Gjest cd0da Skrevet 10. oktober 2013 #26 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har gjort det et par ganger (ikke når det har vært vått og gjørmete ute). Da har jeg vært alene med ungen, hun har vært sliten etter barnehagen og ALT har vært galt. Ikke ville hun gå selv, ikke ville hun bli bært og satte jeg henne i setet! Gud bedre! Hørtes ut som jeg prøvde å vri av armen hennes om jeg satte henne oppi der. Da stelte jeg henne oppi handlevogna og ba ho holde seg fast. Da smila ho. Så det har hendt når absolutt ingenting fungerer Hvorfor lar du barnet ditt grine seg til å stå i vognen? Selv om hun bærer seg og det høres ut som du prøver å vri av henne armen så bær hun vel lære seg at når du har bestemt at hun skal sitte der, så skal hun det. De slutter med den sutringen og skrikingen når de vet at det ikke hjelper. Har du barn? Har du en 2-åring som begynner å komme inn i en stor trassperiode og som samtidig er dødssliten etter å ha vært i barnehagen fra 07.30-16.30? Om du leser så har jeg gjort det er par ganger, ho har vært med i butikken mer enn et par ganger Så sjeldent ho gjør det gitt
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #27 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Så herlig at dere har et lydig barn som aldri slår seg vrangt - for det har ikke vi!!! Anonymous poster hash: 5d04b...798 Regner med de fleste barn slår seg vrang, vårt også gjør det.. Anonymous poster hash: 98d67...b2a
BikkjeBisk Skrevet 10. oktober 2013 #28 Skrevet 10. oktober 2013 Gjør det selv av den enkle grunn fordi hun er for tung til å sitte i setet. Når jeg setter henne i handlevognen er hun ofte sliten og klarer ikke å gå. Men setter henne ikke der hvis hun er full av gjørme o.lEr du redd for bakterier skal jeg love deg at vogna er skitten i utgangspunktet. Noen butikker har det slikt at du skanner selv varene slik at du putter dem rett i posen. Hvis du orker da at posen blir skitten da vell å merke
snart.trebarnsmor Skrevet 10. oktober 2013 #29 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg gjør alltid det, ser ikke problemet. De er da ikke så møkkete. Jeg har ingen valg hvis jeg skal få handlet. Den minste sitter i setet og den største står i handlevognen. Det kommer jeg til å fortsette med ellers får jeg ikke handlet. Har to små så for å slippe å løpe rundt i butikken for å passe på dem sitter de begge i handlevognen
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. oktober 2013 #30 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Så herlig at dere har et lydig barn som aldri slår seg vrangt - for det har ikke vi!!! Anonymous poster hash: 5d04b...798 Jeg er i grunn glad jeg har barn som tørr å trasse foran oss foreldre og som ikke er underkuet av "foreldre som bestemmer". Klart vi bestemmer over barna men nå er det ikke alltid like lett for en på 14 mnd å forstå hvorfor mamma ikke kan bære henne hele tiden akkurat nå. Så da prøver vi å gjøre hverdagen så enkel vi kan for alle parter. Må flire... Hahahahhaha....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #31 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har gjort det et par ganger (ikke når det har vært vått og gjørmete ute). Da har jeg vært alene med ungen, hun har vært sliten etter barnehagen og ALT har vært galt. Ikke ville hun gå selv, ikke ville hun bli bært og satte jeg henne i setet! Gud bedre! Hørtes ut som jeg prøvde å vri av armen hennes om jeg satte henne oppi der. Da stelte jeg henne oppi handlevogna og ba ho holde seg fast. Da smila ho. Så det har hendt når absolutt ingenting fungerer Hvorfor lar du barnet ditt grine seg til å stå i vognen? Selv om hun bærer seg og det høres ut som du prøver å vri av henne armen så bær hun vel lære seg at når du har bestemt at hun skal sitte der, så skal hun det. De slutter med den sutringen og skrikingen når de vet at det ikke hjelper. Har du barn? Har du en 2-åring som begynner å komme inn i en stor trassperiode og som samtidig er dødssliten etter å ha vært i barnehagen fra 07.30-16.30? Om du leser så har jeg gjort det er par ganger, ho har vært med i butikken mer enn et par ganger Så sjeldent ho gjør det gitt Jeg har et barn som er litt over 2.år gammel, barnet må fortsatt høre på oss som foreldre... Vi må stå for vårt! Bare fordi barnet slår seg vrang, er det ikke slik at barnet skal bestemme... Anonymous poster hash: 98d67...b2a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #32 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Så herlig at dere har et lydig barn som aldri slår seg vrangt - for det har ikke vi!!! Anonymous poster hash: 5d04b...798 Regner med de fleste barn slår seg vrang, vårt også gjør det.. Anonymous poster hash: 98d67...b2a og hvis barnet slår seg vrang ibutikken - nekter å sitte i 'babysetet', vil bare stå/sitte i kurven! Da bestemmer du bare at det går ikke, og så var den saken ute av verden..?? Bare lurer, for hvis du har oppskriften tar jeg den gjerne.. Anonymous poster hash: 5d04b...798
