Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #76 Skrevet 14. september 2013 den grusomme mannen , norsk film. heeeeeelt lattelig kjedelig!!!! men fikk selvsagt gode terningskast av avisene.. Anonymous poster hash: 489a3...527
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #77 Skrevet 14. september 2013 den grusomme mannen , norsk film. heeeeeelt lattelig kjedelig!!!! men fikk selvsagt gode terningskast av avisene.. Anonymous poster hash: 489a3...527 mente : den brysomme mannen... Anonymous poster hash: 489a3...527
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 14. september 2013 #78 Skrevet 14. september 2013 Human Centipede. Eksepsjonelt ræva film Anonymous poster hash: 04fdb...07b Haha, I see what you did there
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #79 Skrevet 14. september 2013 Den dårligste filmen jeg kan huske å ha sett er Splice, heeeelt ræva! Anonymous poster hash: 9f924...972
Todii Skrevet 14. september 2013 #80 Skrevet 14. september 2013 Verste som i dårligste: The human centipede, the ruins, house of wax, anakonda med Jennifel Lopez. Fatter ikke at jeg så alle anakonda filmene. Tokyo gore police. Verste skrekkfilm: Rec 1 og 2, Sinister Verste som i jævligste: Hostel, Audition (handler blant annet om ei kjerring som har en mann fanget i en sekk... ÆSJ) Jeg elsker American Pie, selv om mange syns den er ræva
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #81 Skrevet 14. september 2013 Verste mølet jeg har sett er et eller annet "navn" goes to whitecastle. Snakes on a plane, Ted og slikt møl havner i samme kategori. Anonymous poster hash: 44bdd...824
Himmel og hav Skrevet 14. september 2013 #82 Skrevet 14. september 2013 Det er dessverre altfor mange filmer jeg har sitte og sett som jeg i etterkant har tenkt at var helt, helt ræva. En god del av dem var meningsløse, romantiske komedier der plottet var gitt fra første scene, tett fulgt av actionfilmer der helten overlever det utroligste og fienden ikke hadde truffet en låvevegg med sprettert på en meters avstand. Tilfeldigvis er Stallone, Schwartzenegger og Willis med i flere av dem. Men den mest grusomme filmen jeg har sett, som i "hvorfor i all verden gikk jeg alene på kino og så denne- "HOLD MEG!" er Breaking the waves. Kommer aldri til å se den igjen, og kommer aldri til å glemme den.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #83 Skrevet 14. september 2013 den grusomme mannen , norsk film. heeeeeelt lattelig kjedelig!!!! men fikk selvsagt gode terningskast av avisene.. Anonymous poster hash: 489a3...527 mente : den brysomme mannen... Anonymous poster hash: 489a3...527 Den er jo helt fantastisk! Jeg likte den ikke første gangen jeg så den, men nå elsker jeg den. Er ikke bare Norge som raver over den filmen altså Anonymous poster hash: 899ba...e26
Bustetroll Skrevet 14. september 2013 #84 Skrevet 14. september 2013 Jeg har sett alle skrekkfilmer jeg har klart å oppdrive. Virkelig, enormt mange. Men husker jeg en eneste tittel? Nei. Dårligste skrekkfilm ever er den der australske sauefilmen. Og den der med julenissen som morder. Den lo jeg faktisk av, og måtte sjekke coveret to ganger for å være helt sikker på at det ikke skulle være komedie. haha black sheep. Den er vel fra new zeeland, men jeg så den sammen med 2 gutter jeg bodde med i australia. Den var liksom en skrekkfilm, men de måtte gjøre om sjangeren til "svart komedie" fordi alle syntes filmen var helt patetisk. Det er desidert den dårligste flimen jeg har sett:P
Musemorbr / Skrevet 14. september 2013 #85 Skrevet 14. september 2013 Jeg har sett alle skrekkfilmer jeg har klart å oppdrive. Virkelig, enormt mange. Men husker jeg en eneste tittel? Nei. Dårligste skrekkfilm ever er den der australske sauefilmen. Og den der med julenissen som morder. Den lo jeg faktisk av, og måtte sjekke coveret to ganger for å være helt sikker på at det ikke skulle være komedie. haha black sheep.Den er vel fra new zeeland, men jeg så den sammen med 2 gutter jeg bodde med i australia. Den var liksom en skrekkfilm, men de måtte gjøre om sjangeren til "svart komedie" fordi alle syntes filmen var helt patetisk. Det er desidert den dårligste flimen jeg har sett:P Ja! Det var det den het. Tåpeligste film noen sinne.
Bustetroll Skrevet 14. september 2013 #86 Skrevet 14. september 2013 Jeg har sett alle skrekkfilmer jeg har klart å oppdrive. Virkelig, enormt mange. Men husker jeg en eneste tittel? Nei. Dårligste skrekkfilm ever er den der australske sauefilmen. Og den der med julenissen som morder. Den lo jeg faktisk av, og måtte sjekke coveret to ganger for å være helt sikker på at det ikke skulle være komedie. haha black sheep.Den er vel fra new zeeland, men jeg så den sammen med 2 gutter jeg bodde med i australia. Den var liksom en skrekkfilm, men de måtte gjøre om sjangeren til "svart komedie" fordi alle syntes filmen var helt patetisk. Det er desidert den dårligste flimen jeg har sett:P Ja! Det var det den het. Tåpeligste film noen sinne. ja jeg husker jeg satt der med de guttene, (de var fra tyskland og østerike) og han som eide huset, som var australier. og så stolt over en film som kom fra området. Var forbredt på skikkelig skummel film, men jeg bare lo og lo:P
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #88 Skrevet 14. september 2013 Filmen Aurora Gagnon er en skikkelig grusom film. Det handler om en stemor som behandler Aurora så grusomt at hun dør. Det verste er at det er en sann historie. Anonymous poster hash: a4832...76c
anonymemammaen Skrevet 14. september 2013 #89 Skrevet 14. september 2013 Feed me !! Hadde ingen anelse om hva den handlet om før vi så den for å si det slik. Og vi så IKKE hele, huff ;-) Anonymous poster hash: c363c...3e6 Fysj, den er grusom! Var kvalm resten av kvelden!
anonymemammaen Skrevet 14. september 2013 #90 Skrevet 14. september 2013 Har noen sett 1408 med John Cusack forresten? Den er utrolig god og vanvittig ekkel/ fæl...! Er dessuten veldig glad i ham som skuespiller. Helt enig med deg! Utrolig spennende film faktisk, samtidig helt grusom. Og John er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå