Gå til innhold

Juni 2014 babyer

Anbefalte innlegg

Takk for støtte dere.. sitter og venter på sykehuset nå og krampene tar seg opp og samme med blødningene. Vil komme meg fort hjem. Rart kroppen ryddet opp samme dag som ul... det var de 1000 kr rett i dass.. hah.

vil virkelig prøve raskt igjen for nr3.. men samtidig redd for å prøve

Fortsetter under...

Krumelur, nei jeg vet ikke hvorfor man får bo. Og iallfall ikkr flere ganger. Den har gått til grunne tidlig, men kroppen har ikke oppfattet det.. sist gang det skjedde ble det utskrapning men det ser ut som jeg dlipper det nå. Er det ikke noe folk sier at man kan bli fortere gravid etter noe slik? Fikk ikke noe "karantene" på prøvinga og selv om jeg er livredd, vil jeg gjerne prøve fort igjen. Jeg gledet meg masse til å følge med dere. Dere er jo herlige, og vi har skrevet sammen daglig i lang tid nå.. men veien min stopper her... faen!!! Vil skrike og banne skikkelig

Det skulle bli en fin bursdag. Alle gode tankene og forventningene.. drømmene .. ta bilde av ul bilde og sende til alle. Feire dagen, smile og le.. men her sitter jeg på rn hard krakk.. med.. "mensen".. alene med meg og mitt.. fy søren så tom og ekkel jeg føler meg

Offf, ikke noe godt å sitte alene nå nei. Er det noen du kan få trøst av når du kommer hjem?

Har hørt at man kan ha lett for å bli gravid igjen etter SA iallefall, at kroppen har skjønt greia. Jeg ble gravid på 1pp etter mens da jeg hadde en MA, håper det går fort for deg og.

Samtidig er det litt godt å gå bittelitt avstand før man prøver igjen. Er veldig glad for at jeg hadde en mens i mellom, og kunne nesten ventet en pp til. Nå er jeg jo superstressa, og tolker ALT negativt..

Annonse

Veldig trist å høre nimmelim. Er jo i samme situasjon, venter bare på at kl skal bli ett, for da skal jeg til legen å få bekreftet bo. Er helt sikker på at det er tomt der.

Tror nesten det hadde vært bedre om kroppen bare ordnet opp selv, enn å sitte her å kjenne meg så grusomt gravid å vite at ingenting vokser.

Åååå så utrolig trist Nimmelim!!!! Har tenkt på deg idag, og var spent på hvordan det ville gå med deg i dag på ul. Så uheldig du er!!! Jeg har faktisk ikke hørt om dette fenomenet tom fostersekk før du fortalte om det... Ønsker deg veldig lykke til med ny prøverunde, neste gang MÅ det gå bra!!! Mange varme trøsteklemmer herfra til deg!!!

Jeg var på ultralyd på onsdag supermjau og legen kunne ikke finne noe i fostervannsekken. I dag skal han bare bekrefte for sikkerhetskyld, siden jeg ikke var mer enn 5+6 på onsdag.

Det har vært en lang uke, og nå er jeg klar for å få det ut av verden og begynne prøvingen på nytt!

Takk for støtten jenter.. Dere er fantastiske !!!

Utrolig ille å høre mammasklubbhus. Det er så urettferdig!!!

Nå blør jeg bare.. Og mens smerter.. Heldigvis slipper jeg nok utskrapning.

Takk A_K, håper det går bra neste gang ja, men er livredd, og vet nesten ikke hvordan jeg skal tørre. Kan man begynne igjen med en gang blødningene er over?

Håper det går bra for alle dere andre.. Jeg skulle så gjerne hatt en junibaby selv... Når slutter man å gråte mon tro....

Takk for støtten jenter.. Dere er fantastiske !!!

Utrolig ille å høre mammasklubbhus. Det er så urettferdig!!!

Nå blør jeg bare.. Og mens smerter.. Heldigvis slipper jeg nok utskrapning.

Takk A_K, håper det går bra neste gang ja, men er livredd, og vet nesten ikke hvordan jeg skal tørre. Kan man begynne igjen med en gang blødningene er over?

Håper det går bra for alle dere andre.. Jeg skulle så gjerne hatt en junibaby selv... Når slutter man å gråte mon tro....

Har hørt man kan starte prøving med en gang etter blødning ved SA, men sikkert greit å spørre legen? Mange sier det er lett å bli gravid igjen etter en SA i hvert fall:) ønsker deg alt godt og lykke til!! Det blir en baby snart, det er jeg sikker på!:)

Annonse

Godt du er sikker.. Må vel bestille nye El tester da.. Iallfall.. Håper den klaffer fort, og vil være med videre.. Jeg blir fysisk dårlig når jeg ser jeg blør nå. Det er så tomt.. Det er så jævlig vondt.. Sorry banningen. Jeg var så innstilt på en liten juni baby.. Slik ble det iallfall ikke.. Tar det lang tid, blir det så gærnt med tanke på året. Jaja...

