Gå til innhold

Hvorfor lar dere barna stå i handlevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et lite sete dere kan slå ut, slik at barnet kan sitte der... 

Er tross alt mat som skal legges oppi handlevognen, og jeg ønsker ikke avføring fra hund på melken som skal settes inn i kjøleskapet eller evt andre matvarer. Selv om de fleste matvarer har emballasje! 

Bare sette barn i en handlevogn med møkkete dress og støvler, der andre mennesker skal ha sine matvarer... Nei, vet du hva! Da kan barna heller bruke bena sine og GÅ! 

(Matbutikker). 

Anonymous poster hash: 98d67...b2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ekkelt... Har ikke sett det, skal se det nå. Æsj! Godt jeg alltid har antibakteriell...

Men det sier seg jo selv da, at ikke man skal sette barn i handlevogn. Jeg har aldri gjort det med mitt barn, og mine foreldre gjorde det heller ikke med meg! Fysj! 

Skrevet

hva er det som er så ille med det da?

Anonymous poster hash: 8e29f...7bf
Skrevet

fordi av og til er det ti tusen millioner ganger enklere og kjappere

Anonymous poster hash: 5d04b...798
Skrevet

Hvis det er hygiene du er redd for hadde jeg bekymret meg mer for å ta på håndtakene på handlevognene.. Det er mer avføring på disse enn på offentlige doseter! :o

http://www.nrk.no/livsstil/--handlevogner-er-bakteriebomber-1.7532198

Anonymous poster hash: 1dc59...73f

La merke til dette tidligere i dag, en barnefar som gjorde det... Her regner det, og barnet var klissvåt og full av møkk... 

Skrevet

Fordi det gjør alt så mye enklere når jeg handler. Bakterier er sunt, er det ikke? ;)

Du får ta litt antibakk på melkekartongen :)

Anonymous poster hash: 31d4d...ef4

Skrevet

hva er det som er så ille med det da?

Anonymous poster hash: 8e29f...7bf

Jeg synes ikke noe om det... Da kan folk heller ta med seg egen barnevogn inn matbutikken... 

Skrevet

Ja, da regner jeg med du slenger matvarene oppi handlevognen også? 

Skrevet

Min er 17 mnd og klatrer ut av setet. Han har stort sett aldri på sko når vi har kjørt bil og skal på butikken. Han er nok like ren som pizzaeskene og melkekartonene han;)  Han får sitte oppi kun når han er for urolig og det er fare for at han faller ut av setet. Men ser den med sko på ja.

Anonymous poster hash: a0b2d...58d
Skrevet

Jeg har gjort det et par ganger (ikke når det har vært vått og gjørmete ute). Da har jeg vært alene med ungen, hun har vært sliten etter barnehagen og ALT har vært galt. Ikke ville hun gå selv, ikke ville hun bli bært og satte jeg henne i setet! Gud bedre! Hørtes ut som jeg prøvde å vri av armen hennes om jeg satte henne oppi der. Da stelte jeg henne oppi handlevogna og ba ho holde seg fast. Da smila ho.

Så det har hendt når absolutt ingenting fungerer

Skrevet

Ja, da regner jeg med du slenger matvarene oppi handlevognen også? 

???

Selvfølgelig legger jeg også matvarene oppi handlevogna

Skrevet

Fordi det gjør alt så mye enklere når jeg handler. Bakterier er sunt, er det ikke? ;)

Du får ta litt antibakk på melkekartongen :)

Anonymous poster hash: 31d4d...ef4

Jaja, men med møkkete klær og sko da?! 

Skrevet

Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det!

Skrevet

Vet du, er det det som skal til for at jeg skal få gjort det jeg skal på butikken, så gjør jeg det!

Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! 

Skrevet

Jeg tror du lider av bakteriehysteri.

Det er nok større sannsynlighet for at du får en meteor i hodet enn at du blir syk av bakterier som kanskje kommer inn i kjøleskapet ditt via bunnen av melkekartongen, via bunnen av handlevogna, via skoene til småen, via asfalten, via hundedritten.

Anonymous poster hash: ba358...709

Skrevet

Jeg har gjort det et par ganger (ikke når det har vært vått og gjørmete ute). Da har jeg vært alene med ungen, hun har vært sliten etter barnehagen og ALT har vært galt. Ikke ville hun gå selv, ikke ville hun bli bært og satte jeg henne i setet! Gud bedre! Hørtes ut som jeg prøvde å vri av armen hennes om jeg satte henne oppi der. Da stelte jeg henne oppi handlevogna og ba ho holde seg fast. Da smila ho.

Så det har hendt når absolutt ingenting fungerer

Hvorfor lar du barnet ditt grine seg til å stå i vognen? Selv om hun bærer seg og det høres ut som du prøver å vri av henne armen så bær hun vel lære seg at når du har bestemt at hun skal sitte der, så skal hun det. De slutter med den sutringen og skrikingen når de vet at det ikke hjelper.

Skrevet

Er det det som skal til? Hvorfor ikke sitte i setet eller gå? Barnet skal tross alt høre på deg! 

Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven!

Hører din baby/ditt barn på 14 mnd på deg til enhver tid?

Skrevet

Jeg tror du lider av bakteriehysteri.

Det er nok større sannsynlighet for at du får en meteor i hodet enn at du blir syk av bakterier som kanskje kommer inn i kjøleskapet ditt via bunnen av melkekartongen, via bunnen av handlevogna, via skoene til småen, via asfalten, via hundedritten.

Anonymous poster hash: ba358...709

Da tror du det!  :)

Skrevet

Hun er 14 mnd, jeg er 31 uker på vei med neste og jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 5 uker på vei med henne, når hun slår seg vrang på butikken og ikke vil gå eller sitte i sittedelen så lar jeg henne sitte i kurven!

Her er det vi foreldre som bestemmer... Ikke barnet! 

Skrevet

Hva behager!? Hahahahhahahahahahahhahah! Du har bare èn? Hahahahahhahhahha....

Skrevet

Hva behager!? Hahahahhahahahahahahhahah! Du har bare èn? Hahahahahhahhahha....

Hva da? 

Skrevet

Å herregud! Nå har jeg hørt det også!! Jeg har vel aldri tenkt over om at jeg har satt dattera mi i handlevognen! Det er da emballasje på maten! Og legger jeg frukt å grønt i korga har jeg da pose på! OMG! Dette er det dummeste jeg har hørt!

Anonymous poster hash: eb071...091

Skrevet

Å herregud! Nå har jeg hørt det også!! Jeg har vel aldri tenkt over om at jeg har satt dattera mi i handlevognen! Det er da emballasje på maten! Og legger jeg frukt å grønt i korga har jeg da pose på! OMG! Dette er det dummeste jeg har hørt!

Anonymous poster hash: eb071...091

Jeg har ikke nevnt at det ikke er emballasje, har jeg vel? Hvis du synes det er dumt, så ok!  :)

Skrevet

Så herlig at dere har et lydig barn som aldri slår seg vrangt - for det har ikke vi!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...