<3 2G <3 Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Måtte spørre gubben Vi tjener ikke nok til å bygge drømmehuset. Eneste vi kommer på som er et "problem", ellers har vi det gjevnt over veldig bra
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 At han må mases på for å gjøre husarbeid og jeg må sjekke om han har gjort viktige ting som å betale rekninger f.eks. Han har periodevis helseangst og det er ufattelig slitsomt. Anonymous poster hash: 997b4...276
Gjest Anybody Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 At han avbryter, og ikke klarer gi et konkret var på et konkret spm :/ Men dette er han bevisst på så Dette jobbes med
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 At vi er for slitne til å ha et aktivt sexliv. Men det gjelder begge to så det er egentlig ikke et stort problem, bare trist at det blir nedprioritert... Anonymous poster hash: a2f88...53e
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Uenighet om barneoppdragelse. Dvs han kjefter så hardt at barnet blir redd, for så å nekte meg å trøste barnet fordi han mener jeg da undergraver hans autoritet... Anonymous poster hash: 37fed...f2b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 At det ikke er noe kjærlighet igjen. Vi sover aldri sammen, gjør aldri noe sammen.. Kan vel kalle oss roommates med barn.. Anonymous poster hash: 4419a...96e
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 At de riktige følelsene ikke er til stedet og at vi er veldig forskjellige og rett og slett passer veldig dårlig sammen. Anonymous poster hash: 5e829...eeb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 At han er konstant trøtt. Jeg er oppe flere ganger om natten med baby, og står selvfølgelig da også tidlig opp. Ingen muligheter for å slappe av mens ungen dupper, eller om kvelden, for da må jeg gjøre husarbeid (noe jeg synes er i orden, jeg er MYE flinkere til sånt). Så kommer helga, og jeg vil gjerne sove "lenge" for en gangs skyld. Jeg må selvfølgelig opp flere ganger om natten for å gi pupp (tar ikke flaske), så da morgenen kommer, vil jeg sove. Men nei, mannen hører ikke ungen, og jeg må vekke ham minst tusen ganger før han står opp. Og da er jeg ikke det minste søvnig lengre. Av og til klarer jeg å sove en times tid, men ofte blir jeg bare liggende i sengen å høre på mens ungen får ny bleie (pludrer ofte fornøyd), blir hivd i litt grøt (sutrer ofte litt, fordi han ikke klarer å lage riktig konsistens), og blir liggende på babymatten mens far sitter på mobil/ser tv/data. Jeg er alltid oppe senest 08.30. Jeg ser far hangle med hodet, øynene er halvåpne, og umulig å kommunisere med, - fordi han er så trøtt! Så går han å legger seg igjen i 12-tida, når ungen skal ha en lur på dagtid, og da sover han til jeg vekker ham. Han er selvfølgelig trøtt, ikke-kommuniserende og hanglete resten av dagen også.Så den andre dagen i helga; Han får sove lenge. Han får sove akkurat så lenge han vil, men ofte velger han å stå opp ca kl 10. Men da har han sååå vondt i hodet etter å ha sovet for lenge, og så er han kjempetrøtt resten av dagen. Anonymous poster hash: 91422...732
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 At vi har ulikt behov for sex. Jeg trenger mer.. Men, stort sett har vi det VELDIG bra!! Anonymous poster hash: 84a53...75c
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Uenighet om barneoppdragelse. Dvs han kjefter så hardt at barnet blir redd, for så å nekte meg å trøste barnet fordi han mener jeg da undergraver hans autoritet... Anonymous poster hash: 37fed...f2b Stakkers barn Jeg er selv oppvokst med en slik far og det preger meg fremdeles. Jeg blir livredd hvis jeg tror at noen kommer til å kritisere meg og tør knapt stå opp for meg selv. Ikke la barnet ditt gjennomgå det samme, vær så snill! Anonymous poster hash: 3c029...357
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 At han synes det holder med ett barn. Jeg vil hvertfall ha tre. Dessverre for meg så er det han som får viljen sin. Ellers har vi det bra. Anonymous poster hash: 337b1...5d9
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #13 Skrevet 15. september 2013 Uenighet om barneoppdragelse. Dvs han kjefter så hardt at barnet blir redd, for så å nekte meg å trøste barnet fordi han mener jeg da undergraver hans autoritet... Anonymous poster hash: 37fed...f2b Stakkers barn Jeg er selv oppvokst med en slik far og det preger meg fremdeles. Jeg blir livredd hvis jeg tror at noen kommer til å kritisere meg og tør knapt stå opp for meg selv. Ikke la barnet ditt gjennomgå det samme, vær så snill! Anonymous poster hash: 3c029...357 Jeg vil ikke det, men hva skal jeg gjøre? Uansett vil han ha krav på samvær. I verste fall vil han få hovedomsorg, da han er en veldig kjærlig far utad og god til å snakke for seg. Anonymous poster hash: 37fed...f2b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #14 Skrevet 15. september 2013 at vi sliter med å få barn ønsket er stort hos oss begge ... Anonymous poster hash: 75633...afd