Nå ble jeg utrolig trist på dine vegne nimmelim. :( Jeg unner virkelig ingen den følelsen du sitter med nå. Har aldri hørt om bo før jeg kom inn her, men det er tydeligvis noe som skjer oftere enn jeg har fått med meg. Jeg har aldri opplevd å miste før, hverken på den ene eller den andre måten, så jeg syns det er grusomt å høre om det, og føler at det bare er et spørsmål om tid...

Ikke tenk slik frøken.. Du er nok heldig denne gang også :) er jo ikke alle som mister. Hadde ikke hørt om BO før det skjedde meg første gang.. Jeg trodde virkelig aldri jeg skulle oppleve det igjen.. Trodde jeg hadde fått det til denne gangen. Ingenting tydet på noe annet... Vil bare skrike.. Alene på faens bursdagen, dette skjer, ikke en liten gave fra noen engang,,

Ja nå virker jeg skikkelig bitter og grinete, beklager det... Bare mye følelser som kommer ut

Ikke tenk slik frøken.. Du er nok heldig denne gang også :) er jo ikke alle som mister. Hadde ikke hørt om BO før det skjedde meg første gang.. Jeg trodde virkelig aldri jeg skulle oppleve det igjen.. Trodde jeg hadde fått det til denne gangen. Ingenting tydet på noe annet... Vil bare skrike.. Alene på faens bursdagen, dette skjer, ikke en liten gave fra noen engang,,

Ja nå virker jeg skikkelig bitter og grinete, beklager det... Bare mye følelser som kommer ut

Det er fælt, nimmelim, og du har LOV å føle det slik du føler nå. Du føler deg sint, trist og alene. Slik skulle ingen være nødt å ha det, spesielt ikke på bursdagen. Jeg håper dagen snur, og tar en ny vending for deg... siden du har mistet blir den nok ikke optimal, men kanskje moen kommer innom og gir deg nytt håp. Du fortjener litt glede nå. Dette vil ordne seg, og du vil etterhvert få det bedre.. selv om det er en mager trøst. Jeg ønsker deg i allefall all lykke, og vet at du snart er tilbake med en bitteliten spire i magen <3 Stor og god klem til deg!

Takk for gode ord. Det kommer godt med. Fy søren samd et bløt også. Jeg blir kvalm.. Rett og slett fordi jeg vet jo.. Hva blodet kommer av. Æsj.. Alt er æsj heh..

Vel, får håpe dagen kan blir NOE bedre! Ansiktet er hovent, øynene er sprengt. Great..

Jeg håper jeg kommer lynraske tilbake med en spire.. Lov å håpe på en sen juli spire.. Hehe.. Elsker å være gravid. Håper jeg blir det..

Klem tilbake :)

Dette var virkelig trist å lese :(

Det er bare å skrike høyt og få alle følelsene dine ut. Vet du har det beintøft nå...har selv vært igjennom 7 MA/SA, og det er like grusomt hver gang!

Heldigvis vil en ny graviditet lege noe av smertene, og nytt håp vil gro :) .

Og så vil jeg likevel ønske deg gratulerer med fødselsdagen din!!! Skulle gjerne gitt deg en gave, men håper noen kommer på besøk eller ringer deg!

Så utrolig leit med dere som har mistet :( hadde selv en MA i uke 11. Er nå 5+0. Dere som har hatt MA, fikk dere tidlig UL neste gang dere var gravide, evnt når? Tok dere hcg? Er jo så redd det skal skje igjen..

Hvilke symptomer har dere?

Dette var virkelig trist å lese :(

Det er bare å skrike høyt og få alle følelsene dine ut. Vet du har det beintøft nå...har selv vært igjennom 7 MA/SA, og det er like grusomt hver gang!

Heldigvis vil en ny graviditet lege noe av smertene, og nytt håp vil gro :) .

Og så vil jeg likevel ønske deg gratulerer med fødselsdagen din!!! Skulle gjerne gitt deg en gave, men håper noen kommer på besøk eller ringer deg!

tusen takk! Så grusomt at du har mistet så mange ganger!!! Huff!!

ja jeg håper jeg kan starte opp igjen med en gang blødningene gir seg men aner jo ikke om dette klusser helt til syklus. Når blødningene gir seg, når burde man satse på el tester osv? Blødde ikke sist, hadde utskrapning. Så anrr ikke når en evt eggløsning kan ta sted etter noe slik. Vi fikk se at det var min venstre eggstokk som slapp sist, så antar det blor andre sifen nå. Han nevnte ingenting med eggløsning neste gang. Bare at den virkey normal..

faen dette gjør vondt... :( psyken er verst... vil så gjerne være gravid.. :(

Jeg var på ultralyd på onsdag supermjau og legen kunne ikke finne noe i fostervannsekken. I dag skal han bare bekrefte for sikkerhetskyld, siden jeg ikke var mer enn 5+6 på onsdag.

Det har vært en lang uke, og nå er jeg klar for å få det ut av verden og begynne prøvingen på nytt!

nå må vi få høre hvordan det har gått med deg! Håper alt er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...