Gjest cd0da Skrevet 10. oktober 2013 #33 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har gjort det et par ganger (ikke når det har vært vått og gjørmete ute). Da har jeg vært alene med ungen, hun har vært sliten etter barnehagen og ALT har vært galt. Ikke ville hun gå selv, ikke ville hun bli bært og satte jeg henne i setet! Gud bedre! Hørtes ut som jeg prøvde å vri av armen hennes om jeg satte henne oppi der. Da stelte jeg henne oppi handlevogna og ba ho holde seg fast. Da smila ho. Så det har hendt når absolutt ingenting fungerer Hvorfor lar du barnet ditt grine seg til å stå i vognen? Selv om hun bærer seg og det høres ut som du prøver å vri av henne armen så bær hun vel lære seg at når du har bestemt at hun skal sitte der, så skal hun det. De slutter med den sutringen og skrikingen når de vet at det ikke hjelper. Har du barn? Har du en 2-åring som begynner å komme inn i en stor trassperiode og som samtidig er dødssliten etter å ha vært i barnehagen fra 07.30-16.30? Om du leser så har jeg gjort det er par ganger, ho har vært med i butikken mer enn et par ganger Så sjeldent ho gjør det gitt Jeg har et barn som er litt over 2.år gammel, barnet må fortsatt høre på oss som foreldre... Vi må stå for vårt! Bare fordi barnet slår seg vrang, er det ikke slik at barnet skal bestemme... Anonymous poster hash: 98d67...b2a Okay, men da vet jeg at barnet mitt ikke må høre på meg og mannen da og vi ikke står på vårt! Good to know
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #34 Skrevet 10. oktober 2013 Her står eldste mann på 4 1/2 år oppi vogna. Han synes det er så stas og "rydde" i varene etter hvert som jg handler. Skjønner ikke problemet til folk jeg,hva er galt med og ha unga oppi vogna?? Skal vi handle mye så det ikke er plass så går han enten ved siden av eller står foran på vogna. Og jg drar aldri med meg ordentlig møkkette unger på butikken.. Ja også at det blir det litt søl på melka osv. Da tørker jg enkelt og greit av det før jg rydder det bort.. Anonymous poster hash: b8a1f...820
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. oktober 2013 #35 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Så herlig at dere har et lydig barn som aldri slår seg vrangt - for det har ikke vi!!! Anonymous poster hash: 5d04b...798 Regner med de fleste barn slår seg vrang, vårt også gjør det.. Anonymous poster hash: 98d67...b2a og hvis barnet slår seg vrang ibutikken - nekter å sitte i 'babysetet', vil bare stå/sitte i kurven! Da bestemmer du bare at det går ikke, og så var den saken ute av verden..?? Bare lurer, for hvis du har oppskriften tar jeg den gjerne.. Anonymous poster hash: 5d04b...798 Fantastisk! Ja del gjerne! Hahahaha!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #36 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Så herlig at dere har et lydig barn som aldri slår seg vrangt - for det har ikke vi!!! Anonymous poster hash: 5d04b...798 Eller så herlig å gå rundt og tro at man er perfekt... Hvis du ikke har "stå i vogn" problematikken så har du garantert andre utfordringer i barneoppdragelsen som du løser på en måte som andre synes er helt på bærtur. Eller hvis dere har barn som aldri slår seg vrang så er vel muligheten stor for at dere har en smule forknytte barn som alltid har blitt plukket på og korrigert på en negativ måte slik at det ikke evner å være seg selv på godt og vondt. Anonymous poster hash: 81973...472
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #37 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Så herlig at dere har et lydig barn som aldri slår seg vrangt - for det har ikke vi!!! Anonymous poster hash: 5d04b...798 Jeg er i grunn glad jeg har barn som tørr å trasse foran oss foreldre og som ikke er underkuet av "foreldre som bestemmer". Klart vi bestemmer over barna men nå er det ikke alltid like lett for en på 14 mnd å forstå hvorfor mamma ikke kan bære henne hele tiden akkurat nå. Så da prøver vi å gjøre hverdagen så enkel vi kan for alle parter. Må flire... Hahahahhaha.... Hvorfor skulle ikke vårt barn trasse foran oss foreldre? Hvis han ikke vil sitte i handlevognen, får han vel gå da?! Hvorfor ikke spørre? Ingen som er perfekte her! Anonymous poster hash: 98d67...b2a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #38 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg synes bare ikke noe om at folk setter barn som har møkkete yttertøy og sko, i en handlevogn der vi skal legge matvarer! Anonymous poster hash: 98d67...b2a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #39 Skrevet 10. oktober 2013 Tror HI heller skal bekymre seg mer for all dritten som kommer på varene i løpet av transporten til butikken, og når varene skal ut i butikken Anonymous poster hash: 28372...c30