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #15 Skrevet 15. september 2013 han er lite handy, og må mases på for å gjøre praktiske ting som skru i lyspærer, henge opp hyller osv. Men funnet meg i at han er slik, så irriterer meg egentlig lite over det Anonymous poster hash: 6be9b...232
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #16 Skrevet 15. september 2013 Sexlivet. Ha sex ca en til to ganger i mnd. Men han tar aldri initiativ. Og vi legger oss skjeldent samtidig. Han sitter oppe på pc til sent på kveld. Hater det. Er på randen til å dra. Men vet ikke hvor jeg skal dra med masse husdyr, jobben min her og økonomien. Anonymous poster hash: 599a8...23d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #17 Skrevet 15. september 2013 Uenighet om barneoppdragelse. Dvs han kjefter så hardt at barnet blir redd, for så å nekte meg å trøste barnet fordi han mener jeg da undergraver hans autoritet...Anonymous poster hash: 37fed...f2b Stakkers barn Jeg er selv oppvokst med en slik far og det preger meg fremdeles. Jeg blir livredd hvis jeg tror at noen kommer til å kritisere meg og tør knapt stå opp for meg selv. Ikke la barnet ditt gjennomgå det samme, vær så snill!Anonymous poster hash: 3c029...357 Jeg vil ikke det, men hva skal jeg gjøre? Uansett vil han ha krav på samvær. I verste fall vil han få hovedomsorg, da han er en veldig kjærlig far utad og god til å snakke for seg. Anonymous poster hash: 37fed...f2b Det skal UTROLIG mye for at far får hovedomsorgen. Det vil alltid være noen som klarer å gjennomskue det. Jeg ville kjeftet så hardt på han om han gjorde noe feil når barnet ikke var der, for å vise hvordan han er mot barnet sitt. Fy faen at du lar han holde på sånn! Anonymous poster hash: d59f2...9eb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #18 Skrevet 15. september 2013 Drikkinga hans. Er det vanlig med et par øl hver bidige kveld? Og mellom 5-12 fredag og lørdag? Anonymous poster hash: a73a6...aa9
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. september 2013 #19 Skrevet 15. september 2013 At han ikke evner å planlegge og organisere, at han gjør for lite husarbeid og jobber for mye. Har spurt hva han mener er feil med meg, men det er visst ingenting.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. september 2013 #20 Skrevet 15. september 2013 Akkurat nå tilliten min til han. Eller mangel på tillit.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #21 Skrevet 15. september 2013 Uenighet om barneoppdragelse. Dvs han kjefter så hardt at barnet blir redd, for så å nekte meg å trøste barnet fordi han mener jeg da undergraver hans autoritet...Anonymous poster hash: 37fed...f2b Stakkers barn Jeg er selv oppvokst med en slik far og det preger meg fremdeles. Jeg blir livredd hvis jeg tror at noen kommer til å kritisere meg og tør knapt stå opp for meg selv. Ikke la barnet ditt gjennomgå det samme, vær så snill!Anonymous poster hash: 3c029...357 Jeg vil ikke det, men hva skal jeg gjøre? Uansett vil han ha krav på samvær. I verste fall vil han få hovedomsorg, da han er en veldig kjærlig far utad og god til å snakke for seg. Anonymous poster hash: 37fed...f2b Det skal UTROLIG mye for at far får hovedomsorgen. Det vil alltid være noen som klarer å gjennomskue det. Jeg ville kjeftet så hardt på han om han gjorde noe feil når barnet ikke var der, for å vise hvordan han er mot barnet sitt. Fy faen at du lar han holde på sånn! Anonymous poster hash: d59f2...9eb Jeg LAR han ikke holde på sånn, han spør meg ikke akkurat om lov. Og jeg sier klart i fra at han ikke kan holde på sånn, men når han er i den modusen så bryr han seg fint lite om hva jeg mener. Og selv om han ikke får hovedomsorgen, så vil han ha krav på samvær. Og da kan ikke jeg være der og beskytte barnet mitt. Er det noe bedre da? Anonymous poster hash: 37fed...f2b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #22 Skrevet 15. september 2013 At han har så enormt lyst på flere barn, og jeg absolutt ikke. Anonymous poster hash: 9ed11...950
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #23 Skrevet 15. september 2013 At når det stormer på med sykdom hos barna og lite søvn, blir begge veldig egoistiske. Hvis jeg trenger støtte og klager til han over at jeg har sovet dårlig, tar han det som kritikk fordi han ikke gjør mer, og begynner å forsvare seg fremfor å være støttende. Går litt sport i hvem som har det verst. Men dette er vi veldig klar over og jobber med. Stort sett har vi det veldig fint Anonymous poster hash: e65b7...f46
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #24 Skrevet 15. september 2013 Akkurat nå tilliten min til han. Eller mangel på tillit. Samme her.. Kan jeg spørre hvorfor det? :/ Anonymous poster hash: 1e163...e97
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #25 Skrevet 15. september 2013 Mangel på bekreftelse, mangel på tillitt, min dårlige selvtillit og selvbilde.. Jeg føler meg mindre verd, lite viktig og mindre betydingsfull. Hver gang jeg trenger han så er han ikke der for meg. Han sier han elsker meg, men jeg føler det ikke. Mangel på usikkerhet og trygghet. Anonymous poster hash: 1e163...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå