Gå til innhold

Brukermoderatorer - vi har begynt!


elin

Anbefalte innlegg

Imponert over hvor mye fritid folk har! Som melder seg frivillig til p moderere et forum uten å få lønn.. Jaja kudos for det!

 

Blir vel neppe mye modereringen da, nå er det jo så stille og dørgende kjedelig at det er mer action på bestemors bridge kvelder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Og dette er brukermoderatorene våre: Sommerfuggel i vinterland, Himmel og hav. Cat.68, Sekretøsa, Undrende Ullteppe og Kira bjeffer.[/size][/size]

 [/size]

 

 

Jeg syns at brukermoderator er en fin ting men kjenner at jeg ikke helt liker de som har blitt valg. Ikke alle av de har vært så hyggelige hele tiden og jeg er litt skeptisk til hvordan dette vil utarte seg,

All cred til de, at de orker å være moderator men syns at så "høyprofilerte" nick ikke er så positiv.

 

Gir det en sjanse, hvis ikke så kommer jeg til å holde meg unna forumet.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at dette kan bli fine moderatorer jeg! Disse er fornuftige frøkner, men selvsagt med egne meninger. Og det må det være lov til å ha. Men når de opptrer som brukermoderatorer, legger de jo selvsagt fra seg disse. Ikke dermed sagt at de ikke lenger kan ytre seg her inne. De kan bare ikke moderere i tråder de selv har vært med å diskutere i. Man kan være både enige og uenige med en person. Betyr jo ikke at alt som kommer ut av vedkomne er svada fordi :)



Anonymous poster hash: 72deb...d37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er brukermoderatorene våre: Sommerfuggel i vinterland, Himmel og hav. Cat.68, Sekretøsa, Undrende Ullteppe og Kira bjeffer.[/size][/size]

[/size]

 

 

Jeg syns at brukermoderator er en fin ting men kjenner at jeg ikke helt liker de som har blitt valg. Ikke alle av de har vært så hyggelige hele tiden og jeg er litt skeptisk til hvordan dette vil utarte seg,

All cred til de, at de orker å være moderator men syns at så "høyprofilerte" nick ikke er så positiv.

 

Gir det en sjanse, hvis ikke så kommer jeg til å holde meg unna forumet.

 

Lykke til

Hvem er det som er hyggelige hele tiden da?

 

 

Anonymous poster hash: 0f8c9...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og dette er brukermoderatorene våre: Sommerfuggel i vinterland, Himmel og hav. Cat.68, Sekretøsa, Undrende Ullteppe og Kira bjeffer.[/size][/size]

[/size]

 

 

Jeg syns at brukermoderator er en fin ting men kjenner at jeg ikke helt liker de som har blitt valg. Ikke alle av de har vært så hyggelige hele tiden og jeg er litt skeptisk til hvordan dette vil utarte seg,

All cred til de, at de orker å være moderator men syns at så "høyprofilerte" nick ikke er så positiv.

 

Gir det en sjanse, hvis ikke så kommer jeg til å holde meg unna forumet.

 

Lykke til

Hvem er det som er hyggelige hele tiden da?

 

 

Anonymous poster hash: 0f8c9...1fd

 

 

Er mange som er hyggelige hele tiden, men jeg har fulgt med på dette forumet i ca 3 år og de nevnte bruker moderatorene er kanskje akkurat så veldig hyggelige og konstruktive til tider. Men som sagt, opplever jeg det som et problem så slutter jeg bare å være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Og dette er brukermoderatorene våre: Sommerfuggel i vinterland, Himmel og hav. Cat.68, Sekretøsa, Undrende Ullteppe og Kira bjeffer.[/size][/size]

[/size]

 

 

Jeg syns at brukermoderator er en fin ting men kjenner at jeg ikke helt liker de som har blitt valg. Ikke alle av de har vært så hyggelige hele tiden og jeg er litt skeptisk til hvordan dette vil utarte seg,

All cred til de, at de orker å være moderator men syns at så "høyprofilerte" nick ikke er så positiv.

 

Gir det en sjanse, hvis ikke så kommer jeg til å holde meg unna forumet.

 

Lykke til

Hvem er det som er hyggelige hele tiden da?

 

 

Anonymous poster hash: 0f8c9...1fd

Er mange som er hyggelige hele tiden, men jeg har fulgt med på dette forumet i ca 3 år og de nevnte bruker moderatorene er kanskje akkurat så veldig hyggelige og konstruktive til tider. Men som sagt, opplever jeg det som et problem så slutter jeg bare å være her.

Men hvem? Jeg har vært her i mange år, og kan ikke si at jeg har lagt merke til noen som ALLTID er hyggelig. Nå er det vel ille det som ligger øverst på lista over kriterier for hvem som passer som brukermoderatorer heller da.

 

Anonymous poster hash: 0f8c9...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...