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. oktober 2013 #40 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Så herlig at dere har et lydig barn som aldri slår seg vrangt - for det har ikke vi!!! Anonymous poster hash: 5d04b...798 Jeg er i grunn glad jeg har barn som tørr å trasse foran oss foreldre og som ikke er underkuet av "foreldre som bestemmer". Klart vi bestemmer over barna men nå er det ikke alltid like lett for en på 14 mnd å forstå hvorfor mamma ikke kan bære henne hele tiden akkurat nå. Så da prøver vi å gjøre hverdagen så enkel vi kan for alle parter. Må flire... Hahahahhaha.... Hvorfor skulle ikke vårt barn trasse foran oss foreldre? Hvis han ikke vil sitte i handlevognen, får han vel gå da?! Hvorfor ikke spørre? Ingen som er perfekte her! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hvorfor ikke spørre hva da? Hva med de som ikke har barn som går enda? Begge mine gikk da de var 11 mnd, men gjennomsnittet er 15 mnd. De får krype de da. Hehe... Evt, ja, det vil gjøre handleturen kjempelett med ei lita på 14 mnd som ligger på gulvet og hyler, evt sjangler hylende etter meg og ramler inn i alt av hyller hun ikke får med seg pga hylgråting. DET er handleturen sin det! Og det bare fordi du tror at alle varer i butikken i utgangspunktet er sterile og tror at de blir voldsomt mye mer skitten fordi at noen har barna sine i kurven?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #41 Skrevet 10. oktober 2013 Regner med dere aldri har satt veska i handlevognen heller? Den får stå på diverse underlag; på gulvet i bilen, på bakken, på gresset, på gulvet på diverse cafeer osv. Hvor mange bakterier har ikke DEN på seg, som overføres til handlevogna? Nei hjelpes meg, håper dere har vett til å holde veska unna handlevognen når dere handler, eller enda bedre smøre den inn med antibac før dere setter den fra dere noe sted! Anonymous poster hash: f4f8e...1fc
Gjest cd0da Skrevet 10. oktober 2013 #42 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg synes bare ikke noe om at folk setter barn som har møkkete yttertøy og sko, i en handlevogn der vi skal legge matvarer! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Du får ta handlekurv neste gang da vettu så slipper du det
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #43 Skrevet 10. oktober 2013 Å herregud! Nå har jeg hørt det også!! Jeg har vel aldri tenkt over om at jeg har satt dattera mi i handlevognen! Det er da emballasje på maten! Og legger jeg frukt å grønt i korga har jeg da pose på! OMG! Dette er det dummeste jeg har hørt! Anonymous poster hash: eb071...091 Jeg har ikke nevnt at det ikke er emballasje, har jeg vel? Hvis du synes det er dumt, så ok! Anonymous poster hash: 98d67...b2a poenget var vel at disse handlekorgene er skitne uansett, OG det er emballasje på maten som hi er redd for å få dritt på! Anonymous poster hash: eb071...091
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #44 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Så herlig at dere har et lydig barn som aldri slår seg vrangt - for det har ikke vi!!! Anonymous poster hash: 5d04b...798 Jeg er i grunn glad jeg har barn som tørr å trasse foran oss foreldre og som ikke er underkuet av "foreldre som bestemmer". Klart vi bestemmer over barna men nå er det ikke alltid like lett for en på 14 mnd å forstå hvorfor mamma ikke kan bære henne hele tiden akkurat nå. Så da prøver vi å gjøre hverdagen så enkel vi kan for alle parter. Må flire... Hahahahhaha.... Hvorfor skulle ikke vårt barn trasse foran oss foreldre? Hvis han ikke vil sitte i handlevognen, får han vel gå da?! Hvorfor ikke spørre? Ingen som er perfekte her! