter deg med en mann i "I ♥ Grandiosa" t-skjorte til taktene av Trond Stians mens du ser restene av Monster Magnet og t-skjorter uten trykk fly ut av vinduet

Ha ha :) Eg  veit ikkje om eg prefererer Trond Stians - eller det som han faktisk haurde på. "Contazt" Ja, med "z" faktisk!! (som eigentleg er ein dealbreaker heilt åleine!)

Skrevet

Eg er litt der eg og.. 

Fordrivelse er et minstekrav! Deretter sletting av all sånn musikk på alle padder og podder.

Vet du, akkurat dette ville vært et stort minus for meg. Det korrekte svaret er selvfølgelig Kiras, men danseband?! Det hadde vært en mammut å svelge. Da skal det meste annet være veldig bra altså! Tenk at det blir dere da, så sitter dere der ved kjøkkenbordet om tretten år. Grinete, slitne, preget av søvnmangel og logistikkproblemer. Og så setter han på dansebandmusikk! Tåler du det? ;)

Skrevet

Eg er litt der eg og.. 

Fordrivelse er et minstekrav! Deretter sletting av all sånn musikk på alle padder og podder.

Vet du, akkurat dette ville vært et stort minus for meg. Det korrekte svaret er selvfølgelig Kiras, men danseband?! Det hadde vært en mammut å svelge. Da skal det meste annet være veldig bra altså! Tenk at det blir dere da, så sitter dere der ved kjøkkenbordet om tretten år. Grinete, slitne, preget av søvnmangel og logistikkproblemer. Og så setter han på dansebandmusikk! Tåler du det? ;)

Ikkje litt eingong! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...