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hvorfor ikke spørre hva da? Hva med de som ikke har barn som går enda? Begge mine gikk da de var 11 mnd, men gjennomsnittet er 15 mnd. De får krype de da. Hehe... Evt, ja, det vil gjøre handleturen kjempelett med ei lita på 14 mnd som ligger på gulvet og hyler, evt sjangler hylende etter meg og ramler inn i alt av hyller hun ikke får med seg pga hylgråting. DET er handleturen sin det! Og det bare fordi du tror at alle varer i butikken i utgangspunktet er sterile og tror at de blir voldsomt mye mer skitten fordi at noen har barna sine i kurven? Handlevogner er per definisjon skitne, uavhengig av barneføtter. Anonymous poster hash: 98d67...b2a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #45 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Så herlig at dere har et lydig barn som aldri slår seg vrangt - for det har ikke vi!!! Anonymous poster hash: 5d04b...798 Jeg er i grunn glad jeg har barn som tørr å trasse foran oss foreldre og som ikke er underkuet av "foreldre som bestemmer". Klart vi bestemmer over barna men nå er det ikke alltid like lett for en på 14 mnd å forstå hvorfor mamma ikke kan bære henne hele tiden akkurat nå. Så da prøver vi å gjøre hverdagen så enkel vi kan for alle parter. Må flire... Hahahahhaha.... Hvorfor skulle ikke vårt barn trasse foran oss foreldre? Hvis han ikke vil sitte i handlevognen, får han vel gå da?! Hvorfor ikke spørre? Ingen som er perfekte her! Anonymous poster hash: 98d67...b2a men han vil ikke gå, han vil ikke bli båret, vil i hvert fall ikke sitte i det teite babysetet.. kun oppi vogna eller ligge på gulvet å hyle.. jeg prøver ikke å være vanskelig - beskriver kun en helt realistisk situasjon som fint kunne ha skjedd meg.. i tillegg er kl 16, vi er alle slitne etter en lang dag, vi er sultne, alle andre er på butikken og er slitne og sultne, og lillebror på 1 sitter faktisk allerede i setet i vogna.. sånn jeg ser det har jeg noen valg da: - stå på mitt, be han om å gå, vente til hylekoret er over (innen den tid har mest sannsynlig lillebror begynt å hyle også og størstemann har tissa på seg..) - la han stå i vogna - alle er blide og glade og vi kommer oss hjem hele og uskadde (og det er ikke snakk om å la han vinne - for jeg sier ikke nei, du får ikke lov og så gir etter. Jeg spør til og med om han har lyst til å sitte oppi vogna jeg.. vi får håpe vi ikke handler på samme butikk..) Anonymous poster hash: 5d04b...798
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #46 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hva behager!? Hahahahhahahahahahahhahah! Du har bare èn? Hahahahahhahhahha.... Vi har 3, og det er fortsatt vi foreldre som bestemmer. Det skulle bare mangle. Anonymous poster hash: dc4d1...c43
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. oktober 2013 #47 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hva behager!? Hahahahhahahahahahahhahah! Du har bare èn? Hahahahahhahhahha.... Vi har 3, og det er fortsatt vi foreldre som bestemmer. Det skulle bare mangle. Anonymous poster hash: dc4d1...c43 Ja, beklager. Vi skal ta oss sammen som foreldre. Fra nå av ikke noe tull!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #48 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det! Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven! Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hva behager!? Hahahahhahahahahahahhahah! Du har bare èn? Hahahahahhahhahha.... Vi har 3, og det er fortsatt vi foreldre som bestemmer. Det skulle bare mangle. Anonymous poster hash: dc4d1...c43 Ja, beklager. Vi skal ta oss sammen som foreldre. Fra nå av ikke noe tull! Barn og foreldre er forskjellig da, folk har forskjellig oppdragelse også! Min søster har 2 barn, ingen av de som sitter med møkkete dresser og sko i handlevogn... Folk er forskjellig! Anonymous poster hash: 98d67...b2a
Leeloo76 Skrevet 10. oktober 2013 #49 Skrevet 10. oktober 2013 Gjør det ikke i matbutikken (men minsten er fortsatt bare 1,5, så man skal aldri si aldri), handleturen er sjelden så lang at det blir noe særlig styr. På IKEA derimot får til og med 7 åringen sitte oppi av og til. Hun synes det er kjedelig å være med, men av og til må hun, så det er ren bestikkelse, sammen med en softis før vi drar hjem.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. oktober 2013 #50 Skrevet 10. oktober 2013 Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det!Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven!Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid? Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Hva behager!? Hahahahhahahahahahahhahah! Du har bare èn? Hahahahahhahhahha.... Vi har 3, og det er fortsatt vi foreldre som bestemmer. Det skulle bare mangle.Anonymous poster hash: dc4d1...c43 Ja, beklager. Vi skal ta oss sammen som foreldre. Fra nå av ikke noe tull! Barn og foreldre er forskjellig da, folk har forskjellig oppdragelse også! Min søster har 2 barn, ingen av de som sitter med møkkete dresser og sko i handlevogn... Folk er forskjellig! Anonymous poster hash: 98d67...b2a Din søster har to barn, ikke du? Når det kommer til viktige ting så hører mine barn utmerket etter, å trumfe igjennom at ettåringen skal gå på butikken bare fordi at "de voksne bestemmer" det ser jeg som meget uviktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå